Hier ook een LoLo3 serienummer begint dan met 003, voorlopig nog eind januari van Shell de laadkosten vergoed gehad. Enkele dagen geleden wel een factuur van 50five gehad, dus vermoed dat ik ook in de overgang gaat.
Overigens, ik weet niet of jullie dat weten, maar zo'n LoLo3 is eigenlijk een Alfen Eve NG910, de mijne heb ik geupdate tot 4.15.7-4054, de laatste versie zonder paswoord. Dus je kan dan via de ACE Service Installer software in de palen rommelen. Vandaag even met 4.12 geprobeerd op TAP Electric te gaan. Ga ik nu ook nog eens proberen met 4.15.7, hopelijk lukt dat wel.
Overigens, ik weet niet of jullie dat weten, maar zo'n LoLo3 is eigenlijk een Alfen Eve NG910, de mijne heb ik geupdate tot 4.15.7-4054, de laatste versie zonder paswoord. Dus je kan dan via de ACE Service Installer software in de palen rommelen. Vandaag even met 4.12 geprobeerd op TAP Electric te gaan. Ga ik nu ook nog eens proberen met 4.15.7, hopelijk lukt dat wel.
/f/image/0dq4xU3LtChAWxWu97IAC49L.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0MGSSuxHmcVuSUcByNpheRfD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jUCVZcgpTH76eZI6Rb7JZHRb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0myHssjiQ2pGekgqgKyGNV5W.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oaLryIPfpsWQRJWAyWRiiInZ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ulsoRhacRpu6GkOIxcGJVByW.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/EZH8bZmZ8Yv4iiOgXPTX3N20.jpg?f=fotoalbum_large)