Wat Tweakers zelf voor aanpassingen willen maken aan hun bezittingen vind ik allemaal helemaal prima en goed.
Wanneer Tweakers artikelen kopen, en vervolgens verzoeken naar de leverancier gaan sturen om aanpassingen te verzoeken opdat de Tweaker beter kan"tweaken", waar die leverancier zijn tijd hard nodig lijkt te hebben voor kwaliteitsmanagement op het product zonder die aanpassingen, dan vind ik dat wel een punt.
In mijn ogen hebben een aantal tweakers met de Homewizard pib de verkeerde keuze gemaakt, om wat voor reden dan ook, en verwachten ze nu dat de leverancier het product aanpast opdat het hen wel past. Ik zie de tijd die daarvoor genomen wordt liever gaan naar de klaarblijkelijke problemen met sensors etc. Het product lijkt nog verre van probleemloos te zijn zover.
Voor mij is het als een Mini Cooper kopen en dan gaan klagen bij de leverancier dat het ding slecht functioneert wanneer je gaat verhuizen. Of hij kan zorgen voor de nodige aanpassingen.
En als er dan al aanpassingen komen, laten die dan beschikbaar zijn voor alle gebruikers. Niet alleen mensen die gebruik maken van ha of homey etc.
Maar dat is mijn mening.