Met jouw opmerking over beter testen ben ik het absoluut oneens. Ik heb beroepsmatig test werk gedaan. Testen die soms maanden in beslag namen voor er een release naar de gebruikers kwam.ivo1969 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:59:
[...]
Ben ik het dus niet mee eens, ondanks ik zelf de batterijen niet meer heb lees ik toch regelmatig hier de posts.
Maar het lijkt mij uiterst irritant dat als iets eerst wel werkte en na een firmware update ineens niet en later via een beta het weer "opgelost " is.
Zeker gezien het feit dat je niet meer kan inschrijven als beta tester.
En ja de laatste opmerking die gjna aangaf is een juiste, HW had het van te voren beter moeten testen.
En zelf blijf ik het vinden het is een zeer simpel product, maar er zijn hier lieden die met een nette dacia de FI willen winnen
Er was echter een ding waar je 100% zeker op kon rekenen namelijk dat er ondanks al het test werk er ergens nog wel een bug in de software zou zitten. Foutloze software bestaat niet. Het is praktisch onmogelijk om elke bizarre variatie te bedenken die tot problemen leidt. Wat je wel kan doen is snel reageren als er een bug gevonden wordt en dat doet HW juist uitstekend.