• Donkey3
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12:28
klump4u schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 11:24:
Mmm beetje teleurgesteld in https://www.techpunt.nl/. Afgelopen zaterdag 2 maal de mix 3000 besteld voor mijn kinderen met €30,- kortingscode, zie ik maandagmorgen op de site een actie van 10% korting op het hele assortiment. Antwoord op mijn mail hierover was kort maar krachtig: u hebt al gebruik gemaakt van een actie dus pech gehad.
<verwijderd>

[ Voor 21% gewijzigd door Donkey3 op 06-10-2026 12:25 ]

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:21
Wet koop op afstand; dus annuleren en opnieuw bestellen ;)

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Full electric in Zuid-Limburg

Lelletje schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 12:33:
Wet koop op afstand; dus annuleren en opnieuw bestellen ;)
Is al geleverd vanmorgen dus moet de verzendkosten dan betalen bij retour.

18950WpšŸŒž, Atlantic 270V3šŸ’§, Pana 5JšŸ”„. Zendure 2400AC+ 11,04kWhšŸ”‹,Hyundai Kona 64kWh šŸš—, Peblar Home ⛽, Famag IM 8S 🄐, Rofco B40 šŸ„–

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Full electric in Zuid-Limburg

jannus66 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 11:51:
[...]

Als ze jou die maandag hadden gemaild met de vraag of je 100 euro extra wil storten omdat het product duurder is geworden wat had je dan gezegd?
Je was gewoon te vroeg voor die actie.
Overigens heb ik ook bij techpunt besteld, ik heb toen opgebeld en kreeg een persoonlijke kortingscode van 10 procent. Dat werkte prima.
Domme opmerking dus, had jij besteld bij €100,- extra?

18950WpšŸŒž, Atlantic 270V3šŸ’§, Pana 5JšŸ”„. Zendure 2400AC+ 11,04kWhšŸ”‹,Hyundai Kona 64kWh šŸš—, Peblar Home ⛽, Famag IM 8S 🄐, Rofco B40 šŸ„–

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:33
Gevalletje "nee heb je, ja kun je krijgen". Je weet weer wat je aan ze hebt. Net even gekeken, met alleen een AB3000L is het ook "geldt niet voor de artikelen in je winkelwagen".

Misleidende actie.

[ Voor 44% gewijzigd door Gramser op 06-10-2026 12:46 ]

• jannus66
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:43
klump4u schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 12:42:
[...]

Domme opmerking dus, had jij besteld bij €100,- extra?
Wat bedoel je daar nou mee??

Wat ik zeg;

Als een product goedkoper wordt na jouw aankoop heb jij pech gehad, want waar leg je de grens als leverancier?
Als een product duurder wordt na jouw aankoop hoef je niks extra's te betalen.

[ Voor 34% gewijzigd door jannus66 op 06-10-2026 13:40 ]

• jannus66
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:43
Gramser schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 12:43:
Gevalletje "nee heb je, ja kun je krijgen". Je weet weer wat je aan ze hebt. Net even gekeken, met alleen een AB3000L is het ook "geldt niet voor de artikelen in je winkelwagen".

Misleidende actie.
Iets dergelijks had ik ook met de code ZENDURE10 destijds, ik heb ze toen opgebeld en heb toen een persoonlijke kortingscode gekregen, die werkte perfect. 10 procent eraf op alles in de winkelwagen.

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:54
jannus66 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:26:
[...]

Wat bedoel je daar nou mee??

Wat ik zeg;

Als een product goedkoper wordt na jouw aankoop heb jij pech gehad, want waar leg je de grens als leverancier?
Als een product duurder wordt na jouw aankoop hoef je niks extra's te betalen.
Nee zo werkt het doorgaans niet in het consumentenrecht. Als jij hebt gekocht voor een bepaalde prijs mag de leverancier niet de prijs verhogen daarna. Als hij daarentegen de prijs verlaagt heb je wegens koop-op-afstand het recht de koop ongedaan te maken. Dat creeert een situatie waarin je als klant dus gewoon alsnog om een (eventueel gedeeltelijke) compensatie te vragen.

@klump4u beste dus gewoon opbellen en het nogmaals uitleggen dat een retour voor iedereen onnodige kosten en gedoe oplevert. Wellicht krijg je uit coulance nog een tegemoetkoming. En anders gewoon niet teveel zorgen om maken. Je vond het immers een goede aanbieding...

Persoonlijk heb ik nu al regelmatig 10% kortingscodes gezien bij Technpunt. Ik zou zelf niet daar bestellen zonder 10% korting... ;-)
Pagina: 1 ... 305 306 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder Ʃn meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.

Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu&#039;s met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu&#039;s graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu&#039;s met een stekker topic.

Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 4. Het aansluiten van de Zendure mag besproken worden maar eigen inzet wordt verwacht! Dus zoek eerst even.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.

Heb je een 2400? Check dan even Zendure 2400 AC Gesmolten connectoren