I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Norris heeft in S2 ergens 0,5 seconde weggegooid, kan dus een momentje geweest zijn.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:10:
[...]
En Norris deed een Norris en presteerde weer eens niet...
Maar nu is wel duidelijk dat de mediums gewoon beter waren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verstappen en Russel morgen samen in de eerste bocht, dat wordt vuurwerk
Is daar überhaupt iets mee gedaan?gambieter schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:11:
En nu een grid penalty voor RUS voor de pitlane overtake
Nee hoor, alleen zij die het verdienen!!
Ze?Amaze86 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:10:
[...]
Die gast weet niet waar ze remzone is omg haha die wordt nooit kampioen.
Edit: En Die gast?
Niet nodig om te sneren
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2025 15:50 ]
⏩ PVOutput☀️
Ketchup Russel incomingMiki schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:11:
Wow Russel, totaal niet gezien pakt hier even de poll. Zelfs Toto was even verbaasd
Wordt morgen smullen overigens in de eerste bocht tussen Russe en Verstappen!
Ik vraag me alleen af wat MacLaren bedacht had om geen medium band te gebruiken. Wellicht dat we morgen meer te weten komen tijdens de race.
Moet je bij Sky zijn.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja en ook zijn eerste ronde was niks.Quad schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:11:
[...]
Norris heeft in S2 ergens 0,5 seconde weggegooid, kan dus een momentje geweest zijn.
Dit zien we gewoon veel te vaak.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was erg rommelig inderdaad, dat stuk tussen auto uit en interviews.Flabergasted schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:14:
Echt... elke keer als je wilt zien hoe de coureurs elkaar feliciteren ( of niet) switchen we naar het publiek. Lekker interessant!
En wat een gegil op de achtergrond.

⏩ PVOutput☀️
Dat doen ze zodat we niet zien dat er geen haat en nijd is tussen de coureurs en ze gewoon chill met elkaar om gaan. He? Russel en Verstappen haten elkaar niet!?Flabergasted schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:14:
Echt... elke keer als je wilt zien hoe de coureurs elkaar feliciteren ( of niet) switchen we naar het publiek. Lekker interessant!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wel een plagende opmerking over strafpunten en er nog wat over hebben voor in de eerste bochtmiicker schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:16:
Russel is ineens wel veracht aardig voor Verstappen zeg
Waar het publiek niet heel enthousiast op reageerde.
[ Voor 9% gewijzigd door SomerenV op 14-06-2025 23:17 ]
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 13:40 ]
Haha, ja, een massale "ooeeeeehhhhhhh"StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:16:
Haha, dat publiek ook bij die opmerking van RUS over strafpunten. Geniaal.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Maar dat wil je toch JUIST zien ?SomerenV schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:16:
[...]
Dat doen ze zodat we niet zien dat er geen haat en nijd is tussen de coureurs en ze gewoon chill met elkaar om gaan. He? Russel en Verstappen haten elkaar niet!?Drama zorgt voor extra clicks
Elke race weer hetzelfde.
Wat heb ik gemist? Trouwens, ik kijk het morgen nog wel een keer.StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:16:
Haha, dat publiek ook bij die opmerking van RUS over strafpunten. Geniaal.
Meteen weggezakt, even meer dan genoeg van dat SKY
En Verhoeven was bezig, maar viel tegen.
[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 13:41 ]
✌
Nee het grapje ging er om dat Verstappen meer strafpunten heeft en bij nog een strafpunt een raceban krijgt en Russel minder stafpunten heeft en zich dus meer kan veroorloven.Miki schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:17:
Vilein grapje van Russel over dat hij meer punten heeft. Is zien of hij morgen nog lacht na de eerste bocht.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Russell asked about being aggressive trying to win tomorrow against Verstappen with good top speed: "I’ve got a few more points on my licence to play with!" #F1 #CanadianGP
— Chris Medland (@chrismedlandf1.bsky.social) 14 juni 2025
Normaal kan ik dit soort humor wel hebben, maar bij Russel komt het zo smerig over ofzo. Even een kleine steek richting Verstappen voor dat incident de vorige keer, en dan even afwachten hoe het publiek er op reageert. Het is knap dat Russel pole heeft gepakt gezien hoe close alles was, maar dat grapje had wat mij betreft niet gehoeven. Het publiek leek er ook niet perse fan van te zijn, en volgens mij had Russel dat ook door
Voor morgen dient Verstappen niet Russel aan te vallen (tenzij die een slechte start heeft) maar meer Piastri moet dekken. Piastri is zijn concurrent, pak die punten.
Ik zou het doen!
Moet ze team wel meewerkenrammes schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:55:
Max gaat em morgen winnen let maar op, elke keer als hij gekrenkt is of hem iets is "misdaan" slaat hij keihard terug.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Kijken of de FIA het nodig vindt om nog een taakstrafje of boete uit te delen."I don’t need to hear it again. It’s really pissing me off. You speaking about it, on Thursday, it’s such a waste of time. It’s very childish. It’s really annoying, this world that we live in."
Een fuck had een boete geweest. Pissing? Nah, ik denk het niet.Chocoball schreef op zondag 15 juni 2025 @ 00:32:
Reactie van Verstappen in de FIA persconferentie op de vraag van (Tom) Clarkson over zijn strafpunten.
[...]
Kijken of de FIA het nodig vindt om nog een taakstrafje of boete uit te delen.
"When you grow up your heart dies"
Met bijbehorend FIA documentRazenko schreef op zondag 15 juni 2025 @ 01:16:
[...]
Hadjar heeft inmiddels een +3 gekregen vanwege het moment met Sainz

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 15-06-2025 08:57 ]
En alo ook echt weer netjes!
[ Voor 15% gewijzigd door Snowhite0901 op 15-06-2025 09:47 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dat is nou precies de indruk die ik niet kreeg dit keer. Max zei ook dat hij tevreden was met deze quali. Waarschijnlijk zat er gewoon niet méér in en heeft Russel hem dit keer op klasse geklopt. De race is weer een andere strijd. Ik kreeg niet de indruk dat max iets goed wil maken/recht wil zetten.rammes schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:55:
Max gaat em morgen winnen let maar op, elke keer als hij gekrenkt is of hem iets is "misdaan" slaat hij keihard terug.
Ik verwacht dan ook geen gekke dingen eigenlijk. Als er een goede kans is er meteen voorbij te gaan, zal max die kans nemen, zonder capriolen. Als die kans er niet is, dan komt dat misschien later in de race wel weer.
[ Voor 17% gewijzigd door LA-384 op 15-06-2025 10:44 ]
Hij oogde wel heel relax tijdens het interview. Ben benieuwd.LA-384 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 10:42:
[...]
Dat is nou precies de indruk die ik niet kreeg dit keer. Max zei ook dat hij tevreden was met deze quali. Waarschijnlijk zat er gewoon niet méér in en heeft Russel hem dit keer op klasse geklopt. De race is weer een andere strijd. Ik kreeg niet de indruk dat max iets goed wil maken/recht wil zetten.
Ik verwacht dan ook geen gekke dingen eigenlijk. Als er een goede kans is er meteen voorbij te gaan, zal max die kans nemen, zonder capriolen. Als die kans er niet is, dan komt dat misschien later in de race wel weer.
Mijn boefje is liev!
Welke banden heeft ieder over?
Main PC = RGBeast v6 Mini PC = SFFast v6 (PCPartPicker)
Wordt toch vaak met 2 maten gemeten lijkt het.
Desondanks een hele knappe pole van hem. Hopelijk komen ze goed door de 1e bocht (en VER op 1), en wordt het een mooie (tactische) race.
Of juist wel zodat VER in de problemen komt, zou ik wel fun vinden als neutrale F1 kijker.Kaypresident schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:28:
Ach, Max zet 'm morgen de eerste bocht er gewoon voor. Dat gaat Russel niet houden.
Want Verstappen ligt nu mijlen ver voor dat het leuker wordt als Piastri en Norris dichterbij hem komen?Winkiller schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:00:
[...]
Of juist wel zodat VER in de problemen komt, zou ik wel fun vinden als neutrale F1 kijker.
Ik zie het even niet hoe dit werkt voor een “neutrale kijker”.
Voordat je allerlei conclusies trekt is het misschien handig om het incident ook daadwerkelijk te bekijken en de regels erop na te slaan als je die niet kent. Dat alleen maar "van horen zeggen" is niet erg nuttig. Op het punt waar de actie plaatsvond (in pit exit, niet in pit lane) was het gewoon toegestaan, en je hebt bijv. Max dat ook meermaals kunnen zien doen de afgelopen jaren. Niks aan de hand. Tsunoda had het fout.kevlar01 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 11:53:
Russell komt weg met het pitlane incident met Tsunoda?
Wordt toch vaak met 2 maten gemeten lijkt het.
Een nog grotere voorsprong van McLaren maakt het fun?Winkiller schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:00:
[...]
Of juist wel zodat VER in de problemen komt, zou ik wel fun vinden als neutrale F1 kijker.
Denk Max weg in de afgelopen races, dan wordt het er echt niet leuker op
[ Voor 11% gewijzigd door Exocet op 15-06-2025 12:12 ]
Iedereen die beweerd dat dit seizoen “spannender” is dan de dominantie van Max is niet goed bij z’n hoofd. De kwali’s waren net zo close de afgelopen jaren. En McLaren is zoveel beter dan de rest dat het totaal voorspelbaar is. Helemaal als de stewards de enige concurrent die er is bewust gaan afremmen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind dit inderdaad spannender dan 2023 omdat beide McLaren coureurs nog aan elkaar gewaagd zijn en er, zoals je aangeeft een uitdager is die een mindere auto heeft, maar door beter te rijden er wel dichterbij kan zijn. Het is wel minder spannend dan vorig jaar of 2021 hoor.Lynx schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:12:
Voorspelling: Russel rijdt Max uit de baan in bocht 1 en Max krijgt 10s plus 2 punten. Piastri cruist naar de winst en Norris eindigt 3e achter Russel.
Iedereen die beweerd dat dit seizoen “spannender” is dan de dominantie van Max is niet goed bij z’n hoofd. De kwali’s waren net zo close de afgelopen jaren. En McLaren is zoveel beter dan de rest dat het totaal voorspelbaar is. Helemaal als de stewards de enige concurrent die er is bewust gaan afremmen.
Dat gezever over de stewards mag je achterwege laten, de enige straf die Verstappen gehad heeft meen ik dit jaar was vorige race en die was geheel terecht.
Edit: ik vergeet Saoedi Arabië, waar over te discussiëren viel (vond ik terecht) en Miami sprint (unsafe release, geheel terecht).
[ Voor 6% gewijzigd door ParaDroid2 op 15-06-2025 12:38 ]
Martin Brundle roept coureurs op om Max Verstappen schorsing te geven | GP33 https://share.google/l0e8ewBZIEkdj0v2Q
Waarom is dit achterlijke gedrag bij SKY en F1 wel normaal geworden. SKY heeft bewust de sfeer van F1 volledig verpest door hun haatzaaien, waardoor dit soort uitspraken 'normaal' lijken. Maar als dit in welke andere sport dan ook gezegd wordt, zal iedereen de verslaggever vreemd aankijken waar die mee bezig is, en zich afvragen of het allemaal wel goed gaat tussen de oren.
[ Voor 27% gewijzigd door Charles Hill op 15-06-2025 13:48 ]
Het is niet veel anders dan Mercedes met Bottas. Aan het begin van het seizoen lijkt het "spannend" en mocht Bottas er soort van voor rijden, en uiteindelijk zakt die verder en verder weg. En zo zal het Norris ook vergaan waarna Piastri er mee weg loopt.ParaDroid2 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:21:
[...]
Ik vind dit inderdaad spannender dan 2023 omdat beide McLaren coureurs nog aan elkaar gewaagd zijn en er, zoals je aangeeft een uitdager is die een mindere auto heeft, maar door beter te rijden er wel dichterbij kan zijn. Het is wel minder spannend dan vorig jaar of 2021 hoor.
Sensatie zoeker…Charles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:43:
Je moet je eens voorstellen dat een verslaggever van de NOS Feyenoord en PSV oproept een speler van Ajax zo dwars te zitten dat hij nog een gele kaarten krijgt omdat hij daarna geschorst is, omdat het een speler met passie is en een winnaarsmentaliteit waardoor hij grenzen opzoekt..
Martin Brundle roept coureurs op om Max Verstappen schorsing te geven | GP33 https://share.google/l0e8ewBZIEkdj0v2Q
Waarom is dit achterlijke gedrag bij SKY en F1 wel normaal geworden. SKY heeft bewust de sfeer van F1 volledig verpest door hun haatzaaien, waardoor dit soort uitspraken 'normaal' lijken. Maar als dit in welke andere sport dan ook gezegd wordt, zal iedereen je vreemd aankijken, en zich afvragen of het allemaal wel goed gaat tussen de oren.

‘ Maar als ik een coureur van Mercedes, Ferrari of vooral McLaren was, zou ik hem uitdagen om die extra [straf]punten te krijgen. Want ik denk dat hij onbewust weet dat hij iets voorzichtiger moet zijn", aldus de Brit’
Niet zo happen op de titel. Hij heeft toch een punt? Verstappen staat op scherp. Natuurlijk moet je daar al tegenstander gebruik van maken.
In het voetbal wordt een verdediger met een gele prent ook vaak opgezocht met de hoop dat die een foutje maakt en met rood kan vertrekken.
De haat naar britten en Sky moet eens stoppen. Dit soort Nederlandse ‘fan’ sites plakken op uitspraken allerlei populistische titels en het publiek slikt het allemaal en deelt de boodschap vrolijk verder.
✌
Nee, dat heeft Martin niet gedaan. Je moet niet elke click-bait kop geloven. In het artikel verwijzen ze niet eens naar de bron.Charles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:43:
Je moet je eens voorstellen dat een verslaggever van de NOS Feyenoord en PSV oproept een speler van Ajax zo dwars te zitten dat hij nog een gele kaarten krijgt omdat hij daarna geschorst is, omdat het een speler met passie is en een winnaarsmentaliteit waardoor hij grenzen opzoekt..
Waarom is dit achterlijke gedrag bij SKY en F1 wel normaal geworden. SKY heeft bewust de sfeer van F1 volledig verpest door hun haatzaaien, waardoor dit soort uitspraken 'normaal' lijken.
Hij geeft aan wat hij zou doen als coureur en concurrent zou zijn van Verstappen. Daar zal een Piastri, Norris of Russel ook zelf wel aan denken (niets anders dan voetballers die elkaar een gele kaart aannaaien).
Je vergelijkt echt appels met peren, slaat werkelijk waar nergens op. Kan niet eens met een goede vergelijking komen, omdat die er simpelweg niet is.MJHH93 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:51:
[...]
Sensatie zoeker…![]()
‘ Maar als ik een coureur van Mercedes, Ferrari of vooral McLaren was, zou ik hem uitdagen om die extra [straf]punten te krijgen. Want ik denk dat hij onbewust weet dat hij iets voorzichtiger moet zijn", aldus de Brit’
Niet zo happen op de titel. Hij heeft toch een punt? Verstappen staat op scherp. Natuurlijk moet je daar al tegenstander gebruik van maken.
In het voetbal wordt een verdediger met een gele prent ook vaak opgezocht met de hoop dat die een foutje maakt en met rood kan vertrekken.
De haat naar britten en Sky moet eens stoppen. Dit soort Nederlandse ‘fan’ sites plakken op uitspraken allerlei populistische titels en het publiek slikt het allemaal en deelt de boodschap vrolijk verder.
En nogal dom om te gaan zeggen dat ik hap op de kop ipv het artikel heb gelezen.
En het is geen haat tegen Britten, het gaat hier over misselijk makende mannetjes van SKY die juist hun haat verspreiden. Niet vreemd dat mensen daarvan gaan walgen, zeker na zoveel jaren van aanvallen op Verstappen. Hou op met die nietszeggende dooddoener.
Nee jij hapt op een titel en leest het artikel niet en gaat hier dan iets lopen verspreiden wat totaal onjuist is. Dat is wat hier aan de hand is..Charles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:54:
[...]
Je vergelijkt echt appels met peren, slaat werkelijk waar nergens op. Kan niet eens met een goede vergelijking komen, omdat die er simpelweg niet is.
En nogal dom om te gaan zeggen dat ik hap op de kop ipv het artikel heb gelezen.
En het is geen haat tegen Britten, het gaat hier over misselijk makende mannetjes van SKY die juist hun haat verspreiden. Niet vreemd dat mensen daarvan gaan walgen, zeker na zoveel jaren van aanvallen op Verstappen. Hou op met die nietszeggende dooddoener.
✌
Hmm, ik vind Norris en Piastri nog wel gewaagder aan elkaar. Norris heeft alleen moeite met de druk lijkt het, waar Piastri dat minder heeft. Ik zie Piastri daarom ook als favoriet, maar een gelopen race vind ik het zeker niet.RobertMe schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:44:
[...]
Het is niet veel anders dan Mercedes met Bottas. Aan het begin van het seizoen lijkt het "spannend" en mocht Bottas er soort van voor rijden, en uiteindelijk zakt die verder en verder weg. En zo zal het Norris ook vergaan waarna Piastri er mee weg loopt.
[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 13:44 ]
Sorry hoor. Maar waarom is dit een belachelijke opmerking? Lees nog eens je post. En lees vervolgens het artikel wat je deelt met een uitgesproken mening over wat iemand gezegd zou hebben.Charles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 12:58:
[...]
Belachelijke opmerking, duidelijk kinderachtig trollen.
Je hapt gewoon op een clickbait titel.
Laat dit ook.
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 13:46 ]
✌

Is dit nu wat bedoeld wordt met dat "F1 Academy"
RobertMe schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:06:
[Afbeelding]
Is dit nu wat bedoeld wordt met dat "F1 Academy"

Wat mij betreft mag al die onzin als GPBlog en GP33 wel verboden worden hier. De meest tendentieuze onzin door het compleet verdraaien en uit verband halen van de originele uitspraken. Ik kijk alleen voor de grap op die websites om te zien waar ze zich nu weer over opwinden.
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 13:39 ]
Ik stel voor dat we @Chocoball als enige betrouwbare bron beschouwen!ParaDroid2 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:08:
[...]
Wat mij betreft mag al die onzin als GPBlog en GP33 wel verboden worden hier. De meest tendentieuze onzin door het compleet verdraaien en uit verband halen van de originele uitspraken. Ik kijk alleen voor de grap op die websites om te zien waar ze zich nu weer over opwinden.
[ Voor 102% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 13:39 ]
Een hele eer maar de betrouwbaarheid van de berichtgeving ligt eerder bij een Michael Schmidt, Erik van Haren of een Chris Medland om enkele namen te noemen dan bij mij.Tk55 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:11:
[...]
Ik stel voor dat we @Chocoball als enige betrouwbare bron beschouwen!
Ik destileer alleen Formule 1 nieuws wat voor de Formule 1 topics interessant kan zijn. De roddel- en clickbait artikelen sla ik lekker over.
Precies, en dat filter aanbrengen is nou net een hele verademing. Dank daarvoor.Chocoball schreef op zondag 15 juni 2025 @ 13:27:
[...]
Een hele eer maar de betrouwbaarheid van de berichtgeving ligt eerder bij een Michael Schmidt, Erik van Haren of een Chris Medland om enkele namen te noemen dan bij mij.![]()
Ik destileer alleen Formule 1 nieuws wat voor de Formule 1 topics interessant kan zijn. De roddel- en clickbait artikelen sla ik lekker over.
LIVE: Canadian Grand Prix Build-Up and Drivers Parade
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/asglqAczA3VwlUjuJQTi7AFp.jpg?f=user_large)
Ik vond het maar een domme uitspraak. Het komt over alsof Russel al besloten heeft dat hij liever crasht dan Verstappen er langs laat. Als er iets twijfelachtigs gebeurt tussen die twee zal RBR dit onmiddellijk als bewijs aan dragen dat Russel de situatie opzettelijk heeft uitgelokt.Kaypresident schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 23:28:
Ach, Max zet 'm morgen de eerste bocht er gewoon voor. Dat gaat Russel niet houden.
(Waarna Mercedes zal claimen dat Russel een slimme jongen is die dit nooit zou zeggen als dit echt z'n plan was, maar "hij is te slim om fouten te maken" komt niet heel sterk over. Alleen Christian Horner kan dat zeggen zonder te blozen, maar ja, die zit bij RBR).
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Good morning, today is Groundhog DayG_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 14:50:
En de eerste toeschouwers zijn er ook al
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pit lane start for Pierre Gasly today after Alpine took his car out of parc ferme to make changes #F1 #CanadianGP
— Chris Medland (@chrismedlandf1.bsky.social) 15 juni 2025
Klopt het plaatje van de gebruikte banden wel? Ik kan me niet heugen dat MacLaren en Ferrari gisteren (veel) met mediums hebben gereden.G_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 15:09:
Mogelijke strategieën
[Afbeelding]
Banden per coureur
[Afbeelding]
Voorbeeld: Verstappen heeft 2 gebruikte setjes en Piastri 1 nieuwe set en geen gebruikte. Alonso heeft er 3 gebruikt en geen nieuwe. Rekenkundig heeft Piastri dan toch 3 nieuwe mediums op de plank liggen?
Vanwege het verplicht wisselen naar een andere compound heb je in normale omstandigheden niet zoveel aan 3 maar wellicht zie ik iets over het hoofd.
Ze kunnen ook andere keuzes gemaakt hebben met het inleveren toch?Miki schreef op zondag 15 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Klopt het plaatje van de gebruikte banden wel? Ik kan me niet heugen dat MacLaren en Ferrari gisteren (veel) met mediums hebben gereden.
Voorbeeld: Verstappen heeft 2 gebruikte setjes en Piastri 1 nieuwe set en geen gebruikte. Alonso heeft er 3 gebruikt en geen nieuwe. Rekenkundig heeft Piastri dan toch 3 nieuwe mediums op de plank liggen?
Vanwege het verplicht wisselen naar een andere compound heb je in normale omstandigheden niet zoveel aan 3 maar wellicht zie ik iets over het hoofd.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Klopt. Blijkbaar vinden zij 1 nieuwe set mediums prima. En gaan ze voor m-h-h, waar VER ook nog voor m-h-m kan gaan. Dan wel 2x met gebruikt banden ipv nieuw. Keuzes...Shinji schreef op zondag 15 juni 2025 @ 16:46:
[...]
Ze kunnen ook andere keuzes gemaakt hebben met het inleveren toch?
Thx, ik vermoede al zo iets. Een één stopper lijkt bij Ferrari en MacLaren voor de hand te liggen.BurnsMM schreef op zondag 15 juni 2025 @ 16:49:
[...]
Klopt. Blijkbaar vinden zij 1 nieuwe set mediums prima. En gaan ze voor m-h-h, waar VER ook nog voor m-h-m kan gaan. Dan wel 2x met gebruikt banden ipv nieuw. Keuzes...
Hangt er allemaal vanaf hoe ze in de FP’s de long runs hebben gedaan etc.Miki schreef op zondag 15 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Klopt het plaatje van de gebruikte banden wel? Ik kan me niet heugen dat MacLaren en Ferrari gisteren (veel) met mediums hebben gereden.
PSN

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 15-06-2025 17:32 ]
Hoe kunnen tijden veranderen.zilver7 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 17:55:
[Afbeelding]
Happy days. Redbull Admin heeft even gegraven in het archief.
Verwijderd
Doet me denken aan 2015 McLaren HondaG_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:55:
Lawson heeft 50 plaatsen straf, dus dat word een pit lane start.
[Afbeelding]
Haha ja klopt
Staat ook gewoon al eerder onderin dat hij vanuit de pits moest starten idd:G_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 18:55:
Lawson heeft 50 plaatsen straf, dus dat word een pit lane start.
[Afbeelding]
Chocoball in "[F1 2025] Race 10 GP van Canada"
PSN
Toen zouden we gezegd hebben dat ie moest starten in Barcelona. Nu kan dat eigenlijk ook wel. Zou mooi zijn als ie op de grid start, maar dan echt op p67 ofzo.
ping 127.212.23.124
Bocht 10 of zopjottum schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:35:
[...]
Toen zouden we gezegd hebben dat ie moest starten in Barcelona. Nu kan dat eigenlijk ook wel. Zou mooi zijn als ie op de grid start, maar dan echt op p67 ofzo.
Even zonder gekheid, iedereen een spannende race, have fun allemaal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |