Vanmiddag telefonisch contact gehad met 50five..wat een prachtige firma. Ze nemen wel snel de telefoon op moet ik zeggen! dat je zo`n halve onverstaanbare
persoon... aan de telefoon krijgt tja.
Ding slikte mijn laadpas niet meer, u moet roaming aanvragen meneer? Alsof z`n bandje bleef hangen echt perfect.
M`n frustratie uitgesproken in milde zin, hij kon er immers ook niks aan doen. Hij is ook maar een schakel in de keten.
Het blijkt dus dat er verschillende mails zouden moeten zijn verstuurd over activatie, migratie en toevoegen van roaming..Nooit ontvangen.
Alles wat je moet aanvragen gebeurt via een ticket. Echt vreselijk irritant. Op aandringen aan mijn kant waarom mijn voorgaande tickets totaal onherkenbaar waren in de app en nooit op gereageerd is, was het simpele antwoord dat deze nooit zijn opgenomen.
Ik ben er klaar mee, ergens wil ik dit nog gaan aanvechten, eens mijn advocaat aanschrijven of het nog zin heeft om dergelijke stappen te ondernemen.
Ga waarschijnlijk voor een Peblar laadpaal. Dan zal vast de discussie worden wanneer ik mijn abo wil beëindigen bij 50five..
[
Voor 1% gewijzigd door
We Are Borg op 14-12-2025 14:03
. Reden: Houd het een beetje normaal ]