Ik heb het ook gelezen en de schellen vielen me van de ogen. Als lezer van Follow the Money heb ik de nodige artikelen over zorgcowboys gelezen, en in plaats van het aan te pakken krijgen we dit...Wilke schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:09:
[...]
Mag ik aan dit lijstje toevoegen, ook al is het wellicht niet direct gerelateerd aan deze onderhandelingen, de voorpagina van de NRC van vandaag (gelukkig zijn de Volkskrant en NRC dus wel aan het opletten):
[Afbeelding]
Bij de NOS las ik vooralsnog geen woord hierover.
N.b. ik voeg expres geen integraal citaat in, want dat lijkt me niet de bedoeling, maar de strekking is helder. Wederom precies dezelfde lijnen als Amerika. Toezicht uithollen, laissez-faire kapitalisme, precies bezuinigen op de laatste plek waar je op dit gebied zou moeten bezuinigen, en dan ook voor een bedrag dat in in de rijksbegroting nog niet eens een afrondingsfout is, dus evident is de feitelijke bezuiniging niet waar dit om draait. Het toelaten van verdienmodelletjes in de zorg is in dit of naburige topics al vaker aan de orde geweest. Dat gaat zo natuurlijk niet beter worden.
Ik ga in de gaten houden er nog ergens protesten komen, want ik vind dit serieus reden om de straat op te gaan.
Wil je lachen? Basic-Fit-baas maakt donatie van een ton over aan VVD. Heeft er uiteraard niets mee te maken.RobinHood schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:43:
Na het zuur komt het zoet bitter
https://www.utoday.nl/new...or-studenten-en-personeel
[...]
*knip*
[ Voor 16% gewijzigd door NMH op 18-04-2025 19:55 ]