Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Bespreek hier alles omtrent de accessoires van de Samsung Galaxy S25-serie.

Overige zaken:
[Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
[Samsung Galaxy S25-serie] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Pitaka Ultra-Slim Case for Samsung Galaxy S25 Ultra is binnen. Ik gebruik de Pitaka case's al vanaf de S10 en dat zegt volgens mij wel genoeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0_buIg1mPWSEncdYXjThETWNQ7c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uhQuC5M2TA5lUrPtHSdecEBm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgWTi_Tuo0xlXjbyTLH7Q4OY3Hk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HTCFelufUmXgYo9oswmadIc3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3JjUbhVMRy6ruksmU2cDWLXzWfQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DniNwtuz86KquLlIwY8tC0kX.jpg?f=fotoalbum_large

En de Pitaka MagEZ Car Mount Pro 2 Qi2 die ik al in mijn bezit had. Ik heb er één in de auto en één in huis als bureau lader...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFFuBoRMDDpc4tzYuLKxPfTjmTQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q7nSw6GzlJQIiGEFb5leGGN6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:23
Net als 2 jaar terug voor de S23 nu S25: Spigen Ultra Hybrid Case Crystal Clear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 13:34
iemand de whitestone dome glass protector al gevonden voor de s25? lijkt nergens te krijgen op dit moment

edit:
ik heb hem besteld via amazon amerika. 3 feb geleverd!

iemand ervaring met dit?
DOME GLASS Whitestone DOME Camera Ring Type [HD Clarity] Tempered Glass Lens Protector for S25 [2Pack]

https://www.whitestonedom...s-protector-for-s25-2pack

[ Voor 70% gewijzigd door harrybeuker op 28-01-2025 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Ik heb net ook nog een WSKEN screen protector besteld, even kijken hoe dat bevalt, maar anders ga ik de S25U gewoon net als mijn huidige S22U zonder screen protector gebruiken.

[ Voor 96% gewijzigd door DON PAPA op 27-01-2025 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:32

Christiano007

Ich bin der champion

DON PAPA schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:41:
Pitaka Ultra-Slim Case for Samsung Galaxy S25 Ultra is binnen. Ik gebruik de Pitaka case's al vanaf de S10 en dat zegt volgens mij wel genoeg.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En de Pitaka MagEZ Car Mount Pro 2 Qi2 die ik al in mijn bezit had. Ik heb er één in de auto en één in huis als bureau lader...

[Afbeelding]
Ik vind ze heel mooi, maar weiger gewoon 60/70 euro voor een hoesje te betalen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Christiano007 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:19:
[...]
Ik vind ze heel mooi, maar weiger gewoon 60/70 euro voor een hoesje te betalen.
Snap ik, op Ali staan wel vergelijkbare hoesjes voor een veel lagere prijs, je zou daar ook nog even kunnen kijken 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 08:55
Ik ga voor een Quadlock case: mijn S20 heeft er ruim 4 jaar ingezeten en die is nog als nieuw. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit van Quadlock nog hetzelfde is om mijn S25 voldoende te beschermen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:51
Al even opzoek naar een case met individuele camera cut-outs, maar uiteindelijk maar 2 gevonden (die niet super-bulky zijn):

Elago Magnetic Leather case
https://www.elago.com/pro...her-galaxy-s25-ultra-case

dbrand grip
https://dbrand.com/shop/grip

Uiteindelijk de Elago besteld, we zien wel als die binnenkomt...

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:48
Ook vandaag aangeschaft, eerste keer Pitaka. Ze zijn erg dun en vraag mij af of ze ook voldoende bescherming geven tegen vallen. Op de site van Pitaka hebben ze het meer over het tegen gaan van krassen.
@DON PAPA Jij hebt inmiddels veel ervaring met Pitaka, kun je daar je mening over geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
ipje schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:35:
[...]
@DON PAPA Jij hebt inmiddels veel ervaring met Pitaka, kun je daar je mening over geven?
Ik heb mijn huidige S22U één keer laten vallen en had daardoor wel een klein krasje op het scherm, maar verder geen schade aan de rest van de telefoon. Ik ben het meteen met je eens dat deze hoesjes weinig echte bescherming geven, ik heb ze meer om krassen tegen te gaan, zonder dat je het gevoel hebt dat er een hoesje om je toestel zit (doordat ze zo dun zijn).

[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 29-01-2025 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Vraagje: die Ultra Hybrid Cases hebben van die verhogingen / "pootjes" op de achterkant in de 4 hoeken. Blijft dat goed zitten na jaren gebruikt of wordt dat steeds minder en is dat op een gegeven moment weg?

Ik heb namelijk misschien interesse in die Ultra Hybrid (MagFit + Qi2 Ready) Frost Black case (dus met magneet ring), als tweede hoesje.

Edit: n.a.v. reactie hieronder: thanks! Goed om te weten. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Regeneration op 28-01-2025 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Regeneration schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:40:
[...]

Vraagje: die Ultra Hybrid Cases hebben van die verhogingen / "pootjes" op de achterkant in de 4 hoeken. Blijft dat goed zitten na jaren gebruikt of wordt dat steeds minder en is dat op een gegeven moment weg?
De verhogingen op de achterkant bij de hoeken blijven zitten, ook na 2 jaar gebruik.

[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 29-01-2025 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-05 17:23
Vandaag mijn Ringke Rugged Gear Magnetic https://www.ringke.com/site/brand.php?id=159&item=2160 en de Folio Grip Wallet
https://www.ringkestore.c...olio-Grip-Wallet-magnetic ontvangen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:46

Bullet NL

Eigen Wijs

is het misschien een idee om een foto van de accessoire te posten? zo hoeven we niet alle websites te bezoeken waar op door gelinkt wordt....

Ik heb vooral interesse naar een flipcover achtige hoes, in de trend van een Smart View Cover, met alleen maar links zit ik steeds naar hoesjes te kijken waar ik toch niets mee wil.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 13:11
Bullet NL schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 00:41:
is het misschien een idee om een foto van de accessoire te posten? zo hoeven we niet alle websites te bezoeken waar op door gelinkt wordt....

Ik heb vooral interesse naar een flipcover achtige hoes, in de trend van een Smart View Cover, met alleen maar links zit ik steeds naar hoesjes te kijken waar ik toch niets mee wil.
In de post voor je zit de Ringke Folio, die in combinatie met een magsafe hoesje ongeveer dat effect geeft. Of misschien deze uit het Galaxy S25 topic: https://www.gsmpunt.nl/ho...rtemonnee-book-case-zwart
Beide wel zonder venster bovenin zoals de Smartview covers hebben en meer book- dan flipcase misschien. Vreemde zet van Samsung dat ze die niet uitbrengen voor de S25 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 18:36

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Samsung Galaxy S25 Ultra: Official Samsung Cases!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-02 12:46
Iemand ervaring met Mous cases? Heb normaal altijd Spigen, maar die heeft een imprint achtergelaten op de achterkant van mij S23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Collega van me zweert er bij (heeft de clarity op een s24u).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
LNBL schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:08:
Iemand ervaring met Mous cases? Heb normaal altijd Spigen, maar die heeft een imprint achtergelaten op de achterkant van mij S23.
Vervelend dat de ondoorzichtige hoesjes schijnbaar altijd zo'n logo aan de binnenkant hebben dan, de transparante hoesjes van Spigen volgens mij niet. Zelf geen ervaringen met Mous, maar mijn zwager vindt ze erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-02 12:46
DeGroteMuis schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:31:
[...]

Vervelend dat de ondoorzichtige hoesjes schijnbaar altijd zo'n logo aan de binnenkant hebben dan, de transparante hoesjes van Spigen volgens mij niet. Zelf geen ervaringen met Mous, maar mijn zwager vindt ze erg fijn.
Ja precies, over transparante hoesjes hoor ik dan vaak dat ze verkleuren met de tijd haha. Is dat ook een mythe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
LNBL schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:49:
[...]

Ja precies, over transparante hoesjes hoor ik dan vaak dat ze verkleuren met de tijd haha. Is dat ook een mythe?
Helaas niet. Spigen wel minder erg dan het standaard meegeleverde hoesje bij mijn Mi11 deed, maar allemaal verkleuren ze naar verloop van tijd. Dat schijnt wel minder te zijn met de donker getinte transparante, maar daar heb ik zelf weer geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 06-05 14:33

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb de Pitaka ook voor mn S25 besteld, nog niet binnen. Heb hem ook op mn S23U en extreem tevreden.

Die car mount slaat dan weer nergens op, wat een lelijk ding. Zo'n klein magsafe circkeltje van AliExpress en wat dubbelzijdige tape en een weggewerkt kabeltje is zo veel strakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
LNBL schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:08:
Ik heb de Mous Limitless op mijn S23U. Fijne hoes, gaat en imprint. Maar wel erg aan de prijs. En heeft niet kunnen voorkomen dat mijn scherm gebroken was na een val.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
harrybeuker schreef op maandag 27 januari 2025 @ 13:03:
iemand de whitestone dome glass protector al gevonden voor de s25? lijkt nergens te krijgen op dit moment

edit:
ik heb hem besteld via amazon amerika. 3 feb geleverd!

iemand ervaring met dit?
DOME GLASS Whitestone DOME Camera Ring Type [HD Clarity] Tempered Glass Lens Protector for S25 [2Pack]

https://www.whitestonedom...s-protector-for-s25-2pack
Zelf geen ervaring mee, bij de S24 schijnt de versie van Spigen soms te zorgen voor misfocus afhankelijk van de lichtinval.

Wat mij betreft valt dit in de categorie clear filters op losse objectieven voor je (D)SLR of systeemcamera, het kan je redden tegen krassen, maar wel potentieel ten koste van de fotokwaliteit. De lenzen zijn al van aardig krasbestendig materiaal, dus ik neem liever de gok dat het niet krast met de optimale fotokwaliteit. Wel met een hoesje dat een klein randje tot voorbij de rand van de lenzen heeft. Tot nu toe is dat voldoende gebleken, al is dat natuurlijk geen garantie voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
XelaRetak schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:57:
[...]
Die car mount slaat dan weer nergens op, wat een lelijk ding. Zo'n klein magsafe circkeltje van AliExpress en wat dubbelzijdige tape en een weggewerkt kabeltje is zo veel strakker.
Helemaal met je eens, ik had ook al een inbouw lader besteld op Ali die 15W zou ondersteunen, maar die kwam niet verder dan langzaam laden. Ik zit nu te wachten op onderstaande lader, maar dan in de kleur wit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Joa4y6KDw2WoE9Fz_FildjIFXbY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AmfBLi4b5TuJiRnfkDlGiDWN.jpg?f=user_large

Edite: was verkeerde foto

[ Voor 20% gewijzigd door DON PAPA op 29-01-2025 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:32

Christiano007

Ich bin der champion

Mijn MagSafe hoesje komt 30 januari vanuit Samsung. Ze hadden voorraad eerder binnen staat in de mail

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik heb 2 hoesjes binnen voor de S25 (base). Mijn eerste indrukken (zonder telefoon uiteraard) in het kort:

Spigen Liquid Crystal Case (Crystal Clear):
https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1
- Alle 3 camera's is 1 cutout, vind ik minder mooi, dan individuele cutouts. Zo jammer, want Spigen heeft al jaren individuele cutouts. Ik kocht voorheen nooit hoesjes, wil ik dit keer wel een hoesje, wisselen ze naar 1 cutout, haha
+ Mooi clean design, zonder heel opvallende logo's of iets dergelijks.
+ Inderdaad geheel vlakke achterkant.
+ De aan/uit knop heeft wat textuur en de volume knoppen zijn zonder, wellicht dat je deze knoppen gevoelsmatig makkelijk uit elkaar kan houden.
+ Houd goed vast, voelt niet glad, zijkanten zijn "recht" (dus niet concave of convex)
> 33,5 gram (ze zeggen zelf 34 gram, dus dat klopt prima).
> Ik weet dat transparante cases zullen vergelen, maar ik wil graag een niet al te forse case, waarbij ik wil een vlakke achterkant "maak", gezien de uitstekende camera die in een hoek zitten. Ik zou graag de Space Crystal (doorzichtig zwart) kopen, als die ooit verkrijgbaar wordt en ik vermoed dat deze minder (duidelijk) zal vergelen.
> Deze case hou ik. Laat maar weten als er vragen zijn.

Elago Hybrid (Transparant)
https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1
+ Individuele cutout voor elke camera en flash, vind dat zelf mooier.
+ Mooi clean design, zonder heel opvallende logo's of iets dergelijks.
- Toch geen vlakke achterkant: opstaande rand op achterkant, aan de bovenkant en onderkant (dit wist ik niet)
+/- Deze is net iets brede, hoger en dikker dan de Spigen Liquid Crystal, hoeveel precies is lastig te zeggen, maar misschien ongeveer 0.5-1 mm breder, hoger en 1.0-1.5 mm dikker (dit komt vooral door die opstaande randen die ik meereken met de dikte).
+/- Zijkanten zijn meer convex/bolvormig (dit wist ik niet / was mij niet opgevallen), ik vind dat meer rechte zijkanten van de Spigen betere grip lijkt te hebben en fijner vasthoud.
? Achterkant is van polycarbonaat (hard plastic), weet niet hoe goed dit vasthoud en/of hoe makkelijk dit krast, want er zit nog een back sticker op de achterkant. De backsticker en de opstaande randen op de achterkant geven misschien wel aan dat het makkelijker zou krassen. Maar de backsticker ga ik er niet afhalen, want ik stuur deze terug.
> 33.5 gram, met nog een back sticker op de achterkant, dus nog ietsje lichter, maar ik ga de backsticker er niet afhalen, want ik stuur deze terug.
> Heb je specifieke vragen hierover, laat het even weten de komende dagen, dan kan ik hier nog naar kijken voordat ik hem terugstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcNrVVtZ9g5SpWOg5-p7a3Lw4LU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/juTNA5bKb9nTcj3KZPMo3p4p.jpg?f=fotoalbum_large

Bovenstaande Ringke combinatie komt morgen binnen voor mijn toekomstige S25+. Erg tevreden met de Ringke Onyx serie op zowel de S23 als iPhone 15, dus die mag blijven!
Nog op het verlanglijstje:
- Spigen Liquid Air, waarachijnlijk in Marble grey (op Blueblack S25+)
- En de Nudient Thin blijft heel chique en dun, maar wellicht minder goede bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 23:15
Ik heb zelf nog geen ervaring met privacy glass. Hoe is jullie ervaring hiermee? Maakt het een scherm veel donkerder wanneer je er gewoon recht in kijkt? Of maakt dat weinig verschil?

Voor de rest, meningen over dit hoesje? Hij wekte mijn interesse omdat hij transparant is, cutouts en MagSafe heeft:
https://www.amazon.nl/-/e...T24/ref=ox_sc_act_title_1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
-W0kk3L- schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:58:
Ik heb zelf nog geen ervaring met privacy glass. Hoe is jullie ervaring hiermee? Maakt het een scherm veel donkerder wanneer je er gewoon recht in kijkt? Of maakt dat weinig verschil?

Voor de rest, meningen over dit hoesje? Hij wekte mijn interesse omdat hij transparant is, cutputs en MagSafe heeft:
https://www.amazon.nl/-/e...T24/ref=ox_sc_act_title_1
Dit Elago hoesje is volgens mij in essentie het hoesje dat ik heb besteld (maar terug ga sturen), maar dan met MagFit. Zie voor meer details mij voorgaande reactie:
Regeneration in "[Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Ik had zelf al een Spigen Ultra Hybrid S doorzichtig Magsafe hoesje besteld, maar die hangt nu al een paar dagen ergens op een DHL sorteerband of zo. Nu de verzending van de eerste S25 modellen vanuit Samsung op gang lijkt te komen, vond mijn vriendin het wel een goed idee mij te verrassen met een Torras O-ring Spin voor de S25 Ultra die met wat geluk tegen het weekend landt. Een collega heeft die voor de S24 en voor die telefoon ligt het hoesje echt fijn in de hand. De draai- en kantelbare ring is ook erg praktisch, als standaard, maar ook als je loopt te stunten om een foto te nemen vanuit een lastige hoek. Benieuwd of die voor de S25 Ultra net zo fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03:07

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik twijfel ook voor dit hoesje, maar deze valt niet om het scherm heen toch? Dus als ik een screenprotector gebruik ligt die hoger dan het hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
DM89 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 07:02:
[...]
Ik twijfel ook voor dit hoesje, maar deze valt niet om het scherm heen toch? Dus als ik een screenprotector gebruik ligt die hoger dan het hoesje?
Ik heb nog geen idee hoe het hoesje komt te zitten bij S25U, omdat ik het nog niet kan passen. Maar bij het pitaka hoesje van mijn S22U steekt het hoesje aan de boven en onderkant iets boven het glas uit, zou ik daar een screen protector gebruiken, dan komt die gelijk met het hoesje te leggen. Of je moet echt een hele dikke screen protector gebruiken, dan zal hij er boven uitkomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03:07
DON PAPA schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 07:51:
[...]

Ik heb nog geen idee hoe het hoesje komt te zitten bij S25U, omdat ik het nog niet kan passen. Maar bij het pitaka hoesje van mijn S22U steekt het hoesje aan de boven en onderkant iets boven het glas uit, zou ik daar een screen protector gebruiken, dan komt die gelijk met het hoesje te leggen. Of je moet echt een hele dikke screen protector gebruiken, dan zal hij er boven uitkomen...
Bedankt voor je reactie :) Ik heb de wel bekende screenprotectors besteld van Spigen en een van Ringke. Daarnaast een aantal van Aliexpress met een zwart randje om de protector wat ik meestal beter vind dus genoeg om te proberen. Ik begin uiteraard met die van Aliexpress want als die voldoen dannkan de rest retour :)

Ik heb naast de Kindsuit case van Samsung onderstaande besteld om te proberen.

BENKS ArmorPro Hoes voor Samsung Galaxy S25 Ultra Gemaakt van Dupont Kevlar 600D Aramidevezel/TPU met militaire valbescherming, Magnetische Krasbestendige Schokbestendige Beschermhoes https://amzn.eu/d/euY7zsQ

BENKS ArmorAir Hoes voor Samsung Galaxy S25 Ultra Gemaakt van Dupont Kevlar 600D Aramidevezel Ultradunne hoes, Magnetische Beschermhoes voor S25 Ultra - 600D Zwart https://amzn.eu/d/bLYN3Y4

Pitaka voor S25 ultra
https://www.gsmpunt.nl/ho...etic-back-cover-dun-zwart

Bij GSMPunt krijg je 15% korting met de code GALAXY15

Bij Amazon 15% als je de voucher aanklikt. Vind alleen van BENKS jammer dat ze geen ronde cutout hebben gebruikt voor de camera's.

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 30-01-2025 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-04 12:16
Die Benks ArmorAir heb ik al een jaar om mijn 24u en die is super👌🏽

Deze is nu onderweg en als die niet bevalt ga ik weer voor die Benks ArmorAir
https://a.aliexpress.com/_Ewt83Wu

(1500D fine hole is inmiddels uitverkocht zie ik)

[ Voor 12% gewijzigd door richajax op 30-01-2025 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:38
Zo deze set net binnen.
https://eu.mous.co/produc...ck?variant=54979151298938
heb de fiestshouder en tripod houder er ook bij.

https://www.amazon.nl/Spi.../260-0321983-2061209?th=1
(voor het eerst een screen protector ben benieuwd of ik het wat ga vinden..

Nu nog opzoek naar een mooie magsafe ladere voor op mijn nachtkastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Op de motor heb ik een SP Connect lader. En da ga ik straks weer voor deze hoes: https://sp-connect.eu/pro...ng?variant=53996939673985. Voor én achterkant beschermd.

Ook geschikt voor Mountain biking trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door coenox op 30-01-2025 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ik vraag me af of de Mous cases hun geld waard zijn. Ze zien er geweldig uit, maar die camera cutout... Geen grotere kans tot krassen?

[ Voor 4% gewijzigd door devilkin op 30-01-2025 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
devilkin schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:58:
Ik vraag me af of de Mous cases hun geld waard zijn. Ze zien er geweldig uit, maar die camera cutout... Geen grotere kans tot krassen?
Ik vind van niet. Prima case, maar overpriced. Geen krassen, maar de video's waarin de toestellen hoog de lucht in worden gegooid zijn geven toch een onjuiste indruk. Mijn scherm ging kapot vanaf heuphoogte. Logisch, het scherm is niet beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
coenox schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 11:26:
Op de motor heb ik een SP Connect lader. En da ga ik straks weer voor deze hoes: https://sp-connect.eu/pro...ng?variant=53996939673985. Voor én achterkant beschermd.

Ook geschikt voor Mountain biking trouwens.
Zeker geen stampende eenpitter? Een vriend met een Husqvarna, volgens mij een 701, kreeg problemen met camerafocus met zo'n hoesje na een paar ritten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:38
devilkin schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:58:
Hier wel. de mous heeft mijn vorige telefoon al meerdere malen gered. in tegenstelling tot de standaard samsung hoesjes. Plus het intralock systeem maak ik veel gebruik van.

en geen krassen op de camera

Maar inderdaad wel wat duur,

[ Voor 9% gewijzigd door Ruudox op 30-01-2025 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
coenox schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:46:
[...]

Ik vind van niet. Prima case, maar overpriced. Geen krassen, maar de video's waarin de toestellen hoog de lucht in worden gegooid zijn geven toch een onjuiste indruk. Mijn scherm ging kapot vanaf heuphoogte. Logisch, het scherm is niet beschermd.
Ja, het hangt altijd af van de hoek dat ie valt, op welke ondergrond,... Collega van me heeft zelfs met book cases al gebarsten schermen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
DeGroteMuis schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:52:
[...]

Zeker geen stampende eenpitter? Een vriend met een Husqvarna, volgens mij een 701, kreeg problemen met camerafocus met zo'n hoesje na een paar ritten.
Mijn dochter ook, met een 40 jaar oude tweecilinder (ik rij een vergelijkbare motor) en een iPhone. Maar inmiddels zijn de trillingsdempers van zowel SP Connect als Quadlock weer een stuk verbeterd en lees ik daar de laatste weinig over. Met de S23 Ultra ook geen last gehad. Maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat het risico bestaat.

[ Voor 4% gewijzigd door coenox op 30-01-2025 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Intussen toch een beetje ongeduldig geworden en het Torras hoesje alvast uit de verpakking gehaald. Het ringsysteem werkt wel fijn. De magneet is wel wat minder sterk dan bij de Spigen Magsafe, maar voelt wel sterk genoeg om de telefoon op de plek te houden met Magsafe in de auto. Vreemd genoeg voelt het wel aardig groot zo zonder telefoon. Terwijl de vorige telefoon met hoesje nog geen 2mm smaller is, even dik en 1 mm hoger, voelt het verschil zo als meer. Misschien omdat de tijdelijke telefoon tot de S25 Ultra aankomt geen hoesje heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qt1z6q_h7NMC0vtPxWNIzCkFSkc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FfQ4GxLuJagOnCltGxbZe7f0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:24

spartacusNLD

This is Sparta!!

Op mijn bureau ligt nu het volgende klaar voor de S25 Ultra:
Mous Super Thin 2.0 Clear Phone Case (mocht je dit gaan bestellen, vergeet de 10% korting via nieuwsbrief niet)
Spigen Glas.tR EZ Fit Screenprotector
Ik vindt het design van deze telefoons echt een vooruitgang. Dus ik dacht, laat ik het eens niet in een UAG Monarch case wegstoppen, en er eens Samsung Care+ voor afsluiten. Voor als er toch schade is. Altijd met enorme bulk cases gelopen. Dit jaar eens wat anders :)

Morgen komt nog binnen:
Samsung 45W Power Adapter 220V Lader - Low Standby - incl. 1.8m/5A USB-C Kabel
Als het goed is is dit de laatste versie, 45w + 5A kabel en dan zou het altijd goed moeten gaan. Ik had voor mijn 23U nog een 25W lader. Mooi excuus om deze te vervangen.

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 31-01-2025 12:34 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
@spartacusNLD Inderdaad wel even heel wat anders dan de UAG Monarch! Benieuwd hoe het verschil je gaat bevallen. En sneller laden is inderdaad wel erg fijn ja, ga je plezier aan beleven als je overdag laadt!

Ik blijf het wel bijzonder vinden dat Samsung de boel zo uitwringt dat zelfs een 5A kabel bij de telefoon al teveel gevraagd is. Kan je zeggen dat als je een snellere lader hebt je vast ook al de snellere kabel hebt, maar als je als fabrikant een kabel meelevert, lever dan tenminste een kabel mee die ook de maximale laadsnelheid van de telefoon ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:10
spartacusNLD schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:26:
Mous Super Thin 2.0 Clear Phone Case (mocht je dit gaan bestellen, vergeet de 10% korting via nieuwsbrief niet)
Ik vindt het design van deze telefoons echt een vooruitgang. Dus ik dacht, laat ik het eens niet in een UAG Monarch case wegstoppen, en er eens Samsung Care+ voor afsluiten. Voor als er toch schade is. Altijd met enorme bulk cases gelopen. Dit jaar eens wat anders :)

Morgen komt nog binnen:
Als het goed is is dit de laatste versie, 45w + 5A kabel en dan zou het altijd goed moeten gaan. Ik had voor mijn 23U nog een 25W lader. Mooi excuus om deze te vervangen.
Bij het toestel ontvang je een USB-C kabel 3 ampère kabel. Met deze kabel kan je toch gewoon met 45W opladen? Ik ben hier zelf niet echt in thuis.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
Op een S22U: als je de kabel gebruikt van het toestel krijg je "Super Fast Charging" - de kabel van de 45W lader: "Super Fast Charging 2.0"

Dus 25w vs 45w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

RobinNL schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:50:
[...]

Bij het toestel ontvang je een USB-C kabel 3 ampère kabel. Met deze kabel kan je toch gewoon met 45W opladen? Ik ben hier zelf niet echt in thuis.
Precies wat @devilkin zegt.. als je een 45w lader gebruikt met de kabel die je bij de telefoon krijgt dan heb je alsnog maar 25w laadvermogen.. :+

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

DeGroteMuis schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:46:
@spartacusNLD Inderdaad wel even heel wat anders dan de UAG Monarch! Benieuwd hoe het verschil je gaat bevallen. En sneller laden is inderdaad wel erg fijn ja, ga je plezier aan beleven als je overdag laadt!

Ik blijf het wel bijzonder vinden dat Samsung de boel zo uitwringt dat zelfs een 5A kabel bij de telefoon al teveel gevraagd is. Kan je zeggen dat als je een snellere lader hebt je vast ook al de snellere kabel hebt, maar als je als fabrikant een kabel meelevert, lever dan tenminste een kabel mee die ook de maximale laadsnelheid van de telefoon ondersteunt.
Ja. ben ook benieuwd :)

Ik ga na een werkdag meestel direct naar de gym. En dan wil ik vaak even mijn telefoon aan de lader leggen. Dan is dit super handig.

Wel heel sneu dat ze geen 5A kabel meeleveren idd.

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 31-01-2025 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
spartacusNLD schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:15:
[...]

Precies wat @devilkin zegt.. als je een 45w lader gebruikt met de kabel die je bij de telefoon krijgt dan heb je alsnog maar 25w laadvermogen.. :+
Sh*t, dan moet ik nog opzoek naar een andere kabel haha 8)7 |:( De 45W adapter had ik wel besteld.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

RobinNL schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:16:
[...]

Sh*t, dan moet ik nog opzoek naar een andere kabel haha 8)7 |:( De 45W adapter had ik wel besteld.
Lader en kabel los kopen is duurder dan in het pakket wat ik net linkte. Dus ik zou de lader terugsturen en de bol.com link gebruiken die ik gelinkt heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
spartacusNLD schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:18:
[...]

Lader en kabel los kopen is duurder dan in het pakket wat ik net linkte. Dus ik zou de lader terugsturen en de bol.com link gebruiken die ik gelinkt heb.
Met de onderstaande kabel ben ik totaal €1,52 goedkoper uit dan wanneer ik het pakket wat je linkte zou kopen. De 45W adapter had ik voor €17,39 via Samsung.com. Samen €41,38.

https://www.coolblue.nl/p...w-1m-kunststof-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

RobinNL schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:24:
[...]

Met de onderstaande kabel ben ik totaal €1,52 goedkoper uit dan wanneer ik het pakket wat je linkte zou kopen. De 45W adapter had ik voor €17,39 via Samsung.com. Samen €41,38.

Ah, die 17 euro is natuurlijk omdat je 50% korting kreeg in je order? ik heb de S25U bij belsimpel besteld en kon daarom niet van zo'n aanbieding gebruik maken.

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 31-01-2025 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
spartacusNLD schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:26:
[...]

Ah, die 17 euro is natuurlijk omdat je 50% korting kreeg in je order?
Klopt ja. Ik zie bij Bol wel goedkopere kabels van 5A, maar daar klagen mensen weer dat de foto niet klopt. Het vermogen zie ik er ook even niet zo snel bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
RobinNL schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:24:
[...]

Uhm, heeft je 45W lader wel een USB-C uitgang? (zo'n kleine als op je telefoon) Ik ken de 45W Samsung lader niet, maar mijn laders hebben allemaal USB A uit (de grotere versie die je maar op 1 manier kan stekkeren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
DeGroteMuis schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:28:
[...]

Uhm, heeft je 45W lader wel een USB-C uitgang? (zo'n kleine als op je telefoon) Ik ken de 45W Samsung lader niet, maar mijn laders hebben allemaal USB A uit (de grotere versie die je maar op 1 manier kan stekkeren).
Yes, dit is de lader die ik via Samsung had besteld. Heeft een USB-C uitgang.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4kmuWU-l2PYTY1sipk4uZhsQpKg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MJqNPOUJuETkBRPhxZafZRNI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb nu 2 jaar een screenprotector van Mediamarkt op mijn S23, zit uitstekend.
Denk voor de S25 weer eentje te nemen, zeer tevreden over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Haha wat een gierig gedoe zeg van Samsung dat er niet eens een fatsoenlijke USB kabel wordt meegeleverd om met 45W te kunnen laden. Over e-waste (zogezegd daarom geen oplader meer meegeleverd) gesproken 8)7
Dan maar voor €10 een zooitje Baseus kabels besteld.
Dank voor de tip hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
bling bling for your ring ring 😂
Met nep leer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Da04pxjzNsh2wfq2X2wzMIQvL8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KlvKxnXFuyCAI2HojSN5wGHo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ymoQcZmgQQ-xZ9tjFnZ_knGjJZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/waCuxyi7rEaF3JnGwncRbLjO.jpg?f=fotoalbum_large

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Hoewel ik maandag pas de pikata kan testen met telefoon erin. Heb ik deze toch retour gemeld, wil toch meer bescherming tegen vallen dan pikata kan bieden. Nu voor een spigen gegaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4rw1Y8tNoNRhbEUwXyVEQkqwN18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v3OwwzvnYm8Sz5IPvXPpIlQs.jpg?f=fotoalbum_large

En minder een aanslag op het budget (23,99 bij amazon).

[ Voor 5% gewijzigd door ipje op 31-01-2025 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
KabouterTilly schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:41:
Haha wat een gierig gedoe zeg van Samsung dat er niet eens een fatsoenlijke USB kabel wordt meegeleverd om met 45W te kunnen laden. Over e-waste (zogezegd daarom geen oplader meer meegeleverd) gesproken 8)7
Dan maar voor €10 een zooitje Baseus kabels besteld.
Dank voor de tip hier!
Absoluut! Dat maakt wel duidelijk dat het allemaal om extra geld verdienen gaat, want waarom zou je aan de ene kant geen lader toevoegen met de motivatie e-waste, maar aan de andere kant wel een kabel die automatisch e-waste is als je met 45W wil laden? Voeg dan geen kabel toe, of een kabel waarmee je wel op maximale snelheid kan laden.

Daarom ook bewust een Anker gekocht toen ik erachter kwam dat mijn destijds met de telefoon meegeleverde Xiaomi lader op de S25U beperkt zou worden op 15W. Niet dat 1 lader en kabel verkocht minder het verschil zal maken, maar ook geen zin om dit gedrag te belonen met een extra aankoop van een lader en nóg een kabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
ipje schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 23:04:
Hoewel ik maandag pas de pikata kan testen met telefoon erin. Heb ik deze toch retour gemeld, wil toch meer bescherming tegen vallen dan pikata kan bieden. Nu voor een spigen gegaan.
[Afbeelding]

En minder een aanslag op het budget (23,99 bij amazon).
Ik heb de spigen air liquid voor de s22u, en dat ding heeft er wel voor gezorgt dat er redelijk wat heldere plekjes op de achterkant zijn, die er niet afkomen. Elke val heeft het wel overleeft 😁

Als je wat zoekt kom je dat ook tegen voor spigen en de s23, s24... vandaar dat ik toch opzoek ben gegaan naar iets met een microfiber lining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
devilkin schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 09:46:
[...]

Ik heb de spigen air liquid voor de s22u, en dat ding heeft er wel voor gezorgt dat er redelijk wat heldere plekjes op de achterkant zijn, die er niet afkomen. Elke val heeft het wel overleeft 😁

Als je wat zoekt kom je dat ook tegen voor spigen en de s23, s24... vandaar dat ik toch opzoek ben gegaan naar iets met een microfiber lining.
Nou, pikata is aangemeld maar nog niet weg. Zal het maandag toch even aanzien, bedankt voor de tip.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -W0kk3L-
Ik ben voor deze combi gegaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OXekLG5KMLXi2HOCeQRZmoo1PF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WWTxLiQifj9aQ205Xfii23C7.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog wachten op de telefoon. Ook de Silver Shadow 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Zo de S25 Silver Shadow binnen, Spigen Ultra Hybrid Transparant ook, nu goede screenprotector.
Ben er alleen nog niet helemaal over uit, plastic, of glazen protector... ?

[ Voor 28% gewijzigd door Albert020 op 01-02-2025 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-03 10:42
Ik heb een Torro hoesje besteld bij Amazon.
Her leek mij een mooi premium hoesje, en dat is het ook maar ik heb toch al een aantal mankementen gevonden en daarom gaat ie retour.

- Door de dikte van het hoesje werkt NFC niet. Net met betalen en niet met een pas scannen
- Door de magneten in het hoesje werkt de S Pen niet meer goed
- Als je de telefoon in landscape modus neer wilt zetten op tafel valt de telefoon van de flipcase af omdat er te weinig magneet overblijft om hem vast te houden. Kon de telefoon nog net optijd opvangen.
- Het hoesje is echt heel erg dik en stug waardoor de telefoon niet lekker in de hand ligt.

Nu maar even opzoek naar een ander hoesje.
Ik vind de clear cases die ik hier voorbij zie komen wel mooi maar ik heb graag mijn pasjes (rij,- en kentekenbewijs) in het hoesje omdat ik zo al jaren geen portemonnee meer mee hoef te slepen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik heb een Ringke Rugged Gear Magnetic case voor mijn Ultra. Ziet er goed uit en grip is ook goed. Maar...hij stinkt. Een chemische geurtje. Zelfs mijn handen ruiken er nu naar. Hoop dat het nieuwigheid is en dat het verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Is er een doorzichtige bookcase? Zit nu in een hoesje, zou mooi zijn als er zoiets is waardoor je de kleur van het toestel kan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
satshow schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:47:
Is er een doorzichtige bookcase? Zit nu in een hoesje, zou mooi zijn als er zoiets is waardoor je de kleur van het toestel kan zien.
Ik overweeg deze https://www.otterbox.nl/n...oesje-black/77-97833.html

En dit is ook een optie: https://www.gsmpunt.nl/ho...t-magsafe-book-case-zwart

Of deze: https://www.gsmpunt.nl/ho...e-magsafe-book-case-blauw

[ Voor 25% gewijzigd door coenox op 01-02-2025 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
-W0kk3L- schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:59:
Ik ben voor deze combi gegaan:
[Afbeelding]

Nu nog wachten op de telefoon. Ook de Silver Shadow 🤪
Waar heb je deze gekocht ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Ik heb sinds gister de WSKEN screen protector op mijn S25U zitten, en die bevalt top. Ook het aanbrengen van de screen protector ging echt heel makelijk met de toolbox die er bij zit.

[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 02-02-2025 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -W0kk3L-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
Mooie opties. Ik weet alleen niet of zoiets zonder problemen in de broekzak kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
satshow schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:32:
[...]

Mooie opties. Ik weet alleen niet of zoiets zonder problemen in de broekzak kan.
Hangt ervan af hoe groot je broekzak is 🙃.

Ik had op mijn S23 Ultra de Otterbox Strada. Die is er helaas niet meer. Ging probleemloos in mij broekzak. Ik verwacht dat deze hoesjes weinig bulk toevoegen en dat dit hier ook geen probleem is. Andere optie is de Rinke Folio Grip (https://www.gsmpunt.nl/ho...-%20Hoesjes%20-%20Samsung) in combinatie met een clear Magsafe hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:47
Gekke vraag, als ik deze besteld:
https://www.gsmpunt.nl/ho...xy-s25-ultra-hoesje-zwart

Moet ik dan zoiets erbij moet bestellen:
https://www.gsmpunt.nl/ho...-hoesje-magsafe-qi2-zwart

Of kan het ook een Spigen zijn?
Een van deze: https://www.gsmpunt.nl/sa...25-ultra/hoesjes?merk=120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik heb die Folio met een Ringke hoes. Maar volgens mij werkt ieder andere Magsafe hoes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:47
Welke Ringke, als ik vragen mag.

Ik heb nog geen magsafe gehad, op die manier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Tweaker1987 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:57:
Welke Ringke, als ik vragen mag.

Ik heb nog geen magsafe gehad, op die manier
Ik heb deze: https://www.gsmpunt.nl/ho...hoesje-magsafe-camo-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Toch gekozen voor de screenprotector van Mediamarkt, had deze op mij S23 en zit er al 2 jaar op zonder probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:43
DON PAPA schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:54:
Ik heb sinds gister de WSKEN screen protector op mijn S25U zitten, en die bevalt top. Ook het aanbrengen van de screen protector ging echt heel makelijk met de toolbox die er bij zit.
Ik wacht op mn S25 maar ben nog aan het kijken. Ik had vroeger altijd zo een siliconenhoes maar wil eens iets anders.
Werkt dat goed die screen protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

satshow schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:32:
[...]

Hangt ervan of je linksdragend bent en je telefoon altijd in de rechter broekzak. :+

Zelf wat cases besteld bij Aliexpress en deze bieden voor mijn gevoel niet voldoende ruimte.
Heb nu een Mous Limitless 6.0 besteld met een walnoot achterkant besteld. 65 Euro is wel veel voor een hoesje tbh... maar het is eenmalig..

Voor 3 euro ook tempered glass besteld. Binnen 20 seconden zat het op de telefoon zonder bubbels.
Scherm werkt nog steeds goed tijdens het gamen en scannen van vingerafdruk. Benieuwd of dit het langer volhouden dan 2-3 weken t.o.v. het gebogen scherm van de S23 ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 02-04 09:08
Ik heb de Samsung Rugged armor case maar ben er niet weg van. Vind het te vierkantig en ligt niet lekker in de hand. Dacht dat het zacht tpu was maar het is wat harder kunststof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Derbiss schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:30:
[...]
Werkt dat goed die screen protector?
Werkt echt top, er zit in de software ook nog een optie om de gevoeligheid van het scherm hoger te zetten voor als je een screen protector gebruikt, maar dat is bij deze screen protector niet nodig. Ook de vinger-afdruk sensor reageert nog super snel. En wat ik mooi vind van deze screen protector is dat er geen inkeping of gat bij de camera lens zit, hij loopt echt van zijkant naar zijkant rondom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:43
DON PAPA schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:33:
[...]

Werkt echt top, er zit in de software ook nog een optie om de gevoeligheid van het scherm hoger te zetten voor als je een screen protector gebruikt, maar dat is bij deze screen protector niet nodig. Ook de vinger-afdruk sensor reageert nog super snel. En wat ik mooi vind van deze screen protector is dat er geen inkeping of gat bij de camera lens zit, hij loopt echt van zijkant naar zijkant rondom.
Ok top;wel enkel voor de ultra precies. Ga nog een beetje zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:26:

Morgen komt nog binnen:
De mous case gaat weer terug (ben benieuwd wat de retourkosten zijn, hier had ik beter op moeten letten bij bestellen) Mist teveel ''grip'' en enorme vingerafdruk magneet. Jammer. Al het andere wat ik kan vinden is me toch teveel plastic look.

Dan toch maar weer is iets heel anders besteld: OtterBox Symmetry Cactus Leather

Ben benieuwd :)

De screenprotector van spigen is inderdaad geweldig makkelijk. Ik was altijd de whitestone dome installatie gewend op samsungs met een ''curved'' scherm. Wat is zo'n plat scherm een verademing zeg 8)

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 03-02-2025 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:17
@spartacusNLD kijk eens bij tech21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik zie zo geen dunne clear cases met grip staan op de site (voor de ultra dan). Daar is eigenlijk waar ik naar op zoek ben... oh ja, het liefst ook mat :+ anders is het ook zo'n spiegel. Het bestaat (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Herstel: vanmiddag is mijn bestelling binnengekomen. Ik heb gelijk met de S25+ de 45W Samsung oplader besteld, via Samsung zelf. Na 50% korting was deze €17,37.
Ik was in de veronderstelling dat dit, zoals eerder in dit topic besproken, enkel het oplaadblok was. Echter, heb ik de 45W oplader incl usb-c 5A 1,8m kabelwaar eerder naar gelinkt is ontvangen.
Zijn er meer mensen die toch de versie incl. usb-c kabel hebben ontvangen? Of gevalletje "fout van de bank in uw voordeel"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
[...]

Ik heb de Privacy screenprotector van Ringke. Prima ding, gemakkelijk te installeren. Maar vingerafdruk scanner werkt voor geen meter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
[...]

Waar zit die optie om de gevoeligheid hoger te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterTilly
coenox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:02:
[...]

Waar zit die optie om de gevoeligheid hoger te zetten?
Instellingen --> Display en dan onderaan Aanraakgevoeligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
KabouterTilly schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:13:
[...]

Instellingen --> Display en dan onderaan Aanraakgevoeligheid
Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-05 19:20
Bedankt voor de tip Don Papa!

"Ik heb sinds gister de WSKEN screen protector op mijn S25U zitten, en die bevalt top. Ook het aanbrengen van de screen protector ging echt heel makelijk met de toolbox die er bij zit."

Ik heb deze ook besteld. Super aanbreng systeem en prima protector (2 stuks).
Echt beste systeem op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:45
DON PAPA schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:54:
De WSKEN screen protector, besteld via [url="https://amzn.eu/d/hjo6JYV"], is sinds gisteren op mijn S25U monitor aangebracht en functioneert uitstekend. De meegeleverde hulpmiddelen vereenvoudigden het aanbrengproces aanzienlijk.
Is deze screen protector tevens voorzien van een anti-reflectiecoating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Zo voorlopig is dit mijn bescherming, beide van spigen. Screenprotector was zeer eenvoudig te monteren en vingerafdrukken werken prima. Hoesje biedt redelijke bescherming tegen vallen zonder veel bulk toe te voegen. Met screenprotector blijven de randen van het hoesje boven het scherm uitkomen.
Screenprotector is voorzien van een privacy laagje en is van glas.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9sj869J_2x8XmFO1SYHYl4cccTI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7eZSTZd2oiZqhQXUDsMoUV01.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeRuFPA2LpEnODbWOgy6agprVuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ABndtGvbfWNm18KB6fCxFEqz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Ik ben over het algemeen geen fan van screenprotectors - het is een moetje - maar ben tot op heden zeer te spreken over de Ringke Easy Slide. Gemakkelijk aanbrengen (ook geen held in), sluit mooi aan waardoor je bijna niet ziet dat er een protector op zit, zeker icm een hoesje van Ringke of Spigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-05 06:11
Zelf zit ik nog op mijn bestelling van afgelopen vrijdag te wachten. De screenprotector en het Dux Ducis Skin Pro book case (besteld bij @gsmpunt.nl ) moet schijnbaar nog door PostNL worden verwerkt. Tot dat ik dit binnen heb blijf ik nog maar even de Note20 Ultra gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
danda schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:51:
[...]
Is deze screen protector tevens voorzien van een anti-reflectiecoating?
Nee
Pagina: 1 2 3 Laatste