Uitslag 2e vrije training.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mijn boefje is liev!
Dat gaat geen enkel serieus team natuurlijk ooit doen.Mawlana schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 00:26:
[...]
Ik zou het hilarisch vinden als ze dit weekend bewust slechte upgrades hebben meegenomen om de rest een beetje hoop te geven. Maar goed, vanmiddag/vanavond weten we of ze dit weekend echt slecht zijn.
Heb geen gegevens gezien over de long runs, maar de snelle ronde was alles behalve stabiel. NOR moest vechten met de auto en PIA kreeg het niet voor elkaar.TinusXIII schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 09:11:
De tweede vrije training ging beter voor McLaren toch? Zowel over 1 ronde als long run zat Norris er gewoon bij.
Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Martin Brundle thinks Max Verstappen’s rivals should try and “goad” him into picking up a race ban this weekend...#CanadianGP pic.twitter.com/zTmihp4nBc
— Autosport (@autosport) 14 juni 2025
Mijn boefje is liev!
Sportieve gasten altijd, die Britten.JB schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 16:42:
Brundle doet ook een duit in het zakje…
Zou leuk zijn ja.
Haters everywhere but I don’t really care
Mijn boefje is liev!
* Pjottski doet de schouders ophalen 🤷♂️
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Het verschil is dat Max benadeeld wordt als Lando niet lift en opeens seconden dichterbij komt of verder uitloopt. Bovendien doet Lando al het hele jaar niet anders. Hij is voortdurend over de radio te horen over vermeende overtredingen en gevaarlijk rijgedrag van Max. Iedere coureur doet dit.RobertMe schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 17:43:
Hoe is dit anders dan de concurrent benadelen?
Verstappen die aankaart dat Norris niet lift voor een gele vlag en daarvoor een straf krijgt waardoor die P10 wordt i.p.v. P2 is wel sportief?
Dus natuurlijk gebruik je dan ook het feit dat de concurrent op scherp staat v.w.b. een race ban. Verstappen kan nu gewoon niet zo racen/verdedigen als die normaal doet. Dus natuurlijk kun je hem daarmee "dwingen" een plek eerder af te staan.
Mijn boefje is liev!
Kennelijk vindt Brundle het wel prima als Lando bij verstek het WK pakt, het gaat hem kennelijk alleen maar om het idee dat er weer een Britse kampioen is.ParaDroid2 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:33:
Het lijkt me toch ook dat je niet per se wilt dat je je concurrent verslaat doordat die niet mee kan doen, als McLaren-coureur zou ik het in ieder geval veel leuker vinden om Verstappen op de baan te verslaan. Nog los van de risico's verder (je kan zomaar een dnf en/of schade oplopen).
Z'n achterwielophanging kan vervangen worden.JB schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:40:
PIA rijdt weer met de oude voorwielophanging. NOR niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 19% gewijzigd door djmuggs op 14-06-2025 18:53 ]
ICE ICE Baby
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nou inderdaad! Had een flinke klapper kunnen zijn. Gelukkig niet het geval en minimale schade.
⏩ PVOutput☀️
ICE ICE Baby
Place your betdjmuggs schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:55:
En dit is FP3 en nog niet eens de Q, waar men wat meer risico zal nemen...
VER zet de snelste ronde neer en ontdekt dan de Wall Of Champions, Q3 is dan klaar.
[ Voor 11% gewijzigd door djmuggs op 14-06-2025 19:00 ]
ICE ICE Baby
⏩ PVOutput☀️
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hadden ze bij PIA ook gedaan zonder het hem te vertellen, dan is de WOC (Wall Of Champions) ineens dichterbij dan je denkt.
ICE ICE Baby
⏩ PVOutput☀️
Track temp zal wel wat uitmaken, de Q is 2 uur later dan de race is, FP3 is op vroeger tijdstip.LZ86 schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 19:11:
Bijzonder die C6 compund.
Voor de teams ook lastig wat nu het snelst is. Mediums lijken de way to go, en dan zet een RUS m toch ineens op de softs weer op p1
ICE ICE Baby
Zo te horen leest Sky meedjmuggs schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:58:
[...]
VER zet de snelste ronde neer en ontdekt dan de Wall Of Champions, Q3 is dan klaar.
TSU haalt Q3 niet, dus VER moet het dan maar zelf doen
ICE ICE Baby
Zak houdt graag zijn rijders scherp, dus dit weekend is voor NOR.TinusXIII schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 19:26:
Piastri nog niet echt lekker dit weekend helaas.
ICE ICE Baby
Tsunoda bedoel je, Max gewoon vooraan.jaapstobbe schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 19:32:
Red Bull is weer nergens
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
50% goed, je gaat door voor de koelkast...djmuggs schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:58:
TSU haalt Q3 niet, dus VER moet het dan maar zelf doen
Kan zijn gas pedaal niet vinden 😋Exocet schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 19:35:
Wat is er met Piastri aan de hand?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nieuwe updates die lekkerder werken voor Norris?Exocet schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 19:35:
Wat is er met Piastri aan de hand?
Never mind, was pas derde training.
Heb je onthenkdhoevenpe schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 19:49:
[...]
Dacht dat ik naar de quali zat te kijken...
ICE ICE Baby
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat had mijn vriendin ook(die niks om F1 geeft) , Ik dacht al: waarom leeft ze zoveel mee met de rondetijden.hoevenpe schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 19:49:
[...]
Dacht dat ik naar de quali zat te kijken...
Max zal al blij zijn als hij top 5 haaltHumma Kavula schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 21:41:
Ben benieuwd zo meteen. Denk niet dat Max op pole komt maar het wordt spannend.
Rus Nor en Lec leken redelijk gewaagd aan elkaar en allicht ziet Ham het licht.
Nog 20 min. voor de start Q
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 26% gewijzigd door skimine op 14-06-2025 22:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Domme actie. Rood = niet inhalen.G_Dragon schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 22:10:
Oef een zware straf voor Yuki, wel terecht.
[Afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 13% gewijzigd door SuBBaSS op 14-06-2025 22:14 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zal vast wel loslopen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 22:15:
TURN 13 INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – ESCAPE ROAD INSTRUCTIONS
14 Jun 2025, 22:14:47
⏩ PVOutput☀️
Monza toch?Holk schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 22:14:
Verstappen Imola 2015 all over
www.google.nl
Die heeft duidelijk goed naar Peugeot in Le Mans gekeken.StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 22:17:
Leuk om te zien wat er allemaal in zo'n batterij zit
[Afbeelding]
Zoeken naar de juiste afstelling zonder risico's te nemen. Misschien zelfs met gebruikte banden.Exocet schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 22:16:
Dat gaat een zooitje worden de laatste paar minuten.
Max kan misschien maar beter binnen blijven...
ICE ICE Baby
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die had een bandenstapel nodig, Albon niets 🤨Amphiebietje schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 22:18:
[...]
Die heeft duidelijk goed naar Peugeot in Le Mans gekeken.
Ja fijn die C6 banden die het niet eens een ronde vol lijken te houden. Geweldige kwalificatieband.Miki schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 22:15:
Bijzonder dat het commentaar van F1TV niet stil staat bij wat Alonso nu weet klaar te spelen met de medium band.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq