[F1 2025] Race 12 GP van het Verenigd Koninkrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 59.187 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Toke_gt schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 15:56:
[...]

Als ik het goed heb: de auto is niet slechter geworden, maar bij pogingen om ‘m verder te verbeteren lopen ze wel tegen allerlei problemen aan, waardoor bijvoorbeeld dat supernauwe window.
En ondertussen hebben anderen de capaciteiten van hun auto verbeterd en zijn sommigen de RBR ver voorbij.
Overigens is het volgens mij al jaren zo dat RBR op vrijdag nog mijlenver verwijderd is van ideale instellingen en hebben ze het ergens voor/na FP3 voor elkaar. Maar soms ook dat niet.
Mijn interpretatie is dat de RB18/19 veel te ver voor op de concurrentie lagen en ze daarna zijn gaan veranderen om maar iets te veranderen ? Beetje als kleine kinderen die denken mamma te helpen in de keuken als ze even weg is en er een ongeloofelijk bende van maken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
Bijzonder beeld bij viaplay nu voor vrije training 2..... Alsof iemand zijn prive laptop achtergrond aan het streamen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
Scorpio861 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 16:28:
Bijzonder beeld bij viaplay nu voor vrije training 2..... Alsof iemand zijn prive laptop achtergrond aan het streamen is....

Minutenlang een foto van iemands kind....

Nu een please standby logo... Amateurs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
loekf2 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 16:17:
[...]

Mijn interpretatie is dat de RB18/19 veel te ver voor op de concurrentie lagen en ze daarna zijn gaan veranderen om maar iets te veranderen ? Beetje als kleine kinderen die denken mamma te helpen in de keuken als ze even weg is en er een ongeloofelijk bende van maken.
Ik heb de tijden van vorig jaar niet bij de hand, maar ze zijn sneller dan vorig jaar.
De rest is alleen nog sneller geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

loekf2 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 16:17:
[...]

Alleen lijkt dat niet te kloppen omdat de rondetijden nog steeds omlaag gingen met de updates :)
De rondetijden van de McL gingen harder omlaag.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:33
Mooi lapje grond wel dat Silverstone, zouden ze een vliegveld van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
loekf2 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 15:26:
[...]

Zou het dan toch die gare windtunnel zijn ? Volgens mij heeft Newey wel eens geroepen dat je heel veel met CFD sims kan doen. Maar zoals met alle simulaties, rommel in = rommel uit.

Over de nieuwe windtunnmel naast de RB campus is niet heel te vinden, alleen dat ie klaar is in 2026 en niet eerder te gebruiken is dan voor de 2027 auto.

Ik snap niet dat je met een prima auto begint die overal werkte en 2 jaar later een auto hebt met een ongeloofelijk nauw setup window, plus correlatie issues, waardoor ze in feite niets aan de sim hebben en ieder weekend tijdens P1 de boel moeten leren kennen.
Mag ik niet hopen voor Verstappen, want die nieuwe gaat pas in 2027 live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ziet er op zich stabiel uit bij max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/f877d9eef2463cd6653350c05b488110.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:19
MikeyMan schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 17:08:
Ziet er op zich stabiel uit bij max
Als hij stil staat ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

Er zit totaal geen progressie in die Red Bull, volgens mij wordt Max er helemaal gek van.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:50
Pierre schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 17:22:
Er zit totaal geen progressie in die Red Bull, volgens mij wordt Max er helemaal gek van.
Geloof dat die dadelijk nurburgring gaat rijden als dit zo doorgaat en je dochterteam boven je staat 🤣

Ik zou toch eens die pierre wache vragen waar die mee bezig is. Die is het gewoon niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:01
Wat een traktor die RB. Man man man.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12-09 13:53
Max schuddend in zijn auto.

Ze zijn nu definitief middenveld team geworden.

Bizar deze Red Bull vorm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:21
Hadjar, Antonelli en Stroll sneller dan Verstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12-09 13:53
En ondertussen gaat die Aston Martin steeds harder.

Max moet naar Mercedes of AM. Per 2026 graag. Red Bull is een zinkend schip.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 22:10
Lijkt er wel op dat RBR gewoon VER wilt lozen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:33
Ik zie ineen Lee McKenzie weer rondlopen als reporter op F1 TV? Die had ik al een tijdje niet meer gezien. Is dat vanwege de British GP? Van mij mag ze vaker worden ingezet als F1 reporter.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zo'n Yuki moet toch diep ongelukkig zijn :'( Ver achter Max en ver achter Hadjar en Lawson.

De RB is gewoon een (carriere) gehaktmolen tenzij je Max heet dan kom je er nog enigzins mee weg.

[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 04-07-2025 18:02 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Niets gemist dus... :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GvBpXA1XIAIOuKS?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
“Voor mij persoonlijk was het geen goede dag”, laat Max na de tweede vrije training in Engeland weten. “We hadden geen goede balans in de auto en het was elke bocht moeilijk. De wind heeft een grote invloed, maar dat is geen excuus, want dat is hetzelfde voor iedereen. Onze auto lijkt er wel vrij gevoelig voor. Over het algemeen een matige dag, lastig. We komen snelheid te kort en gaan wat dingen bekijken om dat te verbeteren.”
https://news.verstappen.com/nl/article/13709

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
Chocoball schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 17:10:
[...]

Dan heb ik alvast goed nieuws voor je dat de wagens voor volgend jaar voornamelijk zwart (naakt carbon) zullen zijn en er weinig kleurveranderingen zullen komen totdat ze weer wat gewicht kwijt zijn geraakt :)
Tjah 🫤

Zou verplicht moeten worden dat minimaal 50% van de auto anders dan kaal zwart is. Of misschien zelfs 75%, om de zichtbaarheid van teams en auto's te vergroten.

Al dat zwart is geen gezicht. Legendarische auto's die je je nog kan herinneren door de kleuren. Het herinneren van wat het nu is, zal lastig worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@Charles Hill dat zeg ik ook al tijden over deze auto’s. Er zijn maar enkele teams direct herkenbaar, en dan nog ligt het aan de hoek waarin ze gefilmd worden. Zonde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:38
PatrickC schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 17:46:
Ik zie ineen Lee McKenzie weer rondlopen als reporter op F1 TV? Die had ik al een tijdje niet meer gezien. Is dat vanwege de British GP? Van mij mag ze vaker worden ingezet als F1 reporter.
Ze werken al een tijd samen met Channel 4. Hence DC die voor Channel 4 werkt die er verschillende races bij is op F1TV. En in een behind the scenes van comboxes liepen ze ook de deur in met Channel 4 bordje in, met ernaast "F1TV" en geopende deur tussen beide comboxen. Daarnaast is het al jaren zo geweest dat bij de British GP Alex Jacques in geen velden of wegen te bekennen was (en daarom Ben Edwards het commentaar deed).
Nu lijken ze dus samen een uitzending te maken, i.p.v. die wat ook een relatie met Channel 4 hebben ineens verdwenen zijn naar Channel 4. En naast Lee McKenzie dus ook Billie Monger die er bij was, en DC tijdens een FP (en track side) is volgens mij ook nog nooit het geval geweest op F1TV (deed tot nu toe alleen Q + race).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24
Lijkt wel alsof Piastri vorige week een tik op de vingers heeft gekregen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Charles Hill schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 19:30:
[...]

Tjah 🫤

Zou verplicht moeten worden dat minimaal 50% van de auto anders dan kaal zwart is. Of misschien zelfs 75%, om de zichtbaarheid van teams en auto's te vergroten.

Al dat zwart is geen gezicht. Legendarische auto's die je je nog kan herinneren door de kleuren. Het herinneren van wat het nu is, zal lastig worden.
Die verplichting gaat er nooit komen. Al is het mogelijk om kleurstof aan carbon toe te voegen zodat het elke kleur behalve zwart kan krijgen geeft hetzelfde gewichtsprobleem als dat men de complete wagen van een laklaag zou voorzien. Daarnaast doen lichtgekleurde sponsorlogo's op het naakte carbon het erg goed langs de baan vooral bij de TV beelden. Teams zullen bij een mogelijke verplichting er alles aan doen om eronder uit te komen of tegenstemmen.

Waar ik nog niet achter ben is hoeveel een foliewrap weegt ten opzichte van een laaglaag die ongeveer 5-6 kg weegt. De RB21 kwam in Suzuka met de oorspronkelijk blauwe laklaag en daaroverheen zat een witte foliewrap voor het eerbetoon aan Honda. Mogelijk dat teams dat volgend seizoen inzetten om zo enigzins wat meer kleur op de wagen te krijgen maar elke gram minder gaat voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Waarschuwing voor Sainz voor zijn onveilige actie in de 2e training.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GvB4EDYW8AEiegQ?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:44
[...]

Toch één van de meest legendarische auto's :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2FJbHM6NElaqx9kLD34GVJ28iU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R92szU4FoDqhBO2eJVyoIwqG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Killjoy

Klingon lawn products

[...]

Tjah 🫤

Ik vind de Sauber C12 anders toch best een memorabele F1 auto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APBpgtCVPX77PK6dnhcy3fxriNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QUMcULaEobfmbZ9YP4vBhozj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGbKtdEf-VB760W8jxdHrvDjumI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WpU35vKD9aWoOjvOH9Q0ozup.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Killjoy op 04-07-2025 20:54 ]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
En de écht legendarische zwarte auto:

Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/autoweek/assets/s3fs-public/Haas3.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
DeKaerften schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 21:07:

[Afbeelding]
Man man man, wat was dát een soap zeg.

per aspera ad astra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
DeKaerften schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 21:07:

[Afbeelding]
Die mag alleen in het randzaken topic besproken worden :+ Dat topic is immers in het leven geroepen om de sponsor, Rich Energy, te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 20:13:
[...]

Die verplichting gaat er nooit komen. Al is het mogelijk om kleurstof aan carbon toe te voegen zodat het elke kleur behalve zwart kan krijgen geeft hetzelfde gewichtsprobleem als dat men de complete wagen van een laklaag zou voorzien. Daarnaast doen lichtgekleurde sponsorlogo's op het naakte carbon het erg goed langs de baan vooral bij de TV beelden. Teams zullen bij een mogelijke verplichting er alles aan doen om eronder uit te komen of tegenstemmen.
Je denkt dat de teams dan het grijs gebied gaan opzoeken?

I'll leave myseld out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 21:17:
[...]

Die mag alleen in het randzaken topic besproken worden :+ Dat topic is immers in het leven geroepen om de sponsor, Rich Energy, te bespreken.
offtopic:
Rich Energy zou Rich Energy niet zijn zonder een eigen topic op Tweakers [F1/Motorsport] Rich Energy

maar het gaat nu wel erg offtopic allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Chocoball schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 20:13:
[...]

Waar ik nog niet achter ben is hoeveel een foliewrap weegt ten opzichte van een laaglaag die ongeveer 5-6 kg weegt. De RB21 kwam in Suzuka met de oorspronkelijk blauwe laklaag en daaroverheen zat een witte foliewrap voor het eerbetoon aan Honda. Mogelijk dat teams dat volgend seizoen inzetten om zo enigzins wat meer kleur op de wagen te krijgen maar elke gram minder gaat voor alles.
Als elke auto kleur moet, dan maakt een extra kilo niets uit, als de ander dat ook heeft.

Geeft wellicht een nieuwe competentie, welk bedrijf de lichtste verf kan maken 😄

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Chocoball
De AMUS vrijdaganalyse in de vertaling en samenvatting.
  • Er lijkt weer leven te zitten in Ferrari. Bij de 1e training reed Hamilton de snelste tijd, in de 2e traning reed Leclerc de 2e snelste tijd achter Norris. Leclerc was 0,222 seconden langzamer en Hamilton 0,301 seconden langzamer dan de snelste tijd van Norris. Hun snelste tijden reden ze pas in de 2e aanloop op de soft band. In de eerste aanloop maakten beiden teveel foutjes, Hamilton klaagde in de 2e ronde over teveel verkeer. Hamilton is op Silvestone altijd 1 of 2 tienden sneller.
  • Vooral in de longrun liet Ferrari een excellente indruk achter. Leclerc reed wel meer ronden dan Verstappen, Norris en Piastri maar was gemiddeld net zo snel. Vaseur verklapt dat Leclerc iets te aggressief in de longrun reed. Hamilton deelde zijn racesimulatie op in 2 delen. In het eeste deel op de medium band en het 2e deel op de soft band. Vasseur trapt wel op de rem "Prijs ons niet gelijk de hemel in, anders praat iedereen weer over een ramp als het uiteindelijk plek 6 wordt.".
  • Ondanks de snelste tijd van Norris was het optreden van McLaren niet zo overtuigend als vorige week in Oostenrijk. In de longrun liggen beide McLaren coureurs dicht bij elkaar maar ze zijn niet alleen ook de beide Ferrari coureurs en Verstappen zijn net zo snel. Rekening houdend met alle factoren was Ferrari zelfs sneller. McLaren teambaas Stella is niet verbaast en had ook de verwachting dat Ferrari in Silverstone sterker zou zijn.
  • Verstappen was voortdurend aan het schelden. Geen balans, de wagen wou niet insturen en de wind waaide de Red Bull weg. Het resultaat was 4 tienden achterstand op de soft band en een halve seconde op de medium band. In de ochtend ging de RB21 van extreem onderstuur naar extreem ovestuur. Voor de 2e training wisten de Red Bull ingenieurs lichte verbetering in de afstelling te krijgen. Wat bleef was het onderstuur.en dan vooral in bocht 6 en 7, bochten met een snelheidsbereik van 120 - 140 km/u. Daar verlieze we alles, in de rest van de ronde zijn we net zo snel als Ferrari en Mclaren aldus Red Bull teambaas Horner. Ook verklapt hij dat de nieuwe vloer precies doet wat deze moet doen. Overigens rijdt alleen Verstappen met de nieuwe vloer.
  • In de 2e training reden Verstappen en Tsunoda met verschillende achtervleugels die meer op efficiëntie zijn afgesteld dan bij de concurrentie. Red Bull was daarmee het snelst op de rechte stukken. "Daar moeten inhalen wat we in de bochten verliezen." grapt adviseur Marko. Bij de longruns ging het beduidend beter, Marko zegt daarover "We hadden daar last van onderstuur maar op de een of andere manier waren de voorbanden daardoor niet beschadigd. In tegenstelling tot veel anderen hadden we linksvoor geen last van graining.". Marko hoopt dat het ondestuur zich nog laat verhelpen en wanneer het zaterdag koeler wordt ook in het voordeel van het team zal zijn.
  • Kan Mercedes de overwinning van vorig jaar herhalen? Momenteel verliest het team 5 tot 7 tienden tot de top van het veld wat geen pole position inhoudt. Met 37 tot 40 graden op het asfalt was het te warm en klopte de balans niet. Ook bij longruns liep het niet lekker en was het verschil gemiddeld 6 tienden op Ferrari, McLaren en Verstappen. Zowel op een snelle ronde als in de longrun heeft Mercedes last van oververhitting van de achterbanden, altijd links aan de binnenschouder. Daarom experimenteerden beide coureurs met hun rijstijl om te zien in welke snelle bochten de achterbanden ontzien konden worden. De werkwijze heeft alleen niet veel geholpen maar de weersverwachting komt Mercedes tegemoet.
  • Haas en Aston Martin zijn allebei met een nieuwe vloer een aangepaste sidepods naar SIlverstone gekomen. Beide teams zullen het hiermee tot aan het einde van het seizoen mee moeten doen. De 7e plek van Stroll geeft hoop, Alonso zat er 4 tienden achter maar kon geen zuivere ronde rijden. Op de medium band zag het voor beide coureurs minder rooskleurig uit, beiden stonden in de 2e deel van de lijst. Bij de longrun begon Alonso voorzichtig en werd elke ronde sneller, bij Stroll ging het juist omgekeerd.
  • Bij Haas reed Ocon met de nieuwe onderdelen, Bearman met de oude. Ondanks de upgrades komt Haas nog steeds topsnelheid te kort wat duidelijk merkbaar is als alle teams met open DRS rijden. In de middagtraining reed Haas, tegen de trend in, bij de longrun op de harde band wat een vergelijking met andere teams lastig maakt.
  • Ook Sauber is met wat aanpassingen gekomen. Op de toptijd bedraagt de achterstand op de medium band 1,4 seconden en op de soft band is het verschil nog 1 seconde. Hülkenberg was in zijn longrun sneller dan Racing Bulls en Williams en was op gelijke hoogte met Aston Martin.
https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kan Mercedes de overwinning van vorig jaar herhalen? Momenteel verliest het team 5 tot 7 tienden tot de top van het veld wat geen pole position inhoudt. Met 37 tot 40 graden op het asfalt was het te warm en klopte de balans niet. Ook bij longruns liep het niet lekker en was het verschil gemiddeld 6 tienden op Ferrari, McLaren en Verstappen. Zowel op een snelle ronde als in de longrun heeft Mercedes last van oververhitting van de achterbanden, altijd links aan de binnenschouder. Daarom experimenteerden beide coureurs met hun rijstijl om te zien in welke snelle bochten de achterbanden ontzien konden worden. De werkwijze heeft alleen niet veel geholpen maar de weersverwachting komt Mercedes tegemoet.
I see what they did there. Dit zegt eigenlijk toch alles :o

Dit dus.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

De long run van Max geeft nog enige hoop. Als die banden het tenminste volhouden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N2e27wepbAo1KLFXwmPArwwRkeY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PqKrGJoiE0YT8wZ2ZvcfphuH.webp?f=fotoalbum_large

Bron f1pace.com

[ Voor 112% gewijzigd door sjaool op 05-07-2025 11:10 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ham als rookie in Merc?

Of gewoon 2024 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Jake schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 11:06:
Ham als rookie in Merc?

Of gewoon 2024 ;)
Whoops, verkeerde afbeelding. Lol

Nu op zoek naar de juiste afbeelding.

edit:
Aangepast

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 05-07-2025 11:11 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
FunkyTrip schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 10:47:
[...]

I see what they did there. Dit zegt eigenlijk toch alles :o
Inderdaad, precies zo overgenomen zoals in het artikel staat. :)
Auch die Longruns verliefen enttäuschend. Im Schnitt fehlten sechs Zehntel auf die Ferrari, McLaren und Verstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Williams heeft gisteravond doorgewerkt en daarmee is 1 van hun individuele avondklok uitzonderingen (curfew exception) verbruikt. Elk team heeft 2 uitzonderingen per seizoen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GvFRxqVXgAABR7j?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Het is "zwaar" bewolkt op Silverstone, dus wel koeler voor de banden.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapstobbe
Ik zie toch interessante ontwikkelingen in FP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

jaapstobbe schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 13:09:
Ik zie toch interessante ontwikkelingen in FP3
Gelukkig wel. Nu de handrem er nog af…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
JB schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 13:14:
[...]

Gelukkig wel. Nu de handrem er nog af…
idd, daar zijn de McLarens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was dom van Bearman. De rode vlag is al gevallen, en dombo doen en kijken hoe hard je de pit in kunt rijden en dan hard remmen. Voorvleugel kwijt en wmb een paar plekken terug als een fikse tik op de jonge vingers.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
2 rookies die er op het eind toch nog even een bende van maken in VT3 😏 zullen de monteurs blij mee zijn zo kort voor de kwalificatie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GvF2FHYXcAAG0wm?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Misschien omdat ik in '98 begon te kijken, maar ook best memorabel wat mij betreft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cH6PflCtpQhNBeeQqHB0OJZL8b4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HLgl0WB8SUVEN7pXN6fOcNcO.jpg?f=user_large

Heel mooi in zijn eenvoud wat mij betreft.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 20:15

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Tyrrell P34

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hDH_RgJT4rAD5V3syMDlOQy9ws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jewWD7FL7KJfbjmC8LsTF0Vr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 05-07-2025 14:08 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Letterlijk 3 posts eerder staat ie ook :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Straf voor bearman

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w66mIxD_KPD0u4cSCxMe5W4-0uo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M3lHXCVXPr7ySApR0tC0N0kX.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:19
Horner geeft nu al aan dat ze volgend jaar waarschijnlijk een stuk achter Mercedes zitten, maar dat het op lange termijn wel goed moet komen.

Bron: https://www.nu.nl/formule...d-door-russell.html#nujij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geheel terecht. Ze hadden nog zwaarder mogen straffen, iemand die onder rode vlag dat soort stunts uithaalt snapt er echt niets van.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Nu online
Terecht, ook de vier punten. Dit was echt roekeloos en dan ook nog eens je auto niet onder controle kunnen houden onder rode vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:03
gambieter schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 15:01:
[...]

Geheel terecht. Ze hadden nog zwaarder mogen straffen, iemand die onder rode vlag dat soort stunts uithaalt snapt er echt niets van.
Mee eens

Zouden ze bij de 24-uur van de Nürnberg ring ook moeten doen. Daar reed een van de meest ervaren rijders vol gas door 9 (!) rode vlaggen zonder echte gevolgen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:33
Holk schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 15:43:
bij de 24-uur van de Nürnberg
Je zit een kleine 400km uit de richting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Veel plezier met de kwalificatie, dit blijft een leuke baan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-KFyjFgoHis6auswMnBuurT-ErA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9nDExTMAygfyJuwBfGdAc0yq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Geniet ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 12:53
Goedemiddag! Q1 gaat beginnen, ik ben benieuwd wie er vandaag gaat 'winnen'. Veel kijkplezier! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Yes ben benieuwd veel plezier allemaal, en hopelijk is het een spannende Q.
Leuke donkere lucht daar, ben benieuwd of er druppels komen.
Daar zijn de druppels al op de camera.

[ Voor 41% gewijzigd door Pierre op 05-07-2025 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Enjoy. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Veel plezier! 70% kans op droog weer, dus 30% kans op nattigheid? :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

PeacekeeperNL schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:02:
Veel plezier! 70% kans op droog weer, dus 30% kans op nattigheid? :)
Spettert nu al blijkbaar...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Druppels op de lens. Er is een grote kans op regen vanmiddag.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rp6vb-2oc7b4-_dRXmxNe-0EmUc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vO4DxVJw9NzH5V6tutwKZ8bc.gif?f=user_large

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 15:57:
Veel plezier met de kwalificatie, dit blijft een leuke baan!

[Afbeelding]
Wat gaaf dat formule 1 kijken je baan is! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Killjoy

Klingon lawn products

Kan gebeuren. Jonge vader. Hij had de luiertas nog bij zich :+

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Sandbag eruit.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Tijd voor kwalificatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
VER zijn eerste ronde lijkt qua sectortijden een stuk beter dan PIA en NOR.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
StefanVerkerk schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:07:
VER zijn eerste ronde lijkt qua sectortijden een stuk beter dan PIA en NOR.
Met uitzondering dan van de laatste sector bij PIA haha. VER zat er best goed bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
En dat wordt een rode vlag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Bottas confirmed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Red Flag
Make up your mind please

[ Voor 115% gewijzigd door Pierre op 05-07-2025 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dat word een rode vlag

Nope :p

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 05-07-2025 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Knap van COL om nog uit de grindbak te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Zewatanejo

Fine Thanks!

De baan lijkt wel koud... ze glibberen alle kanten op..

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat een beginnersfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
COL staat nu stil op de baan, rode vlag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Gewoon in jezelf blijven geloven, dan komt die rode vlag vanzelf haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Nu online
Poeh Tsunoda blijft ook wel redelijk dramatisch in de kwalificaties.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/cf80508c1a73ecf90d3c10966d2f82a1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Had ie 'm niet bij de pitexit neer kunnen zetten?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
TinusXIII schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:12:
Horner heeft gisteren nog aangegeven dat Tsunodia nog tott het einde van het seizoen heeft om te bewijzen dat hij recht heeft op dat 2e zitje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:32
Ik zou niet weten wie er dan in moet, maar Tsunoda is wel klaar in de 2e RBR. Dit gaat dit seizoen niet meer goedkomen, imho.

Het verschil tussen hem en Verstappen is en blijft te groot. In de kwalificatie en ook in de races.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Nu online
Chocoball schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:14:
[...]

Horner heeft gisteren nog aangegeven dat Tsunodia nog tott het einde van het seizoen heeft om te bewijzen dat hij recht heeft op dat 2e zitje.
Begrijpelijk. Voor Red Bull valt er toch niks meer te winnen dit seizoen.

Alleen maar meer ontwikkelingstijd te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Quad schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:13:
Had ie 'm niet bij de pitexit neer kunnen zetten?
Dat had niet uitgemaakt. Aan het gewiebel van de achtervleugel kon je al zien dat er iets goed kapot was. Dus meer dan dit zat er niet in. Hij hoeft ook niet terug te lopen, de taxi komt hem wel ophalen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sito
  • Laatst online: 13-09 16:38
TinusXIII schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:12:
Ik heb het al vaker gezegd: Tsunoda is geen pannenkoek, die Red Bull is gewoon een dramatisch gedrocht. Verstappen en Perez zeggen al jaren dat er iets niet goed is/gaat in de ontwikkeling van de auto, en dit seizoen is dat goed te zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Sito op 05-07-2025 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Sito schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:15:
[...]

Ik heb het al vaker gezegd: Tsunoda is geen pannenkoek, die Red Bull is gewoon een dramatisch gedrocht.
Hoe kan dan Max meedoen om de bovenste plek?
Tsunoda moet gewoon top 10 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:44
Zewatanejo schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:10:
De baan lijkt wel koud... ze glibberen alle kanten op..
ah, dat was max gisteren aan het oefenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sito
  • Laatst online: 13-09 16:38
Exocet schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:16:
[...]

Hoe kan dan Max meedoen om de bovenste plek?
Tsunoda moet gewoon top 10 staan
Twee dingen: Max is écht ontzettend goed en kan om de problemen heenrijden, plus de auto past goed bij zijn rijstijl.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Sito schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:17:
Twee dingen: Max is écht ontzettend goed en kan om de problemen heenrijden, plus de auto past goed bij zijn rijstijl.
Vandaar dat Max al 2 jaar steen en been klaagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
nocalimero schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:15:
Ik zou niet weten wie er dan in moet, maar Tsunoda is wel klaar in de 2e RBR. Dit gaat dit seizoen niet meer goedkomen, imho.

Het verschil tussen hem en Verstappen is en blijft te groot. In de kwalificatie en ook in de races.
Hadjar krijgt waarschijnlijk een promotie volgend jaar en Lindblad in de Racing Bulls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Zal ie blij mee zijn in dat hok :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Nu online
Sito schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 16:17:
[...]

Twee dingen: Max is écht ontzettend goed en kan om de problemen heenrijden, plus de auto past goed bij zijn rijstijl.-
Ja dat was duidelijk te zien gisteren in de bochten.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord