Bedankt voor de reacties. 😀
Ja, ik heb de airco aangezet voor de PiB.
Nou hebben we vandaag overproductie van de zonnepanelen genoeg. (Ik ga niet weer een discussie starten "gratis of niet gratis...." 🙄😉😂)
Een ding wat zeker is, is dat ik voor de kW's die door de airco gebruikt worden, ik in iedergeval geen Terugleverboete betaal.😉
De 🪫staat in een houten opbouw op onze garage. Het wordt daar dus in de winter erg koud en in de zomer dus erg warm. In de winter heeft de airco het (automatisch) tussen de 10 en 12 graden gehouden. Zonder zon kost dat dus echt geld als het salderen afgelopen is.
Ik nu bewust de airco even uitgelaten om te kijken of de 🪫het te warm zou krijgen. Was echt een test. Hij ging overigens gewoon door met laden. Misschien was hij er boven de 30 graden echt mee gestopt.
@
HomeWizard_NL het zou wel handig zijn als je van hier een melding van zou krijgen, maar die vraag is al eerder gesteld en wellicht al beantwoord. Ik krijg wel een melding als mijn vrouw te lang onder de douche staat...... 🙄😉😂
Euuuuh, dat heb ik via een allert zelf ingesteld. (Niet voor de douche hoor, maar voor een kapotte tuinslang of kraan)
Edit: Aanvulling:
Het is inmiddels 22 graden in de betreffende ruimte en de melding is verdwenen. 🙏🎈
[
Voor 4% gewijzigd door
Klassieker op 13-06-2025 13:45
]