Kunnen we ophouden met klagen over de levertijd? Het is een (blijkbaar) immens populair nieuw (!) product waar meer vraag naar is dan de producent kan bijbenen.ivo1969 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 07:30:
[...]
Ik krijg zelf meer de indruk dat er op dit moment alleen renewed batterijen de deur uitgaan voor de nieuw prijs dan dat er nieuwe batterijen uitgeleverd worden.
En term renewed hoe kom je erop? Blijft voor mij 2e handsje.
De gebruikte termen hier zijn te komisch voor woorden. 'Kan echt niet! Belachelijk! Klap van de molen!' etc. Hallo? Het gaat hier om een volkomen luxeproduct, dat zolang de salderingsregeling nog actief is nauwelijks een probleem oplost. Het FOMO gehalte blijkt enorm... Voor mij zijn het leuke speeltjes en ik hoop ook dat m'n 2e deze maand nog komt, tuurlijk. Maar probeer eens aan een bijstandsmoeder met 3 kinderen en te weinig geld uit te legen dat het bestelde speeltje van 1395,- euro (!!!) een wat lange levertijd heeft en wat een enorm onrecht ons wel niet wordt aangedaan door Homewizard...
Kom aan zeg, probeer het eens in perspectief te blijven zien.
Omdat de curus 'omgaan met teleurstellingen' vandaag wederom níet doorgaat kan ik (sommigen) van jullie het volgende boek van harte aanraden, de beste 17 euro ooit besteed: https://www.bol.com/nl/nl...besteld/9200000085089716/ Het is ook nog eens op voorraad dus gróte kans dat het morgen meteen wordt bezorgd. Garanties heb je nooit, natuurlijk.
Sterkte allemaal.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super