Nice, je bent toch niet voor de Lisen gegaan.-W0kk3L- schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 10:27:
Vandaag de Spigen OneTap Pro 4 MagFit Qi2 15W autolader (https://amzn.eu/d/aYO8O4I) in de auto geslingerd. Blijft als een huis vastzitten, zelfs zonder de extra meegeleverde base plate. Bewust een stukje verder naar rechts geplaatst, zodat ik de telefoon nog kan kantelen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ziet er keurig uit, toch? 😄
Voor de rest ben ik ook heel erg tevreden mee. Ik hoef ook niet zorgen te maken over het USB-C poortje in mijn S25 Ultra dat die gammel wordt na verloop van tijd.
Ik zit nu wel te kijken wat voor andere MagFit acessoires ik in huis ga halen. De desktop standaard lijkt mij wel leuk.
Met meegeleverde base plak je het wel vast. Maar zoals je kun zien in de post van -W0kk3L-: werk het ook prima met enkel een zuignap. Ik zou de base niet aanraden als je een dashboard hebt waarbij het aan de bovenkant is bekleed met (nep)leer/alcantara. Als je zeker weet dat het gewoon hard kunststof is kun je gerust de base gebruiken.DorkoTheBeast schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:03:
[...]
Heb dit nog nooit getest maar is dit iets dat je moet kleven aan het dashboard? (zou bij mij niet gaan vanwege leasewagen)
:strip_exif()/f/image/LJkVkOxTHy4nRFnZzwx6Fjxy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZjHxe1Il49YE5lBP50wJ3Fyn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xqosI5w6C2nrgDgs6JtkSmJ4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iSRul1OR5qdQPj54SbFlmZUE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hkM2oJau8y3hV0SAGnASkbvW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yOnLO7QjGFeLqZQb9LXotwgJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9hxa923lB7cUpEN4IwPAEvcr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HO6RomODvfBygBJhfXQDXfEB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RZBeNyhml3KWKfsIhKBRIB5F.jpg?f=fotoalbum_large)