Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zou hadj moussa heeeeeel erg graag zien banken, maar je hebt daar gewoon niks anders....
Voegt verder amper wat toe, maar door dit laten ze m toch telkens weer staan
Maar wie anders dan? Diarra ook niks van gezien op de andere kant.LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 15:51:
En natuurlijk scoort die Hadj Moussa......
Voegt verder amper wat toe, maar door dit laten ze m toch telkens weer staan
Dat is het probleem van Feyenoord.DutchOwnage schreef op zondag 30 november 2025 @ 15:52:
[...]
Maar wie anders dan? Diarra ook niks van gezien op de andere kant.
We hebben geen goede flankspelers/back up. Natuurlijk kunnen de middenvelders ook nog wel iets meer scoren, maar het totale gebrek aan rendement en acties vanaf de vleugels breekt je zo op. Zo creeër je ook geen ruimte voor je 10 om de 16 in te komen en een goal te maken.
Moussa is de enige goede speler, maar die man is zo ontzettend wisselvallig dat je er gewoon niet van op aan kunt. Als hij ooit nog die potjes die hij een 2 speelt op kan krikken naar een 6je is het een hele goede speler. Maar ik zie er nog weinig progressie in.
Overigens staat die Koeman de pot van zijn leven te keepen.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 30-11-2025 15:55 ]
Als dat wel lukt is ie ook meteen weg.LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 15:54:
Als hij ooit nog die potjes die hij een 2 speelt op kan krikken naar een 6je is het een hele goede speler. Maar ik zie er nog weinig progressie in.
Speler van Utrecht gaat bewust in t pad van een speler Go Ahead staan, Go Ahead speler krijgt geel. Go Ahead breekt uit, fluit ie af voor buitenspel ipv voordeel te geven.
En zo wel meer rare beslissingen in de 5 minuten dat ik nu kijk
Wat is er toch aan de hand in de ploeg.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik denk dat Borges als een klassieke rechtsbuiten heel nuttig is, zeker met een spits als Ueda die het van de aanvoer moet hebben.DutchOwnage schreef op zondag 30 november 2025 @ 15:52:
[...]
Maar wie anders dan? Diarra ook niks van gezien op de andere kant.
Alleen Hadj-Moussa kan af en toe uit het niets toveren en laat dan dingen zien die echt uniek zijn, dus ik zou het ook wel lastig vinden om hem eruit te halen.
Borges moet je zsm vanaf. ontzettende miskoop. Kan er echt helemaal niks van.Vld1989 schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:54:
Telstar voetbalt erg leuk, maar heeft niks gecreëerd. Gewoon verdiende overwinning die eigenlijk nog een stuk hoger had moeten zijn. Hoe matig het bij vlagen allemaal was.
[...]
Ik denk dat Borges als een klassieke rechtsbuiten heel nuttig is, zeker met een spits als Ueda die het van de aanvoer moet hebben.
Alleen Hadj-Moussa kan af en toe uit het niets toveren en laat dan dingen zien die echt uniek zijn, dus ik zou het ook wel lastig vinden om hem eruit te halen.
DtK heeft keihard gefaald met een aantal transfers dit seizoen. Diarra, Tengstedt en Borges zijn vooralsnog totale miskopen. 20 miljoen door het putje gespoeld.
Ze worden op de bank gehouden door jeugdspelers die nog zeer wisselvallig presteren.
Borges wordt op de bank gehouden door Hadj-Moussa, want het is gewoon absoluut geen linksbuiten.LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:58:
[...]
Borges moet je zsm vanaf. ontzettende miskoop. Kan er echt helemaal niks van.
DtK heeft keihard gefaald met een aantal transfers dit seizoen. Diarra, Tengstedt en Borges zijn vooralsnog totale miskopen. 20 miljoen door het putje gespoeld.
Ze worden op de bank gehouden door jeugdspelers die nog zeer wisselvallig presteren.
Als Telstar dat ook deed..LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:27:
Dus, als ze nou toch eens de kansen benutten....... Maken ze het zichzelf zoveel makkelijker
Niks gecreëerd, maar toch xG van 1.56 voor Telstar en 1.59 voor Feyenoord. Dus zo groot zullen de verschillen toch niet geweest zijn.Vld1989 schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:54:
Telstar voetbalt erg leuk, maar heeft niks gecreëerd. Gewoon verdiende overwinning die eigenlijk nog een stuk hoger had moeten zijn. Hoe matig het bij vlagen allemaal was.
Dat vind ik echt een van de meest kansloze en nutteloze statistieken die het voetbal heeft als ik eerlijk ben. Ik kan echt met de beste wil van de wereld niet vinden dat de verschillen qua kansen klein waren.toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:14:
[...]
Niks gecreëerd, maar toch xG van 1.56 voor Telstar en 1.59 voor Feyenoord. Dus zo groot zullen de verschillen toch niet geweest zijn.
Oh dat nutteloze ben ik met je eens, vandaar ook mn (voor wat het waard is) in de post voor die reactie op jouw postVld1989 schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:25:
[...]
Dat vind ik echt een van de meest kansloze en nutteloze statistieken die het voetbal heeft als ik eerlijk ben. Ik kan echt met de beste wil van de wereld niet vinden dat de verschillen qua kansen klein waren.
Maar het geeft in ieder geval wel aan dat Telstar niet totaal kansloos was
Die speelt bij Sunderland > Buitenlandse club, dustoolkist schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 18:24:
Inmiddels laat Brobbey toch wel zien dat het echt iets mentaals was waardoor ie vorig jaar niet meer kon scoren.
Maar dat is dus direct de reden dat ik het een nutteloze statistiek vind, omdat ik Telstar voorin echt heel veel slagkracht vond missen. Veel voorzetten en pogingen om in de 16 te komen, maar die werden uiteindelijk vrij eenvoudig verdedigd. Alleen bij de goal van hun doe je het heel slecht (en zal overigens ook wel >0,85 xG zijn, zo'n intikkertje op 3 meter van een leeg doel) maar verder weet ik echt geen grote kans van hun te benoemen. Ze hadden wat schoten van relatief dichtbij het doel, maar allemaal vanuit veel te scherpe hoeken waardoor het in de praktijk nooit echt heel gevaarlijk kon worden. In de xG-berekening is afstand tot het doel de belangrijkste factor, dus bijvoorbeeld dat schot van Timber heeft een lagere xG terwijl dat in de praktijk een veel grotere kans is. Ook wordt er als ik het goed begrijp geen rekening gehouden met hoeveel verdedigers er nog tussen staan.toolkist schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:29:
[...]
Oh dat nutteloze ben ik met je eens, vandaar ook mn (voor wat het waard is) in de post voor die reactie op jouw post
Maar het geeft in ieder geval wel aan dat Telstar niet totaal kansloos was
Je team staat achter.
Je krijgt een penalty.
Dus wat doe je?
Een panenka die over gaat.
Parrot is ook weer terug op aarde na z'n goals voor Ierland, en als ik de trainer van AZ was zat ie de volgende wedstrijd op de bank.
Wie heeft er nog meer en nieuwe trainer voor de kerst
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Hij zal vannacht wel weer iets gedroomd hebben.Deadsy schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:04:
Klaassen basis en geen gloukh.
Wie heeft er nog meer en nieuwe trainer voor de kerst
Dit verwacht ik dus ookpordkert schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:59:
Voortekenen zijn in ieder geval niet goed bij Groningen. Ajax nog nooit vaker dan 4x verloren achterelkaar en Groningen wint sowieso nooit in de Arena. Groningen zal wel weer als wonderdokter fungeren tegen een team die dat nodig heeft.
Waar kan ik tekenen?pordkert schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:59:
Voortekenen zijn in ieder geval niet goed bij Groningen. Ajax nog nooit vaker dan 4x verloren achterelkaar en Groningen wint sowieso nooit in de Arena. Groningen zal wel weer als wonderdokter fungeren tegen een team die dat nodig heeft.
[ Voor 45% gewijzigd door Trishul op 30-11-2025 20:06 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat dit nog getolereerd wordt is mij een compleet raadsel.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Staak de wedstrijd maar. Alsof het mag omdat je iemand herdenkt.
nggyu nglyd
Laten we geen uitsupporters toestaan.. de KNVB moet gewoon zo optreden als in Engeland. Optreden doen we helaas niet in Nederland, je moet toch nu het vak leeghalen of ben ik dan te hard?LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:08:
Die hele tribune maar een paar potten dicht
Schiet elkaar maar buiten het stadion kapot (bedoel de hooligans met elkaar), niet de mensen erin.
[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 30-11-2025 20:11 ]
Waarschijnlijk door die spatieQuad schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:09:
Het is aangekondigd volgens de commentator, hoe kan het dan nog binnen gekomen zijn.
Dit zijn gewoon de thuissupporters.HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:10:
[...]
Laten we geen uitsupporters toestaan.. de KNVB moet gewoon zo optreden als in Engeland. Optreden doen we helaas niet in Nederland, je moet toch nu het vak leeghalen of ben ik dan te hard?
Schiet elkaar maar buiten het stadion kapot (bedoel de hooligans met elkaar), niet de mensen erin.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zodat het lekker afleidt van de wanprestaties in de organisatie en op het veld.
Ik bedoel dat ze als beloning gewoon mogen blijven. Als je echt eerlijk zou zijn, dan zou je dus alleen uitsupporters in je eigen stadion moeten toelaten.
Heel zuid een stadionverbod lijkt me beter plan.Gynnad schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:06:
Zuid maar dicht gooien in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord
Je kan prima dat hele vak met de harde kern afsluiten tot einde van het seizoen. Alleen ja, dan krijg je weer de bedreigingen en dergelijke.HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:13:
[...]
Ik bedoel dat ze als beloning gewoon mogen blijven. Als je echt eerlijk zou zijn, dan zou je dus alleen uitsupporters in je eigen stadion moeten toelaten.
Dit laat Ajax al veel te lang toe
Niet alleen Ajax, ze moeten dit overal doen.LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:15:
Gewoon het hele vak richting uitgang begeleiden en bij de uitgang allemaal een stadionverbod geven..
Snap er niets van, waarom kan dit steeds op keer? Waarom mag de ME niet (meer) ingrijpen?
Heel zuid afsluiten tot na de wedstrijd, 1 voor 1 eruit en allemaal legitimeren en gegevens opschrijven.Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:14:
[...]
Je kan prima dat hele vak met de harde kern afsluiten tot einde van het seizoen. Alleen ja, dan krijg je weer de bedreigingen en dergelijke.
Waarom zijn ze dan überhaupt aan de wedstrijd begonnen om 20.00.
Had ze lekker voor het stadion hun speelgoed af laten steken.
Hey waarom moet ik gestraft worden?sNielz123 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:14:
Verplicht Heitinga terug als coach. Dat zal ze leren!
Met als dieptepunt de wedstrijd tegen Feyenoord twee jaar geleden. Waar al lang en breed vooraf bekend was dat bij een flinke achterstand ze de wedstrijd wilden stilleggen. En het dan gewoon nog voor elkaar krijgen ook.LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:15:
Gewoon het hele vak richting uitgang begeleiden en bij de uitgang allemaal een stadionverbod geven..
Ja 3Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:14:
[...]
Je kan prima dat hele vak met de harde kern afsluiten tot einde van het seizoen. Alleen ja, dan krijg je weer de bedreigingen en dergelijke.
En? Laat justitie ze maar keihard aanpakken zoals in de UK.
Lik op stuk. Desnoods puntenaftrek.
Ik verwacht alleen vanuit Ajax en de KNVB vrijwel niets en vervolgens mag de burgemeester weer kastanjes uit het vuur halen.
De burgemeester die elke keer niet optreedt? Die burgmeester?Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:20:
Ergens had ik het nog kunnen bevatten als ze het op het voorplein hadden gedaan voor de wedstrijd of groots vlak na de wedstrijd. Beide niet goed te praten maar nu een symbolisch moment toe-eigenen, nee asociaal.
Ik verwacht alleen vanuit Ajax en de KNVB vrijwel niets en vervolgens mag de burgemeester weer kastanjes uit het vuur halen.
Dat krijg je als je niet meer ingrijpt. Goede zorg is zeker belangrijk, maar dit ligt gewoon aan fatsoen.Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:14:
[...]
Pff.. waarom gaan ze alsnog proberen?
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 30-11-2025 20:24 ]
nggyu nglyd
Niet? Hoe zat het ook al weer met Ajax en Feyenoord supporters bij uit en thuis wedstrijden?HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:22:
[...]
De burgemeester die elke keer niet optreedt? Die burgmeester?
Je kunt nu toch ook het vak leeghalen? Snap het echt niet. Je sloopt alles, maar toch mag je blijven zitten.DutchOwnage schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:16:
Maar als dit nou aangekondigd was, en ze weten dat dit de gevolgen zijn.
Waarom zijn ze dan überhaupt aan de wedstrijd begonnen om 20.00.
Had ze lekker voor het stadion hun speelgoed af laten steken.
Wel mooie televisie, nu ook met Wijndal en Vink.
En dan ook nog maar hopen dat het niet nog een keer definitief wordt gestaakt
Dat is toch gewoon belachelijk?Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:25:
[...]
Niet? Hoe zat het ook al weer met Ajax en Feyenoord supporters bij uit en thuis wedstrijden?
Ik heb vanmiddag Chelsea - Arsenal gezien, dat ging gewoon prima. En zo kan ik nog meer derby's noemen.
De tijd is al gereserveerd. Weg schakelen is nu veel ingewikkelder. Heb begrepen dat live tv eenvoudiger is op zo'n moment?joostmakaay schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:28:
Wel apart dat ESPN ook volledig op stilte gaat.
De schuld ligt natuurlijk nooit bij de KNVB. Die kunnen toch ook niet besluiten dat het stadion nu leeg gehaald moet worden?pordkert schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:26:
Gewoon doorvoetballen zonder publiek. Haal gewoon nu het stadion leeg. Met geruchten dat het weer kan gaan gebeuren, terwijl dit ook al was aangekondigd, is het schuld van KNVB als er met publiek wordt doorgespeeld. Bij Ajax hebben ze het blijkbaar niet in de hand ondanks extra maatregelen.
Bij Ajax is er sprake van een patroon en er wordt blijkbaar niet voldoende aan gedaan. Als de wedstrijd definitief stilgelegd moet worden zou wmb in dit soort gevallen een reglementaire nederlaag moeten volgen. Straffen doen bij supporters alleen pijn als je die op de ranglijst terugziet.
Waarom zou de ME moeten in grijpen? Wat dat aan belasting geld kost.. Voetbal clubs moeten hier eens ingrijpen, maar die durven dat niet tegen de harde kern en daarom stopt dit nooit.HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:16:
[...]
Niet alleen Ajax, ze moeten dit overal doen.
Snap er niets van, waarom kan dit steeds op keer? Waarom mag de ME niet (meer) ingrijpen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
WerkgeverWyke schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:31:
Als je dan toch de hele tijd publiek in beeld laat zien, laat dan constant die idioten zien. Vol in beeld. Liefst nog naambordje, woonplaats,werkgever erbij.
Dat ben ik helemaal met je eens en dit is echt een typisch Nederlands probleem waar iedereen naar elkaar wijst maar geen enkele partij daadwerkelijk verantwoordelijkheid neemt.HollowGamer schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:28:
[...]
Dat is toch gewoon belachelijk?
Ik heb vanmiddag Chelsea - Arsenal gezien, dat ging gewoon prima. En zo kan ik nog meer derby's noemen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Misschien moeten andere hun acties eens voelen?Gynnad schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:32:
[...]
Waarom zou de ME moeten in grijpen? Wat dat aan belasting geld kost.. Voetbal clubs moeten hier eens ingrijpen, maar die durven dat niet tegen de harde kern en daarom stopt dit nooit.
Ik betaal daar graag belasting voor. Liever voor dingen voor ons eigen land.
Nou, het boeit die harde kern niet hoor. Ze hielden zich koest toen Heitinga Ajax steeds slechter liet spelen.donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:31:
[...]
De schuld ligt natuurlijk nooit bij de KNVB. Die kunnen toch ook niet besluiten dat het stadion nu leeg gehaald moet worden?
Bij Ajax is er sprake van een patroon en er wordt blijkbaar niet voldoende aan gedaan. Als de wedstrijd definitief stilgelegd moet worden zou wmb in dit soort gevallen een reglementaire nederlaag moeten volgen. Straffen doen bij supporters alleen pijn als je die op de ranglijst terugziet.
Grappige is dat de PL / Engelse bond zelfs heeft aanboden hun leermomenten te delen met de KNVB. Ook het model is besproken.Miki schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:33:
[...]
Dat ben ik helemaal met je eens en dit is echt een typisch Nederlands probleem waar iedereen naar elkaar wijst maar geen enkele partij daadwerkelijk verantwoordelijkheid neemt.
De reactie van de KNVB: ze wilden het zelf doen (m.a.w. precies wat jij zegt, wel besturen, maar niet het risico dragen).
Wedstrijd wordt toch onder vlag van KNVB gespeeld? Scheidsrechter bepaalt namens KNVB dat wedstrijd veilig kan worden doorgespeeld.donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:31:
[...]
De schuld ligt natuurlijk nooit bij de KNVB. Die kunnen toch ook niet besluiten dat het stadion nu leeg gehaald moet worden?
Zeker. Dus dan is staken wat de KNVB kan beslissen. Maar de KNVB kan niet beslissen dat een stadion stante pede leeg moet.pordkert schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:36:
[...]
Wedstrijd wordt toch onder vlag van KNVB gespeeld? Scheidsrechter bepaalt namens KNVB dat wedstrijd veilig kan worden doorgespeeld.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ze zouden kunnen eisen dat er niet verder gespeeld gaat worden met publiek. Volgens hardnekkige geruchten gaat het rond minuut 27 weer los met vuurwerk. Hadden ze vantevoren al genoemd, binnen tien minuten en rond minuut 27.donleone83 schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:39:
[...]
Zeker. Dus dan is staken wat de KNVB kan beslissen. Maar de KNVB kan niet beslissen dat een stadion stante pede leeg moet.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/2uCpVDecuwssDeeI7FyQ5GsC.jpg?f=fotoalbum_large)