"When you grow up your heart dies"
HUL naar Mercedes volgend jaar, exit George /sjaapstobbe schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:50:
Ik wil Hulk en Max samen in een team
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Die liggen net op m'n home made pizza. Mooi excuus om een traantje weg te pinken.[b]dglavimans in "[F1 2025] Race 12 GP van het Verenigd Koninkrijk"dglavimans schreef op zondag 6 juli 2025
Wie snijdt er uien
Mijn boefje is liev!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zeer slechte verliezer inderdaad.Yonix schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:51:
Wat doet PIA nu? Slechte verliezer of wat?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bij Audi?jaapstobbe schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:50:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Signature
Yep. Eigen schuld zou ik zeggen. Hij moet de beelden denk ik nog even terugkijken. Die ziet hij zo vast wel in de cool down room.Yonix schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:51:
Wat doet PIA nu? Slechte verliezer of wat?
nou zeg, niks voor hem. Meestal zo'n koele kikker.PWM schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:52:
Ben PIA fan en hoop dat hij kampioen wordt. Maar hier laat hij zich wel erg kennen.
Dat deed ie al over de BR. Erg jammer… had ik niet achter hem gezocht.PWM schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:52:
Ben PIA fan en hoop dat hij kampioen wordt. Maar hier laat hij zich wel erg kennen.
Mijn boefje is liev!
Dat is echt onzin, hij maakt gewoon een fout kan gebeuren. Als hij hier niet mee om kan gaan dan is het geen topcoureur.MikeyMan schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:51:
[...]
Ja wat denk je dat er gebeurt als je op het laatste moment vol in de ankers moet. Temperatuur om zeep, concentratie om zeep, vlakke plek op de banden en positie ruk.
Begrijp mij niet verkeerd, dat is hij wel, maar hij maakt gewoon een fout, zoals zoveel coureurs eraf zijn gegaan door de natte omstandigheden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
per aspera ad astra
Nou gelukkig niet dan want Hulk op P3 vind ik veel mooier.
Je bent 1x boos en dan gelijk je hele naam wegDutchOwnage schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
PIA is een enge wolf in schaapskleren. Zogenaamd de ideale schoonzoon maar het is best een viezerik.
Altijd die absolutes waarin we dealen tegenwoordig
adrenaline morgen na de mediatraining zal het beter gaan gewoon paar dagen balen en verderHollowGamer schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
Zit PIA tegenwoordig aan iets? Of krijg die ook een ego?
Als het geen slechte verliezer was dan had ie op z’n minst blij kunnen zijn voor zijn teamgenoot voor het winnen van zijn thuis GP, en de 1-2 voor het team.mouzetc schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
Geen slechte verliezer.. hij kan t er toch totaal niet mee eens zijn? Waren genoeg die de straf te heftig vonden.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Signature
Wie denk je die alle goede race setups in de sim klaarmaakt voor Sauber?? Precies, Magnussen. Die vent is gewoon retegoed en deze overwinning is mede aan hem en de rest van het team te danken. Die wheatley heeft goede zaken gedaan.....sfinx schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:46:
Magnussen in de pits bij Sauber, had wel iets enthousiaster kunnen klappen 🙂
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Kan me wel voorstellen dat hij even wat spanning kwijt moet...
Geen idee wat Verstappen hiermee te maken heeft! Het gaat over Piastri. Niet over Verstappen, Stroll of Leclerc of wie dan ookLAD93 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
Tja, ik heb VER ook flink zure reacties zien geven na straffen. Onderdeel van de menselijke factor.
[ Voor 13% gewijzigd door Charles Hill op 06-07-2025 17:55 ]
Zeker weten, maar waar je mee om gaat wordt je mee besmet. Aka zacDutchOwnage schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
PIA is een enge wolf in schaapskleren. Zogenaamd de ideale schoonzoon maar het is best een viezerik.
Nadat hij precies deed wat Zack van hem verlangde, "doe ff de Russel truuk" en dan zo'n zuur gezicht, trieste reactie.
Fijn voor Lando en al z'n fans
per aspera ad astra
Ik zie gelijkenissen met Saudi grand prix.
[ Voor 19% gewijzigd door TinusXIII op 06-07-2025 17:55 ]
En dat bleek een enorme fout te zijn.Chocoball schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:52:
Marko vertelde laatst dat Red Bull Hülkenberg in dienst wou nemen totdat Perez de grand prix van Sakhir won.
Hulkenberg heeft nota bene een vergelijkbare rijstijl met Verstappen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik wel. De media (team) doet altijd goed om van iemand iets te maken, wat er niet is.JB schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
[...]
Dat deed ie al over de BR. Erg jammer… had ik niet achter hem gezocht.
Max is ook een leuke gast, maar op de baan keihard. Maar je weet dat bij hem, PIA doet net alsof hij de ideale schoonzoon is.
Ook zonder de spin een P5, of had hij op het podium kunnen staan?
Persoonlijk denk ik dat de schade aardig beperkt is.
[ Voor 8% gewijzigd door Het Peertje op 06-07-2025 17:55 ]
Dat het volgens mij vrij menselijk is.Charles Hill schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:54:
[...]
Geen idee wat Verstappen hiermee te maken heeft! Het gaat over Piastri
per aspera ad astra
Hij was wat zuur en dat mag. Hij houdt nog steeds van Silverstone.mouzetc schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:54:
Wat een gezeur op Pia omdat ie ook 1 hele keer boos is?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
hij maakt niet gewoon een fout. Die banden kunnen helemaal niks hebben, als je ineens rare dingen moet doen ben je fucked. Hij wordt zwaar genaaid door piastri. Die er veel te goed mee weg komt.Gynnad schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
[...]
Dat is echt onzin, hij maakt gewoon een fout kan gebeuren. Als hij hier niet mee om kan gaan dan is het geen topcoureur.
Begrijp mij niet verkeerd, dat is hij wel, maar hij maakt gewoon een fout, zoals zoveel coureurs eraf zijn gegaan door de natte omstandigheden.
je bent de G vergeten voor "een"StefanVerkerk schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
Dat wordt een gridstraf voor NOR voor die fuck tijdens een officiele interview haha.
Nou, eerst werd Perez nog ff minister of Defense...DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:55:
[...]
En dat bleek een enorme fout te zijn.
Hulkenberg toont aan niet zo goed te zijn. 239 races, 1 podium. Komop zeg.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:55:
[...]
true... P4 dan.TinusXIII schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
[...]
Nou gelukkig niet dan want Hulk op P3 vind ik veel mooier.
Hij heeft waarschijnlijk de replay nog niet gezien.Jeroenvde89 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:52:
PIA laat zich ook even kennen zeg.
Daarom moet je eerste interviews altijd met een schepje zout nemen. Rijders zitten dan nog uit te hijgen, vol met adrenaline en zonder echte informatie.
How do you save a random generator ?
maar Perez is a legend, absolut animalDaniëlWW2 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:55:
[...]
Dat wordt hier al jaren geroepen, en het lijkt mij ook wel leuk.jaapstobbe schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:50:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zonder spin werd hij 3e, nu 5e. Hij finisht voor zijn directe concurrentie.Het Peertje schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:55:
Wat denken we van het resultaat van Max?
Ook zonder de spin een P5, of had hij op het podium kunnen staan?
Persoonlijk denk ik dat de schade aardig beperkt is.
Je zit in de volledige boosheid, je mist punten voor een kampioenschap om iets waar je t totaal niet mee eens bent? En dan ook nog aan je directe concurrent .. dat is Norris toch? Hij feliciteerde Hulkenberg en bedankte t publiek. Vind de reacties wel erg overdreven.DutchCrownNL schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:54:
[...]
Als het geen slechte verliezer was dan had ie op z’n minst blij kunnen zijn voor zijn teamgenoot voor het winnen van zijn thuis GP, en de 1-2 voor het team.
Signature
Hij vond het gisteren ook niet nodig om VER ff te complimenteren voor z'n pole. Hij hoeft het niet te doen, maar het zou hem wel sieren.dglavimans schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:54:
[...]
Je bent 1x boos en dan gelijk je hele naam weg
Altijd die absolutes waarin we dealen tegenwoordig
Van mij mag Norris WDC worden in ieder geval.
Tja, ik heb zo mijn twijfels toen ik de beelden al terugkeek...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Laten we het hopen, dat het een echte strijd wordt/blijft.KlaasjeNL schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:55:
Kan nog gezellig worden bij McLaren als Piastri gaat geloven dat hij een straf kreeg omdat hij geen Brits paspoort heeft, ten gunste van Norris.
(Op het scherm)
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Yep, Verstappen had ergens in dat gat tussen Piastri en Hulkenburg gereden.TheBrut3 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:56:
[...]
Zonder spin werd hij 3e, nu 5e. Hij finisht voor zijn directe concurrentie.
even later: Piastri: "I couldn't see anything behind the safetycar."
En dan nog valt het kwartje niet waarom hij de penalty kreeg.
Ik vind het vooral zo grappig dat zoiets dus super makkelijk te checken is voor de stewards - vreemd om daaraan te twijfelen.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:57:
Dus Piastri claimt dat hij remde toen net de SC lichten uitgingen.
per aspera ad astra
Hou op met je act.CryptoNL schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:56:
[...]
Hulkenberg toont aan niet zo goed te zijn. 239 races, 1 podium. Komop zeg.
maar is er een verschil dan? je mag niet zomaar remmen toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:57:
Dus Piastri claimt dat hij remde toen net de SC lichten uitgingen.
Het heeft vooral met de keuze van teams te maken gehad. Noem eens een topteam waar hij gereden heeft. Het waren vooral middenmoters met weinig kansen op een podium.CryptoNL schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:56:
[...]
Hulkenberg toont aan niet zo goed te zijn. 239 races, 1 podium. Komop zeg.
Haha, ja, dat was mooi. Je zag hem kijken en denken: Oh, mmm.Charles Hill schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:58:
Piastri begint te twijfelen nu hij de beelden ziet van wat hij deed. Vraagt of de lichten uit waren.
Als jij dat vindMikeyMan schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:55:
[...]
hij maakt niet gewoon een fout. Die banden kunnen helemaal niks hebben, als je ineens rare dingen moet doen ben je fucked. Hij wordt zwaar genaaid door piastri. Die er veel te goed mee weg komt.
Schumi streken?DutchOwnage schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:53:
En hoeveel winst is dat tov de andere 238 races?Het Peertje schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:44:
[...]
Hahahaha....yessssss
Hulk podium levert mij even dik 300 euro op!
Mag wel remmen om afstand te nemen tot de safetycar, maar niet op deze manier. En zeker niet op een natte baan. Zelfde geldt klapt Verstappen er bovenop.Wognummer schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:58:
[...]
maar is er een verschil dan? je mag niet zomaar remmen toch?
ik denk dat de lichten wel uit waren, maar hij was vlak daarvoor kort aan het versnellen en dan is de rem-actie gewoon veel te heftigCharles Hill schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:58:
Piastri begint te twijfelen nu hij de beelden ziet van wat hij deed. Vraagt of de lichten uit waren.
Elke topsporter, dat snappen wij ‘gewone’ mensen niet (ik ook niet)
Niet zomaar versnellen en dan weer afremmen, Piastri hield een snelheid aan en vertraagde toen opeens enorm hard, wat gewoon gevaarlijk is en terecht dat hij daarvoor een straf heeft gekregen.Wognummer schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:58:
[...]
maar is er een verschil dan? je mag niet zomaar remmen toch?
nee ok dat bedoelde ik ook je mag best afstand nemen maar niet zoCharles Hill schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:00:
[...]
Mag wel remmen om afstand te nemen tot de safetycar, maar niet op deze manier. En zeker niet op een natte baan. Zelfde geldt klapt Verstappen er bovenop.
kom op zeg, laat je niet zo kennen. Zelfs Norris dook zowat achterin. En die reed er nog een heel stuk achter.Gynnad schreef op zondag 6 juli 2025 @ 17:59:
[...]
Als jij dat vindbeetje coureur kan daarmee omgaan, ook/zeker Verstappen.
The plot thickensVinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:02:
Op reddit doet iemand de suggestie dat de actie van pia op instructie van het team was
Nee, ja mag niet erratic driven.
Dit was een beetje pech met de safety-car lichten die net uit gingen, maar leverde wel gevaar op.
In de herhaling zag je dat NOR er nog bijna op reed, vanaf P3..
Terechte straf.
Haha, laat de roddels maar komen!Vinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:02:
Op reddit doet iemand de suggestie dat de actie van pia op instructie van het team was
per aspera ad astra
Om Max (wederom) proberen te naaienVinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:02:
Mijn boefje is liev!
Waarom zou het team dat doen? Alsof Verstappen nog een bedreiging is voor hun 1-2 aan het eind van het seizoen. Grote kans dat Verstappen sowieso derde was geworden. Was een kwestie van tijd, als Norris zijn geduld had kunnen bewaren.Vinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:02:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geweldig voor de Hulk. Top race zo.
Jammer dat de McLaren zo goed is.
Waarom dan? Om Verstappen 3 strafpunten aan te naaien?Vinniedh schreef op zondag 6 juli 2025 @ 18:02:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PPUtTy7dfHU9Di9FOFohzsAh.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/juJdPyQKZ1VMI7R4xItVEpvk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IIKoDnekShvcJ868up6FSBD6.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/zazhnPSLxn9VU5YQDlUlbcCQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/2BCQMrzHGjrLuG3Ho858NBDN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/rPlm9EYqKSxqrNLVReD4QzeK.jpg?f=fotoalbum_tile)