• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:36
Dit is een van de meest magere updates volgens mij.

Al moet ik zeggen dat android 16 icm oneui 8.5 prima werkte.

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:35
satshow schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 06:19:
Ik heb rijrapport ingeschakeld. Zojuist een stukje gereden. Is best veel informatie te zien zoals de snelheid.
Die heb ik gemist denk ik? Waar zit die? En die werkt alleen i.c.m. Android Auto aanhebben staan?

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:32
Is de zoekbalk niet verwijderbaar in het appmenu?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ld2ZWApe6Iu46GLbZPyYDUDgGQI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fscSO6Of7FVWGiFU0ZU3p1L9.jpg?f=user_large

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:27

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Albert020 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 11:39:

[Afbeelding]
Pinch met 2 fingers het start scherm, dan kies je daar Instellingen. (of je gaat via normale settings menu naar Startscherm)

Daar deselecteer je bij Zoekopdracht op Startscherm Google zoeken en Finder. Weg is de Google zoekbalk

Update; Ik moet beter lezen :D ik zie nav onderstaande reactie dat dit specifiek gaat om de finder in het app menu scherm, dat kon ik niet zien adhv screenshot. Vermoed dat deze zoekfunctie niet 123 weg kan worden gehaald...

[ Voor 23% gewijzigd door DerOllie op 07-10-2026 13:27 ]

www.youtube.com/DerOllie

• Albert020
DerOllie schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 12:27:
[...]

Pinch met 2 fingers het start scherm, dan kies je daar Instellingen. (of je gaat via normale settings menu naar Startscherm)

Daar deselecteer je bij Zoekopdracht op Startscherm Google zoeken en Finder. Weg is de Google zoekbalk
Dit werkt alleen voor het startscherm, niet voor het appmenu scherm.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Albert020 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 11:39:

[Afbeelding]
Die staat er al sinds de vorige update. Er zijn meer gevallen van zo'n zwevend balkje, een zoekbalk bij instellingen, een selectiebalk in de bel-app, bijvoorbeeld. Vroeger waren deze er ook, maar dan niet-zwevend.

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:36
robbvdb schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 11:15:
Die heb ik gemist denk ik? Waar zit die? En die werkt alleen i.c.m. Android Auto aanhebben staan?
Instellingen > Verbonden apparaten. En werkt voor auto's die je met bluetooth koppelt.

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:40
Weet iemand hoe je die statusbalk glitch fixt als je een app opent die locatie/camera toegang nodig heeft?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:14
Treveo schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 13:43:
Weet iemand hoe je die statusbalk glitch fixt als je een app opent die locatie/camera toegang nodig heeft?
Daar is een glitch?

• hcQd
  • Nu online
De balk verdwijnt eventjes om de icoontjes voor camera/microfoon/locatie te tonen, ik denk dat dit met opzet is.

[ Voor 3% gewijzigd door hcQd op 07-10-2026 15:44 ]

• hcQd
  • Nu online
In andere nieuws: de Play-update van september is beschikbaar.

• Albert020
hcQd schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 13:28:
[...]

Die staat er al sinds de vorige update. Er zijn meer gevallen van zo'n zwevend balkje, een zoekbalk bij instellingen, een selectiebalk in de bel-app, bijvoorbeeld. Vroeger waren deze er ook, maar dan niet-zwevend.
Dit is mij dan niet opgevallen, zie het nu pas na de update ?
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2