Ben van S24U overgestapt naar iPhone 15PM en heb ook nog even de 16Pro gehad maar ik wil dit jaar weer overstappen naar de S25U als deze tenminste goed presteert.
Ik had met de S24 toch af en toe wat last van kleine haperingen en vond de camera ook niet heel erg goed met name het filmen en de shutter lag binnenshuis.
Wat ik wel goed vond is het scherm met anti reflective coating en OneUi.
iOS 18 is sterk verbeterd en bevalt goed maar ik had toch dat ik met de S24 productief meer kon door alle features en vrijheid die je hebt. Multi window gebruikte regelmatig, de Spen was handig en knippen plakken gaat gewoon beter net zoals het typen. Kortom te veel om op te noemen.
Nu maar hopen dat Samsung met een goede deal komt net als vorig jaar bij de S24
Yargo schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:05:
[...]
Ja, maar het is toch triestig. Al jaren blijven ze hierop hangen en is er eigenlijk amper nog innovatie in hun toestellen. De dingen waar ze dan toch iets aan kunnen doen, vertikken ze. Ik weet wel dat er tegenwoordig maar weinig meer te verbeteren valt, maar op dat gebied zit de concurrentie al jaren ver voor. Hoogstwaarschijnlijk ook geen Magsafe variant en dus ook geen Qi2? Opnieuw een Snapdragon is het enige voordeel maar dat is het dan ook.
Misschien omdat Samsung een Apple filosofie aanhoudt waarbij software en ecosysteem belangrijker is dan hardware.
Ook denk ik dat Chinese telefoon makers minder loon en fabricage kosten hebben of genoegen nemen met minder marge of dat ze door de overheid gesubsidieerd worden. Ik heb in het verleden wel Xiaomi gehad maar ben daar van genezen. Hardware wel goed maar software vond ik helemaal niks en ondanks dat je advertenties had uitgezet kreeg je ze toch nog te zien en de bloatware is verschrikkelijk en je kreeg amper updates.
Misschien is dat nu anders maar aantal jaren terug was dit wel het geval
[
Voor 43% gewijzigd door
Garret1410 op 10-01-2025 20:52
]