Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
2% voor de race, je weet maar nooit
:strip_exif()/f/image/7v4zGWnuVC7PSsZRMDcBIVt9.png?f=user_large)
Max is de enige die de chicane juist heeft genomen. En er zijn er een paar die vanaf ongeveer de 14e minuut expres de voorvleugel van achterliggers probeerden te slopen.Chocoball schreef op zondag 4 mei 2025 @ 20:49:
Ik zag aardig wat forcing another team of the track of leaving the track and gaining an advantage
BronDe parade-ronde op zondag moet een groot wauw-moment veroorzaken als start voor onze nieuwe partnership met de Formule 1. De auto’s kunnen met twintig kilometer per uur over het circuit rijden en er zullen geen LEGO stenen vanaf vallen, want alles is vastgelijmd. Hierna worden ze gebruikt voor een wereldwijde tentoonstelling.”
LEGO auto’s naar Nederland
Die brengt ook twee van de gigantische LEGO auto’s naar Nederland. Vanaf de grand prix in Zandvoort zullen ze een tijdje te zien zijn in Hoog Catharijne in Utrecht. De combinatie tussen het speelgoedmerk en de Formule 1 zal onder andere daar als een natuurlijke voelen.
"When you grow up your heart dies"
De F1 boeit mij niet, de race is maar voorpret, de echte reden is om te kijken naar de celebs.
Anoniem: 1760466
Precies, fuck actie op de baan. Gewoon een close up van Brad Pitt in de pitboxHollowGamer schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:32:
Ik hoop toch echt dat ze meer celebs beter komen! Vraag ook even naar hun liefdesleven en zeg ook hoe cool ze zijn!
De F1 boeit mij niet, de race is maar voorpret, de echte reden is om te kijken naar de celebs.
Ik hoop stiekem ook wat CEOs en andere bestuursleden. Fock die podiumceremonie.Anoniem: 1760466 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:33:
[...]
Precies, fuck actie op de baan. Gewoon een close up van Brad Pitt in de pitbox
Brad wint toch de race als het goed is?Anoniem: 1760466 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:33:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 1760466
Die sla ik sowieso bijna altijd al over de laatste jaren. TV uit na de finish.HollowGamer schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:35:
[...]
Ik hoop stiekem ook wat CEOs en andere bestuursleden. Fock die podiumceremonie.
Pas (bij de MotoGP) wel even gekeken want Alex Marquez won z'n eerste race.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
"So many celebs here"HollowGamer schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:32:
Ik hoop toch echt dat ze met meer celebs komen! Vraag ook even naar hun liefdesleven en zeg ook hoe cool ze zijn!
Uw verzoek is vervuld
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
UhuhHollowGamer schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:44:
[...]
Ik ken ze hoor, alle TikTok en Instagram models.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verder zou ik als autist helemaal gek worden van alle prikkels en mensen die daar random lopen.
Ze hadden mooi vanaf de Med achter VER aan kunnen vliegen, daar liggen er nog wel wat startklaar op een vliegdekschip.Chocoball schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:47:
Was waarschijnlijk geen budget meer voor een formatie?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik had eigenlijk een Blue Angels flyby verwacht, omdat ze dit weekend shows hebben in Fort Lauderdale.Chocoball schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:47:
Was waarschijnlijk geen budget meer voor een formatie?
Naar wie dacht je dat de pitbox vernoemd is?Anoniem: 1760466 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:33:
[...]
(De tweede 't' hebben ze laten vallen, zoals Amerikanen wel vaker letters vergeten)
Ik vind het opvallend dat ze dan opeens wel donkere mensen voorop zetten.
Normaal krijgen die toch minder kansen, al veranderd dat gelukkig wel.
In Amerika hebben ze jarenlang niet naar de donkere bevolking omgekeken, en ook nog altijd gebeurt dat.
Bij de volksliederen enzo doet ze dan net alsof ze heel inclusief zijn.. ik geloof daar niet veel van.
Zoek maar eens op hoeveel nog niet eens water of medicijnen krijgen, dat geld ook voor de rest van het land, dus zo trotst zou ik niet bij de vlag kunnen staan.
Maar goed, het blijft Amerika (veel nep en kijk ons), en laten we maar focussen op de race.
[ Voor 31% gewijzigd door HollowGamer op 04-05-2025 21:58 ]
4 May 2025, 21:45:22, Lap 1
New dad Max is still mischievous as ever 😂#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/qBKKSt810X
— Formula 1 (@F1) 4 mei 2025
Schakel net in, niet zo geïnteresseerd in dat gedoe op de grid met al die mensen die zichzelf daar graag zien lopen.
Benieuwd wat voor een race het wordt. Hoe de eerste bocht gaat zijn, of het droog blijft, en uiteraard of Verstappen de snelheid heeft om.vooraan mee te kunnen.
Hopelijk word het geen optocht.
:strip_exif()/f/image/WcRoPUPnEXI4m9F9SP3Ljkua.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 04-05-2025 21:56 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Veel plezier allemaal.
https://f1manager.info/ranking/4605
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fijne race allemaal!
Have fun en go VER!
www.google.nl
Je bent tot 30% gekomen, hup, terug naar buiten.powah33 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:56:
Ben net klaar met de regendans... ik hoop dat het wat doet.
Veel plezier allemaal.
StefanVerkerk schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:51:
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 30%
4 May 2025, 21:45:22, Lap 1
Ja dit is perfect, rustig kijkenMisteRMeesteR schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:58:
Heerlijke tijd zo, kids op bed, hond uitgelaten en lights out
Have fun en go VER!
Same here, maar dan ff van koelkast verplaatstPalingDrone schreef op zondag 4 mei 2025 @ 21:57:
De Tweakers mok zit helemaal vol, snacks om mij heen verzameld, hoop alleen op ergens halverwege een (V)SC want heb net pas een backup halveliter in de koelkast gezet...
Fijne race allemaal!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
RUS en HAM op hards, de rest op mediums denk ik op basis van wat GP tegen Max zei.
Ik zou zeggen ga eens kijken naar onze mede Tweakers daar.sjaool schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:00:
Wat ik mij nu opeens afvraag, wordt de Officiële Tweakers Discord wel gebruikt?
IRC.sjaool schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:00:
Wat ik mij nu opeens afvraag, wordt de Officiële Tweakers Discord wel gebruikt?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als de tijden maar blijven werken !StefanVerkerk schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:01:
En het bandenstaatje ontbreekt... ik zie nog geen banden in MVF1.
RUS en HAM op hards, de rest op mediums denk ik op basis van wat GP tegen Max zei.
Fijne race allemaal
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
De minisectors komen keurig binnen, dus dat zal wel werken ja.
Geen last mee op F1tvdglavimans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:02:
Iemand problemen met het Nederlandse commentaar dat steeds beetje lijkt te haperen?
Fijne race allemaal
Ik kijk via ViaPlay zelf.. stom! Ga maar schakelen naar de F1TV app zodat ik geen reclame krijg.dglavimans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:02:
Iemand problemen met het Nederlandse commentaar dat steeds beetje lijkt te haperen?
Fijne race allemaal
Multiviewer geen problemen.dglavimans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:02:
Fijne race allemaal
Hier gaat alles goed met F1TVdglavimans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:02:
Fijne race allemaal
Hm ik ook.. Vreemd, stream al herstart. Maja na de start maar even fixen
Nope, via F1tv hierdglavimans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:02:
Fijne race allemaal
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hmm, hoor nu ook geratel. Gisteren waren ook issues met commentaar.dglavimans schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:03:
[...]
Hm ik ook.. Vreemd, stream al herstart. Maja na de start maar even fixen
Weer leuke 2e bocht met max en nor
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
4 May 2025, 22:04:34, Lap 1
DOUBLE YELLOW IN TRACK SECTOR 2
4 May 2025, 22:04:26, Lap 1
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Yeah, but it's common sense there. I mean, I'm in the wall, I'm parking over the fence. I have to back out because he's going to crash it.
I know, mate. It's the only way he seems to drive. So there's yellow flags in turn one at the moment. Doohan's got a puncture driving slowly turn nine, possible debris turn one and thereafter till turn four.
Zou de FIA zichzelf laten kennen en een straf geven?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |