Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:01:
[...]

Ik wil juist af van Nova Launcher. Die wordt niet meer onderhouden (bedrijf erachter is gestopt. Zit nog maar één dev op. En die doet niets). Homeup wil ik gaan gebruiken om OneUI7 te maken zoals ik nu Nova ook gebruik. Een andere launcher die aan mijn behoefte voorziet heb ik nog niet gevonden.
Bij mij bevalt Lawnchair (v.15 nightly) heel erg goed. Zo ver ik weet is dit de enigste custom launcher die gebaseerd is op de Android 15 source code.
Loopt heel erg soepel bij mij, en heb nog nooit een crash of iets dergelijks gehad ondanks dat het een nightly nog is. Hier kun je de laatste nightly vinden:
https://github.com/lawnchairlauncher/lawnchair/releases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

coenox schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:12:
[...]

Ah, wist ik niet. Dat verandert de zaak voor mij ook. Ik zie hier overigens wel een oplossing staan:
https://us.community.sams...me-Up-Update/td-p/3126786
Die knop zie ik niet in de normale launcher. Terwijl die ook zojuist via de samsung store naar een nieuwe versie geupdate is.

Werkt dit bij andere wel? -> home screen -> settings -> More customizations (it's at the bottom)

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 07-02-2025 15:32 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

satshow schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:29:
Ik zie dat homeup uit is met een nieuwe update.
Ik zie deze niet in goodlock en zie het niet in de store.

Nog meer mensen last van?
Werkt dit bij jou toevallig wel? (lees hierboven)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43
spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:40:
[...]

Dit werkt inderdaad

[ Voor 11% gewijzigd door aaronito op 07-02-2025 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:57
is er bij één van die launchers een mogelijkheid om op een andere manier screenshots te nemen. Ik denk bv. aan de 3-vinger swipe van Oneplus, wat super handig was. Nu zo met die handpalm vind ik omslachtig, zeker als je met één hand bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
Cloclo100 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:48:
is er bij één van die launchers een mogelijkheid om op een andere manier screenshots te nemen. Ik denk bv. aan de 3-vinger swipe van Oneplus, wat super handig was. Nu zo met die handpalm vind ik omslachtig, zeker als je met één hand bezig bent.
je kan de quick toggle gebruiken als je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 11:33

TheTeek

TheTeek

Patriot schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:12:
[...]
Wat we dus in feite al wisten: Er is geen ondersteuning vanuit het toestel voor een bluetooth S Pen.

Overigens is uit de video van JerryRigEverything geen sluitend bewijs voor de aanwezigheid van alle hardware die nodig is om een S Pen die voorzien is van een batterij op te laden. Er is één onderdeel zichtbaar aangetroffen (de spoel) die onder andere gebruikt kan worden om zo'n pen te laden.

Dat lijkt misschien een onderscheid zonder verschil, maar het is wezenlijk van belang voor of een S Pen ooit praktisch in gebruik zou kunnen zijn. Als niet het gehele laadcircuit aanwezig is, dan heb je in feite namelijk niks aan een software update die de functionaliteit terugbrengt omdat je dan die pen apart moet gaan laden.
Helemaal eens, maar nu weten we het zeker.

Als je de JerryRigEverything teardown videos van de S25 en de S24 naast elkaar zet zie je duidelijk dat beide telefoons dezelfde laad spoel hebben.
De S Pennen lijken ook qua hardware exact hetzelfde, alleen heeft de pen uit de S25 geen batterij/capacitor. Zelfs de electronica van beide pennen lijken identiek. er is zelfs een plek in de S25 pen met pcb waarop de batterij gesoldeerd kan worden.

Uiteraard blijft het speculeren, maar van wat ik zie is het een software kwestie en een nieuwe pen want de huidige pen heeft die batterij niet.

Los van dat Samsung hier veel gedoe mee zal krijgen zie je dat andere fabrikanten ook dingen doen waar wij als consument niet blij mee zijn, maar als het meer geld oplevert?!
Mensen blijven toch wel de producten kopen, wat maakt het dan nog uit.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
zoals ik ook al eerder aangaf.... de hele bluetooth S-Pen ondersteuning in de firmware mist op de S25 Ultra, want hij kan niet eens verbinden met de optionele Samsung S-Pen Pro en die werkte wel op alle vorige ultra's en notes

Het is naar mijn mening dan ook een normale S-serie toestel geworden getuige de afgeronde schermhoeken, met een ingebouwde opbergplek voor een domme stylus.

mischien dat er volgend jaar een nieuwe Note serie wordt geintroduceerd of voor bepaalde markten een pro versie ...

[ Voor 41% gewijzigd door danda op 07-02-2025 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:40:
[...]

Ja via meer instellingen kom ik bij homeup terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Huh? welke versie van good lock en launcher heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

satshow schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:51:
[...]

Ja via meer instellingen kom ik bij homeup terecht.
Zelfde vraag.. snap niet wat ik fout doe.

Zie toch echt niets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a9dnroBPphioo3U_HUdDuE29De4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/itZKsEJW7aO6YLgFH1rYV4Yd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:56:
[...]

Huh? welke versie van good lock en launcher heb je?
launcher : 16.0.00.233
home: 16.0.00.56
goodlock: 3.0.10.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

TheTeek schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Helemaal eens, maar nu weten we het zeker.

Als je de JerryRigEverything teardown videos van de S25 en de S24 naast elkaar zet zie je duidelijk dat beide telefoons dezelfde laad spoel hebben.
Er zit een spoel, maar die is niet noodzakelijkerwijs om te laden. Dat zegt Zack zelf overigens ook gewoon op dat moment. In de titel doet hij er een beetje geheimzinnig over, maar op dat moment zegt hij dat er eenzelfde soort spoel in zit maar dat die ook gewoon gebruikt kan worden voor sensing. Kijk het maar na. Voor de volledigheid, hij noemt het "niet onmogelijk dat het in staat is om een S Pen op te laden." Dat is niet zo onomwonden als jij het doet voorkomen.

Het is verder interessant om te weten dat er sowieso wel degelijk een hardwareverschil is. De spoel bij de punt van de S Pen is anders aangesloten dan bij (bijvoorbeeld) de S24 Ultra. Daaruit kunnen we voor het al dan niet aanwezig zijn van een laadmogelijkheid niet zoveel afleiden, maar dat geeft wel aan dat er meer anders is dan alleen 'de batterij is uit de pen gehaald.'

Ik wil benadrukken dat ik niet zeg dat ik zeker weet dat de rest van de hardware die nodig is om te laden ontbreekt. Ik zeg alleen dat het feit dat er nu één onderdeel is aangetroffen dat onderdeel uitmaakt van die keten niet meteen betekent dat de rest van die keten óók aanwezig is. Te meer omdat het aangetroffen onderdeel altijd al een dubbele functie heeft gehad.
De S Pennen lijken ook qua hardware exact hetzelfde, alleen heeft de pen uit de S25 geen batterij/capacitor. Zelfs de electronica van beide pennen lijken identiek. er is zelfs een plek in de S25 pen met pcb waarop de batterij gesoldeerd kan worden.
Dat is niet zo gek. De goedkoopste manier om zo'n aanpassing te doen, is de onderdelen die je als overbodig ziet gewoon weglaten. De rest van de pen ga je alleen ontwerptechnisch aanpassen als daar aanleiding voor is.
Uiteraard blijft het speculeren, maar van wat ik zie is het een software kwestie en een nieuwe pen want de huidige pen heeft die batterij niet.

Los van dat Samsung hier veel gedoe mee zal krijgen zie je dat andere fabrikanten ook dingen doen waar wij als consument niet blij mee zijn, maar als het meer geld oplevert?!
Ja, met de nadruk op als. Mijn punt is dus dat het nu alsnog aanbieden van bluetooth als up sell ze onderaan de streep dus niet meer geld op gaat leveren, maar minder.
Mensen blijven toch wel de producten kopen, wat maakt het dan nog uit.
Dat krediet raakt, ook bij Samsung, een keer op. Dat weten zij ook wel, dus als ze het niet hoeven in te leveren dan doen ze het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 07-02-2025 17:18 . Reden: Toevoeging duiding uitspraak Zack ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

aaronito schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 17:07:
[...]

launcher : 16.0.00.233
home: 16.0.00.56
goodlock: 3.0.10.2
Dan snap ik er helemaal niks meer van. Dezelfde versies maar die "extra instellingen" zijn verborgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de batterij. Vannacht was het verbruik 3% en vandaag heel veel met mijn telefoon gedaan o.a. ook zware game geïnstalleerd en gespeeld en nu nog 64% over. Mijn batterij is nog wel aan het leren. Dus denk dat het nog beter kan worden.

Nog 1 vraagje hoe krijg ik een app van startscherm naar app drawer? Als ik druk op wis of verwijder kan ik de app helemaal niet terug vinden. Ik hoef niet alle apps op mn startscherm te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 23:40
elaho schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:20:

Nog 1 vraagje hoe krijg ik een app van startscherm naar app drawer? Als ik druk op wis of verwijder kan ik de app helemaal niet terug vinden. Ik hoef niet alle apps op mn startscherm te hebben.
Standaard staan alle apps altijd al in je app drawer, tenzij je zelf iets hebt ingesteld waardoor dat niet zo is.

Als je 'm niet direct kan vinden, kan je zoeken binnen je app drawer, de app even ingedrukt houden en dan 'Locate app' klikken om te zien waar 'ie precies staat in je app drawer.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTeek
  • Laatst online: 10-09 11:33

TheTeek

TheTeek

Patriot schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 17:14:
[...]
Dat is niet zo onomwonden als jij het doet voorkomen.
Je hebt helemaal gelijk, geen speld tussen te krijgen, maar ik zeg ook niet dat de functie erin zit.
Ik zeg wat ik observeer, maar geef daarbij ook aan dat het speculeren is.
Ik denk, en dat is mijn mening, dat alles aanwezig is en dat het een software afhankelijkheid is.

Ik heb zelf kunnen testen met de originele pen, een S22 Ultra pen en een vervangende S25 Ultra pen en heb geen enkel moment gehad dat de S25 Ultra iets liet zien dat er ondersteuning was voor een "actieve" pen.
Ik sluit niet uit dat het er op een later moment wel komt via Software updates.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Hahn schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:22:
[...]

Standaard staan alle apps altijd al in je app drawer, tenzij je zelf iets hebt ingesteld waardoor dat niet zo is.

Als je 'm niet direct kan vinden, kan je zoeken binnen je app drawer, de app even ingedrukt houden en dan 'Locate app' klikken om te zien waar 'ie precies staat in je app drawer.
Thanks dat lukt idd. Hoe krijg ik apps van startscherm af naar de app drawer? ☺️

Edit al gevonden gewoon wissen, ik dacht dat ik dan de app helemaal van mn telefoon zou verwijderen.😅

[ Voor 9% gewijzigd door elaho op 07-02-2025 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
elaho schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 18:41:
[...]

Thanks dat lukt idd. Hoe krijg ik apps van startscherm af naar de app drawer? ☺️
Als dat gelukt is, dan betekent het dat je app al in je app drawer staat. Dus er is geen sprake van verplaatsen van je startscherm naar je app drawer, want daar staat het al.

Als je de app niet meer op je startscherm wilt hebben, dan kan je de app ingedrukt houden en dan 'Remove' met het prullenbakje klikken (dus niet 'Uninstall' met het stopbordje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Oké bedankt Hahn, ben weer stukje wijzer geworden met mn Samsung telefoon. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

momenol schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:25:
Van mij mogen ze heel die Pen slopen en inruilen voor 1000 mAh batterij meer.
Daar hoeven ze de S-Pen echt niet voor te verwijderen. Ze winnen er amper ruimte mee. En een Ultra zonder S-Pen is geen Ultra.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:48
spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 17:25:
[...]

Dan snap ik er helemaal niks meer van. Dezelfde versies maar die "extra instellingen" zijn verborgen..
Ik heb hetzelfde. Geen Home Up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:52
Kreeg net een pop up dat mijn telefoon binnen 10s opnieuw werd opgestart wegens een beveiliging update.

Dat is best wel instant.. Beveiliging patch van 1 december. Hoop niet dat ze dit altijd zo gaan doen. Vind ik geen nette manier.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Nu online
Vandaag een beetje aan het stoeien geweest met quickstar. Kleuren voor de quick settings wat aangepast.

Iemand anders nog mooie kleuren combinaties?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jaMyDwYb4Z4rQVnfYamYRGqB57k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NhG0Ib3V4dUvSisHPmCxq8iN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

satshow schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 20:00:
Vandaag een beetje aan het stoeien geweest met quickstar. Kleuren voor de quick settings wat aangepast.

Iemand anders nog mooie kleuren combinaties?[Afbeelding]
Ieder z'n smaak, maar ik vind de default stijl gewoon het mooiste :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Net zes dagen in bezig van de 25+, vanmorgen op de fiets terug van de kinderen naar school brengen valt hij uit mijn broekzak...

Jaren lang meerdere telefoons met niet meer dan een krasje op het scherm, nu heel het scherm aan diggelen, kan wel janken... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Nu online
d0s schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:09:
[...]

Ieder z'n smaak, maar ik vind de default stijl gewoon het mooiste :)
Daar heb je helemaal gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Ik heb een 2-1 bookcase, dat je je telefoon los kan halen van de buitenhoes zeg maar. Nu las ik ergens dat dit slecht zou zijn voor de s-pen. Hoe zit dat nu? Anders ga ik even een gewone bookcase halen zonder de uitneembare functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:41
Is het bij de s25 series ook zo als je de galaxy store open maakt 1 van de eerste keren, dat je de vraag krijgt of het oké is dat je data met +700 partners gedeeld mag worden? 7(8)7

Was een serieus wtf momentje op mijn verleden jaar €1400 kostende 24+.

Had er eigenlijk een screenshot van moeten maken. Maar ik was niet amused zeg maar. Zoveel geld neergelegen en dan flikt Samsung dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ottooo schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:40:
Net zes dagen in bezig van de 25+, vanmorgen op de fiets terug van de kinderen naar school brengen valt hij uit mijn broekzak...

Jaren lang meerdere telefoons met niet meer dan een krasje op het scherm, nu heel het scherm aan diggelen, kan wel janken... :'(
Balen, heb het eens gehad met een S23 Ultra. Ik heb hem laten repareren bij een Samsung gecertificeerde store. Kost wat, maar daarna als nieuw. Mijn S25 Ultra heb ik net Visa gekocht. Ben nu een jaar verzekerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
satshow schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 20:00:

Iemand anders nog mooie kleuren combinaties?[Afbeelding]
Beetje jammer dat je de cards niet kunt aanpassen qua kleur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WItGakO4-a5jiS69bg7KU6bv7oc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FSytlIvbW4esh9ZO6g0ltKda.jpg?f=fotoalbum_large

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-09 14:09
Het is de 1ste keer ooit dat facebook niet reload.
Ervoor was dat constant.
Geen idee hoe dat komt maar het is alvast mega positief, hopelijk blijft het zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vachan
  • Nu online
Ik heb gekozen voor de One ui 6 kleuren combinatie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3r5I_LdVHi0aYG_8JACG7YsWG4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xhwuDVPl6dgYV37dTcNA66gP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben maar de telefoon altijd in spaarstand gaan gebruiken. Doe niks anders dan met mijn S23U, maar haal de dag bij lange na niet (van 5.45u tot 19.00u red ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:32

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 07:59:
Ik ben maar de telefoon altijd in spaarstand gaan gebruiken. Doe niks anders dan met mijn S23U, maar haal de dag bij lange na niet (van 5.45u tot 19.00u red ik)
Dan gaat er toch iets niet goed bij je, dit haal ik met 40% van de batterij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8tODFmpUOGSFZIOhzmS0CUpTFM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t7xkcZOhFkvx1reqoPd2UfGT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DON PAPA schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 08:05:
[...]

Dan gaat er toch iets niet goed bij je, dit haal ik met 40% van de batterij

[Afbeelding]
Kan alleen niet vinden wat het is. Het scherm is donkerder dan mijn S23U, dus het is niet dat ik dat opeens feller heb staan.

Guardian battery app geïnstalleerd en daar zie ik ook niks dat opvalt.

Haal 4 uur screen on time per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Wat ben ik blij met de accu duur van de s25 ultra. Hiervoor een s21 ultra maar die was echt aan zijn einde. Die moest ik meerdere keren per dag opladen. Nu smiddags 100 procent van de lader en flink gebruikt navigatie, foto's maken, betalen internet browser en om 12 uur snachts was de accu op 70 procent. Dik tevreden hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Julius schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 08:23:
Wat ben ik blij met de accu duur van de s25 ultra. Hiervoor een s21 ultra maar die was echt aan zijn einde. Die moest ik meerdere keren per dag opladen. Nu smiddags 100 procent van de lader en flink gebruikt navigatie, foto's maken, betalen internet browser en om 12 uur snachts was de accu op 70 procent. Dik tevreden hier
Grappig hoe twee ervaringen zo compleet anders kunnen zijn blijkbaar.

Mijn S25U heeft de slechtste accu die ik in jaren heb gehad. Heb hem wel op max 85% opladen staan, maar goed met de S23U en 80% haalde ik het eind van de dag met gemak.

Telefoon is ook continue lauw warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:05
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 08:31:
[...]

Mijn S25U heeft de slechtste accu die ik in jaren heb gehad. Heb hem wel op max 85% opladen staan, maar goed met de S23U en 80% haalde ik het eind van de dag met gemak.

Ik heb precies hetzelfde. Lauwe telefoon en accu die ik door de dag moet opladen.
Doe er niets bijzonders mee dan wat Outlook en internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 08:31:
[...]

Ik denk dat het in het begin normaal aanvoelt als je toestel warm heeft, had dit trouwens ook.

Ik kom van s23U en de batterij van s25U gaat bij mij veel langer mee dan die van mijn s23U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
aaronito schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:06:
[...]

Ik denk dat het in het begin normaal aanvoelt als je toestel warm heeft, had dit trouwens ook.

Ik kom van s23U en de battery van s25U gaat bij mij veel langer mee dan die van mijn s23U.
Na een week lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:07:
[...]

Na een week lijkt me sterk.
Sorry, had na een week niet gelezen.

Misschien even afwachten. En wat zijn je temps en met welke app? Misschien kunnen we vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik lees net in een artikel over de S25 bij de telegraaf ook dat er problemen schijnen te zijn met de accu en warmte ontwikkeling.

---
Batterijduur
Ook de batterijduur is een punt van kritiek. Bij een nieuw toestel mag je verwachten dat een volle batterijlading voldoende is om af en toe te kunnen bellen, emailen en incidenteel een foto te maken. Maar bij normaal gebruik moet het toestel standaard aan de lader.

Koeling lijkt niet goed te werken
Iets anders dat niet naar behoren lijkt te werken is de koeling van het apparaat. Tijdens WhatsAppen, YouTube video’s kijken of TikTok werd het toestel tijdens de testperiode vlak onder de camera’s opvallend warm. „Samsung herkent het euvel niet, maar we gaan het uitzoeken”, zegt een woordvoerder. „Vooralsnog lijkt het incidenteel, dus het lijkt erop dat het aan het specifieke toestel ligt wat je nu hebt.”
----

Ik herken deze problemen zelf niet met mijn S25U, maar andere hier blijkbaar wel....

[ Voor 5% gewijzigd door DON PAPA op 08-02-2025 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DON PAPA schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:27:
Ik lees net in een artikel over de S25 bij de telegraaf ook dat er problemen schijnen te zijn met de accu en warmte ontwikkeling.

---
Batterijduur
Ook de batterijduur is een punt van kritiek. Bij een nieuw toestel mag je verwachten dat een volle batterijlading voldoende is om af en toe te kunnen bellen, emailen en incidenteel een foto te maken. Maar bij normaal gebruik moet het toestel standaard aan de lader.

Koeling lijkt niet goed te werken
Iets anders dat niet naar behoren lijkt te werken is de koeling van het apparaat. Tijdens WhatsAppen, YouTube video’s kijken of TikTok werd het toestel tijdens de testperiode vlak onder de camera’s opvallend warm. „Samsung herkent het euvel niet, maar we gaan het uitzoeken”, zegt een woordvoerder. „Vooralsnog lijkt het incidenteel, dus het lijkt erop dat het aan het specifieke toestel ligt wat je nu hebt.”
----

Ik herken deze problemen zelf niet met mijn S25U, maar andere hier blijkbaar wel....
En dan is de ellende dus, ga ik hem opsturen voor garantie en is terug herstellen een hel want je kunt geen smart switch meer gebruiken aangezien er geen "donor" telefoon meer is.

Of leer ik er mee leven dat ik 1 a 2 keer per dag moet opladen. Continu in spaarstand gebruiken is ook een optie. Maar ja...

Derde optie is over een jaar weer verkopen en gokken op een goede S26U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
Wel grappig mijn dochter heeft de S25 en is lyrisch over de accu en geloof me die gebruikt hem intensief over de dag.
Hiervoor had ze de S24 en die deed het een stuk minder kwa accuduur.

over mjin eigen S25U kan ik nog weinig zeggen heb hem net een paar dagen heb eerlijk gezegd geen problemen dat hij lauw warm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:46
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:43:
[...]

En dan is de ellende dus, ga ik hem opsturen voor garantie en is terug herstellen een hel want je kunt geen smart switch meer gebruiken aangezien er geen "donor" telefoon meer is.

Of leer ik er mee leven dat ik 1 a 2 keer per dag moet opladen. Continu in spaarstand gebruiken is ook een optie. Maar ja...

Derde optie is over een jaar weer verkopen en gokken op een goede S26U.
En als je hem opnieuw installeert juist zonder smart switch? Doe zelf nieuwe telefoons ook helemaal fresh installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kakkerlak schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:59:
[...]

En als je hem opnieuw installeert juist zonder smart switch? Doe zelf nieuwe telefoons ook helemaal fresh installeren.
Niet echt zin in om 100 apps opnieuw te installeren en configureren, alles op de juiste plek stellen, alle customisation opnieuw doen etc. Ben ik wel paar dagen mee bezig.

30 sec video kijken zorgt voor een cpu temp van 60 tot 65 graden. Constant rond de 44 graden met browsen, accu op 36 graden.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 08-02-2025 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Ik ben ook dik tevreden over de accu van mijn S25 ultra, haal zo'n 10-11u scherm aan tijd op een volledige lading denk ik als ik zo mijn statistieken bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
heeft iedereen zo'n énorm druk leven buiten de deur dat je niet ff (halverwege de dag) 45-60 minuten je foon kan (snel)laden zodat je met gemak de dag doorkomt?

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 08-02-2025 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:46
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:01:
[...]

Niet echt zin in om 100 apps opnieuw te installeren en configureren, alles op de juiste plek stellen, alle customisation opnieuw doen etc. Ben ik wel paar dagen mee bezig.

30 sec video kijken zorgt voor een cpu temp van 60 tot 65 graden. Constant rond de 44 graden met browsen, accu op 36 graden.
Ja het is wel even een werkje. Maar anders even met minimale aantal apps proberen. Of anders terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Statistieken heb je ook helemaal niks aan.

17% verbruikt in 3 uur.
Alle apps die er getoond worden zijn samen net 2%.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 08-02-2025 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:30
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:08:

17% verbruikt in 3 uur.
Er zou een % bij moeten staan voor schermverbruik etc want dit is dan hetgene wat je mist lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DM89 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:14:
[...]

Er zou een % bij moeten staan voor schermverbruik etc want dit is dan hetgene wat je mist lijkt mij..
Nee, zie geen % voor schermverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:30
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:16:
[...]

Nee, zie geen % voor schermverbruik.
Nee dat bedoelde ik ook, de missende % zal in het schermverbuik zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
Ottooo schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:40:

Schrale troost maar dankzij jouw verhaal ben ik vanmorgen even naar een onafhankelijke shop geweest om een hoesje te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 03:18
Kakkerlak schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:05:
[...]

Ja het is wel even een werkje. Maar anders even met minimale aantal apps proberen. Of anders terug sturen.
Denk dat ik dit ook ga doen. Heb toch het idee dat Smart Switch oorzaak is van mindere accu prestaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 13:37
@Phusebox:

Daarom heb ik - voor als mijn S25U ooit nog geleverd wordt- een S24U, S24 en S23 liggen om via Smartswtich de boel terug te kunnen zetten.

Nee, zonder gekheid (al heb ik die toestellen daadwerkelijk in gebruik), jouw accu moet gewoon beter kunnen.

Alleen heeft terugsturen weinig zin als eerste stap. Je zou in plaats daarvan dan beter toch een fabrieks-reset kunnen doen en met een enkele noodzakelijke app eens kunnen kijken of het warm worden en de SOT dan opgelost zijn.

Zo ja, dan had terugsturen niets geholpen toch?

Al eens cache van alle apps verwijderd? (1. Turn off the device. 2. Connect To Computer , Press and hold the Volume Up key and then press and hold the Power key 3. When the Android logo displays, ...etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Bart1977 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:21:
[...]
Denk dat ik dit ook ga doen. Heb toch het idee dat Smart Switch oorzaak is van mindere accu prestaties.
Ik heb ook Smart Switch gebruikt, en heb een prima accu verbruik. Misschien is delen wat de fabricagedatum van de batterij is, misschien zit er wel een verkeerde batch tussen. Die van mij is van 19 november 2024

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 08-02-2025 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
DON PAPA schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:27:
[...]

Ik heb ook Smart Switch gebruikt, en heb een prima accu verbruik. Misschien is delen wat de productie datum van de accu's zijn, misschien zit er wel een verkeerde batch tussen. Die van mij is van 19 november 2024
Ik kwam alleen van een niet samsung device. Jij? Productie datum accu is 7 januari 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Bart1977 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:29:
[...]

Ik kwam alleen van een niet samsung device. Jij? Productie datum accu is 7 januari 2025.
Samsung S22U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-06 12:56
Ik heb smart switch gebruikt en mijn accu werkt goed alleen moet wel zeggen dat hij soms heel warm wordt achter de camera. Vooral bij een simpel spelletje waar mijn S24 ultra vaak niet warm van werd maar mijn S25 ultra wel.

Mijn batterij is geproduceerd op 26 december 2024.

[ Voor 10% gewijzigd door DannyHrmnns op 08-02-2025 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1977
Ben alleen benieuwd als ik een factory reset doe en een Backup terugzet of dat dan verschil maakt tussen niet een Backup terugzetten en volledig vanaf Nieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 13:37
Bart1977 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:39:
Ben alleen benieuwd als ik een factory reset doe en een Backup terugzet of dat dan verschil maakt tussen niet een Backup terugzetten en volledig vanaf Nieuw starten.
Ik ben benieuwd of ik oudejaarsavond 2025 de ;) Staatsloterij ga winnen :+

Natuurlijk weet je dit niet van te voren. Zit het probleem in je backup dan is na het terugzetten daarvan het probleem er nog steeds.

Zit het probleem in iets anders wat daarvoor mis ging, maar niet in de backup zit, dan is je probleem over.

Alleen door het te proberen zal je het weten.

Wat je ook nog eens kan doen is (vrijwel) alle apps die je niet werkelijk nodig hebt geforceerd te stoppen. Kijken wat hij dan doet

(App icon lang indrukken> App info> Gedwongen stoppen > )

[ Voor 13% gewijzigd door robbvdb op 08-02-2025 12:05 . Reden: Terechte hint van Bart dat het niet de lotto is o oudejaarsavond ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
@Phusebox wat je ook nog kan proberen is het prestatie profiel op licht te zetten. Volgens Steve matheson merk je daar niks van maar heeft het wel een positieve invloed op de batterij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart1977
robbvdb schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:01:
[...]

Ik ben benieuwd of ik oudejaarsavond 2025 de lotto ga winnen :+

Natuurlijk weet je dit niet van te voren. Zit het probleem in je backup dan is na het terugzetten daarvan het probleem er nog steeds.

Zit het probleem in iets anders wat daarvoor mis ging, maar niet in de backup zit, dan is je probleem over.

Alleen door het te proberen zal je het weten.
Hoho oudjaar is staatsloterij he niet lotto 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:02:
@Phusebox wat je ook nog kan proberen is het prestatie profiel op licht te zetten. Volgens Steve matheson merk je daar niks van maar heeft het wel een positieve invloed op de batterij.
Staat ie al sinds dag 1 op. ;)

Met alle besparende settings heb ik in feite een nog mindere telefoon dan een A55 stock.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 08-02-2025 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wat bij mijn vorige toestellen erg hielp was het performance level lager zetten

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Batterijduur van de S25 plus viel me aanvankelijk wat tegen, maar is nu na 3/4 dagen inleren een stukje beter geworden. Vergelijkbaar nu met de S23 plus die ik eerder had.

Bij voorgaande telefoons nooit veel last gehad van indertijd, maar dit is de eerste keer dat ik hem blanco heb ingesteld zonder smart switch. Mogelijk zit het daarin.

[ Voor 8% gewijzigd door d0s op 08-02-2025 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

Ik ook S23U naar S25U, clean install. Eerste dag (dinsdag 4 feb) compleet geïnstalleerd, 4 uur later of zo klaar met configureren / installeren en opgeladen door de nacht naar 100%. Daarna 72 uur(!) van 100 - 7% met 6,5 uur screen on.
Ik kreeg de S23U al niet leeg, dit is nog even een factor beter. Vandaag 12% verbruikt, met 2,5 uur screen on.
Dat zou dus betekenen dat ik er 16-20 uur screen on uit zou kunnen halen, waanzinnig.

Maar goed, als je dus mindere batterij hebt dan kan het een lemon zijn, dan gewoon terug sturen en nog een kans? Maar als het dan weer speelt is de kans groot dat het ligt aan het niet doen van een clean install.
Ik heb niet alle replies doorgelezen, je hebt al wel je cache leeg gedonderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:38
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:43:
[...]
In de instellingen is er een 'temporary cloud backup', waarbij je alles 30dagen bij Samsung online gooit.

Heb ook een smart switch gedaan (na twijfel want idd anders 2dagen bezig). Ook geen top resultaten, maar ik wacht nog even af.
Vervelend dat die batterij statistieken op niks meer trekken, dacht dat dit vroeger anders was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:41
AtlAntA schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 19:32:
Kreeg net een pop up dat mijn telefoon binnen 10s opnieuw werd opgestart wegens een beveiliging update.

Dat is best wel instant.. Beveiliging patch van 1 december. Hoop niet dat ze dit altijd zo gaan doen. Vind ik geen nette manier.
Ik heb nog geen losse herstart gehad, maar draai al wel de 1 december beveiligingspatch. De mijne is afgaande op de batterijstatistieken begin januari gemaakt. Misschien heb je een popupbericht gemist? Lijkt me idd niet normaal, een melding 'ik ga binnen 10 sec opnieuw opstarten.'
Phusebox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:08:

17% verbruikt in 3 uur.
28% verbruikt in 21 uur, zonder licht profiel, besparing of wat dan ook. Daar zat natuurlijk de nacht in, maar met AOD en volgens de details 2:32 schermtijd. De telefoon voelt alleen wat warmer bij sommige spelletjes, verder gewoon kamertemperatuur, ook als ik het hoesje eraf haal voelt het niet warm of lauwwarm.

Je hebt je oude Samsung niet meer? Anders zou ik zeggen doe eens een clean reset en check eens of de telefoon dan nog hetzelfde gedrag vertoont. Het is wat mij betreft in ieder geval niet normaal. Ken je misschien iemand met een oude Samsung waar je even een smartswitch op zou kunnen doen, zodat je wat kan testen?

Als dat echt geen optie is, dan misschien toch maar een clean install proberen? Ik zou persoonlijk liever weer alle apps in moeten stellen dan genoegen nemen met een telefoon die nieuw nog geen dag redt zonder dat je er intensieve spelletjes op speelt.
_Bailey_ schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:05:
heeft iedereen zo'n énorm druk leven buiten de deur dat je niet ff (halverwege de dag) 45-60 minuten je foon kan (snel)laden zodat je met gemak de dag doorkomt?
Die kan je ook omkeren. Ben jij nooit een hele dag actief buiten de deur zodat opladen gewoonweg niet mogelijk is tenzij je een powerbank meesleept? :+

Maar daar gaat 't niet om. Vaker dan 1 keer per dag laden zou niet nodig moeten zijn op een nieuwe telefoon met een accu die even groot is als de voorganger die het wel gemakkelijk een dag volhield. Zeker niet als de nieuwe is uitgerust met een zuinigere SoC. En al helemaal niet als anderen juist zeggen dat ze met gemak 2 keer zo lang doen met de accu zonder allerlei energiebesparende maatregelen. Dan zit er gewoon iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DeGroteMuis schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:41:
[...]

Ik heb nog geen losse herstart gehad, maar draai al wel de 1 december beveiligingspatch. De mijne is afgaande op de batterijstatistieken begin januari gemaakt. Misschien heb je een popupbericht gemist? Lijkt me idd niet normaal, een melding 'ik ga binnen 10 sec opnieuw opstarten.'
Ik weet dus niet 100% zeker of ik voor die instant update al de security patch van 1 december had. Ik dacht van niet maar weet het niet zeker. De batterij is van 24-12-24 maar weet niet of dat ook betekent of de telefoon toen ook inelkaar gezet is inclusief software. Een collega van mij had precies hetzelfde op dezelfde dag. Vrij zeker dat we geen popup gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Nu online
Ik heb het ook met smart switch geïnstalleerd. Heb op zich geen probleem. Zou het alsnog de moeite waard zijn om de telefoon naar fabriek instellingen te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:38
satshow schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:07:
Ik heb het ook met smart switch geïnstalleerd. Heb op zich geen probleem. Zou het alsnog de moeite waard zijn om de telefoon naar fabriek instellingen te zetten?
Zolang er geen problemen zijn, zou ik me de moeite besparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Nu online
Hakki schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:55:
[...]

Zolang er geen problemen zijn, zou ik me de moeite besparen
Accu gaat lang mee. Voor de rest zover ik weet geen probleem. Alles draait smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Is het iemand al gelukt om Home Up te installeren? Ik zie de extra opties niet bij de instellingen van Home Screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
satshow schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:14:
[...]

Accu gaat lang mee. Voor de rest zover ik weet geen probleem. Alles draait smooth.
Als alles goed draait en je geen problemen hebt, wat denk je dat een reset naar fabrieksinstellingen je nog op zal leveren dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
coenox schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:21:
Is het iemand al gelukt om Home Up te installeren? Ik zie de extra opties niet bij de instellingen van Home Screen.
Je kan de laatste APK van verschillende APK sites halen. Ik heb geloof ik APKmirror gebruikt. Wordt daarna gewoon herkent in goodlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Nu online
Hahn schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:23:
[...]

Als alles goed draait en je geen problemen hebt, wat denk je dat een reset naar fabrieksinstellingen je nog op zal leveren dan?
Wellicht nog wat zooi die is achtergebleven.

Ben zojuist aan het spelen geweest met chatGTP. Heb deze kleuren laten bedenken voor quick panel thema.

Met gemini lukt me dit niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
satshow schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:46:
[...]

Wellicht nog wat zooi die is achtergebleven.
Als jij uren wilt besteden aan alles opnieuw instellen en installeren, om een beetje 'zooi' weg te krijgen, moet je dat vooral doen. Als je telefoon nu gewoon soepel werkt, dan zal je daar alleen weinig tot niks van gaan merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Nu online
Hahn schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:48:
[...]

Als jij uren wilt besteden aan alles opnieuw instellen en installeren, om een beetje 'zooi' weg te krijgen, moet je dat vooral doen. Als je telefoon nu gewoon soepel werkt, dan zal je daar alleen weinig tot niks van gaan merken.
Ja klopt. Kan altijd nog in de toekomst als het nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Heb de S25U 512GB sinds maandag in het gebruik en alles met Smart Switch overgezet van de S22U 128GB. Behalve paar kleine instellingsprobleempjes en het gebruikelijke banken apps certificeren gaat alles goed.
2,5 dag met een accu, ik herken de accu problemen niet.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:34
Ik ben deze video aan het kijken, staan wel een aantal goede dingen in die een beetje verstopt zitten in One UI 7. En komende van een 6 jaar oud toestel zonder S-pen wist ik een hoop dingen ook nog niet.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Nu online
Straks even kijken, denk dat het ook voor de plus en gewone versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als iemand nog een Samsung code wilt;

Dit hoort op V&A
Geeft je 244,45 korting.

[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 08-02-2025 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Laatst online: 02-09 14:52
Dit hoort op V&A

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 08-02-2025 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Chip. schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 17:54:
Een topic report is effectiever
Dit topic is om over de S25's te praten, voor prijzen en kortingscodes is een apart topic: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen :)

[ Voor 35% gewijzigd door PaT op 08-02-2025 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Nu online
Welke schermresolutie gebruiken jullie? Ik ben op het moment full HD aan het testen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:57
Batterijverbruik is zo subjectief dat je onmogelijk met mekaar kan vergelijken, iedereen gebruikt andere apps of hecht er een ander belang aan. Ik heb bv. Altijd Garmin connect op de achtergrond draaien, omdat ik dat zo wil. Dat zal wel wat extra verbruik met zich meebrengen, maar ik neem het erbij. Er zijn wel een paar grootverbruikers die er zeker toe doen;
- wifi of 4G/5G. Als ik heel de dag thuis of op kantoor ben, haal ik ook gemakkelijk 8u SOT. Mobiel netwerk verbruikt gewoon veel meer. Bonus voor mij is 5G uitzetten als ik van huis ben, dat zuipt ook meer dan 4G.
- Max resolutie of Full HD. Ja meer ppi bij de QHD resolutie, maar het is verwaarloosbaar op zo een klein scherm en je went er snel aan. Ikzelf heb gewoon de QHD aanstaan.
- Gebruik van Android auto of Spotify. Ik had gisteren 4u30 SOT maar wel anderhalf uur Waze, 3u30 Android Auto, 1u20 maps en 3u47 Spotify op achtergrond. Bonusverbruik is nog 4G verbruik bij Spotify. SOT wilt dus niet zomaar alles zeggen.

Misschien kan je het op deze manier nuanceren @Phusebox . 4u30 sot op 24u lijkt dus niet veel, maar ik heb de GSM echt veel gebruikt(in the wild, zonder Wi-fi) en ook nog wat gegamed tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:10

masauri

aka qwybyte

Freaky feit van de dag, mijn s25u is geproduceerd op mijn verjaardag 😆.
Was it ment to be?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Nog steeds heel tevreden met mijn s25 ultra, ook de accu is uitstekend. Vandaag weer veel gedaan op mn telefoon en eindigde met 71% accu. Vanavond voor het eerst Google pay gebruikt, maar ik ontgrendelde mijn toestel en hield deze tegen de betaalautomaat maar er gebeurde niks. Dus ik opende wallet en toen er tegenaan en toen deed ie het. Kan dat niet veel sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
elaho schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:30:
Nog steeds heel tevreden met mijn s25 ultra, ook de accu is uitstekend. Vandaag weer veel gedaan op mn telefoon en eindigde met 71% accu. Vanavond voor het eerst Google pay gebruikt, maar ik ontgrendelde mijn toestel en hield deze tegen de betaalautomaat maar er gebeurde niks. Dus ik opende wallet en toen er tegenaan en toen deed ie het. Kan dat niet veel sneller?
Ik heb vandaag voor het eerst betaald met mijn 25U alleen telefoon unlocken en betalen ING/GooglePay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:53
Wat is de standaard wallet-app, te vinden onder de nfc-instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Oh even gekeken bij mijn nfc instellingen en de standaard wallet stond op Samsung wallet ipv Google wallet. Misschien was dat het dat ik niet snel kon betalen maar eerst Google wallet moest openen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:17:
[...]

Dit topic is om over de S25's te praten, voor prijzen en kortingscodes is een apart topic: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen :)
Begrijpelijk dat soms het ingrijpen door een moderator niet altijd begrepen of niet als passend wordt ervaren. Commentaar danwel feedback hierop hoort echter niet in het forum maar of in een bericht naar de betreffende moderator of hier: Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoons

[ Voor 69% gewijzigd door 13art op 09-02-2025 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Eens een keer niet in de nacht geladen om te zien wat de telefoon doet als ik hem niet gebruik.

17% accu eraf in 6,5 uur. 😞

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJ0xzr8asgf5hfyLux7Iw2q8r_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4vTnh5AC89OWqE6vjokoPM1.jpg?f=fotoalbum_large

En dan volg je een stappenplan van google zelf om batterijverbruik ban play store te verhelpen en is je hele telefoon naar de zak. Horloge niet meer gekoppeld en is ook niet meer terug te verbinden, google Wallet leeg, android auto leeg.

Feest. Wat een miskoop dit ding...

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 09-02-2025 07:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 06:54:
Eens een keer niet in de nacht geladen om te zien wat de telefoon doet als ik hem niet gebruik.

[Afbeelding]

En dan volg je een stappenplan van google zelf om batterijverbruik ban play store te verhelpen en is je hele telefoon naar de zak. Horloge niet meer gekoppeld en is ook niet meer terug te verbinden, google Wallet leeg, android auto leeg.

Feest. Wat een miskoop dit ding...
Ik wil niet vervelend doen, maar je hebt zeker de gebruikersdata van de Google Play Services gewist? Dan ben je daarna idd die dingen die je noemt kwijt. Dat is op ieder Android toestel zo, dus dat ligt niet aan de S25.

Maar als ik jou was zou ik toch echt helemaal opnieuw beginnen met fabrieksinstellingen, want er is duidelijk software matig iets verkeerd wat jouw toestel (accu) leeg slurpt.
Is even werk, maar dan heb je ook wat daarna waarschijnlijk en kun je eindelijk van je nieuwe toestel gaan genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
edgarf28 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 08:12:
[...]

Ik wil niet vervelend doen, maar je hebt zeker de gebruikersdata van de Google Play Services gewist? Dan ben je daarna idd die dingen die je noemt kwijt. Dat is op ieder Android toestel zo, dus dat ligt niet aan de S25.

Maar als ik jou was zou ik toch echt helemaal opnieuw beginnen met fabrieksinstellingen, want er is duidelijk software matig iets verkeerd wat jouw toestel (accu) leeg slurpt.
Is even werk, maar dan heb je ook wat daarna waarschijnlijk en kun je eindelijk van je nieuwe toestel gaan genieten.
Ja dat heb ik gedaan want stond in het stappenplan van google zonder enige waarschuwing.
En nu krijg ik met geen mogelijkheid mijn horloge meer aan de gang.

Ben er helemaal klaar mee. Volgende wordt dan maar een iPhone en Apple watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:03
Op oudere android versies heb je de optie 'pay with current open app'. Dat zou het gedrag kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 06:54:

Heb je dit al eens gedaan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFdzWosP_fj2Xpl54gmnDEN64-4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kmCwLkUHYjqM3Vd6LbYjyRGc.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2