Voor de mensen die ook ook wachten op de Homewizard wifi kWh meter ondersteuning.internet4me schreef op maandag 12 mei 2025 @ 14:23:
@HomeWizard_NL is er al meer bekend hoe het gaat met de integratie van de PiB in samenwerking met de wifi kWh meter??. Het zou in q2 2025 mogelijk moeten zijn?
Op jullie website staat: “Vanaf Q2 2025 kan dit door een HomeWizard kWh Meter op je hoofdaansluiting te (laten) installeren.“
*ik heb geen slimme meter dus een p1 meter zal niet werken bij mij.
😀Als er nog gezocht wordt naar testers, voor de wifi kWh meter icm PiB. Meld ik me bij deze aan. 😎
Vandaag na lang wachten het volgende vernomen van Homewizard.
De wifi kWh meter i.c.m PiB, zou in maart 2025 worden geïntroduceerd. Dat is niet gelukt. Wanneer wel is nog onduidelijk. Alhoewel de website nog steeds q2 2025 aaangeeft. (Wat nog steeds kan)
Er is/komt een bèta programma, voor deze nieuwe functionaliteit. Waarop ik me ingeschreven heb. Helaas nog niks daarvan vernomen.
Verder is het mij onduidelijk wat ik moet dan met mijn PiB reservering(en). Inclusief voor mijn zwager. Deze week verwacht ik de betaallinken, gezien de status van de uitleveringen. Wat is slim wel betalen en alvast laten leveren?? @HomeWizard_NL wanneer begint deze beta-programma? Is er al een datum voor public release?
Ik neig naar afwachten, totdat er wat meer duidelijkheid is. Het is zonde om deze PiB’s stof te laten happen.
*als rasechte techneut, ict-er, tweaker en zelfverklaarde autist. Is dat moeilijk😎😀