Yes, geen app gevonden en verder geen issues.
Via Thermal Guardian dit gezien, maar kan er via Google helemaal niks over vinden.
:strip_exif()/f/image/BkHPID2ohqQABOhBDEWTyS23.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 09-02-2025 09:24 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Probeer onder intelligent wifi eens alles uit te zetten:Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 08:53:
[...]
Yes, geen app gevonden en verder geen issues.
Via Thermal Guardian dit gezien, maar kan er via Google helemaal niks over vinden.
[Afbeelding]
En dan terug naar 1996 met je telefoon. Zo kan ik alles wel uitzetten.edgarf28 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 09:31:
[...]
Probeer onder intelligent wifi eens alles uit te zetten:
[Afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 09-02-2025 09:52 ]
Tsja, deze functies staan bij mij altijd op uit, en heb ik nog nooit nuttig gevonden of gebruikt. Als je eigen wifi netwerk gewoon goed is dan zijn deze functies ook overbodig in mijn ogen. Slurpt alleen maar batterij als iets overbodig aan staatPhusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 09:43:
[...]
En dan terug naar 1996 met je telefoon. Zo kan ik alles wel uitzetten.
Begin nu is gewoon van nul af aan, geef de telefoon gewoon een fabriek reset, en kijk dan is wat de batterij doet. Persoonlijk denk ik dat er iets mis is gegaan met het overzetten van je oude naar de nieuwe telefoon. En mocht de telefoon nog steeds de batterij zeer snel leeg trekken na de reset, dan weet je meteen dat je hem moet laten omruilen bij Samsung voor een ander exemplaar waar de batterij wel goed van werkt. Ik snap dat dit niet is waar je op zit te wachten, maar op deze manier (alles uitzetten) kom je ook niet verder...Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 09:43:
[...]
Ik heb al alles wat deze telefoon een flagship maakt uit staan. Helderheid, refresh rate, cpu gelimiteerd etc etc. Zoals ik al zei een A55 is beter waarschijnlijk.
Hoe vervelend ook, het ding gewoon naar fabrieksinstellingen terug, eerst niets installeren en dan kijken wat hij doet die nacht.Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 09:43:
[...]
En dan terug naar 1996 met je telefoon. Zo kan ik alles wel uitzetten.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 09-02-2025 10:09 ]
Als jouw telefoon (na een fabriek reset) nog steeds 17% van de batterij in 6,5 uur verbruikt, zonder schermtijd, dan snapt Samsung ook wel dat er iets mis is met deze telefoon. Maar ik moet het nog zien, of hij dan nog zoveel batterij verbruik heeft...Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:06:
Samsung gaat toch geen nieuwe telefoon geven omdat je accu minder lang mee gaat. Dat traject wordt een welles nietes spelletje.
Samsung doet daar helemaal niets aan. Je stuurt hem op, ze doen een zogenaamde controle en sturen het toestel weer terug. Dit komt elk jaar weer terug bij de nieuwe S-serie releases. Een RMA pad zou ik absoluut afraden, beter terugsturen onder WKOA.DON PAPA schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:13:
[...]
Als jouw telefoon (na een fabriek reset) nog steeds 17% van de batterij in 6,5 uur verbruikt, zonder schermtijd, dan snapt Samsung ook wel dat er iets mis is met deze telefoon. Maar ik moet het nog zien, of hij dan nog zoveel batterij verbruik heeft...
Haha, ja dat issue zou ik dan ook hebben.Huigie schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:17:
[Afbeelding]
Als je je telefoon reset zorg er dan iig voor dat je beschikking hebt tot 1 van de benodigde gegevens. Google probeerde codes te sturen naar m'n enige apparaat, de S25U met esim die ik gereset had...
1:Als je goed terugleest in de reacties op jouw probleem, dan weet je wat te doen zonder een backup-telefoon m.b.t. je data en apps.Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:06:
Samsung gaat toch geen nieuwe telefoon geven omdat je accu minder lang mee gaat. Dat traject wordt een welles nietes spelletje.
Bovendien heb ik geen backup telefoon.
Ik zal er verder over ophouden, helaas is het wat het is. Ben wel gewend om altijd pech te hebben met alles.
Als het een app zou zijn moet dat toch in 1 van de battery monitors terugkomen.
[ Voor 5% gewijzigd door robbvdb op 09-02-2025 10:33 ]
Een Cloud backup terugzetten heeft nog nooit gewerkt. Dan ben je driekwart kwijt en kun je beter zelf alles doen.robbvdb schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:30:
[...]
1:Als je goed terugleest in de reacties op jouw probleem, dan weet je wat te doen zonder een backup-telefoon m.b.t. je data en apps.
2: Het komt dus niet terug in een batterij monitor
3: In een slachtoffer-rol gaan zitten helpt je niets
4: Zolang je de reset niet doet zal je nooit weten of het aan jouw S25U lag of dat .......
Conclusie: Alleen die reset gaat helpen!
PS: Ik heb een flagship Mercedes gekocht. Het ding kan nog minder dan een Kia Picanto als ik alles uitzet om het brandstofverbruik een beetje binnen de perken te houden. Ik moet alles wat het een premium auto maakt dus uitzetten. Ik heb geen tijd om ermee naar Mercedes te gaan, want die doen er toch niets aan. Ik kan hem ook niet missen, want ik moet rijden. Het brandstofverbruik is veel te hoog, ook al rijdt ik er niet mee. De standkachel heb ik al uitgezet. Ik heb altijd pech met auto's. Het infotainment-scherm zou toch moeten aangeven wat er aan de hand is?
Heb daarnaast ook nog zeker 60 apps gearchiveerd inmiddels. Ben benieuwd.robbvdb schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:38:
Niet verwijderen maar uitzetten zoals ik eerder aangaf!
En dan allemaal (op een enkele essentiële na) , want je zet ze ook zomaar weer aan. Weinig werk!
Iedere keer zet je er een paar meer aan.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 09-02-2025 10:49 ]
Overal inloggen, alle instellingen goed zetten. Je telefoon weer opnieuw instellen zoals je wil.Garret1410 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:59:
Meeste batterij problemen zijn gerelateerd aan backup terug zetten, app/services uitschakelen of vage apps installeren. Ook foto's terugzetten wil wel eens fout gaan maar dan merk je ook dat je telefoon warm wordt.
Doe gewoon een factory reset en zet niets terug, schakel niets uit en installeer geen batterij apps. Je kunt gewoon met je Google account inloggen dus je contacten en email heb je dan.
Kijk het even een aantal dagen aan en installeer dan een aantal apps en als dat geen probleem is dan installeer je weer een aantal apps net zolang dat je alles geïnstalleerd hebt en wellicht kom je erachter welke app de problemen geeft.
Ik heb wel eens problemen in het verleden gehad na een back-up terug zetten en als ik dan alle apps handmatig installeerde was er niets aan de hand.
Je zegt dat je een week bezig bent met telefoon instellen maar dan vraag ik me af wat je dan allemaal hebt geïnstalleerd. Ik ben hooguit een uurtje bezig.
Ik denk dat jij niet anders kan. Of je kan het uitzitten tot de nieuwe iPhone komt.Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:27:
[...]
Overal inloggen, alle instellingen goed zetten. Je telefoon weer opnieuw instellen zoals je wil.
Stuk of 75 apps schat ik.
Ik twijfelde nog even of ik van de S23U moest upgraden naar de S25U. Maar ik denk dat het goed is dat ik hem toch besteld heb danPalthe schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:58:
Ik ook S23U naar S25U, clean install. Eerste dag (dinsdag 4 feb) compleet geïnstalleerd, 4 uur later of zo klaar met configureren / installeren en opgeladen door de nacht naar 100%. Daarna 72 uur(!) van 100 - 7% met 6,5 uur screen on.
Ik kreeg de S23U al niet leeg, dit is nog even een factor beter. Vandaag 12% verbruikt, met 2,5 uur screen on.
Dat zou dus betekenen dat ik er 16-20 uur screen on uit zou kunnen halen, waanzinnig.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Voor zover ik weet is Niet Storen voor inkomende geluiden. Dat doet verder niets met je zelf geinitieerde geluiden zoals die je beschrijft.AtlAntA schreef op maandag 10 februari 2025 @ 07:41:
Ook al staat niet storen aan zonder uitzondering krijg ik nog steeds dat plop geluidje bij het verzenden van een WhatsApp bericht. Ook hoor ik een geluidje als ik gemini opstart via de power knop ingedrukt houden.
Meer mensen hier last van? Dit was bij mijn s23 niet zo en is best irritant gedrag. Herinstallatie van WhatsApp heb ik al geprobeerd.
Slapen modus? Ik vind alleen zoiets onder routines. Misschien dat ik dat had ingesteld op mijn s23 maar denk het niet. Als ik zo lees dan zou ik met zo'n routine alle geluiden uit moeten kunnen zetten behalve media zodra de telefoon in dnd mode gaat?XelaRetak schreef op maandag 10 februari 2025 @ 07:48:
[...]
Voor zover ik weet is Niet Storen voor inkomende geluiden. Dat doet verder niets met je zelf geinitieerde geluiden zoals die je beschrijft.
Gebruik je de "Slapen" modus? Wellicht had je die op je S23U aan, en nu enkel Niet Storen. Ik geloof dat Slapen de telefoon zelf ook op stil zet.
Oh gek, ik zie nu dat de Bedtime mode niet meer lijkt te bestaan. Is dat er wellicht met de nieuwe One UI uit gegooid? Hij lijkt bij mij nu naar de Do not Disturb mode te zijn gegaan en er is daar een schedule met de naam: Sleeping". (Ik heb mijn telefoon op Engels)AtlAntA schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:17:
[...]
Slapen modus? Ik vind alleen zoiets onder routines. Misschien dat ik dat had ingesteld op mijn s23 maar denk het niet. Als ik zo lees dan zou ik met zo'n routine alle geluiden uit moeten kunnen zetten behalve media zodra de telefoon in dnd mode gaat?
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Die plop geluidjes moet je in WhatsApp zelf uitzetten, die gaan inderdaad door do not disturb heen. Ik had precies hetzelfdeAtlAntA schreef op maandag 10 februari 2025 @ 07:41:
Ook al staat niet storen aan zonder uitzondering krijg ik nog steeds dat plop geluidje bij het verzenden van een WhatsApp bericht. Ook hoor ik een geluidje als ik gemini opstart via de power knop ingedrukt houden.
Meer mensen hier last van? Dit was bij mijn s23 niet zo en is best irritant gedrag. Herinstallatie van WhatsApp heb ik al geprobeerd.
Watch heeft ook problemen met het meten van mijn slaap. Beetje vreemd, dat ding moet na een half jaar toch wel de goede software hebben.tploumen schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:00:
Ik loop tegen een drietal issues aan bij mijn S25 Ultra + Watch 7:
1) S25 Ultra maakt geen automatische backups meer s'nachts als hij aan de lader hangt;
2) De batterij van mijn S25 Ultra is sneller leeg dan bij mijn S23 Ultra;
3) De watch 7 meet de slaapstadia niet goed (bij mijn Watch 5 nooit een probleem geweest)
[Afbeelding]
Ervaren jullie dit ook...?
Ook 7% met enkel essentiële apps terwijl je de telefoon niet gebruikt vind ik nog steeds stevig, zeker met profiel light en de andere accubesparende instellingen die je al ingesteld hebt. De mijne deed afgelopen nacht 3% in 7 uur en stond vanochtend op 23% na ik hem zaterdagochtend opgeladen had tot 88%, zonder die accubesparende instellingen.Phusebox schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:35:
[...]
Een Cloud backup terugzetten heeft nog nooit gewerkt. Dan ben je driekwart kwijt en kun je beter zelf alles doen.
En ja al die batterijmonitoring onzin is dus dat, onzin als je er niks aan hebt en er nooit wat van klopt.
Eens dat een reset de enige oplossing is, maar dat is voor mij gewoon geen optie. Dus moet ik er maar mee leren leven.
Ben ook al bezig geweest om een hoop apps te verwijderen maar gaat ook geen verschil maken ben ik bang.
Dat is bij mij alledrie geen enkel probleem. Ik vind vooral het niet lekker meten van je slaapstadia vreemd, hoe zit 'ie om je pols? Zit hij strakker (of juist minder strak) dan je vorige watch?tploumen schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:00:
Ik loop tegen een drietal issues aan bij mijn S25 Ultra + Watch 7:
1) S25 Ultra maakt geen automatische backups meer s'nachts als hij aan de lader hangt;
2) De batterij van mijn S25 Ultra is sneller leeg dan bij mijn S23 Ultra;
3) De watch 7 meet de slaapstadia niet goed (bij mijn Watch 5 nooit een probleem geweest)
[Afbeelding]
Ervaren jullie dit ook...?
[ Voor 15% gewijzigd door Patriot op 10-02-2025 11:44 ]
https://wren.co/join/Devian
Als je het disconnecten van apparaten zelf hebt ingesteld bij een bepaald dba op je routers dan zou het apparaat daar geen invloed op mogen hebben. Als je dat niet hebt gedaan dan kan je proberen de slimme wifi settings 1 voor 1 uit te zetten en kijken welke optie hier invloed op heeft.Devian schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:45:
Ik heb wel een stoorpunt gevonden hoor t.o.v mijn S23 Ultra.
De S25U blijft maar verbinding houden met de verkeerde wifi hotspots hier in huis. Ik heb een mesh netwerk, met geen enkel device problemen. Ik sta naast het access point in de woonkamer (Wifi 6, bekabeld aangesloten) en dat onding zit met wifi 5 verbonden met het access punt van de keuken...
Aan/uit zetten van wifi op de telefoon "lost het op" maar dat is natuurlijk geen oplossing...
Wifi netwerk zelf is correct geconfigureerd, er staan geen prio's ingesteld voor devices etc etc....
Enig idee of er wat settings verborgen zijn op de telefoon waar ik naar kan kijken? Intelligent Wifi heb ik al naar gekeken en mee gespeeld, zonder vooruitgang..
Ja maar... als er ruim 75 apps op je telefoon staan dan ga je daar niet aan beginnen. Dan wacht je liever op een nieuwe iPhone. 😉Bart1977 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:02:
Iedereen met accu issues: ik heb voor mij de oorzaak gevonden. Het is de Smart Switch backup/transitie .Ik raad je aan het volgende te doen:
Doe een backup maken via Samsung backup..dus inclusief apps en homescreen.
Doe een factory reset maak geen gebruik van Google backup of Smart Switch en rond de setup af.
Zet daarna de Samsung backup terug.
Zeker! Als je naar de instellingen van je app gaat en dan naar meldingen, dan zie je onderstaand._Bailey_ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:28:
bij de iPhone heb je de mogelijkheid om notificaties met inhoud daarvan vergrendeld binnen te krijgen op je lockscreen en kan gelezen worden na identificatie middels FaceID.
Is er een soortgelijke mogelijkheid op de S25?
Zelf heb ik geen ervaring met Samsung back-up. Wel 2x met Smart Switch.Bart1977 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:02:
Iedereen met accu issues: ik heb voor mij de oorzaak gevonden. Het is de Smart Switch backup/transitie .Ik raad je aan het volgende te doen:
Doe een backup maken via Samsung backup..dus inclusief apps en homescreen.
Doe een factory reset maak geen gebruik van Google backup of Smart Switch en rond de setup af.
Zet daarna de Samsung backup terug.
Top! DankjewelAndereKoekoek schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:30:
[...]
Zeker! Als je naar de instellingen van je app gaat en dan naar meldingen, dan zie je onderstaand.
'Inhoud op vergrendelscherm' doet wat je nodig hebt.
[Afbeelding]
Werken ze ook proper met je vingerafdrukscanner?Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:27:
[...]
Ik heb deze erop zitten maar wat een gedoe is dat zeg. De eerste mislukte en de tweede heeft alsnog 4 kleine luchtbellen eronder welke niet weggaan. Valt verders niet op maar voor de rest geen rode waas en vingerafdruksensor werkt nog steeds zonder problemen. Maar plakken is een hel![]()
![]()
Ik moet wel bekennen dat ik daarvoor zalm had gegeten en vette vingers had. Ik hoop dat de 4 kleine luchtbellen nog wegtrekken. Maar je ziet er niets van en zit voor de rest perfect. Alleen met scherm uit en dan zijwaarts zie je de belletjes.
https://www.gsmpunt.nl/sc...ctor-display-folie-2-pack
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Moet wel besteld zijn tussen 22 en 26 januari zie ik bij de voorwaardenspartacusNLD schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:16:
Voor wie het ''levertijden topic'' niet meer bijhoud -> https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/81601964
Je kan dus gewoon een watch 7 bij samsung claimen als je bij belsimpel een S25U gekocht hebt MET abbonement.. ook al zeggen ze dat het alleen zonder abbonement is.
Bij mij werkt de Spigen GLAS.tR EZ Fit prima, ook geen probleem met vingerafdruk (besteld bij Amazon, bij GSMPunt is het nog steeds in pre-order).FijneKnul schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:09:
[...]
Werken ze ook proper met je vingerafdrukscanner?
Ik heb eentje van Ali, die werkt wel maar is lastig met mijn vingerafdrukken. Ze worden vaak niet geregistreerd. Ondanks dat ik mijn duim vier keer heb toegevoegd en ook de 'verhoogde detectie' (oid) heb aangezet.
Staat zeer krom of eigenlijk onjuist beschreven in de WhatsApp instellingen maar dit was inderdaad de oplossing. Mijn dank is groot.patshad schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:14:
[...]
Die plop geluidjes moet je in WhatsApp zelf uitzetten, die gaan inderdaad door do not disturb heen. Ik had precies hetzelfde.
Je kan dit in WhatsApp uitzetten via instellingen, meldingen, meldingsgeluid. Ik heb dit uitstaan, hoor geen plopjes meer maar krijg wel een geluidje als er nieuwe berichten binnenkomen.
FijneKnul schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:09:
[...]
Ik heb eentje van Ali, die werkt wel maar is lastig met mijn vingerafdrukken. Ze worden vaak niet geregistreerd. Ondanks dat ik mijn duim vier keer heb toegevoegd en ook de 'verhoogde detectie' (oid) heb aangezet.
Ik heb dezelfde. Werkt perfectStickMan schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:37:
[...]
Bij mij werkt de Spigen GLAS.tR EZ Fit prima, ook geen probleem met vingerafdruk (besteld bij Amazon, bij GSMPunt is het nog steeds in pre-order).
[Afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 10-02-2025 17:59 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 64% gewijzigd door PaT op 11-02-2025 07:24 ]
Werkt perfect juist. Hoefde niets ter veranderen aan mijn eerste registratie van mijn vingerafdruk.FijneKnul schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:09:
[...]
Top. Gelijk geregeld. Gratis cadeau altijd leukspartacusNLD schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:16:
Voor wie het ''levertijden topic'' niet meer bijhoud -> https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/81601964
Je kan dus gewoon een watch 7 bij samsung claimen als je bij belsimpel een S25U gekocht hebt MET abbonement.. ook al zeggen ze dat het alleen zonder abbonement is.
[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 10-02-2025 18:47 ]
[ Voor 16% gewijzigd door RobinNL op 10-02-2025 19:31 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Cool, hoe stel je dat in...?RobinNL schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:46:
Ik had een aantal dagen geleden een achtergrond ingesteld. Vanmiddag zag ik toevallig bij het weer dat het bij mij sneeuwde. Het lockscreen werd hierop aangepast met AI, met dwarrelende sneeuw.
Zulke kleine dingetjes vind ik nou leuk haha
[Afbeelding] [Afbeelding]
Instellingen > Achtergrond en stijl > Achtergronden wijzigen > Maken met AI > Foto-omgeving
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Samsung leert niet zo zienCryRaven schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:51:
Sinds een week een s25 plus in bezit.
Nu heb ik de volgende resultaten qua accu:
[Afbeelding]
Zijn dit een beetje normale cijfers?
Een bug hoogstwaarschijnlijk.Gismo1979 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:54:
[...]
Samsung leert niet zo zien![]()
Bij jou duurt het opladen ook heel lang. Wel 21 uur....
Hier ruim 2 dagenGismo1979 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:54:
[...]
Beetje knullig is het wel, maar zo lang Turn 10 in Forza Motorsport nog steeds praat over overname ipv inhalen en 3 links als er nog 3 ronden over zijn (3 left), keur ik zoveel tijd als ie 100% opgeladen is vs zoveel tijd om op te laden ook nog wel goed.Gismo1979 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:02:
Is inderdaad een bug, maar wel ééntje die er al sinds de release van de S24 inzit.
Ja wat is dit nou, kan je dit niet uitschakelen. Gewoon een potje Clash Royale verloren voor een update.AtlAntA schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 19:32:
Kreeg net een pop up dat mijn telefoon binnen 10s opnieuw werd opgestart wegens een beveiliging update.
Dat is best wel instant.. Beveiliging patch van 1 december. Hoop niet dat ze dit altijd zo gaan doen. Vind ik geen nette manier.
Volgensmij is het een vertaal fout, dacht van Engelse filmpjes gezien te hebben dat het naar iets als dit vertaald: Hoelang kan ik doen met een volledige lading.Gismo1979 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:54:
[...]
[ Voor 58% gewijzigd door TomSt op 10-02-2025 20:45 ]
[ Voor 11% gewijzigd door edgarf28 op 11-02-2025 00:06 ]
1.5u pepperen. Hoe haal je dat nou weer....edgarf28 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 00:05:
Dik tevreden over de accuduur van mijn S25 Ultra, ruim 13u scherm aan tijd vandaag ☺️😳
Heb diverse overbodige systeem apps verwijderd met adbappcontrol, misschien dat dat ook positieve invloed heeft.
[Afbeelding]
Welke zoal?edgarf28 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 00:05:
Dik tevreden over de accuduur van mijn S25 Ultra, ruim 13u scherm aan tijd vandaag ☺️😳
Heb diverse overbodige systeem apps verwijderd met adbappcontrol, misschien dat dat ook positieve invloed heeft.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Zal later vandaag posten welke precies ik verwijderd heb met adbappcontrol, als ik op mn laptop zit.
[ Voor 43% gewijzigd door edgarf28 op 11-02-2025 11:41 ]
Ik heb het ook geprobeerd met de factuur van Belsimpel, maar mijn aanvraag is afgewezen. Had ik misschien toch maar de regel met Odido weg moeten gummenDraconian schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:35:
[...]
Top. Gelijk geregeld. Gratis cadeau altijd leuk
Ik had dit vanmorgen. Zover ik kan zien is noch de firmware noch de Google Play geüpdatet, ik vraag me af wat er dan wel is geïnstalleerd.AtlAntA schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 19:32:
Kreeg net een pop up dat mijn telefoon binnen 10s opnieuw werd opgestart wegens een beveiliging update.
Dat is best wel instant.. Beveiliging patch van 1 december. Hoop niet dat ze dit altijd zo gaan doen. Vind ik geen nette manier.
Nog in behandeling.patshad schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:29:
[...]
Ik heb het ook geprobeerd met de factuur van Belsimpel, maar mijn aanvraag is afgewezen. Had ik misschien toch maar de regel met Odido weg moeten gummen. Is de aanvraag bij jou wel goedgekeurd?
Ik heb de EAN welke op het doosje staat doorgegeven. Deze is gelijk aan diegene die bij de actievoorwaarden staat vermeld. Telefoon was op 25 januari besteld. Benieuwd of het bij jou wel lukt dan.Draconian schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:20:
[...]
Nog in behandeling.
Promotie status:
Jouw aanvraag is in behandeling
Heb je wel de juiste EAN? Er staat een lijst bij met welke er in aanmerking komen.
Ik had 22 januari gekocht met verlenging ODIDO.
[ Voor 6% gewijzigd door patshad op 11-02-2025 12:52 ]
Is er ook een reden gegeven waarom je aanvraag is afgekeurd?patshad schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:29:
[...]
Ik heb het ook geprobeerd met de factuur van Belsimpel, maar mijn aanvraag is afgewezen. Had ik misschien toch maar de regel met Odido weg moeten gummen. Is de aanvraag bij jou wel goedgekeurd?
[ Voor 21% gewijzigd door frozenflame op 11-02-2025 13:30 ]
Hier ook net de mail dat het afgekeurd is.frozenflame schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:22:
Ik heb de promotiepagina vanmorgen ingevuld en zojuist al terug dat "deelname niet geschikt is". Het lijkt er op dat iemand eerder gewoon geluk heeft gehad...
Edit voor wat achtergrond: Ik heb mijn toestel besteld met ODIDO abb. bij Belsimpel.
In de mail staat alleen: De deelname is niet geschikt. De aanvraag is mislukt.airwolf83 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:06:
[...]
Is er ook een reden gegeven waarom je aanvraag is afgekeurd?
Zal me niets verbazen als ze de vergissing alsnog terugdraaien. Samsung is doorgaans zeer strikt in het toepassen van de voorwaarden (en terecht overigens).patshad schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:39:
[...]
In de mail staat alleen: De deelname is niet geschikt. De aanvraag is mislukt.
Daar kan je verder niet zoveel mee. Denk inderdaad dat iemand eerder mazzel heeft gehad. Toch jammer!
edgarf28 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 00:05:
[Afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door Vachan op 11-02-2025 17:56 ]
Wat ik heb gemerkt, is dat de accu in deze telefoon erg wisselvallig is. Ik game niet en had 2 dagen terug 10 uur sot op 100%. De volgende dag werd dat ineens 6 uur. Ik begrijp er geen reet van en het lijkt echt apart dat dit zo erg van elkaar verschilt.Vachan schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:56:
[...]
[Afbeelding]
Dit is toch een gigantisch verschil... Heb hem gisteren ook al gefactory reset.......
[ Voor 60% gewijzigd door SePtiCTaNk op 11-02-2025 22:25 ]
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Ik snap niks van deze posts. Je deelt een screenshot waarbij je letterlijk elke minuut op je gsm hebt gezeten sinds loskoppelen van lader. Verder weten we niets van (display) settings, 4g/5g of wifi , welke apps je gebruikt .. en waarom je je überhaupt met iemand anders zijn of haar gebruik vergelijkt , die misschien ook nog volledig andere settings heeft en andere apps gebruikt?Vachan schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:56:
[...]
[Afbeelding]
Dit is toch een gigantisch verschil... Heb hem gisteren ook al gefactory reset.......
Ik had dit ook..kreeg bijvoorbeeld ook geenpop-uo van de ing app als ik iets moest bevestigen na een aankoop met creditcard bijvoorbeeld.elaho schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:11:
Het lukt me nog steeds niet om gedetailleerde meldingen te krijgen op m’n lockscreen van Outlook, whatsapp etc. Ik heb volgens mij alle instellingen goed staan. Gedetailleerde meldingen aan staan. Meldingen vergrendelscherm staan ook etc… iemand nog een idee. Ik krijg nu alleen een klein icoontje op mn vergrendelscherm te zien als er een mail of bericht binnen komt. 🧐
Vandaag ook deze binnen gekregen. Vroeger nooit fan geweest van screen protectors omdat ik ze zelf er nooit goed op kreeg. Wat uiteindelijk natuurlijk leid tot kleine krasjes op je scherm omdat er geen protector opzat. Of hij zat er op en je cover paste niet goed meer. Met mijn s23 ultra van de fiets gevallen. Scherm niet kapot maar verschillende krassen.StickMan schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:37:
[...]
Bij mij werkt de Spigen GLAS.tR EZ Fit prima, ook geen probleem met vingerafdruk (besteld bij Amazon, bij GSMPunt is het nog steeds in pre-order).
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door airwolf83 op 11-02-2025 22:18 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Ernemmer op 11-02-2025 23:08 ]
Ik had dit ook. Wat bij mij hielp was het volgende:elaho schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:11:
Het lukt me nog steeds niet om gedetailleerde meldingen te krijgen op m’n lockscreen van Outlook, whatsapp etc. Ik heb volgens mij alle instellingen goed staan. Gedetailleerde meldingen aan staan. Meldingen vergrendelscherm staan ook etc… iemand nog een idee. Ik krijg nu alleen een klein icoontje op mn vergrendelscherm te zien als er een mail of bericht binnen komt. 🧐
Ik heb Gemini weer snel uitgezet. Spotify aanzetten gaat ook niet.Roost schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:27:
Ik heb gemerkt dat als je op de telefoon Gemini gebruikt je niet meer met je smartwatch via voice command en de Google Assistant iemand kunt bellen of appen... Jammer!
[ Voor 37% gewijzigd door SniperGuy op 12-02-2025 12:07 ]
Op mijn S25 Ultra krijg ik Google assistant als ik Gemini uit zet. Ben al lang blij dat ik van Bixby af ben.SniperGuy schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:06:
Ik had het andersom om mijn oude Galaxy: Gemini disabled en voice commands in Android auto werkte niet meer
Tevens lijkt Gemini op een S20 de vervanger zijn voor de Google assistant omdat ik die laatste echt nergens meer terug kan vinden.
Heb de s25 ultra met een nieuw kpn abbo besteld bij Belsimpel, mijn aanvraag is wel goedgekeurd.frozenflame schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:22:
Ik heb de promotiepagina vanmorgen ingevuld en zojuist al terug dat "deelname niet geschikt is". Het lijkt er op dat iemand eerder gewoon geluk heeft gehad...
Edit voor wat achtergrond: Ik heb mijn toestel besteld met ODIDO abb. bij Belsimpel.
Ik heb dit gisteren ook gehad. Heel irritant, was in de auto aan het navigeren in een (voor mij onbekend) druk centrum, en poef de telefoon werd opnieuw opgestart. Kon het niet tegenhouden. Was een beveiligingsupdate stond er.hcQd schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:37:
[...]
Ik had dit vanmorgen. Zover ik kan zien is noch de firmware noch de Google Play geüpdatet, ik vraag me af wat er dan wel is geïnstalleerd.
Hier ook kpn en goedgekeurddonpablo80 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 15:19:
[...]
Heb de s25 ultra met een nieuw kpn abbo besteld bij Belsimpel, mijn aanvraag is wel goedgekeurd.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Hier s25, met odido bij Belsimpel. In eerste instantie afgekeurd om ik de samenvatting van de bestelling had meegestuurd zonder datum. Vanochtend de factuur met datum opgestuurd, en net bevestiging gehad dat het is goedgekeurd.Mimiix schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 17:55:
[...]
Hier ook kpn en goedgekeurd
Ik vermoed dat het verschil is dat kpn geen speciale actie had met Samsung en odido wel.
[ Voor 3% gewijzigd door elaho op 12-02-2025 19:45 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq