"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nu we het daar toch over hebben, wie moet de nieuwe TD worden bij Ajax?ST10©DE schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:13:
Goed, het ligt er dus aan dat Liverpool geen collectief is. Niet omdat PSV wel aardig speelde.
Vanaf morgen is Slot is beschikbaar!
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 26-11-2025 23:15 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
9 uit 12 zelfsQuad schreef op woensdag 26 november 2025 @ 22:54:
[...]
Laatste 10 wedstrijden 7 verloren.. Er zijn voor minder ontslagen. Maar Liverpool is als het goed is wel wat milder voor zijn coaches.
@carpebios je weet dat dit maar een droom is he?
Inkakken is bijpakken!toolkist schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:19:
[...]
9 uit 12 zelfs
@carpebios je weet dat dit maar een droom is he?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Misschien wil Tarik Oulida welcarpebios schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:15:
[...]
Nu we het daar toch over hebben, wie moet de nieuwe TD worden bij Ajax?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Geen Ajax DNA. Doe Jordi maar. En hopelijk mag Slot blijven! Hij kan het echt wel weer op de rit krijgen. Klopp heeft ook slechte periodes gekent. Net als Wenger en Sir Ferguson.carpebios schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:15:
[...]
Nu we het daar toch over hebben, wie moet de nieuwe TD worden bij Ajax?
Hopelijk gaat Bosz nu niet weer kamikaze voetbal spelen door deze uitslag.....
Pak een punt!
10 second ninja DONE
Ja, Liverpool is al een tijdje aan het kwakkelen maar alsnog, PSV die even Liverpool uitgerekend op Anfield thuis flink pakslaag geeft.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Liverpool - PSV 1-4 , samenvatting op YT met Wytze Groot. Wat. Een. Fantastische. Commentator.
Real Madrid - Ajax 1-4 Met *censored!* *censored!!* *censored!!! * afkotstelijk slecht Opgewollen Gezwets van Sierd de Vos bij de Samenvatting op YT
Wat. Een. Verschil.
Bizar. Gewoon Bizar.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Wat betreft commentaar, op de radio was het radio-Wytze (Arman Avsaroglu), de supporters zijn wel verwend wat dat betreft gisteravond.
[ Voor 39% gewijzigd door Maarten_E op 27-11-2025 05:46 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ga iets heel raars zeggen maar zelfs Ajax kan een puntje pakken tegen Liverpool.
Ik wil wat jij genomen hebt ook graag! Is dat duur? Of is het een fles azijn, laat dan maar zittenJoostje123 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:48:
Liverpool is dit jaar gewoon ontzettend slecht, de ruime overwinning tegen Napoli was veel indrukwekkender.
Ik ga iets heel raars zeggen maar zelfs Ajax kan een puntje pakken tegen Liverpool.
Dat is heel erg raar ja.Joostje123 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:48:
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Niet nodig dit. PSV was gisteren echt heel goed. Ik zag zoveel structuur in het verdedigen en in het aanvallen. Het is echt jaloersmakend voor een Ajacied.Joostje123 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:48:
Liverpool is dit jaar gewoon ontzettend slecht, de ruime overwinning tegen Napoli was veel indrukwekkender.
Aggressief, kort op de man, spelers op het juiste moment doorgeven of gewoon in volle sprint erachteraan. Zelf aan de bal een hoog tempo, lef om vooruit te spelen, lef om een actie te maken, enzovoort.
Ajax had zeker geen punt gepakt tegen dit Liverpool. Alleen al die tien hoekschoppen die Liverpool had, zouden ervoor hebben gezorgd dat Ajax met 4-0 had verloren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ben je nog steeds wakker en aan het feesten?????carpebios schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:40:
[...]
Ik wil wat jij genomen hebt ook graag! Is dat duur? Of is het een fles azijn, laat dan maar zitten
Sowieso heeft het elftal wel een mooie mix van waterdragers, steunpilaren, ervaring en talent. Ik kan er alleen maar jaloers op zijn. Gelukkig staat PSV op nu anderen (met name Ajax) enigszins verzaken in Europa.
Napoli en Liverpool opgerold. Petje af. Volgende ronde moet haalbaar zijn.
Ik kon het niet helpen om tijdens de wedstrijd te dromen dat we dankzij Bosz straks Slot in Amsterdam hebben lopen
Smakelijk zitten lachen toen ik deze gisteravond voorbij zag komenST10©DE schreef op woensdag 26 november 2025 @ 22:49:
Telstar is echt goed!!!
Domme uitspraak ja. Dit is dat typische downplayen van andermans prestatie. Net als dat Real Madrid en Juve niet op hun top zouden zijn geweest tegen Ajax, spelers mistte blabla.Joostje123 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:48:
Nee, gewoon een uitzonderlijk knappe prestatie. Ajax zou hier alsnog met 7-0 op de broek naar huis gegaan zijn.
Ben blij dat ik heel erg fout zat. Tsjonge, wat gaaf.
Bedankt voor de positieve jinx danMaarten_E schreef op donderdag 27 november 2025 @ 09:05:
Ik ging slapen bij 1-1, Liverpool had de overmacht tot aan de rust, zag het niet meer gebeuren hoor...
Het blijft natuurlijk ook gissen. Iedereen is er wel over eens dat Psv momenteel beter speelt dan Ajax..Hupske schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:43:
[...]
Niet nodig dit. PSV was gisteren echt heel goed. Ik zag zoveel structuur in het verdedigen en in het aanvallen. Het is echt jaloersmakend voor een Ajacied.
Aggressief, kort op de man, spelers op het juiste moment doorgeven of gewoon in volle sprint erachteraan. Zelf aan de bal een hoog tempo, lef om vooruit te spelen, lef om een actie te maken, enzovoort.
Ajax had zeker geen punt gepakt tegen dit Liverpool. Alleen al die tien hoekschoppen die Liverpool had, zouden ervoor hebben gezorgd dat Ajax met 4-0 had verloren.
Mooie van deze opzet van de CL is dat een tegenstander in 1 wedstrijd verslagen moet worden; je krijgt geen kans om tactisch te leren voor een tweede kans.
Liverpool maakte de kansen ook niet af, hadden ze dat wel gedaan dan was het misschien een gelijkspel geweest gezien de statistieken.
Zegt wat over de situatie waar Liverpool in zit nu maar daar doe je Psv natuurlijk te kort mee: die hebben echt heel goed gespeeld..
Blijf mij verbazen over Til in de spits.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 27-11-2025 11:01 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
de beroerdste. Past de afkorting nog steedssnmght schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:09:
Wij zijn Ajax wij zijn..... laat maar.
Of gewoon dikke winst, want wat een kansen hadden ze zeg!Harribo schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:00:
[...]
Het blijft natuurlijk ook gissen. Iedereen is er wel over eens dat Psv momenteel beter speelt dan Ajax..
Mooie van deze opzet van de CL is dat een tegenstander in 1 wedstrijd verslagen moet worden; je krijgt geen kans om tactisch te leren voor een tweede kans.
Liverpool maakte de kansen ook niet af, hadden ze dat wel gedaan dan was het misschien een gelijkspel geweest gezien de statistieken.
Zegt wat over de situatie waar Liverpool in zit nu maar daar doe je Psv natuurlijk te kort mee: die hebben echt heel goed gespeeld..
Al had van Dijk eraf gemogen met rood van mij, maar ik ben de scheids gelukkig niet
De grap is: Bij PSV-Napoli deed ik exact hetzelfde. Voor PSV-Bayern München neem ik slaappillen
Hier hetzelfde, al heb ik wel uit bed verder gekeken op mn telefoon, dacht als ze de 2-1 maken ga ik slapen, want moest er vroeg uit... Uiteindelijk die hele 2e helft op zon klein schermpje gekeken, zonde...Wel knap herpakt, want toen de druk van Liverpool toenam in de eerste helft wisten ze de bal even niet meer in de ploeg te houden. Einde eerste helft leek het alweer iets beter te gaan, maar vertrouwen had ik er ook echt niet meer in. Hopen dat ze nog ergens wat punten weten te pakken in de komende wedstrijden, zal toch nog lastig worden.Maarten_E schreef op donderdag 27 november 2025 @ 09:05:
Ik ging slapen bij 1-1, Liverpool had de overmacht tot aan de rust, zag het niet meer gebeuren hoor...
10 second ninja DONE
Dat Liverpool in de fase rondom de rust niet de voorsprong pakte kwam voor PSV heel goed uit. De tegenstoot van Til was wat dat betreft een mooi moment want ze leken echt wat van slag, en daarna gingen ze ook steeds chaotischer spelen alsof de mentale rust eruit was. Daar heeft PSV optimaal gebruik van gemaakt en daarmee werd het steeds erger. Maar ik denk dat als Liverpool eerder kansen had afgemaakt die ommekeer überhaupt niet gekomen was, dan waren ze juist mentaal gesterkt geweest.Harribo schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:00:
[...]
Het blijft natuurlijk ook gissen. Iedereen is er wel over eens dat Psv momenteel beter speelt dan Ajax..
Dat is soms wel het mooie van sport, hoe bepaalde fasen en momenten beslissend kunnen zijn voor het verloop van een wedstrijd. Heb echt wel zitten genieten gisteren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 27 november 2025 @ 02:08:
Ik ben vanaf vandaag eeuwig Jaloers.
Liverpool - PSV 1-4 , samenvatting op YT met Wytze Groot. Wat. Een. Fantastische. Commentator.
Real Madrid - Ajax 1-4 Met *censored!* *censored!!* *censored!!! * afkotstelijk slecht Opgewollen Gezwets van Sierd de Vos bij de Samenvatting op YT
Wat. Een. Verschil.
Bizar. Gewoon Bizar.
Wytze van der Goot (!) vind ik meestal veel te veel een 'Ajax-commentator' (excusez le mot), herken je dat, zijn commentaar voelt vaak totaal niet neutraal aan?
Gewoon 100% vol voor de Nederlandse club in kwestie. Zoals het hoort.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Van Celtic moet je thuis gewoon winnen. GO Feyenoord!Soulizer schreef op donderdag 27 november 2025 @ 17:26:
Vanavond weer onze cluppie na het eten. Ben benieuwd of Feyenoord wat wordt vanavond. Qua vorm niet maar je weet nooit hoe het loopt.
4HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 27 november 2025 @ 02:08:
Ik ben vanaf vandaag eeuwig Jaloers.
Wat. Een. Verschil.
Bizar. Gewoon Bizar.
Sierd was al af naar Atletico - PSV 2016
Wytze trouwens ook een hele fijne commentator.
Hoorde laatst Emil schelvis, die had het over "wij" toen ie over een Italiaanse club sprak 🤮
Ken verder ook geen goede Nederlandse commentatoren.
[ Voor 83% gewijzigd door Megupe op 27-11-2025 18:38 ]
Ook belangrijk nu Portugal onderling tegen NL via Benfica al punten had gepakt. Hopen dat er vanavond nog wat punten worden toegevoegd.
Fouilleren moet je leren?
Dit dacht ik eigenlijk ook al hahaLZ86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 18:55:
1 richtingsverkeer. Celtic zal dus zo wel scoren
Volgende mega boete weer incomingLZ86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 18:59:
De tering, is die hele tokkietribune leeg. Alsnog vuurwerk in dat stadion.......
Fouilleren moet je leren?
Als ie zo doorgaat is hij onhoudbaar voor ons. Maar dan gaan we me toch een klapper maken...... Oefdonleone83 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:00:
Die pass van Valente was zo ontzettend goed weer. Heerlijk. Als die jongen meegaat naar het WK kan hij zomaar eens voor heel veel geld verkocht worden deze zomer al. Ik hoop dat hij nog een jaartje te houden is maar als hij deze lijn van ontwikkeling doortrekt..
[ Voor 66% gewijzigd door carpebios op 27-11-2025 19:26 ]
Feyenoord helaas ook niet best op Valente nacarpebios schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:24:
Dat Celtic bakt er niets van zeg.
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 27-11-2025 19:29 ]
Precies dit. Ik zie echt geen vooruitgang in dit Feyenoord. Waar zijn de driehoekjes (vrije man vinden).carpebios schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:29:
Wtf Feyenoord. Celtic kan nog niet fatsoenlijk overspelen….
Wat ik deze wedstrijd al een paar keer heb gezien is dat spelers op de bal wachten na een pass ipv er actief op te reageren. Waardoor Celtic er altijd tussenkomt.
Ging tijden goed. Iedereen zag dit aankomen. Moest een keer gebeuren.LZ86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:33:
Met zon keeper heb je toch geen tegenstander nodig...... wat een debiel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Valente en Ueda spelen goed, maar verder helemaal niemand. Heel zenuwachtig aan de bal. Onzorgvuldige passes. En steeds kort balbezit.BurnsMM schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:32:
[...]
Precies dit. Ik zie echt geen vooruitgang in dit Feyenoord. Waar zijn de driehoekjes (vrije man vinden).
Wat ik deze wedstrijd al een paar keer heb gezien is dat spelers op de bal wachten na een pass ipv er actief op te reageren. Waardoor Celtic er altijd tussenkomt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nog flink aan de bak voor de 2e plaats in de Eredivisie. Kutzooi!
Het is nog een helft. De bal is rond...Lekkerboeie86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:35:
Wat een afgang weer. Seizoen begon allemaal prima, maar we zijn voor de winterstop al klaar.
Nog flink aan de bak voor de 2e plaats in de Eredivisie. Kutzooi!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ben blij dat jij nog een lichtpuntje ziet. Vorig jaar nog Bayern verslagen in de Kuip.. Het niveau verschil is schokkend.
Ik heb nog wel Ghost Pepper poeder staan, gegarandeerd succes.carpebios schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:41:
Donderpreek van RvP, kom op zeg, je bent dit thuis verplicht van die amateurs te winnen van Celtic. Feyenoord kan en MOET veel beter. Peper erin en gaan voor die winst!
Dit. Typische Wellenreuther actie. Wonderbaarlijk genoeg heeft hij dat het hele seizoen nog niet laten zien. Het werd tijd.Agent47 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:33:
[...]
Ging tijden goed. Iedereen zag dit aankomen. Moest een keer gebeuren.
Het gaat van kwaad tot erger met dit Feyenoord.
Nee hoor, het is helemaal kut na de rustDutchOwnage schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:38:
Nou ff kijken of ze in een kwartiertje op voorsprong kunnen komen voordat de boel weer compleet instort vanaf minuutje 60...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zit met verbijstering te kijken.DutchOwnage schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:58:
We worden weggetikt constant.
Timber erin, lijkt mij verstandig
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En dan zijn ze na 60 minuten meestal ook nog eens op.😉
Niet te geloven overigens gezien de progressie die er op een bepaald moment in het seizoen wel wasDutchOwnage schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:58:
We worden weggetikt constant.
Ze zijn al een kwartier lang alleen maar achter de bal aan aan het lopen zonder in de buurt te komen. Daar word je inderdaad goed moe van als je zo ontzettend kansloos bent.BurnsMM schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:01:
[...]
En dan zijn ze na 60 minuten meestal ook nog eens op.😉
Gelukkig komt Diarra nu.
Ik weet niet of ik de pot ga afkijken. je wordt in eigen huis weggetikt door fucking Celtic.
Schandalig
Ik begin toch zwaar te twijfelen aan het tactische vernuft van RvP.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Net als vroeger bij zaalvoetbal als je tegen senioren speelde😭Harribo schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:08:
Celtic speelt veel meer als een team. Iedereen weet waar en wanneer hij moet lopen. Dan kom je als tegenstander niet aan de bal.
10 second ninja DONE
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken