• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:57
frankj030 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 18:36:
[...]

Dat wil ik wel voor je doen, ik heb alleen nergens een uitstekende schroef dus zou je me nog eens kunnen uitleggen (evt middels foto) welke schroef bij jou uitsteekt? Dan zal ik specifiek eenzelfde foto proberen te maken.
Goed 1

Goed 2De bovenste foto's zie je dat de schroeven goed zijn.

Op deze 2 foto's kun je zien dat de schroef naast de sticker omhoog steekt:
Niet goed 1Niet goed 2Bedankt alvast, wordt erg gewaardeerd!

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• frankj030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:26
knorde schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 18:43:
[...]

[Afbeelding: Goed 1]

[Afbeelding: Goed 2]De bovenste foto's zie je dat de schroeven goed zijn.

Op deze 2 foto's kun je zien dat de schroef naast de sticker omhoog steekt:
[Afbeelding: Niet goed 1][Afbeelding: Niet goed 2]Bedankt alvast, wordt erg gewaardeerd!
Nou ik moet die van mij ook retourneren 😉

Ik heb mijn set al ca 1 jaar (SF800pro + 1 extra accu) en ca 3,5 maand terug een tweede extra batterij. De nieuwste / onderste batterij heeft dit niet; maar ik zie nu dat de bovenste, die ik al een jaar heb, het ook heeft (licht) - je ziet de schroef bij de sticker inderdaad iets uitsteken; ik moest wel 3x kijken en met flitser aan de slag om het zelf te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BRzBw4IXuOWAN9vcmW0ZOi0jMQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cWpsx0GRTJ3ETDPCG3qeexq8.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan alleen geen betere foto maken; want zoals je ziet staat de boel stevig verankerd aan de schuur. En ik wil dat met alle connector issues (ook al is het met een ander type) nu even niet loshalen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38CFB5Om15US45VST2tewCGxEVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DToPAmGC2cTfvgRo5l6RoUqY.jpg?f=fotoalbum_large

De onderste accu heeft dit niet maar krijg ik dus niet goed op de foto. Misschien is er nog een AB2000x bezitter die even wil verifiëren, want ik heb er dus 1 die het ook (beperkt) heeft, en 1 die het niet heeft. Het is bij mij zelfs zo beperkt dat ik het nu pas zie en eerder deze week niet (toen ik ook al voor je had gekeken).

Overigens lijkt die van jou wel echt meer uit te steken; maar ik kan iig bevestigen dat ook hier 1 van de 2 accu’s een schroefje heeft dat ietsje uitsteekt.

[ Voor 14% gewijzigd door frankj030 op 20-05-2026 19:12 ]

En zo te zien maakt het voor het stapelen niet uit.
Ik heb zelf alleen de AB2000Sen en de AB3000Xen. batterijen.
Als dit geen belemmering is bij het stapelen maakt het naar mijn mening niet veel uit.
Even los van dat het niet zo hoort te zijn.

• knorde
frankj030 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:04:
[...]

Nou ik moet die van mij ook retourneren 😉

Ik heb mijn set al ca 1 jaar (SF800pro + 1 extra accu) en ca 3,5 maand terug een tweede extra batterij. De nieuwste / onderste batterij heeft dit niet; maar ik zie nu dat de bovenste, die ik al een jaar heb, het ook heeft (licht) - je ziet de schroef bij de sticker inderdaad iets uitsteken; ik moest wel 3x kijken en met flitser aan de slag om het zelf te zien:

[Afbeelding]

Ik kan alleen geen betere foto maken; want zoals je ziet staat de boel stevig verankerd aan de schuur. En ik wil dat met alle connector issues (ook al is het met een ander type) nu even niet loshalen.
[Afbeelding]

De onderste accu heeft dit niet maar krijg ik dus niet goed op de foto. Misschien is er nog een AB2000x bezitter die even wil verifiëren, want ik heb er dus 1 die het ook (beperkt) heeft, en 1 die het niet heeft. Het is bij mij zelfs zo beperkt dat ik het nu pas zie en eerder deze week niet (toen ik ook al voor je had gekeken).

Overigens lijkt die van jou wel echt meer uit te steken; maar ik kan iig bevestigen dat ook hier 1 van de 2 accu’s een schroefje heeft dat ietsje uitsteekt.
Hahaha, deze zag ik niet aankomen!

Blijkbaar zijn er dus (ondanks hetzelfde modelnummer) meerdere versies.

De unboxing die ik op YouTube zag had er ook geen sticker opzitten valt me nu ook op.

Ik wist ook niet dat het stapelen buiten de schroef valt. Dit zou dan dus niets uitmaken inderdaad.

Enorm bedankt voor het nakijken!

• AquilaXL
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 22:40
knorde schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:38:
[...]

De unboxing die ik op YouTube zag had er ook geen sticker opzitten valt me nu ook op.

Ik wist ook niet dat het stapelen buiten de schroef valt. Dit zou dan dus niets uitmaken inderdaad.

Net ook even gekeken bij mijn AB2000X'en heb geen uitstekende schroeven maar ook geen sticker 😅

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

Freemann schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 10:19:
Contact met Zendure is gaande. Lijkt erop dat het opgelost gaat worden.
Zodra ik een bevestiging heb laat ik het hier weten.
Helaas is het "al" 36 uur stil vanuit Zendure. Beetje jammer, maja doe er ook weinig aan.

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

• knorde
AquilaXL schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:43:
[...]

Net ook even gekeken bij mijn AB2000X'en heb geen uitstekende schroeven maar ook geen sticker 😅
En hou oud is die van jou? Ook vrij nieuw of al wat langer in huis? Misschien zijn zonder sticker de nieuwe versies en met sticker en omhoogstaande schroef de oide versies.

• thijsh02
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:56
Freemann schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:47:
[...]

Helaas is het "al" 36 uur stil vanuit Zendure. Beetje jammer, maja doe er ook weinig aan.
Even goed in je ticket aangeven dat ze hem moeten doorzetten naar het Special support team of de manager. Gaat ineens sneller dan 😉

• frankj030
thijsh02 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 20:03:
[...]

Even goed in je ticket aangeven dat ze hem moeten doorzetten naar het Special support team of de manager. Gaat ineens sneller dan 😉
Het is wel vreemd dat de procedure voor “fast track support” exact gelijk is aan reguliere tickets aanmaken. Viel me iig op toen hier werd toegelicht hoe deze meldingen te maken.

• frankj030
knorde schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:38:
[...]

Nou ik ook niet: de onderste / nieuwere zonder sticker heeft het niet; de oudste met sticker dus wel. Excuus als ik verwarring heb gezaaid; want het is me het hele afgelopen jaar (ondanks verplaatsen en herstapelen) niet opgevallen.

• lothar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05
Wat voor groep heeft de SolarFlow 4000 Mix AC+ nodig?

Ik zou mijn bestaande omvormer erop willen aansluiten. Deze zit op een pv verdeler die volgens mij max 3.6 kW aankan.

• thijsh02
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:56
frankj030 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 20:15:
[...]

Het is wel vreemd dat de procedure voor “fast track support” exact gelijk is aan reguliere tickets aanmaken. Viel me iig op toen hier werd toegelicht hoe deze meldingen te maken.
En bij de 'Fast Track' is het 24uur responstijd 8)7 Het gaat daar idd niet heel soepel nee, maar uiteindelijk lossen ze het wel op.

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:52
thijsh02 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 20:22:
[...]

En bij de 'Fast Track' is het 24uur responstijd 8)7 Het gaat daar idd niet heel soepel nee, maar uiteindelijk lossen ze het wel op.
Heb jij inmiddels nieuwe units? En mocht je eerst ontvangen, daarna versturen?

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:30
lothar schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 20:17:
Wat voor groep heeft de SolarFlow 4000 Mix AC+ nodig?

Ik zou mijn bestaande omvormer erop willen aansluiten. Deze zit op een pv verdeler die volgens mij max 3.6 kW aankan.
Zie de topic waarschuwing:

Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.

Link kun je daar klikken, krijg je meer relevante antwoorden op je vraag.

• knorde
frankj030 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 20:17:
[...]

Nou ik ook niet: de onderste / nieuwere zonder sticker heeft het niet; de oudste met sticker dus wel. Excuus als ik verwarring heb gezaaid; want het is me het hele afgelopen jaar (ondanks verplaatsen en herstapelen) niet opgevallen.
Excuus echt niet nodig hoor, jij doet ook maar je best om je mede-tweakers van de gevraagde informatie te voorzien, dat wordt erg gewaardeerd!

Nou ben ik wel oprecht benieuwd wat het verschil is tussen de oude en de nieuwe.
Maar ik ga er toch vanuit dat beide gewoon veilig en goed zijn.

De vraag ligt ook nog bij Zendure zelf open, als ik daar een antwoord op krijg deel ik dat nog wel even hier. Het mysterie is in ieder geval opgelost (blijkbaar zijn er in ieder geval 2 versies in omloop).

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:50
klmtrf schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 23:21:
[...]

Dit heeft mogelijk met je ingestelde minimale spread te maken. Als de spread op een dag onder jouw ingestelde niveau komt, blijft de batterij op standby
Ik heb dit ook. Sinds 1.maand ac2400+ met 1 accu in huis. Standby op 10% met zendure/HEMS, moest resetten. Daarna met HA/Zendure 2x, en met Gielz 2 x, laatste keer vandaag. Op quick charge of wat dan ook zetten helpt niet, de Zendure lijkt geen commando's te accepteren. Alleen reset helpt. Laatste keer zag ik imbalance, maar keer daarvoor niet. Spread op. 25% en dat zou vandaag actie gegeven moeten hebben, maar lijkt mij gezien voorgaande verder niet relevant. Ik ben bepaald geen hardcore HA gebruiker, dit is mijn eerste serieuze opzet. Suggesties welkom!

• bilgy_no1
Over de AC2400 en de connector issues. Ik zie sommigen hier die het vermogen wat beperken om te voorkomen dat problemen ontstaan.

Mijn insteek is anders. Ik blijf gewoon 2400W draaien zolang het werkt. De reden is:

- het is ervoor gemaakt om 2400W te kunnen draaien. Er zijn ook veel mensen die al zowat een jaar volle cycli draaien op 2400W zonder problemen.

- als het probleem komt door een slecht contact dan zal het zich naar mijn mening ook voordoen bij 2000W. De weerstand zal dan veel meer oplopen door het slechte contact dan de 16% reductie van de stroom door de connector. Mogelijk treedt het fenomeen iets minder snel op, of verslechtert de connector over een langere tijd. Maar bijvoorbeeld op 800-1200W gaan draaien is niet waarvoor ik het heb gekocht.

- de batterij staat in een schuur los van het huis en andere gebouwen van buren. Kans op gevaar voor gezin en anderen is zeer klein.

- de kans op een 'thermal runaway' door dit issue lijkt klein. Het geheel stopt met functioneren zodra de connector faalt. Tot nu toe geen brandgevallen gemeld.

- en, wellicht lijkt dit wat onlogisch, maar ik heb liever dat het het systeem binnen een paar maanden faalt dan dat het over een paar jaar faalt. Uiteraard is er dan ook een garantie, maar dit issue is nu top of mind bij Zendure en ze vervangen gefaalde units zonder morren. Ook de leverancier waar ik heb gekocht is nog in business, voor de wettelijke garantie. Wie weet hoe dit over 4-5 jaar is.

Ik hoop uiteraard dat het zich niet voordoet en dat Zendure precies kan achterhalen wat er mis was en dan een recall doet op de betrokken units. Maar goed, voor nu draai ik verder zoals ik het tot nu toe deed.

Fingers crossed...

• bilgy_no1
knorde schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 20:55:
[...]

Excuus echt niet nodig hoor, jij doet ook maar je best om je mede-tweakers van de gevraagde informatie te voorzien, dat wordt erg gewaardeerd!

Nou ben ik wel oprecht benieuwd wat het verschil is tussen de oude en de nieuwe.
Maar ik ga er toch vanuit dat beide gewoon veilig en goed zijn.

De vraag ligt ook nog bij Zendure zelf open, als ik daar een antwoord op krijg deel ik dat nog wel even hier. Het mysterie is in ieder geval opgelost (blijkbaar zijn er in ieder geval 2 versies in omloop).
Is deze ook niet iets verder aan te draaien? Anyway, als het stapelen hierdoor niet wordt verhinderd en anderen dit ook probleemloos hebben draaien...

En het lijkt erop dat deze schroef iets minder ver uitsteekt dan bij de eerste?

• ctrl-tab
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36
bilgy_no1 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 21:08:
Over de AC2400 en de connector issues. Ik zie sommigen hier die het vermogen wat beperken om te voorkomen dat problemen ontstaan.

Mijn insteek is anders. Ik blijf gewoon 2400W draaien zolang het werkt. De reden is:

- het is ervoor gemaakt om 2400W te kunnen draaien. Er zijn ook veel mensen die al zowat een jaar volle cycli draaien op 2400W zonder problemen.

- als het probleem komt door een slecht contact dan zal het zich naar mijn mening ook voordoen bij 2000W. De weerstand zal dan veel meer oplopen door het slechte contact dan de 16% reductie van de stroom door de connector. Mogelijk treedt het fenomeen iets minder snel op, of verslechtert de connector over een langere tijd. Maar bijvoorbeeld op 800-1200W gaan draaien is niet waarvoor ik het heb gekocht.

- de batterij staat in een schuur los van het huis en andere gebouwen van buren. Kans op gevaar voor gezin en anderen is zeer klein.

- de kans op een 'thermal runaway' door dit issue lijkt klein. Het geheel stopt met functioneren zodra de connector faalt. Tot nu toe geen brandgevallen gemeld.

- en, wellicht lijkt dit wat onlogisch, maar ik heb liever dat het het systeem binnen een paar maanden faalt dan dat het over een paar jaar faalt. Uiteraard is er dan ook een garantie, maar dit issue is nu top of mind bij Zendure en ze vervangen gefaalde units zonder morren. Ook de leverancier waar ik heb gekocht is nog in business, voor de wettelijke garantie. Wie weet hoe dit over 4-5 jaar is.

Ik hoop uiteraard dat het zich niet voordoet en dat Zendure precies kan achterhalen wat er mis was en dan een recall doet op de betrokken units. Maar goed, voor nu draai ik verder zoals ik het tot nu toe deed.

Fingers crossed...
Met exact die beredenering heb ik ze eerder vandaag naar 2400watt opgeschroefd!
Ze staan bij mij wel binnen het woonhuis op de bovenverdieping. In aparte kamer. Rookmelder erboven. Moet goed komen :P

WP: Panasonic KIT-WC07L3E5 7kw , buffer PAW-BTANK50L-2, Boiler PAW-TD20C1E5-1 | Solar: Goodwe SDT G2 GW6K-DT 6 kW | Battery: 2x Zendure SF 2400 AC totaal 17.2 kW

• knorde
bilgy_no1 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 21:12:
[...]

Is deze ook niet iets verder aan te draaien? Anyway, als het stapelen hierdoor niet wordt verhinderd en anderen dit ook probleemloos hebben draaien...

En het lijkt erop dat deze schroef iets minder ver uitsteekt dan bij de eerste?
Nee, zit helemaal strak. Het gat is ook minder diep waardoor de schroef er bovenuit steekt.
Maar blijkbaar zijn er (minimaal) 2 versies in omloop.

[ Voor 5% gewijzigd door knorde op 20-05-2026 21:43 ]

knorde schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 21:43:
[...]

Nee, zit helemaal strak. Het gat is ook minder diep waardoor de schroef er bovenuit steekt.
Maar blijkbaar zijn er (minimaal) 2 versies in omloop.
Het is gewoon een schroef om de accu te vereffenen. :+

5200wp SolarEdge - 14,4KW 2400AC - k2 pro combo - WP boiler - 2x MHI - Homey shs & HAOS -> NUC i5 32gb akasa fanless

• knorde
geert1992 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 21:46:
[...]

Het is gewoon een schroef om de accu te vereffenen. :+
Eerder dacht ik dat de hoofdbatterij daardoor scheef zou komen te staan, maar hij komt niet eens bij de schroef dus er is eigenlijk helemaal geen probleem (meer). Het is voor mij ook nieuw allemaal, had ze nog niet op elkaar gezet :)

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:17

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

.

[ Voor 99% gewijzigd door Hippe Lip op 20-05-2026 23:47 . Reden: Vervalt ]

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

• AquilaXL
knorde schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:58:
[...]

En hou oud is die van jou? Ook vrij nieuw of al wat langer in huis? Misschien zijn zonder sticker de nieuwe versies en met sticker en omhoogstaande schroef de oide versies.
Deze zijn van begin dit jaar

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:17

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

.

[ Voor 99% gewijzigd door Hippe Lip op 20-05-2026 23:48 . Reden: Vervalt ]

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

• frankj030
Hippe Lip schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 22:33:
[...]

Tenzij het een bewuste wijziging is voor het uitlijnen van de stapel?
Het is bij mij juist bij de oudste batterij in de stapel, en qua uitlijnen heeft het geen effect want komt niet in de buurt van de behuizing van accu erboven. Maar het is bij mij echt minimaal en al een jaar, dus ik negeer het verder. Als ik hem vandaag nieuw binnen had gekregen en zou het gezien hebben, zou ik ook een vraag gesteld hebben. Ik heb het simpelweg nooit gezien; maar het is bij mij ook echt minimaal.

[ Voor 26% gewijzigd door frankj030 op 20-05-2026 22:39 ]

• AquilaXL
Hippe Lip schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 22:33:
[...]

Tenzij het een bewuste wijziging is voor het uitlijnen van de stapel?
Nee die schroefjes komen niet in de buurt van de batterij daarboven

• AquilaXL
Ik heb het idee dat dit door de kwaliteits controle komt omdat het niets afdoet aan de werking van het product. De deksel lijkt simpelweg niet juist in gefreesd.

• DrNickB
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:20
REDFISH schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:33:
Ik heb de zendure pro plugs binnen. Icm water boiler werkt het prima, ding gaat aan en uit, netjes schedule geprogrammeerd en lijkt te werken.

De micro-omvormer wil echt niet. Ongeacht wat ik probeer in de app met de schakelaar: aan/uit schuifje, of de aan/uit knop als je op het apparaat klikt, de panelen blijven de stroom doorduwen naar de grid. Dus mijn conclusie is dat de zendure plugs niet geschikt zijn om een micro-omvormer uit te schakelen. Dan zal ik alsnog een apart kabel moeten trekken naar de Solarflow Pro om ze daar op de off-grid poort aan te sluiten (voor 2027).

Ook registreert de smart plug de stroom niet als negatief: hij telt enkel positief, en je ziet hem ook niet in je overzicht als aparte solar.

Nu vraag ik me af of de solarflow 800 (standaard) wel slim genoeg is om de boel te knijpen als je HEMS op: geen stroom terugleveren zet. Heeft iemand hier ervaring mee? Solarflow 800 (micro-inverter)
Zelf geen sf800, meen dat @Taro er meerdere heeft, en voor zover ik begreep zijn deze in te stellen qua terug lever vermogen. Beetje ala de batterij versies. Maar geen garantie.

Mini Server - PiHole, Backups, Nextcloud | NUC - HomeAssistant (docker), Zigbee2Mqtt (docker), ZwaveJSUI (docker), mqtt, P1-USB | Zendure SF800Pro | 1350Wp PV

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
Ik sprak "meneer Ketelklets" toevallig vandaag, hij vertelde me dat SigEnergy ook met overheated connectors te kampen had. Alleen dan AC zijdig.
Firmware upgrade om vermogen te verlagen en daarna een recall om de plug te wisselen.
https://esdnews.com.au/si...-recall-due-to-fire-risk/

Van de 2400AC die hij heeft staan had ie het issue nog niet gehoord, maar hij ging ook eens meten zei hij. Komt vast binnenkort een filmpje van ;)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:50
Ik heb ook problemen gehad met een rood bliksemschichtje. Dan moet je alles een hele powercycle geven en dan werkt het weer even goed. In mijn geval was het een AB3000X die roet in het eten gooide.
In de Zendure app kreeg ik vaag gedrag: van het niet herkennen van de batterijen op de omvormer, tot error 46: hotwap error.

Ik dacht eerst dat de Solarflow 2400 AC omvormer het probleem was, maar na het testen van de batterijen op een nieuwe Solar Flow 2400 AC in diverse combinaties bleek dat het alleen bij 1 batterij voorkwam, ook op de nieuwe omvormer. Dus ik heb de batterij nu van mijn stacks gehaald en nu draait het weer prima.

Vermogen wel gelimiteerd tot 2000w (x2) . Meer hoef ik toch niet van mijn zonnepanelen in de accu te stoppen. (+ 300w standby verbruik).

Overigens heb ik meerdere keren al mijn connectors gechecked - die zagen er gewoon als nieuw uit. De stacks staan geschroefd op gesteld en ik gebruik gielz zensdk + de nodered proxy voor meerdere zendures. Werkt eigenlijk allemaal best prima, op die ene faulty batterij na dan.

Details:
1x Solar Flow 2400 AC + 3x AB3000X uit december 2025. Werken allemaal OK.
1x Solar Flow 2400 AC (Mei 2026) + 2x AB3000X (Maart 2026) + 1x AB3000 (Mei 2026).

de batterijen uit december 2025 (goed) zijn:
FO2NEN9N400xxxx

de batterijen uit maart 2026 (1 kapot van de 2):
FO4NLN8N381xxxx

de batterijen uit mei 2026 (goed)
FO4NLN8N381xxxx

[ Voor 40% gewijzigd door stfn345 op 20-05-2026 23:50 ]

• knorde
AquilaXL schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 22:40:
Ik heb het idee dat dit door de kwaliteits controle komt omdat het niets afdoet aan de werking van het product. De deksel lijkt simpelweg niet juist in gefreesd.
Het is niet alleen de schroef, er is nog een verschil en dat is dat de een met sticker is en de ander zonder. Lijken dus echt (minimaal) 2 verschillende versies te bestaan.

Pagina: 1 ... 253 254 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.

Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.