Zou de finish van PIA dit keer weer niet in beeld worden gebracht? Zou wat zijn zeg haha.
De Sjeik is blond en heet PomVerwijderd schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:13:
[...]
Een oliesjeik die de finishvlag een ronde te vroeg vlagt?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
PIA laat VER wat dichterbij komen. Die is de champagne al aan het ontkurken.
"When you grow up your heart dies"
Mag ook wel met die raket.Exocet schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:23:
Norris heeft toch wel heel veel tijd gewonnen in de race zeg
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
LEC sneller dan VER. Die is wel aan het pushen.
Rondetijden voor ronde 49
Rondetijden voor ronde 49
1 | PIA | 1:32.927 |
2 | VER | 1:32.280 |
3 | LEC | 1:32.192 |
4 | NOR | 1:32.178 |
Of.... Zou het dan tóch nog spannend worden?sjaool schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:23:
PIA laat VER wat dichterbij komen. Die is de champagne al aan het ontkurken.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dat lukte Pia tijdens de eerste stint anders niet.Wognummer schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:23:
[...]
valt wel mee denk ik ik denk dat PIA er wel voorbij had gegaan op racepace het zijn 3 DRS plekken hier
Ben toch blij dat die gimmick van een extra punt voor Fastest Lap is geschrapt.
Was zelden een knap verdiende bonus.
Ik vond het altijd wel leuk, wat extra actie en strategie kansen.Luapper schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:24:
Ben toch blij dat die gimmick van een extra punt voor Fastest Lap is geschrapt.
Twee finishvlaggen? Ze vertrouwen die bobo's dus niet meer voor het afvlaggen? LOL.

Max wtf???Verwijderd schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:25:
Wie is DotD? Compleet gemist.
Stroll ofzo?Verwijderd schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:25:
zelf nog neit helemaal van overtuigd.pietr schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:24:
[...]
Dat lukte Pia tijdens de eerste stint anders niet.
Denk wetende dat VER 5s had. Denk ik dat PIA vooral strategisch reed. Geen onnodig risico nemen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:25:
:strip_exif()/f/image/zRgbtxF5FbIumH9FzZlbI0Px.jpg?f=fotoalbum_large)
Toen was de penalty natuurlijk ook al gegevenpietr schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:24:
[...]
Dat lukte Pia tijdens de eerste stint anders niet.
DUGG
Mooie schadebeperking voor Max, en leuk dat Ferrari ook weer eens op het podium staat!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Twee finishvlaggen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarschijnlijk borteletoVerwijderd schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:25:
Piastri netjes gereden hoor. Als McLaren slim is zetten ze vol in op hem voor de rijderstitel.
Max mooi P2 binnengehaald, toch het hoogsthaalbare naar de straf. LEC mooi podium gereden en HAD een mooi puntje.
Vind HAM wel tegenvallen. 5e race nu, maar groot gat naar LEC deze race. Had wel iets meer verwacht.
Op naar de volgende en hopelijk kan Max daar weer wat moois laten zien
Vind HAM wel tegenvallen. 5e race nu, maar groot gat naar LEC deze race. Had wel iets meer verwacht.
Op naar de volgende en hopelijk kan Max daar weer wat moois laten zien
Saaie 2e helft. PIA terechte winnaar en ik verwacht aanstaand wereldkampioen. VER gemaximaliseerd wat erin had gezeten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Huh, hebben ze nou echt op Verstappen gestemd als DOTD?
Wint hij niet wint hij toch DotD. Rijdt hij als in Japan dan wint hij geen DotD... Zilly voters...TinusXIII schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:28:
Huh, hebben ze nou echt op Verstappen gestemd als DOTD?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Meh. Ik geef Max een grotere kans. Afwachten wat er na Barcelona gebeurd.Holk schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:27:
Die gaat gewoon kampioen worden hoor, best veilig om daar een tientje op te zetten
Jammer van de eerste bocht,denk dat Max hem anders had gewonnen. 🥺
Mooie overwinning an Piastri en Norris heeft de schade van de kwalificatie behoorlijk ongedaan weten te maken. Knappe prestatie.
Verder bizar hoelang LeClerc op die medium’s kon doorrijden. Het is verdiend dat je dan 3de wordt.
Al met al geen spectaculaire race maar wel genoeg leuke en spannende situaties geweest.
Verder bizar hoelang LeClerc op die medium’s kon doorrijden. Het is verdiend dat je dan 3de wordt.
Al met al geen spectaculaire race maar wel genoeg leuke en spannende situaties geweest.
Oh die vent in die jurk wil weer de eerste hand van de rijders.
Betwijfel ik, McLaren had nog wel wat overDoubleDutch schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:30:
Jammer van de eerste bocht,denk dat Max hem anders had gewonnen. 🥺
Lando toch nog een prijsje voor de Fastest Lap.
Williams mooi team werk beide autos in de punten.
Zweet-fetishTechnofreakz schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:30:
Oh die vent in die jurk wil weer de eerste hand van de rijders.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Hoe is dat gevoel dat jezelf geweldig te vinden en vooraan gaat staan om als eerste een hand te geven?
Maar goed vind het anders kleden al heel gek.
Maar goed vind het anders kleden al heel gek.
Altijd weer mooi om Max en Charles samen te zien.
Volledig respect naar elkaar
Volledig respect naar elkaar
Precedent is weer gezet mbt wanneer je wel of geen straf krijgt bij turn 1 off track.
Het is uiteraard wachten tot de keer dat Ver aan de binnenkant zit en de bocht afsnijder geen straf krijgt.
Markeer deze reactie maar, ik denk dat ik mezelf nog wel een keertje mag quoten.
2021 abu dabhi is al een leuk voorbeeld, maar goed, we zullen maar niet te lang bij de oude koeien stil blijven staan..
Het is uiteraard wachten tot de keer dat Ver aan de binnenkant zit en de bocht afsnijder geen straf krijgt.
Markeer deze reactie maar, ik denk dat ik mezelf nog wel een keertje mag quoten.
2021 abu dabhi is al een leuk voorbeeld, maar goed, we zullen maar niet te lang bij de oude koeien stil blijven staan..
Lawson toch weer tegengevallen hoor. Jammer. Hadjar netjes gereden.
@Biggg Dan moet je ook niet over de oude koeien gaan beginnen, als je wilt dat we er niet over gaan beginnen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De pace van de McLaren's, RBR (Max) en de Ferrari's (Charles) is eigenlijk teveel hetzelfde. Dat maakt de race gek genoeg ook wat saai, omdat de gaten gelijk blijven. Het is ook nooit goed he
Piastri gewoon goed gereden, Verstappen ook goed. Verloren bij de start en ik snap dat ie de plek dan niet gewoon teruggeeft. Alles of niks en dat is achteraf ook de enige manier geweest om er überhaupt nog voor proberen te blijven na de start.
Norris ook sterk gereden. Schade behoorlijk beperkt gehouden voor het kampioenschap.
Verder ook erg jammer dat het banden management zo'n enorm deel bepaalt van de gehele race. Maargoed, dat is praktisch iedere race een issue en we kunnen er niks aan doen.
Op naar de volgende race!
Piastri gewoon goed gereden, Verstappen ook goed. Verloren bij de start en ik snap dat ie de plek dan niet gewoon teruggeeft. Alles of niks en dat is achteraf ook de enige manier geweest om er überhaupt nog voor proberen te blijven na de start.
Norris ook sterk gereden. Schade behoorlijk beperkt gehouden voor het kampioenschap.
Verder ook erg jammer dat het banden management zo'n enorm deel bepaalt van de gehele race. Maargoed, dat is praktisch iedere race een issue en we kunnen er niks aan doen.
Op naar de volgende race!
Haha, Max is niet blij. Lekker kort en krachtig. Daaaaaag.
Ouwe koeien geen goed idee inderdaad.Biggg schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:33:
Precedent is weer gezet mbt wanneer je wel of geen straf krijgt bij turn 1 off track.
Maar een lap 1 turn 1 divebomb zonder intentie ruimte voor je tegenstander te laten is hiermee wel gewoon toelaatbaar geworden.
Ik vond het geen straf maar een racing incident. Ja, Pia zat ervoor in de bocht (net aan) maar hield totaal geen enkele ruimte voor Verstappen over die dus opzichting van de baan geduwd werd.
In vuile lucht had ik het nog maar moeten zien of Piastri erlangs was gekomen. RBR heeft iig iets gevonden om de abominabele prestaties wat te verbeteren verder. Dat moet toch ook wel wat moed scheppen voor Verstappen.
Zo dat was kort Max haha
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat zei hij eigenlijk?StefanVerkerk schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:35:
Haha, Max is niet blij. Lekker kort en krachtig. Daaaaaag.
Heerlijk, laat ze maar daarAmaze86 schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:36:
Zo dat was kort Max haha
Ow gaat Max weer dat spel doen van vorig jaar?
Hahaha Max, lekker kort maar krachtig.🤣
Ben benieuwd naar de sfeer zo bij de podcast.
Kan niet wachten op de persco
Max denkt ook flikker maar op met commentaar geven.
Gaat straks weer droog worden in de interview room
Gaat straks weer droog worden in de interview room
Mwah, toch jammer dit soort dingetjes... Makkelijk om groot te zijn als je succes hebt, wees het ook als het (voor je gevoel) tegenzit...
Bedankte het publiek, leuke baan om te rijden en klaar.
Zou Mohammed Ben Sulayem wat gezegd hebben tegen max, hij stond net voor het interview wel bij max te praten
Dat zal wel goed zijn, max lijkt vooral pissig over de straf.StefanVerkerk schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:36:
Ben benieuwd naar de sfeer zo bij de podcast.
Wat een vent ook he. DC stond met de mond vol tanden, en een microfoon extra
www.google.nl
Max een dikke f*** you. De groeten.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Je laat je een heel klein beetje kennen....
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Je laat je een heel klein beetje kennen....
Bedankt het publiek en daar wilde hij het bij laten, het is what it is.
Beetje saaie race. Piastri verdiende winnaar. Wel zuur voor Verstappen. Maar goed, aan de buitenkant vallen vaak de klappen. Toch heb ik nog alle vertrouwen in het kampioenschap van Verstappen. Helemaal als volgende race Norris weer wint en Piastri 3e of lager wordt.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Max maakt zichzelf belachelijk met dit interview.
Valt me tegen van hem. Och ja, over twee weken is iedereen dit weer vergeten.
bang om 'shit' te zeggen en een boete te krijgen denk ik
Ik had gelijkSilent Thunder schreef op zondag 20 april 2025 @ 19:56:
[...]
Dat weet je nu al?
Ik wil ook zo'n glazen bol
Hoezo, Bedankt het publiek en houdt slim zijn mond over de straf. Krijg je toch alleen maar gezeik vanOtto Jans schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:38:
Coulthard is ook een vervelende vent met teveel macht binnen de F1. De manier waarop hij zn werk doet is gewoon irritant alsof hij jaloers is ofzo.
Cooldown room is ook erg intressant.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Krijgt max nog strafpunten voor zijn akkefietje bij de start?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Geluid bij Max ging uit voorzorg even uit 😂
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Staat max nu trouwens op scherp qua strafpunten? Zou wat zijn als die daardoor een race mist...
iemand iets leuks?
Grappig, ben het echt TOTAAL hiermee oneensDR!5EQ schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:39:
Coulthard is ook een vervelende vent met teveel macht binnen de F1. De manier waarop hij zn werk doet is gewoon irritant alsof hij jaloers is ofzo.
Max en Coulthard kunnen het juist buiten de schermen super goed vindenDR!5EQ schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:39:
Waarom? De stewards zijn triggerhappy met strafpunten en hij heeft er 10, kan zich dus niets veroorloven en het verandert toch niets. De boodschap is juist duidelijker op deze manier.Otto Jans schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:38:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Haha, die lichaamstaal van Max. Geen blik richting Oscar. Zegt nauwelijks iets. Heerlijk psychologisch spelletje zo.
Max heb ik daar wel eens relaxter zien zitten....
Max is really not amused. Zal me niks verbazen als hij straks zonder circus wegloopt van het podium.
8.gambieter schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:40:
[...]
Waarom? De stewards zijn triggerhappy met strafpunten en hij heeft er 10, kan zich dus niets veroorloven en het verandert toch niets. De boodschap is juist duidelijker op deze manier.
Wat een onzin. Max en David Coulthard zijn volgens mij vrienden. Daar ligt het echt niet aan.DR!5EQ schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:39:
Max derde in het WK.
Maar wel bemoedigende pace vandaag.
Maar wel bemoedigende pace vandaag.
Het zou mij niks verbazen dat Verstappen zo het rozenwater pakt en wegloopt zonder mee te doen aan het spuitmomentje.
Anyway, nog 3 races voordat Spanje plaatsvind.
En 1 daarvan is Monaco, dus eigenlijk 2 races en 1 optocht
En 1 daarvan is Monaco, dus eigenlijk 2 races en 1 optocht
Grote kans. Als het inderdaad zo is, dan is de raceban wel heul dichtbij...Chevy454 schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:39:
Krijgt max nog strafpunten voor zijn akkefietje bij de start?
Max speelt t spel...dit wordt 2021 all over als Red Bull nog iets meer kan vinden. Bring it on.
.
Oh ja...en t mag nergens te warm worden haha.
En die eerste bocht had Max precies hetzelfde gedaan als Piastri. Maar wat de stewards dan besloten hadden gaan we nooit weten.
.
En die eerste bocht had Max precies hetzelfde gedaan als Piastri. Maar wat de stewards dan besloten hadden gaan we nooit weten.
[ Voor 30% gewijzigd door sly___ op 20-04-2025 20:43 ]
Ah, ik dacht dat hij pas in de zomer strafpunten zou kwijtraken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De lokale josti band is ook opgetrommeld zie ik.
Nah gok ik niet want dat zou klein zijn tegen ze mede collega rijdersStefanVerkerk schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:41:
Het zou mij niks verbazen dat Verstappen zo het rozenwater pakt en wegloopt zonder mee te doen aan het spuitmomentje.
Klopt. Maar hij heeft nu toch niks gehad?gambieter schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:42:
[...]
Ah, ik dacht dat hij pas in de zomer strafpunten zou kwijtraken
Omdat ie een volwassen vent met jaren ervaring is en PR momenten gewoon onderdeel zijn van de baan waar ie meer dan dik voor wordt betaald.gambieter schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:40:
[...]
Waarom? De stewards zijn triggerhappy met strafpunten en hij heeft er 10, kan zich dus niets veroorloven en het verandert toch niets. De boodschap is juist duidelijker op deze manier.
Whut? 😃DR!5EQ schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:39:
Coulthard die juist anti British bias F1 is?
Dubbel
[ Voor 96% gewijzigd door Bundin op 20-04-2025 20:44 ]
Mwah, McLaren heeft nog steeds een redelijke voorsprong. Iedereen denkt dat Spanje de rangorde zo anders gaat worden. Ik wil het nog wel eens meemakensly___ schreef op zondag 20 april 2025 @ 20:42:
Max speelt t spel...dit wordt 2021 all over als Red Bull nog iets meer kan vinden. Bring it on.
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |