• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
_birdie_ schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 11:03:
[...]

S25U totaal geen last van. Ik heb juist gevoel dat hij nog nooit zo goed was.
Ik heb zowel een s25 als een s25+ en heb werkelijk nog nooit last van een update gehad :) . Bij vorige Samsung S toestellen ook niet trouwens.
Bij elke systeem update, worden de toestellen iets beter. En bij de beveiliging updates merk ik geen verschil.

Ja, de batterij van s25+ gaat een stuk sneller leeg dan die van de reguliere s25. Maar een groter scherm, hogere resolutie. En ik heb de helderheid hoger staan.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14:31
Inmiddels weer thuis en hem getest. Werkt perfect met de ultra en uag plasma xte hoesje. Ook het snel draadloos opladen werkt.

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:47
Scheurbuik schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 10:51:
Mij s25 draint ook weer.. niet zo erg als met de nfc bug, maar zit duidelijk iets niet goed
Heb je gekeken naar je whatsapp backup? Met end-to-end encryptie aan geeft dit opeens problemen, de backup maken werkt helemaal niet of duurt lang en als gevolg last van een battery drain.

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 16:17
Geen backup problemen van whattsapp.. lijkt ergens anders door te komen. Sowieso met 2 simkaarten erin is het geen zuinige verbruiker.
Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2