Shell Recharge / Newmotion gebruikersplatform

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• quirinus
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:46
Perkouw schreef op maandag 8 december 2025 @ 15:39:
Amai. Zelf maar weer contact opgenomen met 50five. Medewerker gaf aan dat er nog niets met mijn ticket gedaan was. Die conclusie had ik zelf ook al getrokken. . . De medewerker ging wel een nieuw ticket aanmaken met 'escalatie'. Ben benieuwd, ondertussen doet de paal het nog steeds niet.

Stiekem irriteert het wat hoor. Jaren geen gezeur, na de migratie alleen maar ellende. Toen een korte periode dat het foutloos werkte en vervolgens doet de paal het in zijn geheel niet meer. Ja, na een hele reset volgens wat stappen kan ik 2/3 kWh laden en is het weer einde oefening. Begin nu toch hard te twijfelen of ik niet even een andere haal en installeer. Dit schiet echt niet op zo.

Goed, de emotie weer van me afgeschreven. We wachten het verder maar weer af, to be continued. . . :+
Ik krijg in de 50five app volgende melding:
"Kunt u niet laden met uw Shell-laadpas, terwijl deze wel aan uw 50five-accounnt is gekoppeld? Controleer of uw betaalgegevens correct zijn ingesteld in uw Shell-account."

Heb je Shell al eens gecontacteerd? Ze zijn net gemigreerd naar een nieuw systeem. Indien dit een laadkaart van je werkgever is moeten zij via de nieuwe Shell App een nieuwe betalingsmethode kiezen. Tot dan zal de kaart niet meer werken.
Aangezien dit enkel via bancontact/credit card kan en niet meer via een maandelijkse afrekening wil mijn werkgever dit niet doen..

• RonaldArendsen
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 20:07
RF1000 schreef op maandag 8 december 2025 @ 13:58:
Nog meer mensen met het probleem dat de laadschema's niet meer aangepast kunnen worden in de app van 50five? bij het selecteren van de dag loopt of de app vast of hij gaat wel door naar de dag maar dan kan je vervolgens de aangepastte tijden niet meer opslaan (geen reactie bij opslaan knop).

Het liefst zou ik nu m'n huidige schema compleet verwijderen maar die functie lijkt compleet te ontbreken.

(Android 16)
Heb ik ook last van. Op een iPhone werkt het overigens wel.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:05

Perkouw

Moderator General Chat
quirinus schreef op maandag 8 december 2025 @ 16:44:
[...]

Ik krijg in de 50five app volgende melding:
"Kunt u niet laden met uw Shell-laadpas, terwijl deze wel aan uw 50five-accounnt is gekoppeld? Controleer of uw betaalgegevens correct zijn ingesteld in uw Shell-account."

Heb je Shell al eens gecontacteerd? Ze zijn net gemigreerd naar een nieuw systeem. Indien dit een laadkaart van je werkgever is moeten zij via de nieuwe Shell App een nieuwe betalingsmethode kiezen. Tot dan zal de kaart niet meer werken.
Aangezien dit enkel via bancontact/credit card kan en niet meer via een maandelijkse afrekening wil mijn werkgever dit niet doen..
Pas doet het elders overal prima?

• PeterCC
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 21:36
quirinus schreef op maandag 8 december 2025 @ 16:44:
[...]
Heb je Shell al eens gecontacteerd?
(...)
Ik wens iedereen hier succes om dat te doen. Daar kom ik niet door. Niemand te pakken gekregen. Van keuzemenu naar keuzemenu tot ze je buitenwerken.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste