@nikagl het nummer, zoals hier in het topic zwerft, al gebeld zodat je niet van de bot afhankelijk bent?
Zeker, en ook dan kom ik uit bij een bericht dat ik de bot moet gebruiken. Voor zover ik heb kunnen ontdekken is het niet meer mogelijk om telefonisch contact te krijgen... Desondanks dank voor alle tips. Mocht iemand andere ervaringen/tips hebben hoor ik het graag!Perkouw schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:56:
@nikagl het nummer, zoals hier in het topic zwerft, al gebeld zodat je niet van de bot afhankelijk bent?
Zeekr 7x LR | HASS | Zwave | Python | Javascript
Telefonisch contact weet ik niet, ik vraag mij ook af of je dat gaat lukken, want ik denk dat de helpdesk 'tussen de bedrijven door' gedaan wordt bij 50five. Communicatie op de e-mail (zie MO) gaat hier tot nog toe prima, soms duurt het wat langer, nieuwe laadpas was laatst binnen 2 uur toegevoegd (boven verwachting).nikagl schreef op maandag 16 maart 2026 @ 11:00:
[...]
Zeker, en ook dan kom ik uit bij een bericht dat ik de bot moet gebruiken. Voor zover ik heb kunnen ontdekken is het niet meer mogelijk om telefonisch contact te krijgen... Desondanks dank voor alle tips. Mocht iemand andere ervaringen/tips hebben hoor ik het graag!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
3 x Marstek V3.0 v147 VNS117 BMS 112 LAN - CT003 v122 -Enphase 14 st zonnepaneel Jinko 425 N-Type / 5950Wp / 6500 KWh opbrengst/ 3 x 25A / 50five laadpaal / Tesla model Y bj 2024 / HA / Marstek TCP/IP + node red integration
@timvanloon daarvoor verwijs ik je graag naar [EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen
Dat is NL. Volgens mij is er niet zoiets in BE.timvanloon schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 15:27:
iemand al ervaring hier mee ?
https://www.evrijders.nl/...ertificaten-hoe-werken-ze
Ik krijg mijn Shell NewMotion Home Advanced 3.0 helaas niet gevonden met de ace installer. Ben bang dat ik toch vastzit aan 50five en op het formulier om het een domme laadpaal te maken werd ook nooit gereageerd.jozy schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 19:13:
[...]
Ik heb dit met de ace installer gedaan op mijn lolo3 laadpaal. Backoffice op tap en ere credits aangevraagd. Paal is nu losgekoppeld van 50five en in eigen beheer met load balancing aan. Voor de 2.1 palen kan het middels handleiding mouzer. De 3.0 is nog niet bekend hoe