Het vervelende is, de coach leek gewoon redelijk tot goed te zijn. En ondanks de eerdere verliezen waren het wedstrijden waar er kansen waren en waar een gelijkspel of winst gewoon mogelijk was geweest. Maar gisteren was het echt bedroefend......zoals iemand als zei 'het is geen barca' daar is nog steeds niet leuk maar begrijpelijk dat je dol getikt wordt.......maar door Celtic? En ze kregen er totaal geen grip op. na 25-30 mins in de 2e helft werd het wat beter en je die 1-3 vind ik dan niet eens zo heel erg, maar het spel daarvoor was om je dood te schamen.
Misschien gevaarlijke jinx maar Telstar acht ik een ploeg waar tegen we het iig weer wat beter op de rit kunnen krijgen, er is gewoon nog steeds veel kwaliteit in de selectie. En daarna is het afwachten hoe het gaat zijn tegen sterkere tegenstanders. Seizoen voorbij, europees wel, qua competitie en beker heb ik nog hoop.
Maar als ik dan lees dat Van Persie het spel goed vond....

De 1-0 was mooi maar zelfs toen al vond ik celtic beter, je staat buiten die 10 mins achterin de 2e helf met je rug tegen de muur en kan de bal niet veroveren over het hele veld.....ja erg goed gespeed
edit:
Gaat Van Persie ontslagen worden. Nou zoals hierboven aangegeven, op basis van grootste gedeelte van het seizoen had ik nee geantwoord. En ja, als ik zonder emotie probeer te kijken moet je europees reeel zjin en weten dat iedere pot lastig is, zelfs tegen op papier mede zwakker broeders. Dus idd kijken hoe de komende wedstrijden gaan zijn. En ja, doel (voor de nl competitie) was vooraf 2e of beter wmb, leuke nl beker run kan ik ook nog wel waarderen, maar zelf bekerwinst zonder 2e plek zou niet goed genoeg zijn. Dus ja met goede wedstrijden en geen resultaten ga je er natuurlijk op een gegeven moment ook aan, maar als je ook nog een slecht voetbalt, dan kan het hard gaan.
Mocht je Telstar ook verliezen dan kan ik me zo maar voorstellen dat deze gedachte wel gaat leven.
[
Voor 22% gewijzigd door
Sagat op 28-11-2025 08:33
]