DUGG
DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:48:
Mijn voorspelling. 🔮
1. Piastri
2. Max
3. Norris
Ik heb een glazen bol te koop iemand interesse? 🤡DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:48:
Mijn voorspelling. 🔮
1. Piastri
2. Max
3. Norris
McLaren doet er goed aan om alles op PIA te gooien
Nee, want er zit een barst in.DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:53:
[...]
Ik heb een glazen bol te koop iemand interesse? 🤡
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Van melkglas? 😁DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:53:
[...]
[ Voor 1% gewijzigd door DJTimo op 19-04-2025 19:59 . Reden: typo ]
Dit vooral ook de vroeg en te lomp op het gas... Óp de curbHolk schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:54:
Mist net de apex bij insturen, hobbeltje misschien. Daardoor een meter te ver naar rechts en dan is de muur dichtbij
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Druk op de schouders van Norris.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooi, kan ik mijn abbonement opzeggen.DJTimo schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:54:
en hierom wordt Piatri kampioen
PSV wordt ook kampioen.
Volgens mij liggen de RB’s er al uit?Luapper schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:55:
Mooi, kan Yuki het nu eens omgooien en het 2 RB's tegen 1 McLaren maken?
Of Verstappen die profiteert van Norris en Piastri die punten van elkaar afpakken.DJTimo schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:54:
en hierom wordt Piatri kampioen
Want Piastri maakt ook fouten. Minder, maar hij maakt ze ook.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Al is het gratis wil niemand het.DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:53:
[...]
Alles in het voordeel van Merc en Verstappen. Erg benieuwd hoe hard ze door Spanje getroffen gaan worden.
Dat gaat het verschil maken denken ze, en alles wat Verstappen niet te ver achter gaat lopen is in zijn voordeel.
TinusXIII schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:55:
Druk op de schouders van Norris.
Heeft niets te maken met liefheid of hardheid. We leven niet meer in de jaren 60.DutchOwnage schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:56:
Lieve jongen die Norris, maar mist net die paar procent hardheid die nodig is op dit niveau. Om nog maar te zwijgen over z'n mentale gesteldheid. Lekker ook, met zo'n ijskonijn als teamgenoot.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Vertel. Wat is het volgens jou. Zelfde materiaal als Piastri, maat die geeft nooit een krimp.HollowGamer schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:57:
[...]
Heeft niets te maken met liefheid of hardheid. We leven niet meer in de jaren 60.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 19-04-2025 19:58 ]
Piastri is een koele kikker, die zou het over de streep moeten kunnen trekken.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:56:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
NOR is nog sneller dan PIA als ie geen foutjes maakt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:56:
[...]
Of Verstappen die profiteert van Norris en Piastri die punten van elkaar afpakken.
Maar PIA lijkt wel veel stabieler. Altijd wel een 8 qua racecijfer waar NOR van een 10 naar een 1 gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door DoubleDutch op 19-04-2025 20:00 ]
Wie zegt dat McLaren door de aanscherping van de regels wordt getroffen? Net als een paar jaar geleden met een regel die Red Bull wel even zou afremmen, was ook niks van waar en het was vooral Ferrari die er last van had dacht ik.LZ86 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:56:
Mclaren heeft een kampioensauto, maar geen kampioens coureurs lineup.
Alles in het voordeel van Merc en Verstappen. Erg benieuwd hoe hard ze door Spanje getroffen gaan worden.
Dat gaat het verschil maken denken ze, en alles wat Verstappen niet te ver achter gaat lopen is in zijn voordeel.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik vermoed dat Pole sneller gaat zijn dus zijn voordeel is beperkt, anders dan psychisch.Rene schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:57:
Wel weer lekker dat ze wachten met rood totdat Piastri 25 meter over de lijn is. Ben benieuwd of iemand daar nog voorbij kan nu de baan rap afkoelt.
www.google.nl
Outlap.Barfman schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:59:
Zat max nou in zijn snelle lap of outlap, anders is zijn nieuwe set niet nieuw meer zo meteen.
Wou net zijn snelle ronde starten.Barfman schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:59:
Zat max nou in zijn snelle lap of outlap, anders is zijn nieuwe set niet nieuw meer zo meteen.
Maar hij heeft in Q1 en Q2 setjes uitgespaard. Hij heeft dus nog nieuwe.
Out lap, en zo te zien nu op zelfde bandjesBarfman schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:59:
Ligt eraan of inhalen een beetje wil dit jaar?d-vine schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:00:
Die McLarens hebben zo veel meer race pace dat Norris wel eenvoudig de top 3 in komt.
---RAWE CEEK!!!---
Die van net gok ik?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:01:
Max gaat op gebruikte softs.
ook als ie uit de PIT moet starten? dan word het wel lastigd-vine schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:00:
Die McLarens hebben zo veel meer race pace dat Norris wel eenvoudig de top 3 in komt.
Lijkt er wel op, een ronde oud.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max ging ook eroverheen, en de rest raakte ook de muur.DutchOwnage schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:57:
[...]
Vertel. Wat is het volgens jou. Zelfde materiaal als Piastri, maat die geeft nooit een krimp.
Piastri heeft ook zijn fouten gemaakt, en dit is gewoon een hele harde baan. Elke fout is een harde afstraffing.
Ik ben Hollander, maar Max is gewoon de Messi van de F1, daar win je niet zomaar van.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 19-04-2025 20:03 ]
Alleen is het niet de meest eenvoudige baan om in te halen...d-vine schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:00:
Wat DRS zones, hoog safety car gehalte.NoFearCreations schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:01:
[...]
Ligt eraan of inhalen een beetje wil dit jaar?
Max heeft in de beste auto ook een keer vanaf 15 naar 2 gereden dus denk het wel
Ff terug gespoeld en gaat idd op rood voor hij over de lijn is...DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:58:
Piastri leek niet over de lijn toen rood begon te knipperen of wel. 🤔
Je hoeft geen klootzak te zijn maar vooral mentaal sterk.hoevenpe schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:02:
Lando is als Ricciardo, een echt leuke vent maar niet kl**tzak genoeg om kampioen te worden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
U zeiDoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:04:
Ik denk dat de baan te koud is om sneller te gaan dan Piastri zijn ronde.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die kristallen bol moet toch eens wast beter afgesteld worden hoorDoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:04:
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Is Max een klootzak dan?hoevenpe schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:02:
Lando is als Ricciardo, een echt leuke vent maar niet kl**tzak genoeg om kampioen te worden.
Denk je?DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:04:
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
2023 Max start als 15e en wordt 2ewarp schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:03:
[...]
Alleen is het niet de meest eenvoudige baan om in te halen...
Lijn ligt redelijk vroeg, de lampen hangen een stuk verderop, dus kan zijn dat hij wel over de tijdslijn was.paragon schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:04:
[...]
Ff terug gespoeld en gaat idd op rood voor hij over de lijn is...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze wachten wel vaker met rode vlag zolang er geen direct gevaar is.Rene schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 19:57:
Wel weer lekker dat ze wachten met rood totdat Piastri 25 meter over de lijn is.
Al zijn ze soms absoluut te laat terwijl er wel gevaar is
Blijf zo doorgaan met reverse jinxing.DoubleDutch schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:04:
Ga er een vissenkom van maken. 🤣APClll schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 20:05:
[...]
Die kristallen bol moet toch eens wast beter afgesteld worden hoor
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dat is wel waar.
Maar ik geloof niet erin dat je ultra hard moet zijn. Of dat je te lief kan zijn. Volgens mij was die top tennisser ook heel aardig, de rest die allemaal klootzakken zijn stukken minder dan hem.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |