Is het wel een officiële wet race? Volgens mij moet de FIA dat declareren en is dan ook iedereen verplicht om op wet tires te rijden.
Zelfde als McLaren teamradio.StefanVerkerk schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:35:
GP tegen Max: "Geen significante regen verwacht in de komende 30 minuten"
BEA FL... lekker hoor.
"When you grow up your heart dies"
INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT
16 Mar 2025, 05:36:21, Lap 8
16 Mar 2025, 05:36:21, Lap 8
Als ik de Sonos Arc verhouding vergelijk met die van mij en mijn 77” lijkt het 65”.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT
16 Mar 2025, 05:37:35, Lap 9
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) UNDER INVESTIGATION - SAFETY CAR INFRINGEMENT
16 Mar 2025, 05:37:41, Lap 9
16 Mar 2025, 05:37:35, Lap 9
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) UNDER INVESTIGATION - SAFETY CAR INFRINGEMENT
16 Mar 2025, 05:37:41, Lap 9
Max is snel
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
PIA laat een mooi gaatje vallen.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) UNDER INVESTIGATION - SAFETY CAR INFRINGEMENT
16 Mar 2025, 05:38:41, Lap 10
16 Mar 2025, 05:38:41, Lap 10
Hey, een nieuwe icon naast de coureur wanneer onder investigation?
Livetiming is terug in 1950? 1x per ronde..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Was in 2017/2018? Er ook! Erg handig om te zien als er wat aan de hand issjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:40:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als de baan droger gaat worden zal Norris wel uitlopen.
Hopen op regen na een half uur maar ben er bang voor
Hopen op regen na een half uur maar ben er bang voor
Live timing bij MVF1 werkt nog wel gewoon. De graphics op F1TV lijken vastgelopen. Duurt eventjes voordat ze het door hebben bij de regie.basvn schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:41:
Livetiming is terug in 1950? 1x per ronde..
DRS ENABLED
16 Mar 2025, 05:42:06, Lap 12
16 Mar 2025, 05:42:06, Lap 12
Wow, een snel antwoord voor Lewis.
Plan Z Hamilton!
Ik zou het doen!
Max moet toch regelmatig van de racing line af om zijn banden te koelen zo lijkt het, terwijl de Mclarens dat niet hoeven. Hmm.
Edit: Norris nu ook..
Edit: Norris nu ook..
[ Voor 8% gewijzigd door StefanVerkerk op 16-03-2025 05:45 ]
Terug van weg geweest! Eindelijk!sjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:40:
Is it me? If is de frequentie van updaten van de interval op de uitslagenboom terug naar 1x per ronde? Zou zonde zijn...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ja. Max rijdt er tegen om binnen DRS van Lando te komen.
Ja, hij zit op +0.7 sec.
VER zat ook bijna binnen DRS bij NOR.
Maar ja, je moet toch van de droge lijn af als je DRS wilt gebruiken...
Het begint te druppelen hier!!
Dan heb ik de melding gemist dat DRS al mocht. Was nog in de veronderstelling dat het niet mocht i.v.m. omstandigheden van de baan.sjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:46:
[...]
Ja. Max rijdt er tegen om binnen DRS van Lando te komen.
De FER drivers willen met rust gelaten worden ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Haha Hamilton leave it to me please
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Tijd voor wat regen denk ik.......
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik mis nog net het I know what I'm doing.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:47:
Haha Hamilton leave it to me please
De top 3 heeft al een flink gat naar P4 geslagen.
De TV regie heeft nogal een fetish voor Hamilton, mijn hemel.
Nette save van ANT
Mooie 360!
Iemand een idee wat de gele vierkantjes met zwarte uitroeptekens betekenen? Under investigation?
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
En mazzel dat het op een punt gebeurt waar het ook kan.basvn schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:50:
Nette save van ANT
Yep.jdh009 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:50:
Iemand een idee wat de gele vierkantjes met zwarte uitroeptekens betekenen? Under investigation?
Bijna rookie nr 3. Maar mooi save van ANT
VER nu op +2.3 sec van NOR. PIA op +0.3.
oef foutje van max....
Oef, Max.
Oeps.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Max wil mogelijk pitten voor nieuwe inters. Maar GP zegt dat hij te veel plaatsen verliest.
Rookie mistake toch?
⏩ PVOutput☀️
Duur grapje welStefanVerkerk schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:51:
Max: "My tyres are fucked"
Hij zei fucked?Otto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:52:
Zeldzame fout Max
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gelukkig gelden die regels niet voor de boardradio.
INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT
16 Mar 2025, 05:51:45, Lap 18
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT
16 Mar 2025, 05:51:51, Lap 18
Max zijn banden zijn gewoon versleten.
Wij wil eigenlijk al nieuwe hebben.
Wij wil eigenlijk al nieuwe hebben.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat wordt een hele serie ! naast de namen.StefanVerkerk schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:52:
INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT
Moeten ze met een meetlat rijden tijdens de safety car...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Het blijft bij druppels tot nu toeAardappelbakker schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:47:
Het begint te druppelen hier!!
Ze hebben zich aan een delta te houden tijdens de SC.Blitzdoctor schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:53:
Moeten ze met een meetlat rijden tijdens de safety car...
10 autolengtes going het toch om?sjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:54:
[...]
Ze hebben zich aan een delta te houden tijdens de SC.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Als ze nou die andere is oplossen.. SC infringement is duidelijk toch? Wel of niet.. straf uitdelen en dan kunnen we met de pitstops beginnen
Max verliest veel tijd op de McLarens.
Have fun!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De live timing in Multiviewer for F1 is hier nu ook stuk... geen Race Control Messages meer dus. Geen interval tijden beschikbaar. Gaat lekker.
Bandjes zijn eraan.sjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:55:
Max verliest veel tijd op de McLarens.
Uurtje te laat ingeschakeld?
⏩ PVOutput☀️
Ze zijn nu weg bij TSU en ALO. Laat de volgende twee maar komen.basvn schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:55:
[...]
Als ze nou die andere is oplossen.. SC infringement is duidelijk toch? Wel of niet.. straf uitdelen en dan kunnen we met de pitstops beginnen
Okay, die laatsten gaan er ook niet komen.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 16-03-2025 05:57 ]
Done. Niemand straf. Snap dat niet helemaal maar goed.basvn schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:55:
[...]
Was je in slaap gevallen...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nattere baan weer en veel wind! Chaos incoming
HAM to FER. "Lost gear sync"
FER "Leave me to it"
TSU en ALB doen het nog goed.
FER "Leave me to it"
TSU en ALB doen het nog goed.
Ja banden op helaascaspervc schreef op zondag 16 maart 2025 @ 05:59:
[...]
Langzamere rondes, ineens een grote achterstand
Max wordt gevraagd om een flap update voor de volgende stint. Toch een pitstop binnenkort?
Meer mensen met UHD abonnement die kijken vanaf een AppleTV4k (3e gen), last hebben van hier en daar artifacts?
Voorgaande jaren nooit last van gehad, nu komen ze regelmatig voor.
Ja, ze zeiden dat dit voorlopig de laatste regen is, dus waarschijnlijk zo naar slicks.StefanVerkerk schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:00:
Max wordt gevraagd om een flap update voor de volgende stint. Toch een pitstop binnenkort?
Ik ben benieuwd welke bandenStefanVerkerk schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:00:
Hier op de 4K 2e gen geen last van (F1 Premium).Madshark schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:00:
Meer mensen met UHD abonnement die kijken vanaf een AppleTV4k (3e gen), last hebben van hier en daar artifacts?
Antonelli doet het best leuk
Ferrari

Zegt LEC nu dat hij in zijn broek geplast heeft ?
Italiaanse humor dit.
Ik zou het doen!
Wordt of wisdom
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ja blijkbaar, met een slaperige kop denkende op tijd te zijn

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lets add that to the words of wisdom.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die intermediates zijn onderhand wel slicks geworden.
Nieuw rem ontwerp.wimpie schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:04:
McLaren heeft echt iets wat de banden veel koeler houdt…
Aërodynamica zou ik niet verwachten in de regen, moet wat anders zijn.wimpie schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:04:
McLaren gaat domineren dit seizoen.
En niet een beetje ook.
Wat een wagen hebben die gebouwd.
En niet een beetje ook.
Wat een wagen hebben die gebouwd.
En gek genoeg ook dat de banden enorm snel op de juiste temperatuur brengt.wimpie schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:04:
Live timing links is al een flinke tijd weg en daarvoor werd de timing 1x per ronde geupdate
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |