Wat. Een. Kwali.
HOPPAAAAA
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wel ja, knotsgek dit! Geweldig!
En puntje van m'n stoel, dat ook
En puntje van m'n stoel, dat ook
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
YESSSS

[ Voor 25% gewijzigd door dawg op 19-04-2025 20:11 ]
WOOHOOO!!!!!
---RAWE CEEK!!!---
wat close, wat een legende
De GOAT voor een reden 🐐
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hoppaaaaaa
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat een heerlijke kwalificatie heeft dit circuit toch

Bijna goed, P10 helaas.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
We moeten hier echt trots op zijn. 
Deze man is gewoon echt zo bijzonder.
Fair enoughDutchie01 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:09:
haha zeker niet, maar het ging erom of je kon inhalen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lekkere quali, al veel mooie quali's gezien dit jaar, vind het nu al een mooi seizoen
Die staat 7e? 🤷Jeroenvde89 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:11:
De GOAT voor een reden 🐐
Zet Max in die auto van Norris en het gat is minimaal 3 tiende. Easy.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat een ronde van Max! Damn... 
Te druk bezig met op het puntje van de stoel (bank) te zitten.HollowGamer schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:09:
Waarom praat niemand over RUS?
Je hebt gelijk idd...Transportman schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:05:
[...]
Lijn ligt redelijk vroeg, de lampen hangen een stuk verderop, dus kan zijn dat hij wel over de tijdslijn was.
En klagen over geen grip in bocht 1 held.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Echt ongelofelijk indrukwekkend inderdaad.HollowGamer schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:12:
We moeten hier echt trots op zijn.
Wouw, die is weer lekker hoor
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Sainz P6, ook heel tof, voor Hamilton. Zal Sainz ook goed doen.
[ Voor 48% gewijzigd door Maarten_E op 19-04-2025 20:13 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De MvdP van de Formule 1 💪 Wat een klasse
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wie moest ook even billen knijpen in de laatste bocht? 😜
Dat was zijn eerste snelle ronde, lijkt erop dat die dat in zijn tweede snelle ronde niet had.Pierre schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:12:
Dat was de eerste run, toen waren de banden dus nog niet klaarPierre schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:12:
Dat was de eerste ronde in Q3 op gebruikte en te koude set.Pierre schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:12:
Wat een heerlijke strijd van 3 teams om pole! Klasse van Max.
Wauw wat een ontknoping zeg! Q3 had alles wat een goede soap serie ook zou bevatten.
Ik ben benieuwd morgen of de plek van Norris een wijziging in (banden)strategie gaat opleveren. Gaat wel spannend worden morgen, dat is wel duidelijk
Ik ben benieuwd morgen of de plek van Norris een wijziging in (banden)strategie gaat opleveren. Gaat wel spannend worden morgen, dat is wel duidelijk
Yup, heel spannend. Jammer dat Norris niet mee deed.Dutchie01 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:12:
Erg leuke kwalificatie !!!
Allemaal maggies! Wat is dit gaaf zeg. Heerlijk!!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
9/10 ragebait.
Daar kan je over discussiëren.
Maar knap gereden in deze wagen. Had het niet helemaal aan zien komen. Maar goed, Piastri maakt het zondag wel goed schat ik in...
Die RUS is toch ook echt niet normaal.
Leuk seizoen zo.
Leuk seizoen zo.
Wát-een-prestatie....
En dat in de 3e snelste auto (of de 4e? Ferrari lijkt het helemaal kwijt, maar staan wel voor TSU)
Wát een ongelofelijke coureur is de Verstappen toch. Once in a generation.
En dat in de 3e snelste auto (of de 4e? Ferrari lijkt het helemaal kwijt, maar staan wel voor TSU)
Wát een ongelofelijke coureur is de Verstappen toch. Once in a generation.
Hamilton is nog steeds niet happy met de Ferrari, te grote achterstand op Leclerc.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ook nog eens een track record...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max is wel een beetje van de “6-jes cultuur” hoor. Gewoon bare minimum doen om vooraan te staan. Eerst 0,001 verschil, daarna 0,01.
Wellicht is Leclerc gewoon beterLekker Ventje schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:17:
Hamilton is nog steeds niet happy met de Ferrari, te grote achterstand op Leclerc.
De meegenomen updates lijken in elk geval te werken?
Nouja, het is al het hele seizoen en vorig seizoen duidelijk dat McLaren errug veel voordeel uit flexi vleugels haalt. Dat die straks niet meer mogen kan een verschil gaan maken. We gaan het zien.TinusXIII schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:59:
[...]
Wie zegt dat McLaren door de aanscherping van de regels wordt getroffen? Net als een paar jaar geleden met een regel die Red Bull wel even zou afremmen, was ook niks van waar en het was vooral Ferrari die er last van had dacht ik.
Dan nog zou hij er dichter bij moeten zitten met zijn capaciteiten
Het is dat Max meedoet, maar anders stond Piastri met stip op nr.1 als mijn favoriet. Fantastische no-nonsense rijder die kerel.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Om het in de woorden van Peter Windsor te zeggen: misschien hij (Lewis) gewoon een Yuki?Lekker Ventje schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:19:
Dan nog zou hij er dichter bij moeten zitten met zijn capaciteiten
Als de wagen je niet ligt kan je maar beperkt compenseren.
[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 19-04-2025 20:21 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Yuki lijkt het er niet mee eens. Of heeft hij de updates niet?Robbie T schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:18:
De meegenomen updates lijken in elk geval te werken?
Het bevestigt bij mij steeds meer dat het bij Hamilton ook aan de Mercedes lag dat hij zo vaak wereldkampioen is geworden.Lekker Ventje schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:17:
Dan is Hamilton te lang doorgegaan als hij nu duidelijk de mindere isChevy454 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:20:
[...]
Om het in de woorden van Peter Windsor te zeggen: misschien hij (Lewis) gewoon een Yuki?
Als de wagen je niet ligt kan je maar beperkt compenseren.
De Ferrari is vrij pointy, dat ligt Leclerc net als Verstappen wel goed, maar Hamilton heeft liever een wat neutralere/meer ondersturende auto.Lekker Ventje schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:17:
Hier nog even zijn pole ronde!
Nee, het kost gewoon tijd om aan de auto te wennen, Ric was in het eerste halfjaar ook gewoon sneller dan Max, tuurlijk Max was jong, maar het kost gewoon ook tijd om even een nieuw team binnen te komen. Kijk als Lewis volgend jaar nog altijd consistent langzamer is, dan kun je een keer conclusies trekken, maar so far kan je er weinig over zeggen. In de sprint in China zat hij er vreemd genoeg wel lekker bij, in de race minder.Lekker Ventje schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:22:
[...]
Dan is Hamilton te lang doorgegaan als hij nu duidelijk de mindere is
Russel ook netjes hoor. Tot nu toe heel consistent dit jaar. Als Mercedes zo goed blijft gaan blijft hij ook nog wel lang meedoen in het kampioenschap.
Die kan ik nog wel even 33 keer kijken.G_Dragon schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:22:
Hier nog even zijn pole ronde!
[Streamable: unnamed]
ping 127.212.23.124
Haha ja!
Wat een onzin man. Het aantal upvotes geeft wel weer aan wat voor brakke bende het hier is op het forum..DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:21:
[...]
Het bevestigt bij mij steeds meer dat het bij Hamilton ook aan de Mercedes lag dat hij zo vaak wereldkampioen is geworden.
Hij had in zijn rookiejaar (tuurlijk met heel meer testing dan these days,maar alsnog) wereldkampioen kunnen worden en haalde uiteindelijk hetzeflde aantal punten als Alonso die toen al stukken meer ervaring had. Als je Max zelfs na zijn seizoenen bij Toro Rosso afzet tegen Ricciardo, zie je al snel dat hij in het begin duidelijk de mindere was. Dat haalde hij daarna wel vrij rap in, maar dat heeft toch wel even geduurd iig.
Het bevestigt bij mij steeds meer dat je echt geen idee hebt waar je het over hebt. En ja, tuurlijk was die Merc 3x sneller dan de rest van het veld, dat is het punt niet. Het feit dat Max 2 jaar geleden ook elke race had moeten winnen en die RB verreweg de beste auto was, wil niet zeggen dat hij geen terecht kampioen was. En laten we ook niet doen alsof die Red Bull absoluut niet vooruit te branden is (nouja, soms wel), het is alleen dat niemand behalve Max (so far) pace weet te vinden in die auto.
Anyway, het is jammer dat velen hier zo'n Trumpiaanse mentaliteit hebben van them vs us of hoe je het ook wil noemen. Als je niet kan inzien dan Hamilton ook gewoon een enorm goede coureur is (of iig was, de toekomst zal moeten uitwijzen of hij op deze leeftijd nog meekan), naja, dan heb je er gewoon maar weinig van begrepen.
In ieder geval jonger, met veel meer ervaring in Ferrari en met meer ervaring in het team. Dat Hamilton langer dan een paar races nodig heeft om een baseline aan te tikken vind ik niet verrassend. Maar ik denk ook dat hij na jaren presteren inmiddels op het dalende stuk van zijn carriere-curve zit. En das geen schande, je kan het slechter treffen dan na 7 WDCs afronden bij het team waar je als kind al fan van was.
@Snowdog, er staat toch "ook aan de Mercedes lag" in de post van @DoubleDutch? Niet "alleen aan de Mercedes"?
Klinkt ongeveer hetzelfde als wat jij stelt: WDC geworden in een dominante wagen. Nergens in die zin wordt gesteld dat ie niet kan rijden.
Volgens mij zeker geen half jaar. Dat ging om 3 of 4 races. Waarbij Max op racepace volgens mij al na de 1e race sneller was. Alleen in de Q was RIC nog sneller.Snowdog schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:24:
[...]
Nee, het kost gewoon tijd om aan de auto te wennen, Ric was in het eerste halfjaar ook gewoon sneller dan Max, tuurlijk Max was jong, maar het kost gewoon ook tijd om even een nieuw team binnen te komen. Kijk als Lewis volgend jaar nog altijd consistent langzamer is, dan kun je een keer conclusies trekken, maar so far kan je er weinig over zeggen. In de sprint in China zat hij er vreemd genoeg wel lekker bij, in de race minder.
Installeer MultiViewer for F1 en daar kun je de onboard stream van Verstappen selecteren als videostream.Kadett schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:46:
Iemand een onboard radio na start/finish van Max s lap? Benieuwd naar zijn reactie.
Het gaat om de eeuwige insinuaties die gemaakt worden. Het ligt natuurlijk altijd ook aan de wagen, want in een trage bak ga je geen wereldkampioen worden, dat geldt net zo goed voor Max. Als die Red Bull echt zo traag was, dan had Max hier ook geen races mee gewonnen en in de Racing Bulls zou hij dit ook niet voor elkaar krijgen, hoewel ze soms dichtbij lijken te zitten. De max performance van de Red Bull is iig een stuk hoger en Max weet dat er gewoon wel uit te halen, veel andere rijders niet. Gelukkig zit Yuki er iets dichter bij, maar het verschil is nog altijd heel wat groter dan bij veel andere teams. Ik hoop dat hij dat gat weet te dichten, maar ik vrees dat ook hij gewoon slachtoffer gaat worden van een moeilijk bestuurbare auto.Bundin schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:40:
[...]
@Snowdog, er staat toch "ook aan de Mercedes lag" in de post van @DoubleDutch? Niet "alleen aan de Mercedes"?
Klinkt ongeveer hetzelfde als wat jij stelt: WDC geworden in een dominante wagen. Nergens in die zin wordt gesteld dat ie niet kan rijden.
Max was de eerste race al gelijk sneller - en niet alleen dan z’n teamgenoot 😎d0s schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:45:
[...]
Volgens mij zeker geen half jaar. Dat ging om 3 of 4 races. Waarbij Max op racepace volgens mij al na de 1e race sneller was. Alleen in de Q was RIC nog sneller.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Alleen nog links en rechts omwisselen.
"Simply lovely!!"Kadett schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:46:
Iemand een onboard radio na start/finish van Max s lap? Benieuwd naar zijn reactie.
Volgens mij moet je die 1e race dan nog maar eens terug gaan kijken. Hij had het geluk dat hij op de juiste pitstopstrategie zat en Ricciardo was daar na afloop zelfs pissed over omdat hij als vooropliggende coureur de "inferieure strategie" had gekregen. Het was echter gewoon pech voor Ricciardo dat Ferrari met hun brakke strategie Vettel ook benadeelde en RB daarop reageerde en daardoor Max en Kimi om de winst streden.d0s schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:45:
[...]
Volgens mij zeker geen half jaar. Dat ging om 3 of 4 races. Waarbij Max op racepace volgens mij al na de 1e race sneller was. Alleen in de Q was RIC nog sneller.
Wel bijzonder dat Max genoeg spriet mee had en die 1e poging in Q3 er ook al bij zat. Hoop niet dat er te weinig in zat nadien 
RUS vond er ook wat van tijdens post quali interview…

Mijn boefje is liev!
RUS moet zich lekker met zichzelf bemoeien. Ze hebben er tijdens de red flag gewoon wat meer peut ingedaan. Ze wisten toch wat het plan was?JB schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:57:
Wel bijzonder dat Max genoeg spriet mee had en die 1e poging in Q3 er ook al bij zat. Hoop niet dat er te weinig in zat nadien
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Mwah, zo dicht zat die 1e poging er niet bij toch? Scheelde 0.15s ofzo? Dat zeiden ze zelfs op Sky al direct dat de extra fuel waarschijnlijk wel een tiende zou schelen. Niet gek dat ze niet willen refuelen tussen die 2 laps.JB schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:57:
Lando begint op Barney te lijken.
Is er niemand die tegen hem zegt: komop, morgen weer een kans?
Is er niemand die tegen hem zegt: komop, morgen weer een kans?
'Na de 1e race' zei ik geloof ikSnowdog schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:55:
[...]
Volgens mij moet je die 1e race dan nog maar eens terug gaan kijken. Hij had het geluk dat hij op de juiste pitstopstrategie zat en Ricciardo was daar na afloop zelfs pissed over omdat hij als vooropliggende coureur de "inferieure strategie" had gekregen. Het was echter gewoon pech voor Ricciardo dat Ferrari met hun brakke strategie Vettel ook benadeelde en RB daarop reageerde en daardoor Max en Kimi om de winst streden.
Oooh, ok, dat was Monaco waar Max hem in de muur parkeerde en niet eens in de punten wist te eindigen. Weet je zeker dat je die race bedoelde? Of bedoelde je ergens na de 1e race?
Misschien dat jij hem even terug moet kijken. Volgens mij won Max zijn eerste race bij Red Bull en was daarmee blijkbaar de snelste die dag. Als, mits, weetikveelwat telt niet. Max was direct in zijn eerste race bij Red Bull de snelste man op de hele grid. Feit.Snowdog schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:55:
[...]
Volgens mij moet je die 1e race dan nog maar eens terug gaan kijken. Hij had het geluk dat hij op de juiste pitstopstrategie zat en Ricciardo was daar na afloop zelfs pissed over omdat hij als vooropliggende coureur de "inferieure strategie" had gekregen. Het was echter gewoon pech voor Ricciardo dat Ferrari met hun brakke strategie Vettel ook benadeelde en RB daarop reageerde en daardoor Max en Kimi om de winst streden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Peeps, dit is het Saudi Arabië 2025 topic heh
Wat een heerlijke kwalificatie, en wat is Max goed, 6 sec in FP3 en er in de kwalificatie gewoon voor staan.... Geweldig gewoon
Cogitationis poenam nemo patitur
Iets wat Lando ik Q2 kreeg van Oscar.drfruit schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:21:
Yuki gaf Max een tow. Kan net het verschil zijn geweest.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |