• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:03
Freemann schreef op maandag 18 mei 2026 @ 10:40:
Gelukt...
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ziet er heftig uit... Lijkt ook een vloeistof/gas te zijn vrijgekomen ofzo...
Hmm, niet goed dit. Het zou me niet verbazen als er een vermogensrestrictie aan komt vanuit Zendure. Ik wordt steeds blijer met mijn oude hypertjes.

Aiaiai... zeker met AI gedaan

• ctrl-tab
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:33
bert pit schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:52:
[...]

Hmm, niet goed dit. Het zou me niet verbazen als er een vermogensrestrictie aan komt vanuit Zendure. Ik wordt steeds blijer met mijn oude hypertjes.
Ik zou me verbazen als ze dat doen, dan hebben ineens alle kopers recht om hun product te retourneren, want voldoet niet aan de specs? Of bedoel je tijdelijk, als noodgreep?

WP: Panasonic WP KIT-WC07L3E5 , Panasonic 50 liter buffer parallel, Boilervat Panasonic PAW-TD20C1E5-1 Solar: Goodwe SDT G2 GW6K-DT 6 kW

• Pakhaas
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:45
[...]

Vreemd dat je blijer wordt van je keuze, omdat bij een ander product wat problemen zijn.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:44
[...]

Als mijn vermoedens met de veertjes samenhangt kan je ook op een lager amperage dezelfde issues zien, alleen duurt het langer voor het fataal wordt. 20A is nog altijd veel als het contact slecht is. 10 jaar garantie geven betekent echt een gedegen oplossing. Ik denk dat er achter de schermen allang een oorzaak duidelijk is, maar dat er nu een gevecht plaatsvind over wie de kosten gaat dragen. Recalls zijn gigantisch duur en kunnen voor een startup dodelijk zijn. Dat weet Zendure ook.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

Theetjuh schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:59:
Ik wil het liefst geheel los van de cloud voor een oplossing als deze, zoals ik eigenlijk met alles probeer, zover ik kan zien werkt dit ook met de officiële integratie, ik heb alleen geen idee of de oplossing van @gielz beter is.
@Theetjuh
Daar kun je de hele boel (laden ontladen en in vele profielen) in elk geval veel beter naar je eigen hand zetten. @gielz heeft daarvoor vele parameters ingebouwd, dus dat zal je vast bevallen.
Aangezien ik toch nog meerdere modules wil, zou ik dan ook gebruik moeten maken van de proxy, iets wat nodered gebruikt. Iets wat ik nog nooit eerder heb gebruikt, wat toch wel een drempel voor me is.
HA gebruikte ik al, maar ik had (en heb) me nog nooit verdiept in Node-RED. Maar @gast777 heeft zijn proxy en de instructies daarbij (op Github) zó goed en gebruiksvriendelijk in elkaar gezet dat het werkelijk plug-and-play is. Ik heb alle instructies gewoon letterlijk gevolgd en voilà, het werkt zowaar!
Ik heb Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2 al even bekeken, maar nog niet aandachtig genoeg om voordelen en nadelen naast elkaar te zetten.
Heb je HA wel al draaien, ben je er wel een beetje mee bekend?
Dan zijn zowel de Gielz als de proxy een nobrainer en als je het eenmaal gebruikt wil je niet meer zonder.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

• Pakhaas
Gisteren nog gesnuffeld, maar niets geroken. Vandaag hield de ene omvormer er opeens mee op na wat aan/uit gehakkel. Moest ze met enige kracht uit elkaar halen. Toen ze uit elkaar waren stonk het ook behoorlijk. De draaiden op 2100w.

Ga de ander nu ook controleren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaCz09nhW80BFH3E2HlgkHPEod8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/83VCBiP27IEonJD3Aoz9smgy.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUXO3-p5axMb_3y5636nK7dGFMw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oc8f1APDPcxZ821HoNpNTnGs.jpg?f=fotoalbum_large

De andere set is nog goed, maar je zult begrijpen dat die niet meer aan gaat zolang Zendure niet met een passende oplossing komt. Beide zijn tegelijk gekocht, begin februari.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CNRSMU882NQqXL1uB6OcwNcSkMY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QdqEwTBjvsn9FaJD9kbXv6E4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsuiugGFo0-h0x2gDv6osP2In1A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ukl5NWuVmVXJIxw3yJekBwzg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXm0-qXey8pupaX-z_zWpi_UtR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MOpCH7RgcWqeIvmkPsMNn5P9.jpg?f=fotoalbum_large Dit gebeurde er met de omvormer. Ipv een strakke lijn. Ging het vermogen van 0 naar 2100w en terug. Pas toen ik hem handmatig op Standby heb gezet, de knop 6 sec ingedrukt en de stekker van de stroom ging die pas stoppen met laden. Dus de BMS doet helemaal niets.

[ Voor 58% gewijzigd door Pakhaas op 19-05-2026 14:28 ]

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:47
Pakhaas schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 14:08:
Gisteren nog gesnuffeld, maar niets geroken. Vandaag hield de ene omvormer er opeens mee op na wat aan/uit gehakkel. Moest ze met enige kracht uit elkaar halen. Toen ze uit elkaar waren stonk het ook behoorlijk. De draaiden op 2100w.

[Afbeelding][Afbeelding]

De andere set is nog goed, maar je zult begrijpen dat die niet meer aan gaat zolang Zendure niet met een passende oplossing komt. Beide zijn tegelijk gekocht, begin februari.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Balen man, ben echt benieuwd wat Zender gaat roepen over de gene die nog niet stuk is. Dat is namelijk het mogelijke antwoord waar veel mensen momenteel op zitten te wachten.

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant

• R.K
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 16:44

R.K

Als ik het goed interpreteer komen de connector-problemen voornamelijk voor bij systemen die nog niet zo lang geleden gekocht zijn. Mijn systeem is van augustus vorig jaar en geeft (nog geen) problemen. Mijn vader en zoon hadden omstreeks dezelfde periode hun batterij gekocht en hebben er ook (nog geen) problemen mee.

Als je ook Chat GPT mag geloven geven de vroege serienummers geen/minder problemen dan de recentere serienummers.

• Acidrain
R.K schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 14:44:
Als ik het goed interpreteer komen de connector-problemen voornamelijk voor bij systemen die nog niet zo lang geleden gekocht zijn. Mijn systeem is van augustus vorig jaar en geeft (nog geen) problemen. Mijn vader en zoon hadden omstreeks dezelfde periode hun batterij gekocht en hebben er ook (nog geen) problemen mee.

Als je ook Chat GPT mag geloven geven de vroege serienummers geen/minder problemen dan de recentere serienummers.
Klopt, volgens mij zijn de eerste problemen van aankoopmoment november december vorig jaar. En de laatste van aankoopmoment februari maart dit jaar.

Disclaimer.. So far..

[ Voor 3% gewijzigd door Acidrain op 19-05-2026 14:55 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:52
Hippe Lip schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 13:58:
[...]

@Theetjuh
Daar kun je de hele boel (laden ontladen en in vele profielen) in elk geval veel beter naar je eigen hand zetten. @gielz heeft daarvoor vele parameters ingebouwd, dus dat zal je vast bevallen.

[...]

HA gebruikte ik al, maar ik had (en heb) me nog nooit verdiept in Node-RED. Maar @gast777 heeft zijn proxy en de instructies daarbij (op Github) zó goed en gebruiksvriendelijk in elkaar gezet dat het werkelijk plug-and-play is. Ik heb alle instructies gewoon letterlijk gevolgd en voilà, het werkt zowaar!

[...]

Heb je HA wel al draaien, ben je er wel een beetje mee bekend?
Dan zijn zowel de Gielz als de proxy een nobrainer en als je het eenmaal gebruikt wil je niet meer zonder.
Dat klinkt vol lof ... goed om te horen ... denk ik wel even wat ik nodig had om dan die stap te nemen, bedankt allen voor de reacties!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:49
[...]

nou mij wel, aangezien het product ontworpen is op 2400watt. Plus, er zijn ook gevallen bekend waar mensen hun zendure begrensd hadden op 2000watt.

• jelleeelco

[Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding] Dit gebeurde er met de omvormer. Ipv een strakke lijn. Ging het vermogen van 0 naar 2100w en terug. Pas toen ik hem handmatig op Standby heb gezet, de knop 6 sec ingedrukt en de stekker van de stroom ging die pas stoppen met laden. Dus de BMS doet helemaal niets.
Jeetje jij nu ook al??

• a2aan
  • Registratie: Juni 2024
  • Nu online
Dit gebeurde er met de omvormer. Ipv een strakke lijn. Ging het vermogen van 0 naar 2100w en terug. Pas toen ik hem handmatig op Standby heb gezet, de knop 6 sec ingedrukt en de stekker van de stroom ging die pas stoppen met laden. Dus de BMS doet helemaal niets.
Eigenlijk zou je niet over "de BMS" moeten praten, maar over de omvormer, en de BMS'en van de individuele accumodules. Volgens mij is de omvormer verantwoordelijk voor het monitoren van het systeem als geheel, en de individuele BMS'en moeten vooral/alleen de gezondheid/performance van hun eigen module bewaken. Vanuit het perspectief van die BMS'en is er niks mis met hun eigen module (die zit namelijk achter de connector).

Uit de grafiek haal ik, denk ik, dat de omvormer, 'af en toe' stopt, maar het na enige tijd toch weer probeert, met succes, tot het weer 'mis' gaat. Dat 'misgaan' is waarschijnlijk het groter worden van de interne weerstand (in dit geval tussen omvormer en bovenste batterij), of eventueel ergens een temperatuur?

Sowieso ben ik wel benieuwd of/hoe de verschillende accumodules de load verdelen die ze vanuit de omvormer krijgen, en of zij (of de omvormer zelf) het in de gaten krijgt als er te veel vermogen 'verloren' gaat (aan warmte, in de connector), bijvoorbeeld in de vorm van spanningsval tussen de omvormer en de accumodules op de bus.

Maar het lijkt er dus op dat de omvormer pas in een permanente errorstate komt als de weerstand naar de bovenste batterij permanent boven een bepaalde grens is...

[ Voor 4% gewijzigd door a2aan op 19-05-2026 15:41 ]

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

michielonline schreef op maandag 29 december 2025 @ 22:10:
[...]

Ik heb dus de beruchte/beroemde Sagemcom T210-D ESMR5. Zie meer problemen op dit forum, maar geen oplossing. Zal ook maar een ticket bij Zendure loggen, is er een specifieke firmware nodig voor deze meter?
Is dit inmiddels opgelost?

• ppaulv
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
Ehhh .... ik heb een SF2400AC van rond 1 aug 2025 met 1 accu en vervolgens nog 2 accu's van zeg een maand geleden. De 'oude' accu heb ik als bovenste van de stapel gebruikt, dus dat is degene die verbonden is met de omvormer. Is dat goed nieuws of slecht nieuws?

One cookie a day keeps the doctor away !

• jelleeelco
ppaulv schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:45:
Ehhh .... ik heb een SF2400AC van rond 1 aug 2025 met 1 accu en vervolgens nog 2 accu's van zeg een maand geleden. De 'oude' accu heb ik als bovenste van de stapel gebruikt, dus dat is degene die verbonden is met de omvormer. Is dat goed nieuws of slecht nieuws?
dat weten we niet - we weten niet waar de fout zit, en waar het vandaan komt (omvormer of accu, hardware, waar, etc)

• ppaulv
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
jelleeelco schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:47:
[...]

dat weten we niet - we weten niet waar de fout zit, en waar het vandaan komt (omvormer of accu, hardware, waar, etc)
voor zover ik me kan herinneren heb ik alleen problemen gezien met de connectoren tussen de omvormer en de bovenste accu, maar ik heb (vakantie) ook een paar honderd posts over geslagen dus heb niet alles gezien. Dus is er überhaupt iemand die die connector problemen heeft gehad tussen 2 accu's ?

One cookie a day keeps the doctor away !

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59
R.K schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 14:44:

Mijn omvormer is vorig jaar juli bij mij gearriveerd (besteld in mei), de accu waar deze op zat kwam uit een extra bestelling van mij van afgelopen februari.

• a2aan
  • Nu online
Astra schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:51:
[...]

Mijn omvormer is vorig jaar juli bij mij gearriveerd (besteld in mei), de accu waar deze op zat kwam uit een extra bestelling van mij van afgelopen februari.
En jij had ook een gesmolten connector, toch?

Het lijkt me nog te vroeg om conclusies te trekken, maar het lijkt erop dat bij >95% van de gevallen (die we hier kennen) de omvormer en bovenste accumodule beide nieuwer waren dan november 2025, en dat we nu één geval hebben met een oudere omvormer i.c.m. een nieuwere accumodule.

• Astra
a2aan schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:58:
[...]

Ja, die was behoorlijk gesmolten....
a2aan schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:58:
[...]

Het lijkt me nog te vroeg om conclusies te trekken, maar het lijkt erop dat bij >95% van de gevallen (die we hier kennen) de omvormer en bovenste accumodule beide nieuwer waren dan november 2025, en dat we nu één geval hebben met een oudere omvormer i.c.m. een nieuwere accumodule.
Mijne is voor die tijd(september ofzo), en draait intussen al bijna 3800kwh(import+export) mee.
Dus dat zou zo maar eens kunnen.
Altijd 2400w, import en export.

5200wp SolarEdge - 14,4KW 2400AC - k2 pro combo - WP boiler - 2x MHI - Homey shs & HAOS -> NUC i5 32gb akasa fanless

[Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding] Dit gebeurde er met de omvormer. Ipv een strakke lijn. Ging het vermogen van 0 naar 2100w en terug. Pas toen ik hem handmatig op Standby heb gezet, de knop 6 sec ingedrukt en de stekker van de stroom ging die pas stoppen met laden. Dus de BMS doet helemaal niets.
Balen man! Maar, wel even benieuwd, hoe had je gesnuffeld? :+

5200wp SolarEdge - 14,4KW 2400AC - k2 pro combo - WP boiler - 2x MHI - Homey shs & HAOS -> NUC i5 32gb akasa fanless

• Pakhaas
geert1992 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:05:
[...]

Balen man! Maar, wel even benieuwd, hoe had je gesnuffeld? :+
Met het neusje dicht tegen de koelribbels..en dan kort snif snif de neus ophalen. :P

• jelleeelco
Pakhaas schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:14:
[...]

Met het neusje dicht tegen de koelribbels..en dan kort snif snif de neus ophalen. :P
Lag er nog wat op ;)

• a2aan
  • Nu online
Als we, zonder tunnelvisie te willen creëren, naar de serienummers van de batterijmodules kijken, dan zie ik in dit topic tot nu toe het volgende lijstje:
FO4NHN4N41039**
FO4NHN4N41037**
FO4NHN4N34025** (via zendure forum)
FO4NHN4N34007**

Zelf heb ik mijn 2400AC met twee batterijmodules (ook) eind november besteld, en bij mij is de bovenste accumodule FO4NHN4N390**** (en de onderste FO4NHN4N410****). Tot nu toe geen problemen (afkloppen!), maar ik draai dan ook NOM, waarbij ontladen nooit langer dan enkele tientallen minuten >2000W is, en bij opladen zijn het vaak ook maar korte pieken (bij wisselende bewolking), of de accu's zijn al vol voordat de opwek >1500W is (op zonnige dagen).
Pakhaas schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:14:
[...]

Conclusie, het neusje moet tussen de omvormer en accu?

• a2aan
  • Nu online
ppaulv schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:45:
Dat lijkt eerder goed nieuws dan slecht nieuws, maar dat is slechts gebaseerd op speculatie, en niet op harde feiten.

Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen een nieuwe accumodule bovenop installeren, dus áls nieuwe accumodules de oorzaak zijn, dan blijft de kans het grootst dat de connector smelt tussen de bovenste module en de omvormer. Dat lijkt ook gebeurd bij @Astra.

Met een stapel van drie gaat er (meestal) 'slechts' 2/3 van de stroom door de connector tussen de bovenste en de volgende accu, maar mocht de bovenste accu 'immuun' zijn voor het smeltprobleem, en die daaronder niet, dan is die verbinding wellicht alsnog een 'risico', al zijn er tot nu toe nog niet zulke gevallen (hier) bekend.

• Astra
@a2aan Mijn stapel zag er zo uit:

2400AC s/n HOA1NPN4N231*** (juli '25)
AB3000X s/n F02NEN8N3401*** (feb '26)
AB3000X s/n F04NHN4N2400*** (juli '25)
AB3000X s/n F04NHN4N2400*** (juli '25)
AB3000X s/n F04NHN2N1401*** (juli '25)

Vandaag heb ik mijn hittemelder ontvangen en opgehangen in de garage (en uiteraard geïntegreerd in Homey, maar da's een ander verhaal :P). Dat geeft in elk geval een extra stukje 'peace of mind' voor wanneer de vervangende apparatuur er weer staat, maar ook voor tijdens het opladen van de elektrische fietsen, wat toch ook meestal 's nachts gebeurd.

• Hippe Lip
  • Nu online

Hippe Lip

Alles zo lezende krijg ik de indruk (dus géén garantie!) dat het aan (de connector van) de omvormer ligt.

De foto met de glanzende plek op het staal naast de aansluiting van de batterij eronder leek me het uitgelopen plastic van de bovenste connector.

Als je nog eens terugkijkt naar alle beschadigde connectoren, kun je je dan voorstellen dat het onheil van de bovenste van dat koppel connectoren komt?

<John O`Mill>

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:54
Ik heb vanmiddag de Solarflow 800 Plus dat toch eindelijk ontvangen.

Wat ik alleen vreemd vind, in de Zendure app kan ik veel hogere wattages kiezen dan de 800 ontladen en 1000 laden wattage wat deze thuisbatterij (volgens mij) heeft.

Waarom laat Zendure niet gewoon alleen zien wat er mogelijk is voor het betreffende model?

En weet iemand waar ik de daadwerkelijke wattages kan vinden?

Op de ene site zie ik 1200/800 en op de andere 1000/800. Wil geen gedoe maar wel het maximale uit deze thuisbatterij halen.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:40

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

De 800 Plus kan met 1000W laden, dus dat klopt.

Hoever kun je de waarde omhoog schroeven dan?

• Acidrain
Hey op de extra accu van @Astra na, ben ik de enige die (met 3 accu's) in de FO2NEN range zit?
FO2NEN9N400xxxx om precies te zijn. Met de cilindrische cellen en niet de oude pouch.

Omvormer is: HOA1NPN6N36xxxx

Nog geen issues maar staat inmiddels wel uit tot nader bericht.

• Astra
Acidrain schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:42:
Hey op de extra accu van @Astra na, ben ik de enige die (met 3 accu's) in de FO2NEN range zit?
FO2NEN9N400xxxx om precies te zijn. Met de cilindrische cellen en niet de oude pouch.

De accu waarmee bij mij de problemen kwamen was degene met F02NEN...

• luckyl
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 17:00

Van de meeste betrokken apparatuur heb ik op de achtergrond via PB's de serienummers verzameld. Vanavond zal ik het lijstje hier delen en mogelijk kunnen anderen hier iets uit herleiden.

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:54
REDFISH schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:40:
De 800 Plus kan met 1000W laden, dus dat klopt.

Hoever kun je de waarde omhoog schroeven dan?
Waar kun je dat zien?

Ik kan overigens maximaal 7200 watt selecteren (dit slaat natuurlijk nergens op).
Maar wat gebeurt er als ik dat instel? Gaat dat apparaat dat dan proberen of is hij daar wel tegen beveiligd (ik hoop toch dat laatste). Gek dat het niet afgestemd wordt op wat mogelijk is bij het betreffende model.

[ Voor 25% gewijzigd door knorde op 19-05-2026 16:54 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

Bij mij:
  • Batterij = FO2NEN9N400XXXX (midden december een verse levering van Techpunt. Zij leverde toen een lading die vanuit Pre-Order direct vanaf de pallet de overhead deur uit ging).
  • Omvormer = HOA1NPN6N30XXXX (omvormer onbekend, kan bij Techpunt(verse levering) of Elektramat(ouder exemplaat?) vandaan komen.
Zitten angstwekkend dicht bij elkaar:
FO2NEN9N400xxxx om precies te zijn.

[ Voor 102% gewijzigd door Freemann op 19-05-2026 17:02 ]

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

• Hippe Lip
  • Nu online

Hippe Lip

luckyl schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:49:
[...]

Van de meeste betrokken apparatuur heb ik op de achtergrond via PB's de serienummers verzameld. Vanavond zal ik het lijstje hier delen en mogelijk kunnen anderen hier iets uit herleiden.
Mooi werk, @luckyl !
Noteer je de nummers van zowel de omvormer als van de er direct onderliggende accu, neem ik aan?

<John O`Mill>

Pagina: 1 ... 251 252 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.

Voor de nieuwe SolarFlow Mix Serie is er een eigen topic: Het grote Zendure Mix Serie thuisaccu systemen topic.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.