[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 127 ... 190 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:08

ST10©DE

Dus.............

Goed, het ligt er dus aan dat Liverpool geen collectief is. Niet omdat PSV wel aardig speelde.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:59
ST10©DE schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:13:
Goed, het ligt er dus aan dat Liverpool geen collectief is. Niet omdat PSV wel aardig speelde.
Nu we het daar toch over hebben, wie moet de nieuwe TD worden bij Ajax? :+
Vanaf morgen is Slot is beschikbaar!

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 26-11-2025 23:15 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 26 november 2025 @ 22:54:
[...]

Laatste 10 wedstrijden 7 verloren.. Er zijn voor minder ontslagen. Maar Liverpool is als het goed is wel wat milder voor zijn coaches.
9 uit 12 zelfs

@carpebios je weet dat dit maar een droom is he? >:)

• carpebios
toolkist schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:19:
[...]

9 uit 12 zelfs

@carpebios je weet dat dit maar een droom is he? >:)
Inkakken is bijpakken!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:20

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

carpebios schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:15:
[...]

Misschien wil Tarik Oulida wel :+ die ooit mocht spelen in de CL van van gaal.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

carpebios schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:15:
[...]

Geen Ajax DNA. Doe Jordi maar. En hopelijk mag Slot blijven! Hij kan het echt wel weer op de rit krijgen. Klopp heeft ook slechte periodes gekent. Net als Wenger en Sir Ferguson.

Hopelijk gaat Bosz nu niet weer kamikaze voetbal spelen door deze uitslag.....

• carpebios
Maar euh als die vervelende Koeman nou eens garnalen gaat plukken in Spanje, vlak bij z'n grote liefde en Slot als bondscoach? WIN WIN toch?

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Pak een punt!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Die 2e goal was wel echt lekker!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:42

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:20

Sagat

Is pappa x2!

Ik wilde net gaan tikken dat dit is wat ik vaak zie tegen nl ploegen. Dat je mag aanvallen maar niets klaarmaakt. Psv super sterk verdedigd en gewoon fantastisch de kansen gemaakt. Gefeliciteerd psv-ers!

10 second ninja DONE

• Trishul
  • Laatst online: 13:31
Ongelooflijke prestatie van PSV, zeer knap.
Ja, Liverpool is al een tijdje aan het kwakkelen maar alsnog, PSV die even Liverpool uitgerekend op Anfield thuis flink pakslaag geeft.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:48
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om te discussieren hoe goed NAC wel niet is.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ik ben vanaf vandaag eeuwig Jaloers.

Liverpool - PSV 1-4 , samenvatting op YT met Wytze Groot. Wat. Een. Fantastische. Commentator.

Real Madrid - Ajax 1-4 Met *censored!* *censored!!* *censored!!! * afkotstelijk slecht Opgewollen Gezwets van Sierd de Vos bij de Samenvatting op YT

Wat. Een. Verschil.
Bizar. Gewoon Bizar.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Maarten_E
Scorebordjournalistiek: Met hoeveel had Union Saint-Gilioise wel niet gewonnen van Napoli en Liverpool?!

Wat betreft commentaar, op de radio was het radio-Wytze (Arman Avsaroglu), de supporters zijn wel verwend wat dat betreft gisteravond.

[ Voor 39% gewijzigd door Maarten_E op 27-11-2025 05:46 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:22
Liverpool is dit jaar gewoon ontzettend slecht, de ruime overwinning tegen Napoli was veel indrukwekkender.

Ik ga iets heel raars zeggen maar zelfs Ajax kan een puntje pakken tegen Liverpool.

• carpebios
Joostje123 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:48:
Liverpool is dit jaar gewoon ontzettend slecht, de ruime overwinning tegen Napoli was veel indrukwekkender.

Ik ga iets heel raars zeggen maar zelfs Ajax kan een puntje pakken tegen Liverpool.
Ik wil wat jij genomen hebt ook graag! Is dat duur? Of is het een fles azijn, laat dan maar zitten :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:42

Quad

Doof

Dat is heel erg raar ja. _O-

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Niet nodig dit. PSV was gisteren echt heel goed. Ik zag zoveel structuur in het verdedigen en in het aanvallen. Het is echt jaloersmakend voor een Ajacied.
Aggressief, kort op de man, spelers op het juiste moment doorgeven of gewoon in volle sprint erachteraan. Zelf aan de bal een hoog tempo, lef om vooruit te spelen, lef om een actie te maken, enzovoort.

Ajax had zeker geen punt gepakt tegen dit Liverpool. Alleen al die tien hoekschoppen die Liverpool had, zouden ervoor hebben gezorgd dat Ajax met 4-0 had verloren.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• toolkist
  • Niet online
Ajax had nog geen punt gepakt als Liverpool met 7 had gestaan

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

carpebios schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:40:
[...]

Ik wil wat jij genomen hebt ook graag! Is dat duur? Of is het een fles azijn, laat dan maar zitten :+
Ben je nog steeds wakker en aan het feesten????? :D :D :D _/-\o_

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-02 14:30
Man, PSV. Wat een prestatie. Ik heb echt genoten. Bosz heeft het echt weer uitstekend voor elkaar. Zelfs Salah-Edinne krijgt hij aan de praat. Stelde bij Twente en Ajax nou niet bijzonder veel voor, bij Roma ook weinig gespeeld.
Sowieso heeft het elftal wel een mooie mix van waterdragers, steunpilaren, ervaring en talent. Ik kan er alleen maar jaloers op zijn. Gelukkig staat PSV op nu anderen (met name Ajax) enigszins verzaken in Europa.
Napoli en Liverpool opgerold. Petje af. Volgende ronde moet haalbaar zijn.

Ik kon het niet helpen om tijdens de wedstrijd te dromen dat we dankzij Bosz straks Slot in Amsterdam hebben lopen :P Niet dat ik het echt zie gebeuren maar dromen mag ;)

• JEightyFive
Smakelijk zitten lachen toen ik deze gisteravond voorbij zag komen _O-

• JEightyFive

Domme uitspraak ja. Dit is dat typische downplayen van andermans prestatie. Net als dat Real Madrid en Juve niet op hun top zouden zijn geweest tegen Ajax, spelers mistte blabla.
Nee, gewoon een uitzonderlijk knappe prestatie. Ajax zou hier alsnog met 7-0 op de broek naar huis gegaan zijn.

• Maarten_E
Ik ging slapen bij 1-1, Liverpool had de overmacht tot aan de rust, zag het niet meer gebeuren hoor...

Ben blij dat ik heel erg fout zat. Tsjonge, wat gaaf.

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 27 november 2025 @ 09:05:
Ik ging slapen bij 1-1, Liverpool had de overmacht tot aan de rust, zag het niet meer gebeuren hoor...

Bedankt voor de positieve jinx dan

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:26
Hupske schreef op donderdag 27 november 2025 @ 07:43:
[...]

Niet nodig dit. PSV was gisteren echt heel goed. Ik zag zoveel structuur in het verdedigen en in het aanvallen. Het is echt jaloersmakend voor een Ajacied.
Aggressief, kort op de man, spelers op het juiste moment doorgeven of gewoon in volle sprint erachteraan. Zelf aan de bal een hoog tempo, lef om vooruit te spelen, lef om een actie te maken, enzovoort.

Ajax had zeker geen punt gepakt tegen dit Liverpool. Alleen al die tien hoekschoppen die Liverpool had, zouden ervoor hebben gezorgd dat Ajax met 4-0 had verloren.
Het blijft natuurlijk ook gissen. Iedereen is er wel over eens dat Psv momenteel beter speelt dan Ajax..
Mooie van deze opzet van de CL is dat een tegenstander in 1 wedstrijd verslagen moet worden; je krijgt geen kans om tactisch te leren voor een tweede kans.

Liverpool maakte de kansen ook niet af, hadden ze dat wel gedaan dan was het misschien een gelijkspel geweest gezien de statistieken.
Zegt wat over de situatie waar Liverpool in zit nu maar daar doe je Psv natuurlijk te kort mee: die hebben echt heel goed gespeeld..

Blijf mij verbazen over Til in de spits.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 27-11-2025 11:01 ]

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-02 17:35

snmght

imho dan he

Wij zijn Ajax wij zijn..... laat maar.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• JEightyFive
snmght schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:09:
Wij zijn Ajax wij zijn..... laat maar.
de beroerdste. Past de afkorting nog steeds ;)

• carpebios
Harribo schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:00:
[...]

Het blijft natuurlijk ook gissen. Iedereen is er wel over eens dat Psv momenteel beter speelt dan Ajax..
Mooie van deze opzet van de CL is dat een tegenstander in 1 wedstrijd verslagen moet worden; je krijgt geen kans om tactisch te leren voor een tweede kans.

Liverpool maakte de kansen ook niet af, hadden ze dat wel gedaan dan was het misschien een gelijkspel geweest gezien de statistieken.
Zegt wat over de situatie waar Liverpool in zit nu maar daar doe je Psv natuurlijk te kort mee: die hebben echt heel goed gespeeld..

Of gewoon dikke winst, want wat een kansen hadden ze zeg!
Al had van Dijk eraf gemogen met rood van mij, maar ik ben de scheids gelukkig niet 8)

• Maarten_E
toolkist schreef op donderdag 27 november 2025 @ 09:24:
[...]

Bedankt voor de positieve jinx dan
De grap is: Bij PSV-Napoli deed ik exact hetzelfde. Voor PSV-Bayern München neem ik slaappillen :+

• Snowdog
  • Laatst online: 11-02 01:34
Maarten_E schreef op donderdag 27 november 2025 @ 09:05:

Hier hetzelfde, al heb ik wel uit bed verder gekeken op mn telefoon, dacht als ze de 2-1 maken ga ik slapen, want moest er vroeg uit... Uiteindelijk die hele 2e helft op zon klein schermpje gekeken, zonde...Wel knap herpakt, want toen de druk van Liverpool toenam in de eerste helft wisten ze de bal even niet meer in de ploeg te houden. Einde eerste helft leek het alweer iets beter te gaan, maar vertrouwen had ik er ook echt niet meer in. Hopen dat ze nog ergens wat punten weten te pakken in de komende wedstrijden, zal toch nog lastig worden.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Weet iemand of er voor de 21.00 wedstrijden (Eagles en Utreg) een schakel programma is?

10 second ninja DONE

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Harribo schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:00:
[...]

Dat Liverpool in de fase rondom de rust niet de voorsprong pakte kwam voor PSV heel goed uit. De tegenstoot van Til was wat dat betreft een mooi moment want ze leken echt wat van slag, en daarna gingen ze ook steeds chaotischer spelen alsof de mentale rust eruit was. Daar heeft PSV optimaal gebruik van gemaakt en daarmee werd het steeds erger. Maar ik denk dat als Liverpool eerder kansen had afgemaakt die ommekeer überhaupt niet gekomen was, dan waren ze juist mentaal gesterkt geweest.

Dat is soms wel het mooie van sport, hoe bepaalde fasen en momenten beslissend kunnen zijn voor het verloop van een wedstrijd. Heb echt wel zitten genieten gisteren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 27 november 2025 @ 02:08:

Liverpool - PSV 1-4 , samenvatting op YT met Wytze Groot. Wat. Een. Fantastische. Commentator.

Real Madrid - Ajax 1-4 Met *censored!* *censored!!* *censored!!! * afkotstelijk slecht Opgewollen Gezwets van Sierd de Vos bij de Samenvatting op YT

Wat. Een. Verschil.
Bizar. Gewoon Bizar.
offtopic:
Wytze van der Goot (!) vind ik meestal veel te veel een 'Ajax-commentator' (excusez le mot), herken je dat, zijn commentaar voelt vaak totaal niet neutraal aan?
Maar deze wedstrijd was hij echt wel serieus enthousiast en het klonk gemeend. En het was ook wel opgewekt en opwekkend.

Gewoon 100% vol voor de Nederlandse club in kwestie. Zoals het hoort. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:49
Vanavond weer onze cluppie na het eten. Ben benieuwd of Feyenoord wat wordt vanavond. Qua vorm niet maar je weet nooit hoe het loopt.

• carpebios
Soulizer schreef op donderdag 27 november 2025 @ 17:26:
Vanavond weer onze cluppie na het eten. Ben benieuwd of Feyenoord wat wordt vanavond. Qua vorm niet maar je weet nooit hoe het loopt.
Van Celtic moet je thuis gewoon winnen. GO Feyenoord! *O*

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:50
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 27 november 2025 @ 02:08:

Wat. Een. Verschil.
Bizar. Gewoon Bizar.
4

Sierd was al af naar Atletico - PSV 2016

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:52
Hulde voor El Sierd!
Wytze trouwens ook een hele fijne commentator.
Hoorde laatst Emil schelvis, die had het over "wij" toen ie over een Italiaanse club sprak 🤮
Ken verder ook geen goede Nederlandse commentatoren.

[ Voor 83% gewijzigd door Megupe op 27-11-2025 18:38 ]

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-02 21:53
Ik ben zelf ook (omdat ik absoluut niet fit ben) op tijd gaan slapen gisteren. De 1-1 en de kopbal van Virgil tegen de lat nog gezien, toen had ik er weinig geloof in. Maar was mooi om vanochtend te lezen dat ze punten hadden gepakt.
Ook belangrijk nu Portugal onderling tegen NL via Benfica al punten had gepakt. Hopen dat er vanavond nog wat punten worden toegevoegd.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:51
1 richtingsverkeer. Celtic zal dus zo wel scoren

• LZ86
Of niet UEDAAAAAAA

• LZ86
Damn die was echt lekker uitgespeeld zeg.

Klasse pass op Steijn, en prima assist van m daarna.

• carpebios
Ze zijn al bezig! Moet de kinderen nog naar bed doen maar 1-0 BAM!

• LZ86
De tering, is die hele tokkietribune leeg. Alsnog vuurwerk in dat stadion.......

Fouilleren moet je leren?

• Soulizer
LZ86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 18:55:
1 richtingsverkeer. Celtic zal dus zo wel scoren
Dit dacht ik eigenlijk ook al haha

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:26
Die pass van Valente was zo ontzettend goed weer. Heerlijk. Als die jongen meegaat naar het WK kan hij zomaar eens voor heel veel geld verkocht worden deze zomer al. Ik hoop dat hij nog een jaartje te houden is maar als hij deze lijn van ontwikkeling doortrekt..

• Soulizer
LZ86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 18:59:
De tering, is die hele tokkietribune leeg. Alsnog vuurwerk in dat stadion.......

Fouilleren moet je leren?
Volgende mega boete weer incoming

• LZ86
donleone83 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:00:
Die pass van Valente was zo ontzettend goed weer. Heerlijk. Als die jongen meegaat naar het WK kan hij zomaar eens voor heel veel geld verkocht worden deze zomer al. Ik hoop dat hij nog een jaartje te houden is maar als hij deze lijn van ontwikkeling doortrekt..
Als ie zo doorgaat is hij onhoudbaar voor ons. Maar dan gaan we me toch een klapper maken...... Oef

• LZ86
Soulizer schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:01:
[...]

Volgende mega boete weer incoming
Het schijnt van buiten het stadion te komen.

Sta je daar als volwassen kerels in de regen buiten het stadion vuurpijlen af te steken.....
Wat een zielige debielen.

• Soulizer
Dit voelde je aankomen zucht

• LZ86
Godsamme, het zal weer niet.....

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:23
Zo wie ze man was dat dan die scoorde :F

• LZ86
DutchOwnage schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:17:
Zo wie ze man was dat dan die scoorde :F
Lotomba natuurlijk......

Pure armoe.

• DutchOwnage
LZ86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:19:
[...]

Lotomba natuurlijk......

Pure armoe.
Ja was te verwachten natuurlijk.

• carpebios
Zo begon het bij PSV ook mensen. Zometeen gaan ze los!

• carpebios
Dat Celtic bakt er niets van zeg. Van de verdediger naar de verdediger van Feyenoord en weer opnieuw een aanval inzetten. Dit moet Feyenoord echt met 5-1 winnen.

[ Voor 66% gewijzigd door carpebios op 27-11-2025 19:26 ]

• Soulizer
Feyenoord helaas ook niet best op Valente na

• carpebios
Wtf Feyenoord. Celtic kan nog niet fatsoenlijk overspelen….

[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 27-11-2025 19:29 ]

• LZ86
WTF

• Soulizer
Classic wellenreuther..

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:21
carpebios schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:29:
Wtf Feyenoord. Celtic kan nog niet fatsoenlijk overspelen….
Precies dit. Ik zie echt geen vooruitgang in dit Feyenoord. Waar zijn de driehoekjes (vrije man vinden).

Wat ik deze wedstrijd al een paar keer heb gezien is dat spelers op de bal wachten na een pass ipv er actief op te reageren. Waardoor Celtic er altijd tussenkomt.

• LZ86
Met zon keeper heb je toch geen tegenstander nodig...... wat een debiel

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:05

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:33:
Met zon keeper heb je toch geen tegenstander nodig...... wat een debiel
Ging tijden goed. Iedereen zag dit aankomen. Moest een keer gebeuren.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:13

OMX2000

By any means necessary...

BurnsMM schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:32:
[...]

Precies dit. Ik zie echt geen vooruitgang in dit Feyenoord. Waar zijn de driehoekjes (vrije man vinden).

Wat ik deze wedstrijd al een paar keer heb gezien is dat spelers op de bal wachten na een pass ipv er actief op te reageren. Waardoor Celtic er altijd tussenkomt.
Valente en Ueda spelen goed, maar verder helemaal niemand. Heel zenuwachtig aan de bal. Onzorgvuldige passes. En steeds kort balbezit.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:26
Wat een afgang weer. Seizoen begon allemaal prima, maar we zijn voor de winterstop al klaar.
Nog flink aan de bak voor de 2e plaats in de Eredivisie. Kutzooi!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-02 23:39
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:35:
Wat een afgang weer. Seizoen begon allemaal prima, maar we zijn voor de winterstop al klaar.
Nog flink aan de bak voor de 2e plaats in de Eredivisie. Kutzooi!
Het is nog een helft. De bal is rond... ;(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• DutchOwnage
Nou ff kijken of ze in een kwartiertje op voorsprong kunnen komen voordat de boel weer compleet instort vanaf minuutje 60...

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:26
ph4ge schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:37:
[...]

Het is nog een helft. De bal is rond... ;(
Ben blij dat jij nog een lichtpuntje ziet. Vorig jaar nog Bayern verslagen in de Kuip.. Het niveau verschil is schokkend.

• carpebios
Donderpreek van RvP, kom op zeg, je bent dit thuis verplicht van die amateurs te winnen van Celtic. Feyenoord kan en MOET veel beter. Peper erin en gaan voor die winst!

• Harribo
Zet net de tv aan... Feyenoord achter... Mmm tegenvaller, had ik meer van verwacht. Nog tweede helft

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

carpebios schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:41:
Donderpreek van RvP, kom op zeg, je bent dit thuis verplicht van die amateurs te winnen van Celtic. Feyenoord kan en MOET veel beter. Peper erin en gaan voor die winst!
Ik heb nog wel Ghost Pepper poeder staan, gegarandeerd succes.

• donleone83
Agent47 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:33:
[...]

Ging tijden goed. Iedereen zag dit aankomen. Moest een keer gebeuren.
Dit. Typische Wellenreuther actie. Wonderbaarlijk genoeg heeft hij dat het hele seizoen nog niet laten zien. Het werd tijd.

• DutchOwnage
We worden weggetikt constant.

Het gaat van kwaad tot erger met dit Feyenoord.

• ph4ge
DutchOwnage schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:38:
Nou ff kijken of ze in een kwartiertje op voorsprong kunnen komen voordat de boel weer compleet instort vanaf minuutje 60...
Nee hoor, het is helemaal kut na de rust

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
DutchOwnage schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:58:

Ik zit met verbijstering te kijken.
Timber erin, lijkt mij verstandig

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:05

Agent47

I always close my contracts.

Steijn kan het niet belopen

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• BurnsMM
ph4ge schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:00:
[...]

Nee hoor, het is helemaal kut na de rust
En dan zijn ze na 60 minuten meestal ook nog eens op.😉

• D-e-n
  • Nu online
DutchOwnage schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:58:

Niet te geloven overigens gezien de progressie die er op een bepaald moment in het seizoen wel was

• donleone83
BurnsMM schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:01:
[...]

En dan zijn ze na 60 minuten meestal ook nog eens op.😉
Ze zijn al een kwartier lang alleen maar achter de bal aan aan het lopen zonder in de buurt te komen. Daar word je inderdaad goed moe van als je zo ontzettend kansloos bent.

Gelukkig komt Diarra nu.

• LZ86
Bi-zar verval

Ik weet niet of ik de pot ga afkijken. je wordt in eigen huis weggetikt door fucking Celtic.
Schandalig

• DutchOwnage
Maar wat klopt er nou verdomme niet aan het middenveld bij Feyenoord. Hoe kan Celtic daar doen en laten wat het wil dan???

Ik begin toch zwaar te twijfelen aan het tactische vernuft van RvP.

• ph4ge
Sinds wanneer speelt Barcelona in het groen-wit? Je hebt gewoon 10m de bal niet.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:13

OMX2000

By any means necessary...

Feyenoord kan dus nog verder door de bodem…

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Harribo
Celtic speelt veel meer als een team. Iedereen weet waar en wanneer hij moet lopen. Dan kom je als tegenstander niet aan de bal.

• BurnsMM
Harribo schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:08:
Celtic speelt veel meer als een team. Iedereen weet waar en wanneer hij moet lopen. Dan kom je als tegenstander niet aan de bal.
Net als vroeger bij zaalvoetbal als je tegen senioren speelde😭

• donleone83
Het moet ook een beetje meezitten…

• LZ86
Het mag ook niet vanavond....

• DutchOwnage
Tuurlijk haal je je beste man er af...

• carpebios
Kom op Feyenoord zeg. Het moet ook meezitten maar het is geen Barcelona he.

• Harribo
Zoals nieuwkoop nu fel erin gaat, zo moet Feyenoord spelen. Dan maak je nog een kans

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Nee geen barca maar wel slechtste Feyenoord wat ik dit seizoen gezien heb de 25 mins na de rust :N

10 second ninja DONE

• carpebios
Het lijkt het Philips-stadion wel in de ED zo stil.

• Harribo
Mooi moment van Persie junior die zijn debuut maakt

• D-e-n
  • Nu online
Die Tengstedt is waarschijnlijk nog slechter dan we al dachten

• carpebios
Dit kan echt niet.

• D-e-n
  • Nu online
Dit lijkt op werkweigering

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het is echt niet om aan te gluren. Wat slecht. Man man man.

• DutchOwnage
d:)b

En de groeten. 4e nederlaag op rij.

:w

• D-e-n
  • Nu online
Wat deed Wellenreuther daar eigenlijk?
Pagina: 1 ... 127 ... 190 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken