Dit is een van de meest magere updates volgens mij.
Al moet ik zeggen dat android 16 icm oneui 8.5 prima werkte.
Al moet ik zeggen dat android 16 icm oneui 8.5 prima werkte.
Die heb ik gemist denk ik? Waar zit die? En die werkt alleen i.c.m. Android Auto aanhebben staan?satshow schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 06:19:
Ik heb rijrapport ingeschakeld. Zojuist een stukje gereden. Is best veel informatie te zien zoals de snelheid.
Pinch met 2 fingers het start scherm, dan kies je daar Instellingen. (of je gaat via normale settings menu naar Startscherm)Albert020 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 11:39:
Is de zoekbalk niet verwijderbaar in het appmenu?
[Afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door DerOllie op 07-10-2026 13:27 ]
www.youtube.com/DerOllie
Dit werkt alleen voor het startscherm, niet voor het appmenu scherm.DerOllie schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 12:27:
[...]
Pinch met 2 fingers het start scherm, dan kies je daar Instellingen. (of je gaat via normale settings menu naar Startscherm)
Daar deselecteer je bij Zoekopdracht op Startscherm Google zoeken en Finder. Weg is de Google zoekbalk
Die staat er al sinds de vorige update. Er zijn meer gevallen van zo'n zwevend balkje, een zoekbalk bij instellingen, een selectiebalk in de bel-app, bijvoorbeeld. Vroeger waren deze er ook, maar dan niet-zwevend.Albert020 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 11:39:
Is de zoekbalk niet verwijderbaar in het appmenu?
[Afbeelding]
Instellingen > Verbonden apparaten. En werkt voor auto's die je met bluetooth koppelt.robbvdb schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 11:15:
Die heb ik gemist denk ik? Waar zit die? En die werkt alleen i.c.m. Android Auto aanhebben staan?
Daar is een glitch?Treveo schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 13:43:
Weet iemand hoe je die statusbalk glitch fixt als je een app opent die locatie/camera toegang nodig heeft?
De balk verdwijnt eventjes om de icoontjes voor camera/microfoon/locatie te tonen, ik denk dat dit met opzet is.
[ Voor 3% gewijzigd door hcQd op 07-10-2026 15:44 ]
Dit is mij dan niet opgevallen, zie het nu pas na de update ?hcQd schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 13:28:
[...]
Die staat er al sinds de vorige update. Er zijn meer gevallen van zo'n zwevend balkje, een zoekbalk bij instellingen, een selectiebalk in de bel-app, bijvoorbeeld. Vroeger waren deze er ook, maar dan niet-zwevend.