Ja en zelfs met e-sims kan je er twee actief hebben.
Er is trouwens geen "e-sim versie". Niet in Europa in elk geval. Elke S25 heeft 2 fysiek + een heleboel esim slots (maar in totaal maar 2 actief natuurlijk)..
Voor camera glas: Ik gebruik gewoon een redelijk dik hoesje zodat de camera's nergens tegenaan komen. Met protectors erop mis je meestal de oleofobische coating waardoor je vaker viezige camera's hebt. Gewoon niet al te lomp mee doen maargoed dat is mijn persoonlijke advies. Maar een screenprotector voor het scherm heb ik wel. Dat kan wel degelijk krassen ondanks het gorilla victus 2. En omdat het zo'n grote lap is, is het veel makkelijker om het per ongeluk te bekrassen dan zo'n klein camera gaatje.
Ik gebruik het Spigen Hybrid crystal hoesje voor dagelijks gebruik (doorzichtig, zachte zijkanten, hard plastic achterkant), en een Spigen Tough Armor als ik wat wilders doe zoals hiken in de bergen. Maar die is wat lomp voor dagelijks gebruik en bovendien kan je daar de achterkant niet mee bewonderen.
Je nummers gaan niet automatisch over van je fysieke naar je esim. Je moet ze ergens in de cloud zetten (gewoon in de contacts app naar je samsung account kopieren bijvoorbeeld) en dan terug syncen op de nieuwe telefoon. Voor je app data heeft Samsung een eigen app (Samsung Smart Switch), en google heeft er ook een, maar ik zou die van Samsung pakken.
[
Voor 69% gewijzigd door
Llopigat op 28-08-2025 08:20
]