Ik heb de naam van mijn tweede batterij (heel origineel) ‘Plug-In Battery 2’ genoemd. Maar toch vermeldt de HW-app, overigens alleen bij deze updatemelding, de naam ‘Goudsmid’.BlueTooth76 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 13:42:
[...]
In de HomeWizard app, bij apparaten en dan de batterij kiezen kan je de naam aanpassen.
Als hij 2 cycles heeft zou ik hooguit verwachten dat hij geprobeerd is en teruggestuurd, hij zal niet ergens weken gebruikt zijn.
Of er gaat iets heel erg mis in het datacenter van HW waardoor je batterij een random naam krijgt toegekend door iemand anders.
Andere optie: misschien staat die batterij zelfs nog in de app van die iemand anders, weet niet of het mogelijk is dat een batterij in 2 apps aangemeld is (leuk om te testen, iemand?).
In beide gevallen niet helemaal zoals het hoort.
Heel vreemd, want bij mijn andere HW-stekkers en -meters staan bij het updaten wel de juiste door mij gekozen namen vermeld. Een bug in de software van de PiB’s misschien? @HomeWizard_NL
Of staat bij jullie wel de juiste toegekende naam van de PiB vermeld bij deze updatemelding?
Dan moet het een specifieke fout van mijn tweede ‘nieuwe’ PiB zijn.
Edit: ik zie overigens dat mijn eerste PiB helemaal geen naam heeft bij de updatemelding. Hoewel ik die natuurlijk heel origineel ‘Plug-In Battery 1’ heb genoemd.
:strip_exif()/f/image/uvyBjNxh1i14lw1gN2q8iRaF.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Fred B op 14-07-2025 14:10 ]