Ik weet niet wat de AB3000L daar gekost heeft, maar is hier in Nederland gewoon leverbaar en de volgende dag in huis. Misschien kun je de extra batterij annuleren en hier in Nederland bestellen?nefius schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 21:50:
Dag medetweakers..
Ik ben sinds 1 maand in het bezit van de Solarflow 2400 Pro, maar zit nog steeds te wachten op de extra accu en zonnepanelen die ik gelijk had besteld. Het komt via de grote Duitse MMP (weet niet of ik de bedrijfsnaam mag noemen), maar ik vroeg me af of andere mensen ook zo lang op de AB3000L moeten wachten vanuit Duitsland?
Reactie vanuit MMP is overigens schandalig (voor nederlandse begrippen), elke keer met houtje het riet in gestuurd.. eerst de panelen die nog niet binnen waren, toen de accu die leverproblemen hadden en vervolgens hoor je niets meer. Andere mensen ervaring met MMP in deze?
Verder wel al een heerlijke automation draaien in Home Assistant (inclusief ENTSO-e integration voor dynamische tarieven) en ik ga de komende week de 2400W unlocken door de dedicated groep in de meterkast... nu nog in ieder geval een extra accu en dan ga ik eens echt goed meten of ik de nachten doorkom met de opgeslagen stroom!
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
:strip_exif()/f/image/3BRTR28hIcHgcbXFVhoQVDBb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n0K0nFifygbJo3r8MzJZ0aoy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SSq3RBp913qVvtH5y60Xi4qI.jpg?f=fotoalbum_large)