Ik krijg in de 50five app volgende melding:Perkouw schreef op maandag 8 december 2025 @ 15:39:
Amai. Zelf maar weer contact opgenomen met 50five. Medewerker gaf aan dat er nog niets met mijn ticket gedaan was. Die conclusie had ik zelf ook al getrokken. . . De medewerker ging wel een nieuw ticket aanmaken met 'escalatie'. Ben benieuwd, ondertussen doet de paal het nog steeds niet.
Stiekem irriteert het wat hoor. Jaren geen gezeur, na de migratie alleen maar ellende. Toen een korte periode dat het foutloos werkte en vervolgens doet de paal het in zijn geheel niet meer. Ja, na een hele reset volgens wat stappen kan ik 2/3 kWh laden en is het weer einde oefening. Begin nu toch hard te twijfelen of ik niet even een andere haal en installeer. Dit schiet echt niet op zo.
Goed, de emotie weer van me afgeschreven. We wachten het verder maar weer af, to be continued. . .
"Kunt u niet laden met uw Shell-laadpas, terwijl deze wel aan uw 50five-accounnt is gekoppeld? Controleer of uw betaalgegevens correct zijn ingesteld in uw Shell-account."
Heb je Shell al eens gecontacteerd? Ze zijn net gemigreerd naar een nieuw systeem. Indien dit een laadkaart van je werkgever is moeten zij via de nieuwe Shell App een nieuwe betalingsmethode kiezen. Tot dan zal de kaart niet meer werken.
Aangezien dit enkel via bancontact/credit card kan en niet meer via een maandelijkse afrekening wil mijn werkgever dit niet doen..