Nieuw hier op het HW Pib forum - ik lees al wel sinds mijn bestelling mee voor informatie als de Pib eenmaal wordt geleverd - scheelt weer een berg uitzoekwerk ;-)
1 feb 2025 2 stuks besteld met de toezegging dat de Pib's 3e of 4e week van april geleverd zouden worden - echter ook meerdere mails gehad van HW dat er een vertraging optrad - levering 2e week mei.
Kan gebeuren denk je dan.
Van HW uiteindelijk een stuk of 8 a 10 mailtjes gehad dat de levering bijna zover was maar met de distributie lijkt ook veel mis te gaan. Ik lees hier dat je een dag van te voren een mail krijgt met een tijdvak voor levering.
In die mail stond een tijdvak vermeld van donderdag 15 mei en tussen 02:00 en 22:30 uur (?!?!?!)
Dit zie ik niet echt als realistisch .... maar toch wel even iets om rekening mee te houden.
Vanmorgen 14 mei - net thuis om 08:15 uur uit de nachtdienst - mail gechecked - NIETS.
Ben naar bed gegaan en een paar uur later weer op en zag een mail van transmission die was aangekomen op 08:31 uur en dat de status was veranderd in GELEVERD. In de 2e mail van Transmission rond 09:30 was de bezorger langs geweest en daar was de status op GELEVERD gezet.
??????
Op mijn beveiliging camera's zag ik rond dat tijdstip een bezorger met een steekwagentje met 2 Pib's door mijn tuin rijden - voelde aan de dichte deur van het tuinhuis - en vertrok wederom weer met de levering.
-
Op zijn zachts gezegd vind ik toch wel een heel vreemde wijze van afhandeling - temeer omdat ik geen enkele (keuze uit 3 tijdvakken?) een keuze heb gehad wanneer ik de Pib's geleverd wilde hebben - en de zeer korte tijd tussen de mail en de daadwerkelijk levering.
Daar kan een mens met een baan niet op anticiperen - en als klap op de vuurpijl dat de status door de bezorger naar GELEVERD is gezet - wat dus ook weer onterechte mailtjes van HW heeft opgeleverd dat HW er nu van uit gaat dat de Pib's in hun systeem als afgehandeld staan.
Contact opgenomen met transmission - ruim 3 kwartier inde wacht gestaan - en uiteindelijk doorverbonden naar een depot in mijn regio - weer 25 minuten in de wacht - deze uiteindelijk afgebroken en terug naar transmission in Breda. Afgesproken dat 15 mei een tweede poging tot leveren wordt gedaan - hopelijk met nu wel een realistisch tijdvak en handling.
-
Het gaat hier wel om een bedrag van bijna 2800 Euro - ik ervaar dit als NOT DONE !!!
HW ... regel je zaakjes - dit kan echt niet !!
[
Voor 9% gewijzigd door
Dukard op 15-05-2025 03:42
]