Linksbovenin zie je hoelang je accu nog mee gaat.Yonix schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:11:
Ik zit hier in een indoor skatepark, met een werklaptop die bijna leeg is … Die uitgestelde start mag nu wel klaar zijn met uitstellen. 😇[Afbeelding]

Mijn boefje is liev!
Yep, en daar kan een foutje gemaakt worden, waardoor er anders gereden moet worden om genoeg over te houden om een test af te geven.Meg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:09:
[...]
Ah dank! Maar dat tanken is dat precies voor het aantal rondes? Dat wist ik niet.
Elke kilo meer is honderdsten verlies per ronde.
Ach, het kan de beste gebeuren. Melbourne? VER?Jasphur schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:09:
Ik hoor het Vowels nog zeggen in zn interview in de pre-race show. ‘We are on the right track and might be WCC in a couple of years’
't is een Spanjaard, die moet wat kunnen hebben zou je zeggen.PalingDrone schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:12:
Ik voel mee met Carlos, fire in the back, gisteren hele pittige chili gegeten en vandaag fuego dipsaus bij de spicey tortillas...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 145% gewijzigd door Charles Hill op 29-06-2025 15:15 ]
Er is een maximumverbruik dat ze mogen hebben, maar vaak nemen ze minder mee, want alle brandstof die ze meenemen is gewicht en kost rondetijd. Dan gokken ze op een SC of een aantal rondes waarbij ze minder verbruiken, zodat ze aan het einde nog genoeg hebben omdat er een bepaalde hoeveelheid achter moet blijven voor controles.Meg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:09:
[...]
Ah dank! Maar dat tanken is dat precies voor het aantal rondes? Dat wist ik niet.
Normaal liggen ze te tukken op het heetst van de dagMaarten_E schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:13:
[...]
't is een Spanjaard, die moet wat kunnen hebben zou je zeggen.
We are retiring Carlos’ car due to a rear brake problem.
— Atlassian Williams Racing (@WilliamsRacing) 29 juni 2025
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"When you grow up your heart dies"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De temperatuur zal ook van invloed zijn vandaag vermoed ik, dus wie blijft het koelst in deze omstandigheden?
ICE ICE Baby
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 29-06-2025 15:19 ]
Elect a clown, expect a circus.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn reviews al gezien?
Die zijn beiden klaar
29 Jun 2025, 15:19:15, Lap 1
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
antonelli heSlasher schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:19:
Whoepsie VER
Hij leert genoeg van Russel zie ik.G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:19:
Antonelli neee!!! Wat doe je.... Pff...

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Eerder whoepsie ANT. Hier kon Verstappen weinig aan doen.Slasher schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:19:
Whoepsie VER
Too soonG_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:18:
Here we go! Let there be chaos
Of NorrisLZ86 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:20:
gfeliciteerd Piastri, met het kampioenschap.......
Vaak bu'j te bang!
Dus.. ik pak maar eens een biertjerammes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 08:37:
Hoge verwachtingen van Max dit weekend, ik weet niet waarom. Is het doordat ze verbetering hebben doorgevoerd aan de auto, komt het door de nieuwe flexwing regels, of toch door de scheurtjes bij Nor en Pia gezien de vorige race. Misschien wel door alle zaken bij elkaar opgeteld .
Ik heb er zin in!
Ik zou het doen!

Hoe groot is Max zijn gifbeker.
Wat heeft George tegen Kimi gezegd?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 71% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2025 16:48 ]
Tuurlijk wil je Max zien rijden, maar ik hoop wel dat als je daar bent je verder kunt kijken dan één coureur. Dus genieten van de rest van de race👌PatrickC schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:20:
Leuk voor al die Nederlanders daar… Max is klaar.
Een MERC in je side pod lijkt me niet goed voor de auto.Holk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:21:
Waarom stopt Max? Lijkt geen schade
Veel plezierBernardV schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:22:
[...]
Tuurlijk wil je Max zien rijden, maar ik hoop wel dat als je daar bent je verder kunt kijken dan één coureur. Dus genieten van de rest van de race👌
Wat moet ie dan? Rijden gaat hem niet meer worden, en boos worden heeft ook geen zin.Deruxian schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:22:
Nou Max vind wel best?
29 Jun 2025, 15:22:13, Lap 3
Net als de rest op de tribunes?ZeRoC00L schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:21:
Max over 5 minuten weg van het circuit?
Dit was wel een een actie die eigenlijk niet kon, hij kwam al met blokkerende wielen richting die bocht....
Hoeveel punten en gridplekken komende race?
29 Jun 2025, 15:22:46, Lap 3
Het is geen Brit...Exocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:21:
Hoeveel strafpunten krijg je hier voor?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik hoop heel veel, echt debiele actieLZ86 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:23:
wauw, vanaf zijn cockpitview is het echt een mega achterlijke actie van Antonelli zeg.......
First lap accidentLZ86 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:23:
wauw, vanaf zijn cockpitview is het echt een mega achterlijke actie van Antonelli zeg.......
29 Jun 2025, 15:23:31, Lap 4
Neeeh, blijf nou even. De Oostenrijkse GP heeft vaak echt nog wel wat in zn mars.Scorpio861 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:21:
Dat was m weer, de ballen
Natuurlijk, zou ik ook doen, maar er zijn er ook die met name voor Max komen denk ik. Maar ja… Verschoor heeft de F2 race al gewonnen, dus ze hebben in ieder geval het Wilhelmus al een keer gehoord.BernardV schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:22:
[...]
Tuurlijk wil je Max zien rijden, maar ik hoop wel dat als je daar bent je verder kunt kijken dan één coureur. Dus genieten van de rest van de race👌
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dus 3 strafpunten, want geen Brit.
Hoezo? Russel is niet de gene die met Verstappen in botsing kwam
Dit soort kansloze opmerkingen vind je nodig?

Twente komt eraan!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |