Afgelopen vrijdag voor het eerst een reactie ontvangen op al mijn mails/tickets.
Ondanks dat ik betaal via een leasemaatschappij. Toch weer de 2 opties ontvangen , betalen of betalen en wegwezen.. Nog steeds een dreigmail maar iets netter.
Gisteren opeens een excuus mail op dezelfde ticket. Met een mea culpa van 1 zin (waarop is onduidelijk)
Maar wel dat het abonnement weer gekoppeld is. Netzoals bij Shell en de eerste 2 maanden na de overgang bij 50five.
Al met al, ziet het er voor mij nu goed uit. Op alle andere communicatie niks vernomen. Leasemaatschappij is in mijn ogen ook niet netjes geweest, deze hebben effectief niks gedaan en de verantwoordelijkheid afgeschoven.
Al met al cowboys bij 50five. Als men capaciteits problemen heeft, neem dan een stap terug en ga niet versnellen en de zooi in het kwadraat automatiseren. Ook bij automatiseren is garbage in, is garbage uit. In het kwadraat.
Edit: het is nog steeds een achteruitgang maar volgende week kan ik blijven laden. Nu nog de functionaliteiten verbeteren en servicedesk sterk verbeteren.
[
Voor 7% gewijzigd door
internet4me op 12-11-2025 15:02
]