LEC zal zo wel pitten.
LEC > pit dus.
"When you grow up your heart dies"
1 | LEC | 1:15.782 |
2 | VER | 1:15.248 |
3 | NOR | 1:15.259 |
4 | PIA | 1:18.014 |
Rondetijden voor ronde 22
1 | VER | 1:15.291 |
2 | NOR | 1:14.846 |
3 | LEC | 1:32.412 |
4 | PIA | 1:13.818 |
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Of kleinere wagens zodat inhalen makkelijker wordt. Dit zijn slagschepen vergeleken met de wagens van 20 jaar geleden.miicker schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:35:
Ik krijg een beetje een dubbel gevoel bij de race. Leuk dat je op strategie veel zaken kunt proberen, maar bizar dat een baan het toelaat om ruim 2 seconden per ronde langzamer te gaan rijden zonder dat achterliggers de kans hebben om in te halen (terwijl ook zij ruim 2 seconden per ronde sneller kunnen). Wat mij betreft nog steeds schrappen deze race van de kalender.
Rondetijden voor ronde 24
1 | VER | 1:15.181 |
2 | NOR | 1:15.220 |
3 | LEC | 1:16.020 |
4 | PIA | 1:15.487 |
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik zie de wagens komende 20 jaar niet ineens zoveel kleiner worden dat deze race interessant wordt. Doe dan een classic race, zet iedereen in 20 jaar oude wagenssjaool schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:36:
[...]
Of kleinere wagens zodat inhalen makkelijker wordt. Dit zijn slagschepen vergeleken met de wagens van 20 jaar geleden.
Kunnen we meteen zien wie er echt goed is in racen.
1 | VER | 1:15.175 |
2 | NOR | 1:14.400 |
3 | LEC | 1:14.618 |
4 | PIA | 1:14.940 |
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
M'n glazen bol weet het niet...Meg schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:37:
Wanneer gaat Max de pit in?
Wanneer er een SC is.Meg schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:37:
Wanneer gaat Max de pit in?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rondetijden voor ronde 26
1 | VER | 1:16.288 |
2 | NOR | 1:14.727 |
3 | LEC | 1:14.714 |
4 | PIA | 1:14.960 |
Flavio is on track, dus je weet maar nooit wat er gebeurt.
Rondetijden voor ronde 27
1 | VER | 1:16.323 |
2 | NOR | 1:14.622 |
3 | LEC | 1:14.819 |
4 | PIA | 1:14.772 |
[ Voor 16% gewijzigd door dreester op 25-05-2025 15:41 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Huub Huub Barbatruc!
Ik denk dat ze gegokt hebben om flink te kunnen pushen, maar dat is niet gelukt. Zonder SC of VSC zijn ze nu de sjaak.TheBrut3 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:39:
Volgens mij gaat Red Bull nu cruciaal de fout in.
Ze zijn met een flinke gok bezig zo lijkt het…TheBrut3 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:39:
Volgens mij gaat Red Bull nu cruciaal de fout in.
In ieder geval niet met Lando. Die wint hem wel.DNA_Saint schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:40:
Waar zijn ze mee bezig? Norris heeft in een paar ronden gewoon 4 seconden goed gemaakt.
Verstappen slechte banden en verkeer.DNA_Saint schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:40:
Waar zijn ze mee bezig? Norris heeft in een paar ronden gewoon 4 seconden goed gemaakt.
Gaat erom dat Max alleen nog medium en softs heeft. Hij moest langer door op harde banden.MC_Sparkles schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:41:
Te laat gepit voor Max, gat was veel groter naar PIA
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max rijdt nu wel op medium en 8 ronden nieuwere banden.MC_Sparkles schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:41:
Te laat gepit voor Max, gat was veel groter naar PIA
1 | NOR | 1:15.777 |
2 | LEC | 1:14.205 |
3 | PIA | 1:14.736 |
4 | VER | 1:18.571 |
5 | HAM | 1:16.810 |
Niet echt iets verloren.. was p4, kon met SC een p2-3 worden, is nu nog steeds een p4.Exocet schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:42:
Gegokt en verloren door Red Bull
Heb je niks aansjaool schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:43:
[...]
Max rijdt nu wel op medium en 8 ronden nieuwere banden.
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 25-05-2025 15:43 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
De Red Bull deed het op medium veel beter dan op die andere banden.
Nog geen FL voor VER helaas.sjaool schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:44:
[...]
Ook al rijdt je op hagelnieuwe softs , je kunt niet inhalensjaool schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:44:
[...]
Maar goed, dat denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Charles Hill op 25-05-2025 15:46 ]
1 | NOR | 1:16.797 |
2 | LEC | 1:16.773 |
3 | PIA | 1:15.735 |
4 | VER | 1:15.133 |
5 | HAM | 1:15.648 |
2 seconden? 5 seconden en je komt er nog niet langs.miicker schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:35:
Ik krijg een beetje een dubbel gevoel bij de race. Leuk dat je op strategie veel zaken kunt proberen, maar bizar dat een baan het toelaat om ruim 2 seconden per ronde langzamer te gaan rijden zonder dat achterliggers de kans hebben om in te halen (terwijl ook zij ruim 2 seconden per ronde sneller kunnen). Wat mij betreft nog steeds schrappen deze race van de kalender.
Het kan ook echt niet meer, maar was dit niet verlengd tot 2030?
Dan haal je Max eerder naar binnen op harde banden en moet hij langer met medium en soft.Charles Hill schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:45:
Niet handig van RBR. Hadden volgens mij beter Verstappen eerder naar binnen moeten sturen om voor Piastri te komen en dan de mediums niet te zwaar belasten. Piastri was we toch niet voorbij gekomen, hoeveel sneller hij ook is. En dan hopen op een SC op het eind van de race om nog even op de softs te moeten rijden.
Maar goed, dat denk ik.
Dat gaat gewoon niet. Maar deze race is nog niet voorbij. Stel er komt nog een late SC dan kan alles veranderen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij loopt in ieder geval wel in op PIA. Nog 2.1s.Dentist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:47:
Max snijdt redelijk lekker door de achterblijvers..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Kan iemand de sprinklers aanzetten? Het zwembad lek prikken?G_Dragon schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:47:
Ze hebben de race spannender geprobeerd te maken met die twee verplichte stops, heeft het gewerkt? Weet het nog niet zo..
Tot nu toe totaal nietG_Dragon schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:47:
Ze hebben de race spannender geprobeerd te maken met die twee verplichte stops, heeft het gewerkt? Weet het nog niet zo..
Dat komt hopelijk later in race.G_Dragon schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:47:
Yep, zo lang de auto maar net zo snel uit een bocht accelereert dan komen ze er niet voorbij. En dan in de langzame bochten de rem erop, daar komt niemand er voorbij.scrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:46:
[...]
2 seconden? 5 seconden en je komt er nog niet langs.
Met Hadjar hebben ze het maximaal geprobeerd samen met Lawson, maar uiteindelijk is hij nu zijn plek kwijt aan Hamilton.G_Dragon schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:47:
Top 4 is verder ook niet veranderd.
1 | NOR | 1:14.689 |
2 | LEC | 1:14.980 |
3 | PIA | 1:15.947 |
4 | VER | 1:15.800 |
5 | HAM | 1:17.566 |
Max heeft gewoon deze op zijn oortjes.GAIAjohan schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:48:
Klinkt Nice bij Verstappen. Gewoon weer lekker dubbel clutchen als in 1972
Oh dit is nog steeds veel beter dan normaal.G_Dragon schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:47:
Helaas niet, het ze dan karts, zullen de rijders en het publiek leuker vinden dan dit denk ik.DeBaroN schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:48:
Alsof Monaco ooit van de kalender zal verdwijnen...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Misschien is dan enkel de autos compacter maken een optie. Maar dacht dat ze elk jaar juist breder worden?StefanVerkerk schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:48:
[...]
Kan iemand de sprinklers aanzetten? Het zwembad lek prikken?
Leuk dat de tijd en strategie belangrijk is, maar het is alsof je naar voetbal kijkt waar 1-0 of 0-1 wel voldoende is voor 3 punten. Een doelpunt vooral niet met te veel moeite maken.
Ik merk dat ik ook steeds op mijn horloge kijk van hoe lang nog, met zoals bij een slechte film.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nog niet eens op de helft..franssie schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:50:
[...]
Ik merk dat ik ook steeds op mijn horloge kijk van hoe lang nog, met zoals bij een slechte film.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Omdat daarvoor bewust langzaam gereden wordt. Heeft niks met door het ijs zakken te maken. Dat Ocon 2 keer kan stoppen en voor Albon op de baan komt (0 keer gestopt) slaat nergens op.Dentist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:49:
Pfff de mercedes zakt wel ff door het ijs vandaag.. RUS op p12 zonder stops..
Ik vind dit echt helemaal niks.
Zitten ze vooraf allemaal te orakelen dat je een 3,5 seconden delta nodig hebt om in te halen... Je kan simpelweg NIET inhalen. Houd erover op. Al ben je in de basis 10 seconden sneller. Het past gewoon niet.Charles Hill schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:49:
[...]
Yep, zo lang de auto maar net zo snel uit een bocht accelereert dan komen ze er niet voorbij. En dan in de langzame bochten de rem erop, daar komt niemand er voorbij.
Strategisch kun je nog iets proberen, maar dat lukt ook niemand. Gewoon op zaterdag de kwalificatie en zondag lekker gaan vissen in haven met iedereen daar. Laat die "race" maar zitten.
Ik weet het niet. Als hij ervoor had gezeten kan hij zijn banden behoorlijk meer sparen dan achter Piastri aan te moeten gaan, dan kan hij geen banden sparen. Hij had de bochten zoveel rustiger kunnen nemen en tegelijk Piastri blokken. Je zag het met Lawson.DaniëlWW2 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:47:
[...]
Dan haal je Max eerder naar binnen op harde banden en moet hij langer met medium en soft.
Dat gaat gewoon niet. Maar deze race is nog niet voorbij. Stel er komt nog een late SC dan kan alles veranderen.
Had je anders verwacht dan? En die 2 pit stops maken ook geen ruk uit.HollowGamer schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:47:
[...]
Het kan ook echt niet meer, maar was dit niet verlengd tot 2030?
Tja, daar kan je ook op inspelen als MERC.[Roland] schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:51:
[...]
Omdat daarvoor bewust langzaam gereden wordt. Heeft niks met door het ijs zakken te maken. Dat Ocon 2 keer kan stoppen en voor Albon op de baan komt (0 keer gestopt) slaat nergens op.
Ik vind dit echt helemaal niks.
Je leest niet!scrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:51:
[...]
Zitten ze vooraf allemaal te orakelen dat je een 3,5 seconden delta nodig hebt om in te halen... Je kan simpelweg NIET inhalen. Houd erover op. Al ben je in de basis 10 seconden sneller. Het past gewoon niet.
Strategisch kun je nog iets proberen, maar dat lukt ook niemand. Gewoon op zaterdag de kwalificatie en zondag lekker gaan vissen in haven met iedereen daar. Laat die "race" maar zitten.
Rondetijden voor ronde 37
1 | NOR | 1:14.670 |
2 | LEC | 1:14.105 |
3 | PIA | 1:15.396 |
4 | VER | 1:15.025 |
5 | HAM | 1:17.288 |
[ Voor 33% gewijzigd door plizz op 25-05-2025 15:53 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De race is ook "stuk"DaniëlWW2 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:53:
Alonso stuk...

Die 2 stopper zorgt ervoor dat iedereen bewust langzaam gaat rijden. Als 50% van het veld vermoedelijk op +2 gaat, 25% op +1 ronde dan zegt het wel genoeg….
Gewoon van de kalender.
[ Voor 6% gewijzigd door Rene op 25-05-2025 15:54 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |