De plaatsing van de auto in de eerste bochten was echt perfect van Max
Zit je daar op de tribune bij de 180 graden bocht zie je op het grote scherm alleen maar reclame voor de F1 movie 😁
Ik kijk veel voetbal, en daar zijn ze ook goed in targeted ads geworden (helaas). Dus kan per land verschillen.renegrunn schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:11:
[...]
Lijkt me sterk, is gewoon F1 Feed. Gaat om een scherm langs de baan.
GP tegen Max: "Tyres very close to peaking."
Bij NOR valt nu toch wel een gat
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Gaat Mercedes voor 1-2?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Uhm, jawel, scherm in de hairpin.Charles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:10:
[...]
Niets van te zien op SKY. Dat is dan wel weer fijn
De vraag is of je het op de tribune ziet. Kan goed zijn dat je daar wel iets anders ziet.Theswitch schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:12:
Zit je daar op de tribune bij de 180 graden bocht zie je op het grote scherm alleen maar reclame voor de F1 movie 😁
O, ik zie nu dat grote scherm. Irritant als je op de tribune zit en veel geld voor een kaartje hebt betaald.
"When you grow up your heart dies"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als in slecht of goed voor performance?StefanVerkerk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:13:
GP tegen Max: "Tyres very close to peaking."
Gevonden 😄 nu zie ik het scherm ook.renegrunn schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:11:
[...]
Lijkt me sterk, is gewoon F1 Feed. Gaat om een scherm langs de baan.
Dat scherm wordt digitaal bewerkt voor ons. Lokaal zien ze normale data.
Ik mag het hopen. Je betaald een rib uit je lijf voor zo'n kaartje. Denk je fijne plekken te hebben bij zo'n scherm, kijk je vervolgens de hele race naar een trailer voor die k*t film.HollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:14:
[...]
De vraag is of je het op de tribune ziet. Kan goed zijn dat je daar wel iets anders ziet.
Mag hopen dat dit voor de tv daar op geprojecteerd wordt en dat die mensen ter plekke wel de race zien.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
In temp waarschijnlijk
ANT bijna binnen DRS.
VER krijgt een reminder van GP dat hij wel wat mag gaan versnellen. ANT loopt iets in, bijna binnen DRS.
Rondetijden voor ronde 9
Rondetijden voor ronde 9
1 | RUS | 1:16.608 |
2 | VER | 1:16.762 |
3 | ANT | 1:16.439 |
4 | PIA | 1:16.714 |
5 | HAM | 1:16.657 |
6 | ALO | 1:17.208 |
7 | NOR | 1:16.704 |
8 | LEC | 1:16.860 |
9 | HUL | 1:17.046 |
10 | COL | 1:17.405 |
Dezelfde techniek om Thuisbezorgd te laten zien. En Homebringing in de UK.mikkelnl schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:15:
Dat scherm wordt digitaal bewerkt voor ons. Lokaal zien ze normale data.
Deze baan heeft wel de vetste cameraposities van alle banen vind ik.
⏩ PVOutput☀️
UnderstoodHumma Kavula schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:54:
[...]
Dat is de pre show, race begint op een andere stream en begint shortly
Ik hoop niet dat Antonelli Verstappen voorbij gaat, maar mocht dit wel lukken hoop ik dat hij Russel ook pakt.
Je ziet best wel duidelijk de overlay. Kijk goed naar de borders van het scherm. Ik twijfel zelfs of daar in het echt iets staat, straks nog maar eens kijken.miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:15:
[...]
Ik mag het hopen. Je betaald een rib uit je lijf voor zo'n kaartje. Denk je fijne plekken te hebben bij zo'n scherm, kijk je vervolgens de hele race naar een trailer voor die k*t film.
Mag hopen dat dit voor de tv daar op geprojecteerd wordt en dat die mensen ter plekke wel de race zien.
En inmiddels binnen DRS op Maxhoevenpe schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:16:
Soms vergeet je dat Antonelli een rookie van 18 is. Echt knap.
Eerder zelfde probleem als Max.miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:17:
Ik hoop niet dat Antonelli Verstappen voorbij gaat, maar mocht dit wel lukken hoop ik dat hij Russel ook pakt.
Inhalen is lastig.
Te dicht erop en je overhit je banden
Het is toch ook wel tijd om eens serieus naar TSU te kijken. P17 nog steeds…..
Daar heb je toch geen drol aan….
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dus medium is niet goed, hard niet en soft is geen optie. Gaat leuk worden met de pitstops.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Rondetijden voor ronde 11
1 | RUS | 1:16.558 |
2 | VER | 1:16.991 |
3 | ANT | 1:16.327 |
4 | PIA | 1:16.599 |
5 | HAM | 1:16.726 |
6 | NOR | 1:17.282 |
7 | ALO | 1:18.334 |
8 | LEC | 1:16.674 |
9 | HUL | 1:17.513 |
10 | COL | 1:17.653 |
Wel een enorme DRS train daar.Rene schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:18:
Flickr PSN ID= cheironnl
Er staat daar wel een scherm (zo'n vierzijdig scherm)HollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:17:
[...]
Je ziet best wel duidelijk de overlay. Kijk goed naar de borders van het scherm. Ik twijfel zelfs of daar in het echt iets staat, straks nog maar eens kijken.
Verwijderd
Ricciardo, Bottas of toch maar PerezRene schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:18:
VER > pit.
Wel handig dat ze op SKY nog even vermelden dat de medium band van dit jaar, de soft was van vorig jaar.
En gezien de berichten van coureurs vermoed ik dat iedereen voor een 2 stop gaat.
En gezien de berichten van coureurs vermoed ik dat iedereen voor een 2 stop gaat.
Zat in een Drs treinRene schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:18:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Haha, dat zag er heel raar uit met die pit in gaan.
VER > Hard
RUS > pit
Aan de RB? Ik kan mij niet voorstellen dat buiten Alonso, dit te rijden is voor iemand anders.Rene schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:18:
Benieuwd welk idee hier achter zit bij Red Bull
Twente komt eraan!
Die mediums vallen al uit elkaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
HAD > pit
Russell gaat wel mee, kan dus wel werken wellicht.
Groundhog gesneuveld

Mijn boefje is liev!
Ik bedoel of daar wel een monitor op zit. Het lijkt er op te zweven.miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:18:
[...]
Er staat daar wel een scherm (zo'n vierzijdig scherm)
De paal staat er inderdaad, maar dat ziet er nogal fake uit wat wij zien.
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 15-06-2025 20:21 ]
De undercut niet heel sterk hier dus? Max niks gewonnen.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 15-06-2025 20:21 ]
Meedoen is belangrijker dan winnen?JoteW schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:20:
Benieuwd welk idee hier achter zit bij Red Bull
Mediums houden her moeilijk vol
ANT > pit
Denk dat Verstappen een behoorlijke slome in- of outlap had. Gat is nu veel groter met Russel.
Mediums is vroeg, maar dit zijn gewoon softs normaal gesproken.
⏩ PVOutput☀️
Eens zien hoelang McLaren door kan op de mediums.
HAM > pit
Ik denk niet dat ze hem dit jaar nog gaan vervangen. Laatste jaar met deze auto, constructeurstitel is allang verkeken, en nu Hadjar erin zetten is de 4de rijder afschrijven voor RBR, want die gaat het hoogstwaarschijnlijk ook niet redden in deze auto.Rene schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:18:
Volgend jaar is Honda helemaal weg, en daarmee Tsunoda ook. Zal wel ergens testrijder worden, of naar een andere klasse. Heeft Lidberg een jaar in F2 kunnen presteren. Hadjar naar RBR, Lawson en Lidberg rijdend voor RB. De vraag is dan nog waar Verstappen zal rijden.
Valt mee toch? Was 2,5 sec nu nog 2 sec?miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:21:
Denk dat Verstappen een behoorlijke slome in- of outlap had. Gat is nu veel groter met Russel.
Staan die niet op hard. Norris toch welsjaool schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:22:
Eens zien hoelang McLaren door kan op de mediums.
DUGG
PIA > pit
Ik keek even verkeerd denk ik, valt wel mee idd.
NOR wel ja. PIA niet, die is nu aan het wisselen.
Rondetijden voor ronde 17
1 | NOR | 1:16.280 |
2 | LEC | 1:16.041 |
3 | RUS | 1:15.817 |
4 | VER | 1:15.903 |
5 | ANT | 1:16.902 |
6 | HUL | 1:18.208 |
7 | PIA | 1:19.713 |
8 | ALB | 1:18.153 |
9 | OCO | 1:17.731 |
PIA lijkt veel tijd verloren te hebben ten opzichte van VER. ANT ook trouwens.
Maar Max lijkt weinig te kunnen? Weer uitzingen en schade beperken zo lijkt

Mijn boefje is liev!
miss aan het einde als mensen de mediums aan gort rijdenHollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:25:
We gaan geen SC krijgen gok ik zo?
Dus de mediums die eigenlijk de softs waren, trekken het ook gewoon niet, zelfs bij Piastri.
Nu heeft Mercedes geen nieuwe set harde banden meer, alleen gebruikt. Max en McLaren hebben wel twee sets nieuwe harde.
Nu heeft Mercedes geen nieuwe set harde banden meer, alleen gebruikt. Max en McLaren hebben wel twee sets nieuwe harde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De Red Bull kan de MERC niet bijhouden... VER moet blij zijn als hij op p2 blijftvd3ze race
Nog 52 ronden en daar kan nog heel veel in gebeuren.JB schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:26:
Met deze warmte verwacht ik einde race nog wel wat concentratieproblemen die in de muur kunnen eindigenHollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:25:
DUGG
Even snel toch? De hele tijd rond 2,3sExocet schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:26:
Max nog steeds langzamer dan Russel
PIA > FL
Zolang Stroll meedoet zou ik daar nog geen geld op zetten.HollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:25:
Verwijderd
Colapinto kan hem nog altijd de muur in zetten.HollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:25:
wilde net zeggen race is nog lang even bandjes sparensjaool schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:26:
[...]
Nog 52 ronden en daar kan nog heel veel in gebeuren.
Misschien van Albon, daar was via de radio al melding van een issue met de PU, maar minder ernstig dan vorige keer.HollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:25:
1:15:9 vs 1:16:0
PIA > FL
Rondetijden voor ronde 18
Rondetijden voor ronde 18
1 | NOR | 1:16.185 |
2 | LEC | 1:16.121 |
3 | RUS | 1:15.914 |
4 | VER | 1:16.005 |
5 | ANT | 1:16.140 |
6 | PIA | 1:15.570 |
7 | HUL | 1:18.540 |
8 | ALB | 1:18.090 |
9 | OCO | 1:17.582 |
Yup, crash, safety car, red flag en noem maar op.sjaool schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:26:
[...]
Nog 52 ronden en daar kan nog heel veel in gebeuren.
En de Mercedes motoren doen de laatste tijd vaak plof. 🤡
Toen Max de pit uit kwam, stak daar nou iemand vlak voor zijn auto over of zag ik dat verkeerd?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Zolang hij voor de McLaren's blijft is het niet schade beperken maar inlopen.JB schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:26:
Nee dat scheelde niet veelMeg schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:28:
Toen Max de pit uit kwam, stak daar nou iemand vlak voor zijn auto over of zag ik dat verkeerd?
PIA gaat deze race gewoon weer winnen denk ik zo.miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:28:
[...]
Zolang hij voor de McLaren's blijft is het niet schade beperken maar inlopen.
Dit inderdaad. Russel is niet de belangrijkste tegenstander van Verstappen.miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:28:
[...]
Zolang hij voor de McLaren's blijft is het niet schade beperken maar inlopen.
Ik vermoed dat er nog wel iemand in de muur beland, de vraag is hoe erg en of dat een SC of VSC wordt. Het is een muur, hoeft dus niets goed gezet te worden. Zal liggen aan de rommel en of de auto door kan naar de pitHollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:25:
Er is qwat me de auto van ALB aan de hand... gaan we waarschijnlijk snel een retirement zien of aan de kant van de baan.
Rondetijden voor ronde 20
1 | NOR | 1:16.368 |
2 | LEC | 1:16.108 |
3 | RUS | 1:15.872 |
4 | VER | 1:15.769 |
5 | ANT | 1:15.936 |
6 | PIA | 1:15.886 |
Hij lijkt wel in tranen over de radio.Zewatanejo schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:29:
Er is qwat me de auto van ALB aan de hand... gaan we waarschijnlijk snel een retirement zien of aan de kant van de baan.
Ik weet het niet met ALB. Soms klinkt hij ook wat verwent of onsympathiek.
Verwijderd
Doe maar een KubicatjeCharles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:29:
[...]
Ik vermoed dat er nog wel iemand in de muur beland, de vraag is hoe erg en of dat een SC of VSC wordt. Het is een muur, hoeft dus niets goed gezet te worden. Zal liggen aan de rommel en of de auto door kan naar de pit
Ligt eraan naar wie je kijkt.Exocet schreef op zondag 15 juni 2025 @ 20:29:
De strategie van de hard starters lijkt beter
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |