Ik heb 2 hoesjes binnen voor de S25 (base). Mijn eerste indrukken (zonder telefoon uiteraard) in het kort:
Spigen Liquid Crystal Case (Crystal Clear):
https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1
- Alle 3 camera's is 1 cutout, vind ik minder mooi, dan individuele cutouts. Zo jammer, want Spigen heeft al jaren individuele cutouts. Ik kocht voorheen nooit hoesjes, wil ik dit keer wel een hoesje, wisselen ze naar 1 cutout, haha
+ Mooi clean design, zonder heel opvallende logo's of iets dergelijks.
+ Inderdaad geheel vlakke achterkant.
+ De aan/uit knop heeft wat textuur en de volume knoppen zijn zonder, wellicht dat je deze knoppen gevoelsmatig makkelijk uit elkaar kan houden.
+ Houd goed vast, voelt niet glad, zijkanten zijn "recht" (dus niet concave of convex)
> 33,5 gram (ze zeggen zelf 34 gram, dus dat klopt prima).
> Ik weet dat transparante cases zullen vergelen, maar ik wil graag een niet al te forse case, waarbij ik wil een vlakke achterkant "maak", gezien de uitstekende camera die in een hoek zitten. Ik zou graag de Space Crystal (doorzichtig zwart) kopen, als die ooit verkrijgbaar wordt en ik vermoed dat deze minder (duidelijk) zal vergelen.
> Deze case hou ik. Laat maar weten als er vragen zijn.
Elago Hybrid (Transparant)
https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1
+ Individuele cutout voor elke camera en flash, vind dat zelf mooier.
+ Mooi clean design, zonder heel opvallende logo's of iets dergelijks.
- Toch geen vlakke achterkant: opstaande rand op achterkant, aan de bovenkant en onderkant (dit wist ik niet)
+/- Deze is net iets brede, hoger en dikker dan de Spigen Liquid Crystal, hoeveel precies is lastig te zeggen, maar misschien ongeveer 0.5-1 mm breder, hoger en 1.0-1.5 mm dikker (dit komt vooral door die opstaande randen die ik meereken met de dikte).
+/- Zijkanten zijn meer convex/bolvormig (dit wist ik niet / was mij niet opgevallen), ik vind dat meer rechte zijkanten van de Spigen betere grip lijkt te hebben en fijner vasthoud.
? Achterkant is van polycarbonaat (hard plastic), weet niet hoe goed dit vasthoud en/of hoe makkelijk dit krast, want er zit nog een back sticker op de achterkant. De backsticker en de opstaande randen op de achterkant geven misschien wel aan dat het makkelijker zou krassen. Maar de backsticker ga ik er niet afhalen, want ik stuur deze terug.
> 33.5 gram, met nog een back sticker op de achterkant, dus nog ietsje lichter, maar ik ga de backsticker er niet afhalen, want ik stuur deze terug.
> Heb je specifieke vragen hierover, laat het even weten de komende dagen, dan kan ik hier nog naar kijken voordat ik hem terugstuur.