Ik heb de simkaart er uitgehaald , werkt perfect. (7 x T20 vijzen verwijderen)jpiscaer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:49:
[...]
openschroeven, simkaart eruit. 15 minuten werk.
Bedankt voor de info
Er was simkaart storing dit is nu weer opgelost. Weet iemand hoe ik solar charging kan gebruiken? Ik heb ook home asistant. Maar kan de optie niet vinden in de app. Ook kan ik als gast niet laden. Is dit mogelijk of is dit niet mogelijk en alleen zakelijk? (paal van de zaak gehad plus kostenvergoeding voor laden)
Ik heb mijn Home Advanced 2.1 nu helemaal in eigen beheer (bedankt @Mouzer!) en gebruik nu Tap als backoffice. Werkt allemaal goed.
Rij zowel een lease als een privé elektrische auto dus kan geen gebruik maken van plug-and-charge optie. Echter, na afscheid te hebben genomen van 50five (wat een k*t partij is dat zeg) en het veranderen van alle instellingen kan ik nu bij Tap alleen een laadsessie starten door handmatig een pas id in te vullen. Een pas swipen op de lader wordt niet herkend maar hij piept wel, dus de lezer werkt wel. Iemand enig idee hoe ik de instellingen moet wijzigen on laadsessies weer gewoon te starten met een pas?
Rij zowel een lease als een privé elektrische auto dus kan geen gebruik maken van plug-and-charge optie. Echter, na afscheid te hebben genomen van 50five (wat een k*t partij is dat zeg) en het veranderen van alle instellingen kan ik nu bij Tap alleen een laadsessie starten door handmatig een pas id in te vullen. Een pas swipen op de lader wordt niet herkend maar hij piept wel, dus de lezer werkt wel. Iemand enig idee hoe ik de instellingen moet wijzigen on laadsessies weer gewoon te starten met een pas?