Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honderdgulden
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-04 19:13
Ik heb me inmiddels op meerdere email adressen aangemeld maar ik heb geen reactie ontvangen. Hebben anderen wel al een bevestiging per e-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-05 15:16
honderdgulden schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:17:
Ik heb me inmiddels op meerdere email adressen aangemeld maar ik heb geen reactie ontvangen. Hebben anderen wel al een bevestiging per e-mail?
Previeces hetzelfde, enige die terugmailen was belsimpel. De rest niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:48

Flipm0de

geen

ook een beetje aan het meelezen. Zie niet veel staan of de camera nou beter is. De 24u was echt een drama zodra er wat beweging was. Verder was het echt een fijn toestel, maar door de camera niet kunnen switchen van een iphone. Misschien wordt dit het jaar!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honderdgulden
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:18:
[...]

Haha, inderdaad bij mij precies dezelfde ervaring. Is de uitnodiging van Belsimpel bruikbaar voor de Samsung korting? Of is die alleen voor korting van de eigen provider? Dat is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
honderdgulden schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:01:
[...]

Haha, inderdaad bij mij precies dezelfde ervaring. Is de uitnodiging van Belsimpel bruikbaar voor de Samsung korting? Of is die alleen voor korting van de eigen provider? Dat is me niet helemaal duidelijk.
alleen voor aanschaf bij Belsimpel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honderdgulden
Frieda schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:50:
[...]

alleen voor aanschaf bij Belsimpel! :)
Daar was ik al bang voor. Hopen dat Samsung toch nog uitnodigingen gaat mailen want ik wil de S25 ultra aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:57
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:18:
[...]

Hier zelfs geen bevestigingsmail van Belsimpel.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
honderdgulden schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:12:
[...]

Daar was ik al bang voor. Hopen dat Samsung toch nog uitnodigingen gaat mailen want ik wil de S25 ultra aanschaffen.
Ik krijg nu na bijna een week de mail binnen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ja hier ook, beter laat dan nooit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 20:56
Hier ook! Nu alleen nog hopen op goeie deals zonder inruilen van telefoons (vind het zelf wel leuk om mijn oude telefoons te bewaren voor nostalgie/ backup).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

5% en 50 euro dus.. dat samen met 5% korting in de app. Niet eens exta inruil bedragen oid.

Jammer -.-

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-05 17:04
spartacusNLD schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:35:
5% en 50 euro dus.. dat samen met 5% korting in de app. Niet eens exta inruil bedragen oid.

Jammer -.-
Dat is wel karrig inderdaad. Zou het feestje afgelopen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
vorig jaar kwamen die acties pas vlak voor de launch. Toen kreeg je ongeveer elke 6 uur een email van Samsung met extra korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:02
Tenzij je een glazen bol hebt, eerst even afwachten wat de prijzen, kortingen, acties allemaal gaan worden na launch. Ik hou pepper wel in de gaten, daar werden voor de S24 (en alle voorgangers) vele acties gedeeld met behoorlijke kortingen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
Ik was vorig jaar aan het twijfelen of ik de S24U zou nemen. Had wel wat kortingcodes gekregen en op de site van Samsung deze ingevoerd voor de pre-order. Ik twijfelde dus aankoop niet direct gedaan. Toen werd ik gebeld door een medewerker van Samsung. Die had blijkbaar gezien dat ik een paar keer bezig was geweest. Had bij hem aan dat ik twijfelde. Hij bood me een nieuwe kortingcode aan. Ik gaf aan dat ik er al een paar had waarop hij zij dat deze beter was. Moest het maar proberen. Er ging goed 600 Euro vanaf, dus voor de bijl 😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 14:55
cassiekai schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:24:
Ik was vorig jaar aan het twijfelen of ik de S24U zou nemen. Had wel wat kortingcodes gekregen en op de site van Samsung deze ingevoerd voor de pre-order. Ik twijfelde dus aankoop niet direct gedaan. Toen werd ik gebeld door een medewerker van Samsung. Die had blijkbaar gezien dat ik een paar keer bezig was geweest. Had bij hem aan dat ik twijfelde. Hij bood me een nieuwe kortingcode aan. Ik gaf aan dat ik er al een paar had waarop hij zij dat deze beter was. Moest het maar proberen. Er ging goed 600 Euro vanaf, dus voor de bijl 😁.
Ik heb heel regelmatig een gevuld winkelmandje achtergelaten bij de Samsung shop. Nog nooit gebeld door een medewerker. Wel eens op de chat gevraagd hoe het kon dat een gratis accessoire wel op de site stond maar niet in het winkelmandje werd toegevoegd, maar daar werd rondweg onbeleefd op gereageerd. Ik heb dus nu een Oneplus.
Als de S25 Ultra heel veel vernieuwing met zich gaat meebrengen en er een mooie korting in zit ben ik misschien wel weer te verleiden though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
cassiekai schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 22:24:
Wat voor truckjes heb jij uitgehaald? Alleen erin en uit het mandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 09:56:
[...]

je moet je telefoonnummer achterlaten bij inschrijving op zo'n event, dan wordt je gebeld met een aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Frieda schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:40:
[...]

je moet je telefoonnummer achterlaten bij inschrijving op zo'n event, dan wordt je gebeld met een aanbieding.
Whatsapp bericht toch? of zo lijk het?

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Gelekte posters.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7VGfUtLdvUJ_PvERzNDH9jZJMYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/umvWnPWjwe0USwVdpetfw1ur.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftiAFD43G7R8mhokb4-C7xGsb-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5yW6crzorl9wYrVQPVqoGDxp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
spartacusNLD schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 12:59:
[...]

Whatsapp bericht toch? of zo lijk het?
ja kan ook, ze doen een van beide volgens mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Samsung Cases:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kv3oM7Ug8SO69rteUH7TWTlNEpw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AakGVz3tkHTXmj2QglRnUoSZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Die ziet er net wat strakker uit dan m'n S10+ :9~

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

S25 Slim

6.4mm dik. 6.8inch scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rZuvL9UHB3K2k272SQPq1V7QgSI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0MGLFpJUWbdYllkTFT1Pgy3D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCRzYS0KcuIO7hRr1LVfuEtnEio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FfJiRjAEsOeG3oEsCcyBFfgW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:52
Vraag me af wat de meerwaarde van die Slim is? Alweer nodeloos een extra toestel erbij dat iets dunner is. Kunnen ze de volledige S25 line-up niet gewoon algemeen dunner maken door een andere batterij erin te steken? Is er tenminste iets vernieuwend aan 😆.

[ Voor 9% gewijzigd door Yargo op 16-01-2025 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Laatst online: 09-05 20:14
Yargo schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:09:
Vraag me af wat de meerwaarde van die Slim is? Alweer nodeloos een extra toestel erbij dat iets dunner is. Kunnen ze de volledige S25 line-up niet gewoon algemeen dunner maken door een andere batterij erin te steken?
Kunnen ze de volledige line-up niet 1mm dikker maken, de interne indeling iets veranderen en de batterij 30% groter maken?

Iedereen wil wat anders, mij boeit het erg weinig hoe dun mijn mobiel is, al het andere spul wat ik dagelijks gebruikt is gewoon zo dik als handig is of lekker vasthoudt, een dunne telefoon houdt alleen maar minder lekker vast en die mm meer of minder in mijn broekzak maakt ook weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Mschrijver88 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:29:
[...]

Kunnen ze de volledige line-up niet 1mm dikker maken, de interne indeling iets veranderen en de batterij 30% groter maken?

Iedereen wil wat anders, mij boeit het erg weinig hoe dun mijn mobiel is, al het andere spul wat ik dagelijks gebruikt is gewoon zo dik als handig is of lekker vasthoudt, een dunne telefoon houdt alleen maar minder lekker vast en die mm meer of minder in mijn broekzak maakt ook weinig uit.
Feit. Of dezelfde dikte behouden als nu maar dan met die nieuwe soort batterij die in de Slim komt zodat die boven de 5000mah uit komt 🤗.

Las overlaatst ook dat de A36 en A56 wss wel een upgrade naar 45W laden gaan krijgen. Hun budgettelefoons die 1/3 van de S serie kosten gaan omhoog, maar de vlaggenschepen melken ze verder uit. Bijzondere beslissingen daar bij Samsung :X .

EDIT: Blijkbaar krijgt de Slim dan toch geen al te speciale batterij, en zou deze maar 3000 tot 4000 mAh zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Yargo op 17-01-2025 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Ach iedereen heeft andere behoeftes dus speelt Samsung daar op in en Samsung wil natuurlijk geld verdienen dus proberen ze de kosten laag te houden maar toch net genoeg veranderen zodat je het toestel wilt kopen. Echt innovatief als vroeger zijn ze niet meer maar eerlijk is eerlijk, toen was het ook allemaal net niet.

Tegenwoordig kijken mensen denk ik meer naar design, de software, ecosysteem en niet direct naar de beste specs zoals sneller laden.

Wat ik wel jammer vind is dat ze het camerasysteem van de S25 niet hetzelfde als de Ultra gedaan hebben. Dus een 50mp groothoek en 5x Zoomlens of de 3x uitvoeren met een 50mp sensor.

Maar ja, het is afwachten hoe de camera presteert want het zal heus wel iets verbeterd zijn met de nieuwe SD8 Elite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kom hier even lurken nadat vorige weekend het scherm van mijn s23U gebroken is. Vervangen kost een goed bedrag, en zie dat Samsung ook voor cracked toestel nog aardig bedrag terug geeft. Kijken of dat samen met een aanbieding dat aantrekkelijk is voor de s25u!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cassiekai
  • Laatst online: 23:57
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 09:56:
[...]

Heb het gewoon in het mandje laten zitten. Als ik later weer inlogde dan zat het er nog in. Dit meerdere keren gedaan. Niet bewust trouwens, ik twijfelde elke keer omdat ik evengoed ongeveer 1150 moest betalen. Na het telefoontje met een nieuwe code werd het 969€. Heb misschien mazzel gehad. Ik denk dat ik dit jaar de S25U ga overslaan. Ik wil eigenlijk de galaxy tab s10 ultra kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Aanstaande woensdag wordt de S serie officiël aangekondigd... denkt iemand te weten wanneer deze toestellen zullen worden verstuurd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

038Robijno schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:38:
Aanstaande woensdag wordt de S serie officiël aangekondigd... denkt iemand te weten wanneer deze toestellen zullen worden verstuurd?
Vorig jaar binnen een week; 17 januari was unpacked (dacht ik); verzendbevestiging de 23e in de mail. En volgens mij heb ik zelfs pas de 18e of 19e besteld :/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 12:29
Volgende week is er de btw actie MM. Heeft iemand de s24 serie vorig jaar in de btw actie gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-05 17:04
chang schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:42:
Volgende week is er de btw actie MM. Heeft iemand de s24 serie vorig jaar in de btw actie gekocht?
Denk dat je goedkoper uitkomt met de s25 acties van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-05 10:25
038Robijno schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:38:
Volgens Androidworld is vanaf 22 januari de s25 te pre-orderen en verkrijgbaar vanaf 7 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vapormax
chang schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:42:
Op het moment kost een s24 met 256gb €759 euro bij de mediamarkt, met 17,3% btw voordeel wordt deze € 627,69. Je zou beter heel even kunnen wachten en wellicht voor rond de 700 euro met pre-order kortingen/acties een standaard s25 kunnen aanschaffen met een iets beter m13+ panel en 12gb werkgeheugen. Het enige wat voor nu vermoedelijk een nadeel kan zijn is de overhitting van snapdragon 8 elite chipset (als deze daadwerkelijk wereldwijd geleverd wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vapormax schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:24:
[...]

Volgens Androidworld is vanaf 22 januari de s25 te pre-orderen en verkrijgbaar vanaf 7 februari.
Kan kloppen, maar het verleden zijn de toestellen eerder geleverd dan de officiële verkoop datum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vapormax schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:36:
[...]

Op het moment kost een s24 met 256gb €759 euro bij de mediamarkt, met 17,3% btw voordeel wordt deze € 627,69. Je zou beter heel even kunnen wachten en wellicht voor rond de 700 euro met pre-order kortingen/acties een standaard s25 kunnen aanschaffen met een iets beter m13+ panel en 12gb werkgeheugen. Het enige wat voor nu vermoedelijk een nadeel kan zijn is de overhitting van snapdragon 8 elite chipset (als deze daadwerkelijk wereldwijd geleverd wordt)
Overhitting? Samsung past de socs net als in de vorige versies voor hun toestellen nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:29
Ik ben vooral heel benieuwd naar de camera setup van de S25, of deze andere sensors krijgt.

Heb een S23 en daar ben ik tevreden mee (behalve dat nu de accu net voor de 2 jaar garantie periode ermee op houdt). De camera's bevallen alleen wat minder. De S22 Ultra van mijn vriendin maakt betere foto's en filmpjes, ook met slechter licht. Meestal tijdens tripjes laat ik haar dan maar de foto's maken, of ik maak ze met de S22U. Ik vind een Ultra echter te groot.

Ik kan via werk een nieuwe telefoon aanschaffen en het formaat/gewicht van de S23 samen met 411dp is super. De Pixel 9 Pro heeft geen "veilige map" optie, behalve voor bestanden, niet voor apps, en die gebruik ik naast nog een Intune werkprofiel. En is een Exynos en 30 gram zwaarder dan de Samsung, wel betere camera's. Verder is er niks wat in de buurt komt in die maat en verwachtingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 20-01-2025 09:49 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Voor degene die op de slim versie wachten hoop ik dat onderstaand gerucht niet waar is (dan zou hij niet in Nederland uitkomen):
https://www.sammobile.com...launch-only-39-countries/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Gismo1979 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 10:48:
Voor degene die op de slim versie wachten hoop ik dat onderstaand gerucht niet waar is (dan zou hij niet in Nederland uitkomen):
https://www.sammobile.com...launch-only-39-countries/
Een mogelijke verklaring is dat de Samsung Galaxy S25 Slim alleen met eSIM uitgerust is. Deze digitale simkaart wordt nog niet door elke provider ondersteund. Eerder bleek al dat dit de reden was dat de S25 Slim hierdoor niet in de VS zou uitkomen.
Bron: https://www.nieuwemobiel....-Galaxy-S25-Slim-uit.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vapormax
dutchnltweaker schreef op maandag 20 januari 2025 @ 07:21:
[...]

Overhitting? Samsung past de socs net als in de vorige versies voor hun toestellen nog aan.
De samsung s25 krijgt een overgeklokte versie van de 8 elite chipset, maar de standaard 8 elite geeft volgens verschillende bronnen problemen met de warmte. Hieronder een stukje van Sammy fans:

"Will Snapdragon 8 Elite cause overheating in the Galaxy S25?"

Qualcomm’s Snapdragon 8 Elite will power the Galaxy S25 series globally. The new chipset introduces major upgrades in terms of performance, graphics, and artificial intelligence. However, there’s one major issue that’s been popping up during testing of the Snapdragon 8 Elite running devices that is overheating.

The Galaxy S25 series will likely deliver strong performance but this overheating problem could cause issues for users in the long run.

Samsung hoopt dit probleem op te lossen met een grotere of aangepaste vapor chambers, maar is dit werkelijk genoeg is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:12

Christiano007

Ich bin der champion

Vapormax schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:50:
[...]

De samsung s25 krijgt een overgeklokte versie van de 8 elite chipset, maar de standaard 8 elite geeft volgens verschillende bronnen problemen met de warmte. Hieronder een stukje van Sammy fans:

"Will Snapdragon 8 Elite cause overheating in the Galaxy S25?"

Qualcomm’s Snapdragon 8 Elite will power the Galaxy S25 series globally. The new chipset introduces major upgrades in terms of performance, graphics, and artificial intelligence. However, there’s one major issue that’s been popping up during testing of the Snapdragon 8 Elite running devices that is overheating.

The Galaxy S25 series will likely deliver strong performance but this overheating problem could cause issues for users in the long run.

Samsung hoopt dit probleem op te lossen met een grotere of aangepaste vapor chambers, maar is dit werkelijk genoeg is de vraag.
Maar volgens wat test throttled de chip amper tot niet. Dat is tegenstrijdig?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik heb net via mail een kortingscode ontvangen van Samsung (€50). Ik las iets over stapelen. Stel je krijgt via je ander e-mailadres ook deze korting, zou je ze dan beide kunnen gebruiken of is het 1 code per aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 18:36
Net email van Samsung.
Hier is jouw extra pre-order voordeel, gebruik je code voor €50
pre-registratievoordeel & 5% extra Members-voordeel*. Te gebruiken na Galaxy Unpacked, 22/01 om 19:00
Mijn laatste aankoop was de S21+ en die is aan vervanging toe.

Begreep hier van mensen dat je de dag voor de launch grotere acties hebt. Is dit het dan of verwachten jullie nog iets?

Vind deze actie karig en weet niet of ik het alleen met deze korting zou doen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Laatst online: 17-04 12:16
RobinNL schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:21:
Ik heb net via mail een kortingscode ontvangen van Samsung (€50).
Hier de code ook net ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:39
Ik heb net via mail een kortingscode ontvangen van Samsung (€50). Ik las iets over stapelen. Stel je krijgt via je ander e-mailadres ook deze korting, zou je ze dan beide kunnen gebruiken of is het 1 code per aankoop?
Vaak kun je zo'n code ook gebruiken in partnerportals als ING, ICS etc. waar de prijzen al lager liggen dan via de reguliere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:59
nee je kan ze niet stapelen en vorig jaar gaven ze iets van 200 tot 300 korting dus dit aanbod is echt karig ja.

misschien dat je nog 200 euro extra korting krijgt bij inruil?

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 20-01-2025 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:11
Ik heb de code ook ontvangen. Mag toch hopen dat er een betere deal komt.
Wacht wel af komende woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
dutchgio schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:24:
[...]

Vaak kun je zo'n code ook gebruiken in partnerportals als ING, ICS etc. waar de prijzen al lager liggen dan via de reguliere site.
Partnerportals van de bank en creditcardprovider? Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Michel242186 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:24:
[...]

nee je kan ze niet stapelen en vorig jaar gaven ze iets van 200 tot 300 korting dus dit aanbod is echt karig ja.

misschien dat je nog 200 euro extra korting krijgt bij inruil?
De waarde van een S10+ ligt veel lager dan dat bedrag ;) Ik zal er niet meer voor krijgen dan €33. Dan houd ik 'm liever als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
richajax schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:22:
[...]

Hier de code ook net ontvangen.
wel grappig, met 2email adressen aangemeld. Samsung account email niks, en ook geen bevestiging. Andere email wel alles ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Twieeker schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:30:
[...]

Partnerportals van de bank en creditcardprovider? Hoe bedoel je?
Zie bijvoorbeeld:
https://www.icscards.nl/ics-aanbiedingen/samsung

ING heeft ook zo'n portal, en volgens mij met een gratis Samsung account en de memberstore ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Laatst online: 17-04 12:16
dutchnltweaker schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:33:
[...]
wel grappig, met 2email adressen aangemeld. Samsung account email niks, en ook geen bevestiging. Andere email wel alles ontvangen.
😁
Ik 2x Gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 15:49
Uberprutser schreef op maandag 20 januari 2025 @ 09:48:
Ik ben vooral heel benieuwd naar de camera setup van de S25, of deze andere sensors krijgt.
Normale S25 krijgt zelfde cameras als S24, die in feite zelfde cameras heeft als de S23.

Samsung sleutelt de laatste jaren vooral op de S Ultra met de camera's, al valt dat verschil ook reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
dutchgio schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:35:
[...]

Zie bijvoorbeeld:
https://www.icscards.nl/ics-aanbiedingen/samsung

ING heeft ook zo'n portal, en volgens mij met een gratis Samsung account en de memberstore ook.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Ah ik nu ook. Apart, op de andere mail geen bevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mails sturen ze in batches dus wellicht komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ene mail 50 euro korting en 5% extra.
Andere code alleen 50 euro korting

:')

Ben benieuwd of dit het is, want hier wordt je niet vrolijk van als je alle USA kortingen ziet online op youtube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vachan
  • Laatst online: 10-05 11:51
Waarschijnlijk krijg je op de 22 januari of later nog eem mail met betere deals

Dit was de deal van vorig jaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-HJklSuAsPd4B8DYZkxw0iWBns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r07orSoxPlW0kVRk690vwGvs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:03
We gaan het zien, tot nu toe is het maar een zeer magere aanbieding. Maar niks moet, Samsung is niet verplicht korting te geven natuurlijk. Met zo'n korting als vorig jaar zou ik echter overwegen om weer te upgraden, van de S24U naar de S25U. Voor m'n vrouw sowieso, want die komt van de S22U en die is echt niet zo lekker met de Exynos 2200. Vanaf het begin is ze eigenlijk al niet echt tevreden geweest, dus nu overstappen naar de S25+ (ze wil sowieso een maatje kleiner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:47
Tja 50 euro korting, dan heeft Belsimpel een leukere korting met 100 euro korting en een watch 7 cadeau als je een los toestel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vachan schreef op maandag 20 januari 2025 @ 17:27:
Waarschijnlijk krijg je op de 22 januari of later nog eem mail met betere deals

Dit was de deal van vorig jaar

[Afbeelding]
Was dit op de dag zelf? Of net als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:43
dutchnltweaker schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:05:
[...]

Was dit op de dag zelf? Of net als nu.
Samsung members kregen extra mail met kortingscode. Mischien woensdag weer...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Amaze86 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:17:
[...]

Samsung members kregen extra mail met kortingscode. Mischien woensdag weer...
Samsung member heb je toch standaard als je een Samsung account hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:43
dutchnltweaker schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:24:
[...]

Samsung member ben ne toch standaard als je een Samsung account hebt?
Klopt, nu alleen afwachten. Anders hebben ze pech :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Denk dat het voornamelijk weer om AI draait in de aankondiging.
Verder verwacht ik niet veel van de verschillen tussen de S24U en de S25U.
Maar toch neem ik het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-05 15:26
Weet iemand al wat de speciale Samsung kleuren worden van de Ultra? Mijn vrouw heeft de S24 Ultra in zandkleur. Ze stapt alleen over als er een interessante nieuwe kleur is..🙄. Vind ik prima, neem ik die van haar weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vachan
coenox schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:56:
Weet iemand al wat de speciale Samsung kleuren worden van de Ultra? Mijn vrouw heeft de S24 Ultra in zandkleur. Ze stapt alleen over als er een interessante nieuwe kleur is..🙄. Vind ik prima, neem ik die van haar weer.
Waarschijnlijk deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mx7fuEDCY0wxntbzUeXHCg73vkM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xX1D3SL6JOSUbWJg9qVaSviN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:38
Ook code ontvangen, €50 pre-registratievoordeel voor pre-order.. :(

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 20-01-2025 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:41

Leviathan23

I am the proof....

Ben erg benieuwd naar de Jet Black s25 Ultra..... Hopelijk geeft dat geen problemen met voorraad??!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
Mizgala28 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:49:
[...]

Normale S25 krijgt zelfde cameras als S24, die in feite zelfde cameras heeft als de S23.

Samsung sleutelt de laatste jaren vooral op de S Ultra met de camera's, al valt dat verschil ook reuze mee.
Aanpassing

Normale S25 krijgt zelfde cameras als S24, die in feite zelfde cameras heeft als de S23, die in feite zelfde cameras heeft als de S22.

Eén verschil is dat de S22 iets meer zoom had, 3x en de S24 en S25 hebben 2,8x met dezelfde sensor.

Verschil tussen de S23, S24 en S25 is heel beperkt, behalve een snellere SOC.
Het is heel lastig om een upgrade van S22, S23 of S24 aan te bevelen terwijl Samsung gestopt is met innovatie in hun toestellen.

Voordat mensen gaan zeggen dat er niets meer valt te innoveren. Kijk aub naar Chinese merken die veelal Samsung onderdelen gebruiken, zoals de vivo X200 Pro.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:42
Voor alle mensen die zich zorgen maken dat 50 euro wel erg mager is zie @Vachan zijn reactie. Dit is slechts de early bird registratie bonus. Een ieder die zich vooraf heeft geregistreerd krijgt 50 euro extra korting bovenop de reguliere pre-order deal die een ieder krijgt die hem bestelt tussen 22 februari en het moment dat de officiële verkoop begint. Ben je Samsung Member krijg je nog eens 5% extra voordeel. Dus dit is een extra voordeel omdat je interesse hebt getoond. De reguliere pre-order actie is toegankelijk voor iedereen maar alleen als je van te voren ingeschreven hebt krijg je deze 50 euro korting extra, net zoals die 5 procent Members korting.
En wat het stapelen betreft, je kunt meerdere codes invoeren tijdens je bestelling maar accepteert Samsung er vaak maar 1 tegelijk, zou het desondanks toch proberen als ik jou was want nee heb je. Wat zeker wel werkt is via de verschillende kortingsportalen extra korting stapelen zoals via de ING maar ook op Pepper.com staan vaak mooie deals en kortingscodes. Ik heb de vorige keer via ING bestelt en dat leverde een extra korting op van 15%, ongeveer 300 euro dus dat was de moeite waard. En dan was er nog de opmerking dat Belsimpel een 100 euro voucher heeft gestuurd ipv de 50 die Samsung heeft gestuurd. Is hetzelfde verhaal, als jij gaat bestellen bij Belsimpel krijg je er waarschijnlijk nog een korting bij en wel de reguliere 200 euro pre-order korting die iedereen krijgt alleen heb jij dan een voucher met 100 euro extra korting. Dan nog acht ik de kans klein dat ze een betere deal zullen hebben dan Samsung. Ga er maar vanuit dat de Galaxy S25 serie in alle gevallen goedkoper zal zijn om aan te schaffen bij Samsung zelf als je hem los koopt tijdens de pre-order periode. Waarschijnlijk zal je hem alleen met abonnement goedkoper kunnen aanschaffen bij de verschillende telecom aanbieders. Het zou me ook niets verbazen als Samsung daar boven op ook weer een Samsung exclusieve actie met verdubbeling van het opslag geheugen doet d.w.z.1TB voor de prijs van een 512GB variant, hoop het wel tenminste. Scheelt toch ook weer een slok op een borrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:10
@MeanDz Ik heb alleen de 50 korting gekregen terwijl ik wel member ben. Dus geen 5 procent gekregen.

Iemand anders hier heeft wel de 5 procent gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
@Aggressor Ik heb me ingeschreven met meerdere email adressen, alle met members voordeel dus ik heb sowieso codes met de 5 procent extra korting over, stuur maar een dm.

[ Voor 3% gewijzigd door MeanDz op 21-01-2025 02:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
De reden waarom je geen 5% extra hebt gekregen zou kunnen zijn omdat het e-mailadres waarop je de code ontving niet gelinkt is aan je Samsung members account. Bij mij ging het automatisch, ik hoefde verder geen gegevens in te vullen. Je reageert op de promotie mail met link, klikt op de link en komt op een landingspagina van Samsung die je bedankt voor je interesses / inschrijving. Vervolgens kan je een korte enquête invullen en als je doorklikt optioneel je telefoonnummer achterlaten.
Dus blijkbaar herkent de website het email adres en daarmee ook meteen je member status.
Gebruik je een ander email adres dan je Samsung (member) account krijg je alleen die 50 euro en niet de extra 5% members korting dus voor een ieder die hem niet gehad heeft maar wel member is probeer het gewoon nog een keer maar dan wel met het e-mailadres van je Samsung members account. En volgens mij moet je je wel degelijk eerst registreren als member en is dat niet automatisch gekoppeld aan je Samsung account, correct me if I'm wrong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 15:49
Lisadr schreef op maandag 20 januari 2025 @ 23:49:
[...]

Aanpassing

Normale S25 krijgt zelfde cameras als S24, die in feite zelfde cameras heeft als de S23, die in feite zelfde cameras heeft als de S22.

Eén verschil is dat de S22 iets meer zoom had, 3x en de S24 en S25 hebben 2,8x met dezelfde sensor.

Verschil tussen de S23, S24 en S25 is heel beperkt, behalve een snellere SOC.
Het is heel lastig om een upgrade van S22, S23 of S24 aan te bevelen terwijl Samsung gestopt is met innovatie in hun toestellen.

Voordat mensen gaan zeggen dat er niets meer valt te innoveren. Kijk aub naar Chinese merken die veelal Samsung onderdelen gebruiken, zoals de vivo X200 Pro.
Nu ik zo kijk, inderdaad de S23 heeft een iets andere zoom lens dan de S24 (over het hoofd gezien)

En qua innovatie (mini rant ->) ze verkopen hun beste schermen liever aan Apple en chinese bedrijven, dan dat ze het in hun eigen telefoons gebruiken (rant voorbij).

Dat is dan de korte versie van het verhaal...

OneUI is een zeer uitgebreide skin, maar dat alleen is in mijn ogen niet genoeg, en AI zie ik niet als een vooruitgang, maar een hopeloze poging om meer verkopen te genereren (dat laatste is overigens geen Samsung exclusief probleem, daar hebben meeste merken nu last van).

Kijkend naar de Ultra, Samsung heeft upgrades op de plank liggen, maar ze smeren het nog erger uit dan Apple dat doet.

Puur naar camera kijkend (ik laat chip upgrades en dergelijke even terzijde), S23U kreeg een 200mpx hoofdcamera, S24U een 5x 50mpx telelens (in plaats van de 10x 10mpx lens ervoor) en nu krijgt de S25U blijkbaar een 50mpx ultrawide.

En dan heb ik het over de camera op de Ultra model (normale en plus model krijgen in feite al langer vrijwel niks op dat front), niet eens over iets dommere upgrades zoals 16GB RAM optie op de S25U, die S21U ook had.

Het klink alsof ik alleen klaag, maar ik ben tevreden met mijn S23 en kijk voorlopig ernaar uit om naar S25 te upgraden (puur vanwege RAM... maar de rant over OneUI z'n agressieve RAM management laat ik nu terzijde)

Samsung is lui geworden, er is genoeg te verbeteren.

Maar zolang de consument dat voldoende vindt, is er weinig reden tot verbetering, en hoewel ik mijn S23 een fijn toestel vind, de hoofd reden dat ik ervoor koos is vanwege de fysieke formaat + updates + OS, want ik had hiervoor altijd LG toestellen en die zijn er niet meer, en Sony is gewoon absurd duur vind ik.

Ik zie het woensdag wel, en hopelijk is AI niet "meer dan de helft" van de hele aankondigingen van hun die dag.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 21-01-2025 02:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yargo
Ik kan me volledig vinden in bovenstaande reacties. Ze zetten uitsluitend nog in op AI en doen alsof je daarvoor een nieuw toestel nodig hebt. En laat ons eerlijk zijn. Hoeveel van die ingebouwde AI mogelijkheden worden effectief gebruikt door het merendeel van de mensen? Maar het klinkt natuurlijk allemaal fancy en de meesten trappen er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou ik kan me voorstellen dat je alleen voor de CPU al het overweegt, omdat deze toch wel aanzienlijk sneller is en niet 5 a 10 % dan zijn voorganger. Maar als je een S24 hebt zie ik de noodzaak ook niet direct.

Zelf ga ik weer van een Pixel 9 terug naar Samsung. Niet omdat ik Samsung zo geweldig vind, maar omdat heel veel zaken gewoon beter werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-05 09:45
Ik ben razend benieuwd voor welk bedrag dan uiteindelijk de 512 Gb versie van de S25U te scoren is.
Ik heb inmiddels van zowel belsimpel als samsung de kortingscodes binnen.

Als die prijs ver boven de 1000,- uit gaat komen, dan ga ik waarschijnlijk voor de OP13.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:02

DON PAPA

Tweaker-fan

Joop_Klepzeiker schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:21:
Ik ben razend benieuwd voor welk bedrag dan uiteindelijk de 512 Gb versie van de S25U te scoren is.
Hij zal wel niet weer zo goedkoop als de S24U van vorig jaar worden, want dat was echt een koopje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INUG286h7EmcDJvq-kSCMqVAYfk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sN7XVLqDtdBYaQD9XGRYSSoX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-05 09:45
DON PAPA schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:33:
[...]

Hij zal wel niet zo goedkoop als de S24U van vorig jaar worden denk ik

[Afbeelding]
Daar doe ik het voor ;)

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:02

DON PAPA

Tweaker-fan

Ja ik ook weer :)

[ Voor 96% gewijzigd door DON PAPA op 21-01-2025 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vachan
Heb destijds de s23 ultra ook gekregen voor onder de 1000, met "gratis" upgrade van 256 naar 512. Zal nu weer zo zijn waarschijnlijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O654SsLw1Tky9jya7JqPaZklI88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r9sTbRl8TJHUYbgFCiqFTV0M.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 116% gewijzigd door Vachan op 21-01-2025 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
DON PAPA schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:33:
[...]

Hij zal wel niet weer zo goedkoop als de S24U van vorig jaar worden, want dat was echt een koopje

[Afbeelding]
Nou, eigenlijk had ik hier toch wel op gehoopt 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57
Voor de mensen die meer info willen of het de moeite waard is om te upgraden naar s25 ultra vanaf s23/24 ultra. En vooral wat AI in combinatie met nieuwe processor kan betekenen.
Misschien hebben jullie hier iets aan.https://youtu.be/8XrVuwbJ9yU?si=1ylol7kUoKc9Tt07

[ Voor 14% gewijzigd door ipje op 21-01-2025 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:20
Jammer, slechts 5%, terwijl dit vorig jaar 10% was.

Deze deal had ik vorig jaar gescoord voor een S24+ incl oplader.
Dit jaar zal zoiets niet mogelijk zijn denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJRctVZMTY7vbxIOjqbNE8rNl0A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DgG0nwlkVEczUREryxValtne.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

sandpatt schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:44:
Jammer, slechts 5%, terwijl dit vorig jaar 10% was.

Deze deal had ik vorig jaar gescoord voor een S24+ incl oplader.
Dit jaar zal zoiets niet mogelijk zijn denk ik.

[Afbeelding]
Via de Samsung Store app krijg je nog extra 5% korting op je eerste in-app aankoop. ICS en ING Punten zal wellicht ook nog een betere prijs hebben. Maar goed, ieder jaar hetzelfde feestje. Binnen 60 min nadat de webshops open gaan zal hier de beste combinatie van kortingen wel te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Vanaf hoe laat zal de telefoon morgen te bestellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Aggressor schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:10:
Meestal al wel tijdens het live event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
Aggressor schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:10:
Volgens de uitnodiging met de vouchercode:

Hier is jouw extra pre-order voordeel, gebruik je code voor €50
pre-registratievoordeel & 5% extra Members-voordeel*. Te gebruiken na Galaxy Unpacked, 22/01 om 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Tip voor de tweakers.

Normaal kan ja via de Samsung whatsapp vragen om een code naar het member portaal.

Dit is er helaas niet meer. (ING enz wel)
Nu bood hij een 10 procent kortinsgcode aan.
Misschien valt deze wel te combineren met ing portaal en of andere codes....

:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Aggressor schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:20:
Tip voor de tweakers.

Normaal kan ja via de Samsung whatsapp vragen om een code naar het member portaal.

Als je in de Samsung store inlogt met je Samsung account kun je rechtsbovenin onder je account kiezen voor Members. Vanuit daar kun je doorklikken naar de Memberstore, die hebben dezelfde prijzen als de portals voor ING/ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Aggressor schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:20:
Tip voor de tweakers.

Member portal is toch hetzelfde als de ING portaal of ics portaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
dutchgio schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:43:
[...]

Als je in de Samsung store inlogt met je Samsung account kun je rechtsbovenin onder je account kiezen voor Members. Vanuit daar kun je doorklikken naar de Memberstore, die hebben dezelfde prijzen als de portals voor ING/ICS.
Thanks for the tip!
Zijn de promocodes die Samsung verdeelt voor de pre-order in deze membershop ook geldig? Of enkel op de gewone shop van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
dutchnltweaker schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:46:
[...]

Member portal is toch hetzelfde als de ING portaal of ics portaal.
Nee, je hebt een Samsung members account nodig voor hun eigen Samsung members portal terwijl de ING/ICS portals zijn gekoppeld aan je ING rekening dan wel Visa creditcard. Ze geven allemaal 10% korting dus in die zin zijn ze het zelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Yargo schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:51:
[...]

Thanks for the tip!
Zijn de promocodes die Samsung verdeelt voor de pre-order in deze membershop ook geldig? Of enkel op de gewone shop van Samsung?
Vorig jaar werkte dat ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Super! Benieuwd of we morgen nog een tweede mail krijgen met een andere code voor nog meer korting :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
MeanDz schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:53:
[...]

Nee, je hebt een Samsung members account nodig voor hun eigen Samsung members portal terwijl de ING/ICS portals zijn gekoppeld aan je ING rekening dan wel Visa creditcard. Ze geven allemaal 10% korting dus in die zin zijn ze het zelfde.
Een Samsung account is gratis aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDoc
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Roodey schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:04:
[...]
Ik zal maar niet zeggen dat het zo is gegaan:
S24 - iPhone 14 Pro - S24 - iPhone 15 Pro - S24
8)7
Oh gelukkig dan ben ik niet de enige _/-\o_
Ben nu wel "om" naar Samsung, de meerwaarde van Apple is niet meer zo aanwezig, terwijl Samsung wel goed aan de weg timmert.

De avatar is een echte foto..

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2