Klopt en vervolgens kun je een members account aanmaken waarmee je gebruik kunt maken van de 10% members korting.dutchgio schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:58:
[...]
Een Samsung account is gratis aan te maken.
Member wordt je toch standaard als je je een Samsung account hebt?MeanDz schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:01:
[...]
Klopt en vervolgens kun je een members account aanmaken waarmee je gebruik kunt maken van de 10% members korting.
Dit is ook interessant overigens... je krijgt meer geld voor de 256GB versie dan de 512GB versie? (Dit is als je nu een telefoon probeert te kopen op de website van Samsung zelf)
:strip_exif()/f/image/WN2hCSIWaHwyxXfr1D0wtrC6.png?f=user_large)
TIL:dutchnltweaker schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:46:
[...]
Member portal is toch hetzelfde als de ING portaal of ics portaal.
https://www.samsung.com/nl/multistore/samsungmembers/
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Tnx blijkbaar toch ooit eens aangemeld, ben al member.
Toch maar even afwachten of dit wel interessant gaat zijn. Als de prijs bij Samsung members ver boven de retail prijs zit is het makkelijk 10% korting geven. Veel schiet je er dan nog niet mee op.
Recent geswitched van IOS(iphone 13) naar Samsung, 2e hands S23 toestel aangeschaft om is te "proberen"
3 weken verder en ik ben echt erg tevreden over de scherm+camera kwaliteit.
Voor de rest is One UI ook echt super.
Wellicht als ik morgen met korting een s25 aan kan schaffen voor +/- €450 dat ik ook wel ga upgraden.
Heb ooit wel eens voor mijn vrouw de S22 gekocht op release dag en toen kreeg je als je een toestel inruilde €250 er boven op.
We gaan het zien!
3 weken verder en ik ben echt erg tevreden over de scherm+camera kwaliteit.
Voor de rest is One UI ook echt super.
Wellicht als ik morgen met korting een s25 aan kan schaffen voor +/- €450 dat ik ook wel ga upgraden.
Heb ooit wel eens voor mijn vrouw de S22 gekocht op release dag en toen kreeg je als je een toestel inruilde €250 er boven op.
We gaan het zien!
Waar denk je dat je de s25 voor €450 zal kunnen krijgen? Bedoel je met inruil van je s23?Inhumanous schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:46:
Weet iemand of er vorig jaar na de release van de S24 meer dan €100 korting gegeven werd ergens, dus zonder rekening te houden met eventuele inruil?
Ik ben zelf meer benieuwd wanneer de telefoons geleverd gaan worden.
Las net ergens op X dat de Europese en Amerikaanse versie maar 12gb gaan krijgen??
Ja is genoeg maar toch.....
Had ik idd ook gelezen, zie: https://global.techradar....-samsung-galaxy-s25-specsLeviathan23 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:31:
Las net ergens op X dat de Europese en Amerikaanse versie maar 12gb gaan krijgen??
De Euro prijzen lijken volgens een gerucht hetzelfde te worden als die van de S24 serie: https://www.nieuwemobiel....t-ditmaal-positiever.html
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
We moeten nog even afwachten maar tot nu toe lijkt de deal erg mager. Vorig jaar 500,- korting op S24U en ik denk niet dat dit nu weer zo is.
Ik had toen ook twee Member accounts en op de oude account kreeg ik meer korting dan op de nieuwe account dus kennelijk zit er wel wat verschil in.
Qua design vind ik de S25U erg mooi. Plat scherm met dunne randen waardoor het toestel iets smaller is geworden. Het design en gebogen scherm van de Chinese telefoons vind ik niet mooi.
Ik verwacht dat de camera kwaliteit iets verbeterd is door de nieuwe soc en isp en wellicht betere software. Naar mijn idee kunnen ze er niet mee wegkomen om dezelfde kwaliteit te leveren als de S24. Niet dat S24 slecht is want dat is nog steeds een goede allrounder maar eerlijk is eerlijk, de competitie heeft ondertussen wel een betere foto kwaliteit dan de S24. Video kwaliteit blijft helaas altijd wat achter bij de meeste Androids dus ik hoop dat dit verbeterd is bij de S25.
Op dit moment heb ik een iPhone 15PM en dat bevalt best wel goed maar ik heb heimwee naar een Samsung als deze soepel loopt want ik hou niet van haperingen.
Ik had toen ook twee Member accounts en op de oude account kreeg ik meer korting dan op de nieuwe account dus kennelijk zit er wel wat verschil in.
Qua design vind ik de S25U erg mooi. Plat scherm met dunne randen waardoor het toestel iets smaller is geworden. Het design en gebogen scherm van de Chinese telefoons vind ik niet mooi.
Ik verwacht dat de camera kwaliteit iets verbeterd is door de nieuwe soc en isp en wellicht betere software. Naar mijn idee kunnen ze er niet mee wegkomen om dezelfde kwaliteit te leveren als de S24. Niet dat S24 slecht is want dat is nog steeds een goede allrounder maar eerlijk is eerlijk, de competitie heeft ondertussen wel een betere foto kwaliteit dan de S24. Video kwaliteit blijft helaas altijd wat achter bij de meeste Androids dus ik hoop dat dit verbeterd is bij de S25.
Op dit moment heb ik een iPhone 15PM en dat bevalt best wel goed maar ik heb heimwee naar een Samsung als deze soepel loopt want ik hou niet van haperingen.
Dan wordt de OP13 een stuk interessanter.... Of niet?? Of denk je dat Samsung nog steeds beter presteert....??RobinNL schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:42:
[...]
Had ik idd ook gelezen, zie: https://global.techradar....-samsung-galaxy-s25-specs
De Euro prijzen lijken volgens een gerucht hetzelfde te worden als die van de S24 serie: https://www.nieuwemobiel....t-ditmaal-positiever.html
Ik ben zelf niet echt bekend met Oppo en de prestaties. Op de resultaten kan je het beste afwachten op reviews en benchmarks.Leviathan23 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:01:
[...]
Dan wordt de OP13 een stuk interessanter.... Of niet?? Of denk je dat Samsung nog steeds beter presteert....??
Zelf ga ik niet na een ander merk als ie iets beter presteert. Ik ben Samsung gewend en ik vind het fijn werken.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik heb ervaring met de S23, S24 en S24U.Garret1410 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:54:
Tevens met een iPhone 15 Pro.
Alle genoemde Samsungs draaien fantastisch! Geloof mij, als het 'laggy' werkt was ik zo weer over naar een ander merk.
Gezien het formaat van je huidige telefoon kan ik je de Ultra aanraden.
Ja ik heb destijds de S22 voor mijn vrouw gekocht met inruil van een S20 daar kreeg ik nog €150 + €250 extra inruil korting op. Daarnaast volgens mij 10% korting en ook nog €75 korting + galaxy buds gratis toendertijd.mark_01 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 19:35:
[...]
Waar denk je dat je de s25 voor €450 zal kunnen krijgen? Bedoel je met inruil van je s23?
Weet iemand of er vorig jaar na de release van de S24 meer dan €100 korting gegeven werd ergens, dus zonder rekening te houden met eventuele inruil?
Ik had toen voor een prikkie de s22.
Wellicht dat de laatste jaren wat minder korting word weggeven en dan laat ik hem ook schieten.
Ga ook gewoon voor de S25U……alles werkt goed….geen gezeur….had een tijd de Honor Magic v3…..leuk maar software K…..RobinNL schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:04:
[...]
Ik ben zelf niet echt bekend met Oppo en de prestaties. Op de resultaten kan je het beste afwachten op reviews en benchmarks.
Zelf ga ik niet na een ander merk als ie iets beter presteert. Ik ben Samsung gewend en ik vind het fijn werken.
Toch weer de opslag upgrade bij l een pre order https://www.gsmarena.com/..._s25_ultra-news-66193.php
[ Voor 16% gewijzigd door Vachan op 22-01-2025 06:58 ]
Zou dat de reden zijn dat de 512GB versie minder oplevert dan de 256GB versie als je hem via Samsung inruilt?Vachan schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 06:57:
Toch weer de opslag upgrade bij l een pre order https://www.gsmarena.com/..._s25_ultra-news-66193.php
:strip_exif()/f/image/WN2hCSIWaHwyxXfr1D0wtrC6.png?f=user_large)
Ik gebruik toch liever een Samsung dan iPhone 15 pro max die ik nu heb. Maar ik heb met de S22 ultra en S23 ultra beide irritante problemen gehad waardoor ik toch iPhone gebruik, al vind ik een aantal dingen aan ios BLOEDirritant, zoals dat de terugknop niet op een vaste plek zit, dat alles wat je wilt meer handelingen kost, de standaard notitie ( mijn wederhelft wilt alleen dit gebruiken voor onze gedeelde boodschappenlijst, ik krijg haar onmogelijk over naar andere apps ) en foto apps zijn een drama.
Wat ik heel vervelend vond met mijn S22 en S23 ultra waren het draadloos pinnen en de nfc sensor deed het vaak niet en dan stond je te kloten in de winkel die werkt met iPhone veel beter.
android auto, om 1 of andere reden maakte hij 1 op de 3x geen verbinding. Enige oplossing was helemaal uit de auto stappen en de auto op slot doen. Dan weer instappen en het nogmaals proberen. En met navigeren had ik heeeeeel regelmatig dat er 15-20 seconden vertraging in zat, en dan mis je soms net een afslag echt f*cking irritant. Destijds heel wat research naar gedaan, telefoon opnieuw geïnstalleerd en zelfs een schone installatie gedaan, maar het bleef misgaan. En dat apps soms crashen had ik op mijn S22 en S23 ook te vaak last van.
Ik ben in het verleven wel vaker gewissels tussen android en ios, was altijd feest met foto's etc overzetten, mijn foto album is nu ook een chaos:(:(
Wat ik heel vervelend vond met mijn S22 en S23 ultra waren het draadloos pinnen en de nfc sensor deed het vaak niet en dan stond je te kloten in de winkel die werkt met iPhone veel beter.
android auto, om 1 of andere reden maakte hij 1 op de 3x geen verbinding. Enige oplossing was helemaal uit de auto stappen en de auto op slot doen. Dan weer instappen en het nogmaals proberen. En met navigeren had ik heeeeeel regelmatig dat er 15-20 seconden vertraging in zat, en dan mis je soms net een afslag echt f*cking irritant. Destijds heel wat research naar gedaan, telefoon opnieuw geïnstalleerd en zelfs een schone installatie gedaan, maar het bleef misgaan. En dat apps soms crashen had ik op mijn S22 en S23 ook te vaak last van.
Ik ben in het verleven wel vaker gewissels tussen android en ios, was altijd feest met foto's etc overzetten, mijn foto album is nu ook een chaos:(:(
Die had ik toen voor onder de 100 euro met alle (inruil) kortingen, cashbacks en buds erbij. Defecte A3 kreeg ik 6 euro voor + 200 extra inruil alleen al en die oordoppen en ... Er zat nog iets bij wat ik even niet weet? Helaas jaar erop met de S23 de S22 ingeruild en toen was het al een stuk kariger qua korting.
Mijn S23 is helemaal opgelapt van de week dus ik sla de S25 over, tenzij een hele goede aanbieding zoals met de S22 langs komt.
Edit: dit was met verlenging contract bedenk ik me nu
[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 22-01-2025 09:59 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Waarschijnlijk is er weer de promo actie dat je meer opslag krijgt zonder meerprijs (dus de 512 GB voor de prijs van 256 GB):
https://www.gsmarena.com/..._s25_ultra-news-66193.php
https://www.gsmarena.com/..._s25_ultra-news-66193.php
Ben benieuwd wat eruit gaat komen vandaag. Ik heb mijn S23 Ultra nu 2 jaar en afgezien van een slechtere accu, doet die het nog prima, al wordt ie wel beduidend langzamer in sommige handelingen, maar nog niet mega storend.
Een nieuwe accu zou ook al wonderen doen.
Maar gezien ik een mobiel op de zaak kan kopen en het niet kwaad kan om wat onkosten te maken, wacht ik gespannen af
Maar gezien ik een mobiel op de zaak kan kopen en het niet kwaad kan om wat onkosten te maken, wacht ik gespannen af
Vanaf 7 februari038Robijno schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:17:
Ik ben zelf meer benieuwd wanneer de telefoons geleverd gaan worden.
Had ik ook even nagevraagd bii Samsung, met als antwoord: "Soms is inderdaad een toestel met 256 Gb meer waard, dan een toestel met 512 Gb, omdat deze populairder is en makkelijker verkocht kan worden."sn0x0r schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 07:03:
[...]
Zou dat de reden zijn dat de 512GB versie minder oplevert dan de 256GB versie als je hem via Samsung inruilt?
[Afbeelding]
Welke handelingen zijn beduidend langzamer? En ten opzichte van welk apparaat als ik vragen mag?metallicattim schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:09:
Ben benieuwd wat eruit gaat komen vandaag. Ik heb mijn S23 Ultra nu 2 jaar en afgezien van een slechtere accu, doet die het nog prima, al wordt ie wel beduidend langzamer in sommige handelingen, maar nog niet mega storend.
De mail (Aquamail) is beduidend langzamer, soms duurt het bijv. 5-10 seconden voordat een mail verdwijnt als ik hem verwijder. Of duurt het een goede 5 seconde voordat de inhoud van de mailbox verschijnt.
Dit is ten opzichte van toen het toestel nieuw(er) was, de laatste maanden begin ik dit echt beduidend meer te merken.
Maar nu dat ik er goed over nadenk, is dat eigenlijk de enige app die echt trager wordt, dus kan ook aan die app liggen
Ik gebruik die app mega veel, dus het voelt wellicht alsof het hele toestel trager wordt
Dit is ten opzichte van toen het toestel nieuw(er) was, de laatste maanden begin ik dit echt beduidend meer te merken.
Maar nu dat ik er goed over nadenk, is dat eigenlijk de enige app die echt trager wordt, dus kan ook aan die app liggen

Ik ben niet van plan om te upgraden (heb nu een S24 Ultra), maar volg de nieuwe telefoons wel.
Vind in het onderstaand artikel de blauwe S25+ wel mooi qua kleur:
https://www.gsmarena.com/...il_package-news-66197.php
Offtopic:metallicattim schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:02:
De mail (Aquamail) is beduidend langzamer, soms duurt het bijv. 5-10 seconden voordat een mail verdwijnt als ik hem verwijder. Of duurt het een goede 5 seconde voordat de inhoud van de mailbox verschijnt.
Maar nu dat ik er goed over nadenk, is dat eigenlijk de enige app die echt trager wordt, dus kan ook aan die app liggenIk gebruik die app mega veel, dus het voelt wellicht alsof het hele toestel trager wordt
Ik heb een groot vermoeden dat het aan de App ligt, probeer eens de Cache of de app opnieuw te instaleren. Ik denk dat het veel gaat schelen.
Gedaan, dik 4GB cache geleegd, eens even aankijken of het wat uitmaakt, thx
Ben ook dit topic aan de gaten gaan houden. Heb nu een A52s die redelijk is, maar toont zijn ouderdom een beetje.
Zat eerst te twijfelen over een S23 , maar die vind ik dan net wat te klein, een S24 plus of FE is dan weer eigenlijk te groot. Ik wil gewoon een telefoon van 6.3-6.6 inch met een goeie camera. Prijzen van 700+ vind ik het voor een telefoon gewoon niet waard. Maar afwachten of er nog acties komen op een S24 lijn of eventueel een S23...
Mocht ik dan toch overstag gaan om net wat meer uit te geven dan heb je weer geen goeie zoomcamera op een basis S25... Het blijft lastig.
Zat eerst te twijfelen over een S23 , maar die vind ik dan net wat te klein, een S24 plus of FE is dan weer eigenlijk te groot. Ik wil gewoon een telefoon van 6.3-6.6 inch met een goeie camera. Prijzen van 700+ vind ik het voor een telefoon gewoon niet waard. Maar afwachten of er nog acties komen op een S24 lijn of eventueel een S23...
Mocht ik dan toch overstag gaan om net wat meer uit te geven dan heb je weer geen goeie zoomcamera op een basis S25... Het blijft lastig.
Jammer dat de Ultra niet in de blauwe kleur komtGismo1979 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:04:
Ik ben niet van plan om te upgraden (heb nu een S24 Ultra), maar volg de nieuwe telefoons wel.
Mooie kleur.Gismo1979 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:04:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gismo1979 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:04:
:strip_exif()/f/image/C95d7qzWI1GKeBAuw0qt7z91.jpg?f=fotoalbum_large)
Vergeleken met de S10 serie steken de camera's er aardig uit.
[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 22-01-2025 13:06 ]
Mooie blauwe kleur en vervolgens een andere kleur cover kiezen. 😉DM89 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:37:
[...]
Jammer dat de Ultra niet in de blauwe kleur komt
Klopt ook 🤣 maar vind het gewoon een mooie kleur tegenover de saaie ultra kleuren haha.ipje schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:13:
[...]
Mooie blauwe kleur en vervolgens een andere kleur cover kiezen. 😉
En een doorzichtige case kan natuurlijk ook nog ☺️. Ben het met je eens. Kwa kleuren kunnen de Ultra's spannender. Hoop dat er nog leuke exclusieve Samsung kleuren komen.DM89 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:17:
[...]
Klopt ook 🤣 maar vind het gewoon een mooie kleur tegenover de saaie ultra kleuren haha.
Ik heb elke S-serie gehad vanaf de S4 dus ben al een tijdje actief in het wereldje. De S24 Ultra heb ik een aantal maanden gehad en vond het een zeer goed toestel maar ik wilde ook wat anders proberen en videokwaliteit is belangrijk voor mij dus heb uiteindelijk voor de iPhone gekozen.Roodey schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:42:
[...]
Ik heb ervaring met de S23, S24 en S24U.
Tevens met een iPhone 15 Pro.
Alle genoemde Samsungs draaien fantastisch! Geloof mij, als het 'laggy' werkt was ik zo weer over naar een ander merk.
Gezien het formaat van je huidige telefoon kan ik je de Ultra aanraden.
Helaas heb ik altijd haperingen opgemerkt bij Android telefoons en heb ook diverse Pixels gehad. Bij de S24U was ik er een beetje klaar mee dus ik hoop dat OneUI7 dit oplost.
Als je nog even kan wachten, zou een google pixel 10 iets voor je kunnen zijn ? Deze wordt vermoedelijk ook 6.3 inch en met relatief goede camera eigenschappen en ook met een tensor g5 chipset.Hunter98X schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:23:
Ben ook dit topic aan de gaten gaan houden. Heb nu een A52s die redelijk is, maar toont zijn ouderdom een beetje.
Ik heb mij 2 dagen geleden aangemeld voor het unpacked event en member geworden (misschien was ik dat al want ik heb al jaren een Samsung account). En kreeg vandaag pas een mail dat ik:
- "Je hebt je succesvol geregistreerd!"
- en dat "Gebruik je code voor extra voordeel" "€50 euro pre-registratievoordeel + 5% members korting"
Maar zie helemaal geen code in de mail. Wordt dat in een aparte mail verstuurd? Ach ja, afwachten dan maar.
Ik ben benieuwd of er nog (kleine) verassingen zijn bij het event, die nog niet eerder waren uitgelekt.
- en dat "Gebruik je code voor extra voordeel" "€50 euro pre-registratievoordeel + 5% members korting"
Maar zie helemaal geen code in de mail. Wordt dat in een aparte mail verstuurd? Ach ja, afwachten dan maar.
Ik ben benieuwd of er nog (kleine) verassingen zijn bij het event, die nog niet eerder waren uitgelekt.
Ben benieuwd naar hoe scherp de nieuwe hoeken zullen aanvoelen. Was geen fan van de bolle kanten en was juist blij hoe de S24u met de hoekige kanten voor mijn gevoel een betere gebruikerservaring zorgde.
Dat is idd de eerste e-mail, zonder code. De e-mail met de code heeft als onderwerp 'Sneak peek! Hier is jouw kortingscode 😲'Regeneration schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:46:
Ik heb mij 2 dagen geleden aangemeld voor het unpacked event en member geworden (misschien was ik dat al want ik heb al jaren een Samsung account). En kreeg vandaag pas een mail dat ik:
Ik heb op geen van al mijn accounts iets gehad. Meerder malen aangemeld, maar geen bevestiging
Hier kun je de livestream volgen:
https://www.youtube.com/live/HinL5jCy_oI?si=AEUUpIvtweMe-XfX
https://www.youtube.com/live/HinL5jCy_oI?si=AEUUpIvtweMe-XfX
Belsimpel pagina staat al online
beetje slordig
Valt mee toch, de s23 ultra 512gb Was rond de €1400 bij launch
Die Silver Shadow ziet er ook mooi uit.
ING acties:
Early Bird: Galaxy S25 Ultra 10% ING voordeel, €50 extra voordeel en Galaxy Watch7 (t.w.v. €249) cadeau
https://ing.nl/punten/productdetail/1022681
Early Bird: Galaxy S25+ 10% ING voordeel, €50 extra voordeel en Galaxy Watch7 (t.w.v. €249) cadeau
https://ing.nl/punten/productdetail/1022699
Early Bird: Galaxy S25 10% ING voordeel, €50 extra voordeel en Galaxy Watch7 (t.w.v. €249) cadeau
https://ing.nl/punten/productdetail/1022706
Early Bird: Galaxy S25 Ultra 10% ING voordeel, €50 extra voordeel en Galaxy Watch7 (t.w.v. €249) cadeau
Early Bird: Galaxy S25+ 10% ING voordeel, €50 extra voordeel en Galaxy Watch7 (t.w.v. €249) cadeau
Early Bird: Galaxy S25 10% ING voordeel, €50 extra voordeel en Galaxy Watch7 (t.w.v. €249) cadeau
[ Voor 21% gewijzigd door WhySoSerious? op 22-01-2025 19:09 ]
Via Samsung zelf gaat er bij de galaxy S25 plus maar 100 euro vanaf ongeveer.
Geen extra inruil korting bv.
Geen extra inruil korting bv.
Besteld.... Belsimpel.nl...... 1tb toch nog flinke korting...was er vroeg bij..... 18.50u
Sorry, verkeerde foto gepakt.. nu aangepast!Rzarect0r schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:17:
[...]
Niet echt duidelijk wat je hebt besteld.
:strip_exif()/f/image/mtgpcLiE8yeqBpn9A7mxrrjU.png?f=user_large)
Als je 240 euro nog terug krijgt van Samsung. €618 EURO VOOR EEN GLOEDNIEUWE S25 ULTRA 1TB! lol
Je moet wel je huidige abonnement verlengen die je nu bezit. Maar dit vind ik echt een STEAL.
Misschien wel het jaar om na vele jaren iPhone eens terug voor Android te kiezen. Vorig jaar net niet gedaan (omwille van Exynos).
Alleen keuze van het formaat, reguliere fijn handig in de broekzak of de screen real estate van de + …
Alleen keuze van het formaat, reguliere fijn handig in de broekzak of de screen real estate van de + …
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Hier de zilver White s25 ultra besteld bij Samsung zelf voor €1254 euro zonder inruil.
Verzonden vanaf 1 februari.
Als je bij belsimpel besteld, staat er 5-7 werkdagen. Is dus wel weer sneller dan Samsung zelf.
Verzonden vanaf 1 februari.
Als je bij belsimpel besteld, staat er 5-7 werkdagen. Is dus wel weer sneller dan Samsung zelf.
Ook maar meteen via ING besteld. Top!WhySoSerious? schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:06:
ING acties:
M3P 24'
Ik heb er 2 minuten over nagedacht maar vind de inruil/upgrade van mijn S24U het toch niet waard; en helaas weinig interesse zelf om mijn telefoon te verkopen via V&A.
Dus, allemaal veel plezier met jullie nieuwe aanwinst; ik zal meelezen in het topic in de toekomst
Dus, allemaal veel plezier met jullie nieuwe aanwinst; ik zal meelezen in het topic in de toekomst
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hij levert een S24 Ultra daarvoor in bij Samsung NL.
iemand al een kortingscode ontvangen van mobiel.nl ?
Kun je de samsung early bird kortingen combineren met die ING deal? Aangezien je die ing deal toepast in een samsung portaal
Oh thx. Overheen gelezen. Dan begrijp ik de prijs.Ruben-vds schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:22:
[...]
Hij levert een S24 Ultra daarvoor in bij Samsung NL.
NeeLNBL schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:23:
Kun je de samsung early bird kortingen combineren met die ING deal? Aangezien je die ing deal toepast in een samsung portaal
Die hebben de S25 nog niet eens op de site staanMichel242186 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:23:
iemand al een kortingscode ontvangen van mobiel.nl ?
Via Samsung betaal ik 1250 voor S25 U 512GB met gratis Watch 7.
Bij KPN betaal ik 990,- met maandelijks opzegbaar abonnement dus er komt nog 28,- bij maar zonder Watch 7
Had op meer korting verwacht bij Samsung maar het is niet slecht.
Bij KPN betaal ik 990,- met maandelijks opzegbaar abonnement dus er komt nog 28,- bij maar zonder Watch 7
[ Voor 16% gewijzigd door Garret1410 op 22-01-2025 19:25 ]
staat er gewoon op hoor.hiddit schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:24:
[...]
Die hebben de S25 nog niet eens op de site staan
Zo wat een teleurstellende promo voor de Belgische kopers, voor die galaxy watch krijgen we slechts 50 procent korting op ipv gratis.
Moet je nog wat doen voor een gratis Galaxy Watch? Ik zie hier alleen 30% korting staan. Ik zit hier met de eerste generatie Galaxy Watch, 46mm. Dan is 40mm misschien toch opeens vrij klein?Garret1410 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:25:
Waar staat dat je 240 euro terug krijgt van Samsung? Die promotie is niet aanwezig.Ruben-vds schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:18:
[Afbeelding]
Als je 240 euro nog terug krijgt van Samsung. €618 EURO VOOR EEN GLOEDNIEUWE S25 ULTRA 1TB! lol
Je moet wel je huidige abonnement verlengen die je nu bezit. Maar dit vind ik echt een STEAL.
hi!
Waar kom je op uit voor een S25 256GB (dus gratis upgrade van 128GB > 256GB) via ING?WhySoSerious? schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:06:
ING acties:
Ik zit zelf bij Rabo, maar mijn schoonvader heeft een ING account als het interessant is.
Mijn S24U 512GB verkoop ik dan wel los via V&A/Marktplaats.
Ja altijd leuk die halve cutouts zonder details.
Daar heb je dus niets aan.
Ik voer alleen de promotie code in en dan staat de Watch 7 erbij als gratis inclusief de korting op S25,-RobinNL schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:26:
[...]
Moet je nog wat doen voor een gratis Galaxy Watch? Ik zie hier alleen 30% korting staan. Ik zit hier met de eerste generatie Galaxy Watch, 46mm. Dan is 40mm misschien toch opeens vrij klein?
Hoe kom je aan die prijs en de gratis Watch 7?Garret1410 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:25:
Ik zie alleen een prijs van 1449 euro voor een S25 Ultra 512 GB in de Samsung Shop app?
Ik heb dus geen kortingcode gehad. Terwijl ik mij wel heb aangemeld. Hebben daar meer mensen last van? En zal dit nog komen?
Toestel in de winkelwagen doen en bij afrekenen de code invoeren.wph schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:30:
[...]
Hoe kom je aan die prijs en de gratis Watch 7?
Ik zie alleen een prijs van 1449 euro voor een S25 Ultra 512 GB in de Samsung Shop app?
Mooie deal! Hoe kom je op die prijs?AreVeeDee schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:27:
S25 blueblack 256gb + gratis Watch 7 40MM voor €759,10 via Samsung.com.
Er zou een €50 pre-registratie pre-order kortingscode moeten verstrekt zijn bij pre-registratie voor Samsung Unpacked. Ik heb wel een bevestiging dat ik geregistreerd ben maar nooit een code ontvangen. Meer met dit probleem? Of zie ik iets over het hoofd?
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Samsung member code of ING code?Garret1410 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:31:
[...]
Toestel in de winkelwagen doen en bij afrekenen de code invoeren.
Ik heb twee codes ontvangen van Samsung
[ Voor 18% gewijzigd door Garret1410 op 22-01-2025 19:33 ]
Is er geen dedicated prijzen en aktie topic?
[ Voor 114% gewijzigd door Rio op 22-01-2025 19:46 ]
Bij mij kwam die mail 4 dagen later pas aan. Misschien even afwachten?speedyjules07 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:31:
Er zou een €50 pre-registratie pre-order kortingscode moeten verstrekt zijn bij pre-registratie voor Samsung Unpacked. Ik heb wel een bevestiging dat ik geregistreerd ben maar nooit een code ontvangen. Meer met dit probleem? Of zie ik iets over het hoofd?
Als je via de ING omgeving inlogt bij Samsung kun je dan je oude toestel ook nog inruilen?
Ik heb alleen een code voor 50 euro ontvangen 😒Garret1410 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:33:
Ik heb twee codes ontvangen van Samsung
Mocht het werken, hierbij "mijn" 50 Euro kortingscode voor de eerste de beste 
[mo]code[/mo]
Gebruikt!!!
[mo]code[/mo]
Gebruikt!!!
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 22-01-2025 19:42 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb een pre-registratie code over. Dus voor korting en een watch 7 erbij. Ik blijf lekker bij de S24
DM me, de eerste krijgt hem. Als ik hem vergeven heb, doorkruis ik dit berichtje.
DM me, de eerste krijgt hem. Als ik hem vergeven heb, doorkruis ik dit berichtje.
/f/image/8cLO1SWOV3EHZInpaGaBbkpH.png?f=fotoalbum_large)
5% members voordeel
50,- pre registratie
5% eerste aankoop Samsung shop App
[ Voor 11% gewijzigd door Garret1410 op 22-01-2025 19:37 ]
Belsimpel, met abbo net en persoonlijke code, €800 voor s25 ultra zwart.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2