-----
klopt. ik ook sinds gisteren. keuzemenu 1 en 2 geprobeerd... krijg je direct AI aan de lijn (die doet alsof hij typed). En als extra service krijg je een transcript in je mail:
----
Klantenservice verzoek om doorverbinden naar medewerker (#244559)
Reported on05-02-2026 17:01
Overview
De klant, een gebruiker van 50five, heeft gebeld met een vraag over een bestaand ticket met nummer 240571. Tijdens het gesprek gaf de klant aan dat hij niet verder kon gaan zonder met een medewerker te spreken. De agent heeft geprobeerd te helpen, maar kon de oproep niet doorverbinden naar een medewerker en kon ook geen bestaande tickets bekijken. De klant was gefrustreerd en gaf aan dat hij niet verder kon zonder hulp van een medewerker. De huidige status van het probleem is dat de klant nog steeds wacht op een oplossing en verwacht met een medewerker te kunnen spreken.
Key Details
• Klantnaam: Niet vermeld
• Klant telefoonnummer: *******
• Klant email adres:
• Klant ID:
• Specifiek probleem of verzoek: Vraag over ticketnummer 240571 en verzoek om doorverbinden naar medewerker
• Chargepoint naam en/of foutmeldingen:
• Klant's exacte zorgen: "Ik wil een medewerker spreken"
• Chargecards:
• Klant profiel provider: NL
• Prioriteit: 6 - Urgente publieke laadprobleem (gebruiker vast)
• Datum: 2026-02-05
• Ticket flag: yes
agent: Sorry, ik kon je vraag niet helemaal begrijpen. Kun je het nog een keer proberen? Wat kan ik voor je doen?
user: Ik heb een vraag over de ticket en dan kan je mij toch niet bij helpen, schakel maar door met de medewerkers graag, dank je wel.
agent: Ik ben hier om u zo goed mogelijk te helpen, maar ik kan de oproep niet doorverbinden naar een medewerker. Kunt u me vertellen waar uw vraag over de ticket precies over gaat? Misschien kan ik toch van dienst zijn.
user: Ik heb nummer
user: top ticket nummer 24 0 5 7 1.
agent: Bedankt voor het doorgeven van het ticketnummer. Helaas kan ik geen bestaande tickets bekijken of hun status controleren. Maar ik kan u wel helpen met het aanmaken van een nieuw ticket of uw vraag proberen te beantwoorden. Kunt u me meer vertellen over uw vraag of probleem? Misschien kan ik u verder helpen.
user: Nee dat kan ik niet dat staat in die andere ticket dat ga ik niet doen.
agent: Ik begrijp het. Als er iets is waarbij ik direct kan helpen of als u een nieuw probleem heeft, laat het me weten. Anders raad ik aan om te wachten op een reactie op uw bestaande ticket. Heeft u verder nog iets nodig?
user: Ik wil een medewerker spreken
agent: Ik begrijp dat u graag met een medewerker wilt spreken. Helaas kan ik de oproep niet doorverbinden, maar ik ben hier om u zo goed mogelijk te helpen. Als u meer informatie
user: Maar dat doe je niet