Als het de EP-T4511XBEGEU is, dan klopt het. Staat ook in de omschrijving dat de kabel erbij in zit. Als dit het product is, dan ben ik wel geïnteresseerd in hoe je de prijs naar €17,37 hebt gekregen.KabouterTilly schreef op maandag 3 februari 2025 @ 17:01:
Herstel: vanmiddag is mijn bestelling binnengekomen. Ik heb gelijk met de S25+ de 45W Samsung oplader besteld, via Samsung zelf. Na 50% korting was deze €17,37.
Ik was in de veronderstelling dat dit, zoals eerder in dit topic besproken, enkel het oplaadblok was. Echter, heb ik de 45W oplader incl usb-c 5A 1,8m kabelwaar eerder naar gelinkt is ontvangen.
Zijn er meer mensen die toch de versie incl. usb-c kabel hebben ontvangen? Of gevalletje "fout van de bank in uw voordeel"?
Dat is inderdaad het juiste productnummer. Waarschijnlijk was ik zo gefocust op het toestel zelf dat ik njet goed heb gekeken of dit nu met of zonder kabel was (zoals op de foto).-W0kk3L- schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:43:
[...]
Als het de EP-T4511XBEGEU is, dan klopt het. Staat ook in de omschrijving dat de kabel erbij in zit. Als dit het product is, dan ben ik wel geïnteresseerd in hoe je de prijs naar €17,37 hebt gekregen.
Wat betreft de prijs was het een optelsom van allerlei codes en promoties, zie hieronder.
:strip_exif()/f/image/zwBJnUDcKHWrzrIWUQ4uK12D.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit hier nu dus ook met 2 kabelsKabouterTilly schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Dat is inderdaad het juiste productnummer. Waarschijnlijk was ik zo gefocust op het toestel zelf dat ik njet goed heb gekeken of dit nu met of zonder kabel was (zoals op de foto).
Wat betreft de prijs was het een optelsom van allerlei codes en promoties, zie hieronder.
[Afbeelding]

Edit: Coolblue gaat het bedrag terugstorten en ik mag de kabel gewoon houden
[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 04-02-2025 21:37 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Balen, had dus een Anker MagGo besteld in de veronderstelling dat ik die 3 in 1 lader kon gebruiken voor de nieuwe S25 U, Buds pro 3 en Watch 7. Maar mijn huidige watch 4 past niet op de watch lader en dus de 7 blijkbaar ook niet 
Vond die superhandig voor het reizen omdat die pocketsized is. Kent iemand een goed alternatief? Bij voorkeur ook pocketsized, maar anders gewoon voor op het bureau. Toch huiverig om dit soort laders bij random merker/leveranciers te kopen.
Vond die superhandig voor het reizen omdat die pocketsized is. Kent iemand een goed alternatief? Bij voorkeur ook pocketsized, maar anders gewoon voor op het bureau. Toch huiverig om dit soort laders bij random merker/leveranciers te kopen.
Kom net deze tegen, wel van Chinese noname: https://amzn.eu/d/80GOrZcLNBL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:07:
Balen, had dus een Anker MagGo besteld in de veronderstelling dat ik die 3 in 1 lader kon gebruiken voor de nieuwe S25 U, Buds pro 3 en Watch 7. Maar mijn huidige watch 4 past niet op de watch lader en dus de 7 blijkbaar ook niet
WEBN & chill (@IBKR)
Heeft iemand reeds een functionele slim wallet case met individueel uitgesneden lensopeningen gevonden? Alles wat ik vind heeft van die grote P vormige cameragaten...
Heb zojuist deze: Screenprotector geplaatst. Wat een verademing met zo'n tray erbij. Ik moest zelfs goed kijken of de screenprotector er überhaupt op zat. Super strak en exact uitgelijnd
Mijn Pitaka case voor de S25 binnen. Ligt echt heeeelll chill in de hand, ziet er heel strak uit. Super blij mee. 40€ goed besteedt
Hoe doet je vingerafdrukscanner het met de protector?blup schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:43:
Heb zojuist deze: Screenprotector geplaatst. Wat een verademing met zo'n tray erbij. Ik moest zelfs goed kijken of de screenprotector er überhaupt op zat. Super strak en exact uitgelijnd
Goed, ik heb het idee dat hij iets minder snappy werkt. Maar het werkt.coenox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:22:
[...]
Hoe doet je vingerafdrukscanner het met de protector?
Ik heb gisteren een verschillende hoesjes van Spigen en elago geleverd gekregen.
Het eerste wat mij opviel bij de Spigen hoesjes, Ultra Hybrid en Liquid Air, is dat de cameralenzen uitsteken en dus het oppervlak van de tafel raken.
Het transparante elego hoesje heeft een soort opstaand randje aan de onderkant waardoor de lenzen volledig los van de ondergrond liggen.
Op zich wel jammer van de Spigen hoesjes want ik vond de Liquid Air het prettigst aanvoelen maar die gaan dus retour. Zeker in de auto als de telefoon los in de middenconsole ligt en heen en weer schuift lijkt mij niet bevorderlijk voor de camera lenzen.
Het eerste wat mij opviel bij de Spigen hoesjes, Ultra Hybrid en Liquid Air, is dat de cameralenzen uitsteken en dus het oppervlak van de tafel raken.
Het transparante elego hoesje heeft een soort opstaand randje aan de onderkant waardoor de lenzen volledig los van de ondergrond liggen.
Op zich wel jammer van de Spigen hoesjes want ik vond de Liquid Air het prettigst aanvoelen maar die gaan dus retour. Zeker in de auto als de telefoon los in de middenconsole ligt en heen en weer schuift lijkt mij niet bevorderlijk voor de camera lenzen.
Ik heb dezelfde besteld (en ook nog een Dux Ducis Skin Pro) waarvan ik vrijdag de mail heb ontvangen dat het waarschijnlijk op zaterdag 1 februari geleverd zou worden). Hopelijk krijg ik het snel binnen zodat ik mijn S25 Ultra ook in gebruik kan gaan nemenblup schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:43:
Even onder 'Instellingen > Display' de aanraakgevoeligheid aanzetten.blup schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 19:49:
[...]
Goed, ik heb het idee dat hij iets minder snappy werkt. Maar het werkt.
Kent iemand deze hoesjes?
https://www.amazon.com/Po...-Shockproof/dp/B0DQ89J244
https://www.amazon.com/Po...-Shockproof/dp/B0DQ89J244
Kleine update na ongeveer 5 dagen met hoesje in mijn S25 in gebruik te hebben genomen:Regeneration schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:51:
Ik heb 2 hoesjes binnen voor de S25 (base). Mijn eerste indrukken (zonder telefoon uiteraard) in het kort:
Spigen Liquid Crystal Case (Crystal Clear):
https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1
- Alle 3 camera's is 1 cutout, vind ik minder mooi, dan individuele cutouts. Zo jammer, want Spigen heeft al jaren individuele cutouts. Ik kocht voorheen nooit hoesjes, wil ik dit keer wel een hoesje, wisselen ze naar 1 cutout, haha
+ Mooi clean design, zonder heel opvallende logo's of iets dergelijks.
+ Inderdaad geheel vlakke achterkant.
+ De aan/uit knop heeft wat textuur en de volume knoppen zijn zonder, wellicht dat je deze knoppen gevoelsmatig makkelijk uit elkaar kan houden.
+ Houd goed vast, voelt niet glad, zijkanten zijn "recht" (dus niet concave of convex)
> 33,5 gram (ze zeggen zelf 34 gram, dus dat klopt prima).
> Ik weet dat transparante cases zullen vergelen, maar ik wil graag een niet al te forse case, waarbij ik wil een vlakke achterkant "maak", gezien de uitstekende camera die in een hoek zitten. Ik zou graag de Space Crystal (doorzichtig zwart) kopen, als die ooit verkrijgbaar wordt en ik vermoed dat deze minder (duidelijk) zal vergelen.
> Deze case hou ik. Laat maar weten als er vragen zijn.
> Over algemeen erg tevreden over deze case.
> Achterkant is vlak, en de camera's liggen naar mijn schatting slechts 0.5 mm verzonken in de cover. Dit is wat ik precies graag wilde, valkke achterkant met minimale bulk. Wil je meer bescherming zal je verder moeten kijken.
> De randen aan de voorkant zijn groter (ik schat 2 mm ofzo), dus veilig om je telefoon met scherm naar beneden op tafel te leggen, maar als je veel swipe bewegingen van de zijkanten/onderkant doet, dan is dit minder prettig. Zelf doe weinig swipen vanaf de zijkant of onderkant, dus voor mij maakt het niet zoveel uit.
> Knoppen zijn clicky, dus prima. De geribbele power-knop is een leuke extra, maar het is ook niet zo aanwezig, mocht je dit juist niet zo prettig vinden.
> Geen probleem met camera flash en de cover.
> In normaal gebruik vind ik de vingerafdrukken zijn niet echt zichtbaar, dus dat is goed, maar in bepaalde hoeken zie je wil dat er veel vingervlekken op zitten. Ik heb de Blueblack kleur, wellicht dat dit uitmaakt in de (on)zichtbaarheid van de vingerafdrukken.
> Grip is goed. Het is uiteraard niet de meest grippy case, maar ik heb tot nu toe geen problemen met de grip.
> Afwerking is goed, hier en daar voel ik een randje, maar heb er in noramal gebruik nergens last van.
> Transparant case vind ik ook wel wat hebben, kan je de kleur van de phone ook zien.
> Voor 16 euro, prima back cover case.
Nice! Ik wil die misschien later halen als ik de magfit functionaliteit wil proberen. Heb je de case al kunnen proberen? Heb je wat eerste indrukken, dingen die postief en/of negatief opvielen?-W0kk3L- schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:59:
Ik ben voor deze combi gegaan:
[Afbeelding]
Nu nog wachten op de telefoon. Ook de Silver Shadow 🤪
k gebruik ondersta#nde hoes:
BENKS ArmorPro Hoes voor Samsung Galaxy S25 Ultra Gemaakt van Dupont Kevlar 600D Aramidevezel/TPU met militaire valbescherming, Magnetische Krasbestendige Schokbestendige Beschermhoes https://amzn.eu/d/48Q3fSp
Hele fijne hoes. Jammer van de opening voor de camera, had liever aansluitend maar goed. Het carbon voelt erg fijn en de randen zijn gesloten en net wat hoger zodat ook de screenprotector mooi aansluit t.o.v die van Pitaka.
Screenprotector die ik gebruik:
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€4,33 | 4PCS Volledige Cover Gehard Glas Voor Samsung Galaxy S24 S25 Ultra Vingerafdruk Ontgrendelen Screen Protector S24Plus S24 + S24 Ultra Glas
https://a.aliexpress.com/_EytjMnK
De zwarte randjes werken het geheel mooi af en de vingerafdruk werkt gewoon goed.
BENKS ArmorPro Hoes voor Samsung Galaxy S25 Ultra Gemaakt van Dupont Kevlar 600D Aramidevezel/TPU met militaire valbescherming, Magnetische Krasbestendige Schokbestendige Beschermhoes https://amzn.eu/d/48Q3fSp
Hele fijne hoes. Jammer van de opening voor de camera, had liever aansluitend maar goed. Het carbon voelt erg fijn en de randen zijn gesloten en net wat hoger zodat ook de screenprotector mooi aansluit t.o.v die van Pitaka.
Screenprotector die ik gebruik:
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€4,33 | 4PCS Volledige Cover Gehard Glas Voor Samsung Galaxy S24 S25 Ultra Vingerafdruk Ontgrendelen Screen Protector S24Plus S24 + S24 Ultra Glas
https://a.aliexpress.com/_EytjMnK
De zwarte randjes werken het geheel mooi af en de vingerafdruk werkt gewoon goed.
De combi bevalt me uitstekend! Goeie grip, strak om de telefoon. Keurige aansluiting tussen de hoes en de schermprotector. En het ziet er nog luxe uit ook. Zal later even een paar fotootjes toevoegen.Regeneration schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:47:
[...]
Nice! Ik wil die misschien later halen als ik de magfit functionaliteit wil proberen. Heb je de case al kunnen proberen? Heb je wat eerste indrukken, dingen die postief en/of negatief opvielen?
Hier wat ervaringen met mijn S25+ hoesjes.
Rinke Fusion Matte: fijn hoesje, mooi om toch de kleur te tonen. Maakt het toestel wel bulky maar ik blijf zo'n transparant hoesje toch een beetje snel vet vinden worden. Wel goed bestand tegen vingerafdrukken.
Spigen Liquid Air: mooi hoesje en de dunste van de selectie. Nadeel is dat hij ook het meest glad is, wat ook kan komen doordat het hoesje zeer minimaal is.
Rinke Onyx: net zoals bij mijn S23 base is dit ook voor de plus de winnaar. Het voordeel vind ik de goede grip, en het materiaal lijkt zo gemaakt dat het nooit vingerafdrukken geeft of vettig aanvoelt. Als ik toch een puntje mag noemen is het misschien de relatief hoge rand aan de voorkant waardoor gestures heel soms niet werken. Keerzijde is natuurlijk de uitstekende bescherming
Wie interesse heeft in de Fusion en de Liquid Air (praktisch ongebruikt) voor een zacht prijsje -> DM.
Rinke Fusion Matte: fijn hoesje, mooi om toch de kleur te tonen. Maakt het toestel wel bulky maar ik blijf zo'n transparant hoesje toch een beetje snel vet vinden worden. Wel goed bestand tegen vingerafdrukken.
Spigen Liquid Air: mooi hoesje en de dunste van de selectie. Nadeel is dat hij ook het meest glad is, wat ook kan komen doordat het hoesje zeer minimaal is.
Rinke Onyx: net zoals bij mijn S23 base is dit ook voor de plus de winnaar. Het voordeel vind ik de goede grip, en het materiaal lijkt zo gemaakt dat het nooit vingerafdrukken geeft of vettig aanvoelt. Als ik toch een puntje mag noemen is het misschien de relatief hoge rand aan de voorkant waardoor gestures heel soms niet werken. Keerzijde is natuurlijk de uitstekende bescherming
Wie interesse heeft in de Fusion en de Liquid Air (praktisch ongebruikt) voor een zacht prijsje -> DM.
Hoi allemaal, ik heb dit topic al doorgespit, maar kon het antwoord op mijn vraag niet vinden. Ik ben voor de S25 op zoek naar een hoesje waarbij de uitstekende camera's precies wegvallen en er geen rand achterop aanwezig is. Liefst zo dun mogelijk en met zo klein mogelijke opstaande randen aan de voorkant. Iemand suggesties?
Had je dan niet beter deze kunnen nemen?DM89 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:31:
https://www.ipitaka.com/p...es?variant=42500326031430
Dat is een mooie, helaas was deze er nog niet op het moment dat ik ging bestellen. Zou die best willen maar langere levertijd via hun site en wil de Benks dan wel retouren ivm de kosten.DON PAPA schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:46:
[...]
Had je dan niet beter deze kunnen nemen?
Helaas nog niet leverbaar in Nederland anders had ik deze zeker besteld.
Ja daar had ik ook al naar gezocht, heb er nu wel één bij pitaka zelf besteld, die 3 extra knoppen lijkt mij wel handig. Hoop alleen dat de telefoon niet te dik gaat aanvoelen, want juist het dunne design van pitaka spreekt mij altijd zo aan...DM89 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:12:
[...]
Helaas nog niet leverbaar in Nederland anders had ik deze zeker besteld.
Ik had de Benks ultra slim en die is het zelfde als de Pitaka maar vind de openingen aan de zijkanten en op de hoeken niks. Daarom gekozen voor de Pro variant. Zal vergelijkbaar zijn met de pinbutton en bied wat meer bescherming maar vind het zeker niet dik dus denk dat je wel een goede keuze hebt gemaakt.DON PAPA schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:29:
[...]
Ja daar had ik ook al naar gezocht, heb er nu wel één bij pitaka zelf besteld, die 3 extra knoppen lijkt mij wel handig. Hoop alleen dat de telefoon niet te dik gaat aanvoelen, want juist het dunne design van pitaka spreekt mij altijd zo aan...
Ik betwijfel zelf of ik die buttons ga gebruiken, maar vind de camera afwerking wel beter. Desalniettemin ben ik erg tevreden met de benks, ligt goed in de hand en voelt fijn aan.
Ben benieuwd naar jou ervaring als je de case binnen hebt.
Waarschijnlijk dom maar wat betekent 1500D of 600D?richajax schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:12:
Enige nadeel is dat het 1500D is.
Maar er schijnt een 600D versie te komen binnen enkele weken.
Hogere D (1500) betekent dikker, zwaarder, duurzamer materiaal. Lagere D (600) betekent dunner, zachter, lichter, flexibeler, duurder materiaalDorkoTheBeast schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:56:
[...]
Waarschijnlijk dom maar wat betekent 1500D of 600D?
[ Voor 28% gewijzigd door DM89 op 08-02-2025 11:11 ]
Ik heb de Spigen Liquid Crystal, bedoel je zoiets:Goldia schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:40:
Hoi allemaal, ik heb dit topic al doorgespit, maar kon het antwoord op mijn vraag niet vinden. Ik ben voor de S25 op zoek naar een hoesje waarbij de uitstekende camera's precies wegvallen en er geen rand achterop aanwezig is. Liefst zo dun mogelijk en met zo klein mogelijke opstaande randen aan de voorkant. Iemand suggesties?
Regeneration in "[Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires"
Ik ben er blij mee. Dit is het meest compacte hoesje, met een vlakke achterkant die ik heb kunnen vinden. Op Amazon voor 16 euro. En ze hebben nu ook de 'space crystal' (= doorzichtig zwarte) variant online staan. Die vind ik denk ik nog iets mooider dan de 'crystal clear' (= transparant), maar die hadden ze nog niet een week geleden en ik hem mijn S25 al een week in bezit.
https://www.amazon.nl/dp/...8YWRC?_encoding=UTF8&th=1
Edit:
Verder is dit wat ik een tijdje geleden heb uitgezocht, maar er zijn niet veel opties.
Regeneration in "[Samsung Galaxy S25-serie] Ervaringen & Discussie"
Als superdun ook heel belangrijk is zou je de Mous Super Thin kunnen overwegen, maar die heeft dus wel een miniem randje rondom de camera's, afgaand op de productfoto's.
[ Voor 18% gewijzigd door Regeneration op 08-02-2025 11:19 ]
Ja die Spigen Space Crystal komt wel heel aardig in de buurt! Zijn de knoppen ook goed? Zou dan alleen niet doorzichtig willen denk ik... Bedankt voor je suggesties! Nog eens even verder kijkenRegeneration schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:10:
[...]
Ik heb de Spigen Liquid Crystal, bedoel je zoiets:
Regeneration in "[Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires"
Ik ben er blij mee. Dit is het meest compacte hoesje, met een vlakke achterkant die ik heb kunnen vinden. Op Amazon voor 16 euro. En ze hebben nu ook de 'space crystal' (= doorzichtig zwarte) variant online staan. Die vind ik denk ik nog iets mooider dan de 'crystal clear' (= transparant), maar die hadden ze nog niet een week geleden en ik hem mijn S25 al een week in bezit.
https://www.amazon.nl/dp/...8YWRC?_encoding=UTF8&th=1
Edit:
Verder is dit wat ik een tijdje geleden heb uitgezocht, maar er zijn niet veel opties.
Regeneration in "[Samsung Galaxy S25-serie] Ervaringen & Discussie"
Als superdun ook heel belangrijk is zou je de Mous Super Thin kunnen overwegen, maar die heeft dus wel een miniem randje rondom de camera's, afgaand op de productfoto's.
https://www.benks.com/en-...upgraded-600d-kevlar-caseDM89 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:09:
[...]
Hogere D (1500) betekent dikker, zwaarder, duurzamer materiaal. Lagere D (600) betekent dunner, zachter, lichter, flexibeler, duurder materiaal
[ Voor 25% gewijzigd door richajax op 08-02-2025 12:47 ]
Ik heb die ook, maar voor sideswipes vind ik die toch redelijk irritant. Moet vaak herhalen eer ik de gesture erdoor krijg... de rand zit in de weg.SYQ schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:55:
Redelijk tevreden met de Elago (nep)leer variant, compact.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Die is mooi. Jammer dat die er niet is voor de S25+DON PAPA schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:46:
[...]
Had je dan niet beter deze kunnen nemen?
Sorry, bericht stond in het verkeerde draadje.
[ Voor 79% gewijzigd door coenox op 08-02-2025 15:20 ]
zo hier net deze besteld voor op mijn nachtkastje.
https://eu.mous.co/produc...ck?variant=42721895841885
benieuwd hoe goed alles blijft zitten met magsafe
https://eu.mous.co/produc...ck?variant=42721895841885
benieuwd hoe goed alles blijft zitten met magsafe
Zijn er geen extra kosten aan verbonden door te bestellen bij Pikata, zit te denken aan invoerrechten.DON PAPA schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:29:
[...]
Ja daar had ik ook al naar gezocht, heb er nu wel één bij pitaka zelf besteld, die 3 extra knoppen lijkt mij wel handig. Hoop alleen dat de telefoon niet te dik gaat aanvoelen, want juist het dunne design van pitaka spreekt mij altijd zo aan...
Ja die kunnen er nog bij komen, maar ik heb daar al heel vaak besteld en nog nooit extra kosten gehad, maar het kan dus wel...ipje schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:07:
[...]
Zijn er geen extra kosten aan verbonden door te bestellen bij Pikata, zit te denken aan invoerrechten.
Heeft iemand nog een goeie tip voor een lader standaard waar ik zowel mijn S25 base en mijn Watch6 met gesloten band draadloos kan opladen?
Ik heb deze Spigen besteld, hopelijk wordt dat een mooie fit
https://www.spigen.com/pr...=c&variant=43470544633903
Dank voor je post @Regeneration
https://www.spigen.com/pr...=c&variant=43470544633903
Dank voor je post @Regeneration
Ze zijn idd hoger als normaal maar werkt in mijn geval nog prima. Wel heb ik de edge venster button (of hoe je die ook noemt) wat breder gemaakt.devilkin schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:33:
[...]
Ik heb die ook, maar voor sideswipes vind ik die toch redelijk irritant. Moet vaak herhalen eer ik de gesture erdoor krijg... de rand zit in de weg.
Is er hier iemand die weet of een magsafe backcover werkt met een gewone draadloze Samsung oplader? Od moet je echt een magsafe/ magfit oplader voor hebben?
Gaat gewoon werken, magneten van MagSafe-hoesjes zitten niet in de weg als ze niet gebruikt worden.Marcel-k schreef op zondag 9 februari 2025 @ 14:56:
Is er hier iemand die weet of een magsafe backcover werkt met een gewone draadloze Samsung oplader? Od moet je echt een magsafe/ magfit oplader voor hebben?
The devil is in the details.
Thanks, ik zoek namelijk een oplossing voor mijn pasjes. Daarom dacht ik aan een magsafe backcover met een magsafe cardholder voor mijn S25 base. Iemand een aanrader voor bepaalde combinatie backcover en cardholder voor 2 pasjes?Hahn schreef op zondag 9 februari 2025 @ 15:01:
[...]
Gaat gewoon werken, magneten van MagSafe-hoesjes zitten niet in de weg als ze niet gebruikt worden.
Ik zie dat je al een andere case hebt uitgekozen, maar: ja de knoppen zijn prima. Clicky en de aan/uit knop heeft een beetje ribbel structuur, dan kan je op gevoel deze knop van de volume knoppen onderscheiden.Goldia schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:40:
[...]
Ja die Spigen Space Crystal komt wel heel aardig in de buurt! Zijn de knoppen ook goed? Zou dan alleen niet doorzichtig willen denk ik... Bedankt voor je suggesties! Nog eens even verder kijken
Zelf heb ik deze laderMarcel-k schreef op zondag 9 februari 2025 @ 14:56:
https://www.amazon.nl/Sam...ersive-view_1739137554089
In combinatie met een Mous Limitless hoesje. Het opladen werkt. Had vanmorgen wel een melding met ongeveer dit:
Haal dik hoesje van de telefoon of plaats telefoon anders op lader.
Even beetje verschoven en ging weer goed. Het lijkt wel iets nauwkeuriger te werken nu. Twijfel soms wel in een qi2 lader te halen. Want dan ligt de telefoon gewoon altijd goed op de lader
[ Voor 6% gewijzigd door AndereKoekoek op 09-02-2025 22:50 ]
Volgens mij heb ik dezelfde lader. Ook met mijn telefoon met origineel Samsung backcover heb ik dezelfde melding gehad. Maar verder geen problemen, al zal een qi2 lader icm qi2 backcover makkelijker zijn wat goed positioneren betreft.AndereKoekoek schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:49:
[...]
Zelf heb ik deze lader
https://www.amazon.nl/Sam...ersive-view_1739137554089
In combinatie met een Mous Limitless hoesje. Het opladen werkt. Had vanmorgen wel een melding met ongeveer dit:
Haal dik hoesje van de telefoon of plaats telefoon anders op lader.
Even beetje verschoven en ging weer goed. Het lijkt wel iets nauwkeuriger te werken nu. Twijfel soms wel in een qi2 lader te halen. Want dan ligt de telefoon gewoon altijd goed op de lader
gewoon bestellen bij de Duitse Pitaka website.ipje schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:07:
[...]
Zijn er geen extra kosten aan verbonden door te bestellen bij Pikata, zit te denken aan invoerrechten.
https://pitakagermany.com...es?variant=44833592148143
levering in ong 2 a 3 werkdagen
€ 62,99 voor de Sunset S25 Ultra case (gratis verzending en dit is INCL. code PITAKADE voor 10% korting)
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 10-02-2025 10:57 ]
Lijkt een beetje op deze:
https://a.aliexpress.com/_EG90JHi
Even op "sunset magnetic" klikken
https://a.aliexpress.com/_EG90JHi
Even op "sunset magnetic" klikken
[ Voor 48% gewijzigd door richajax op 10-02-2025 12:21 ]
Zojuist de S25 Ultra aan een Qi2 autolader gehangen van Spigen.
De Spigen OneTap Pro 4 MagFit Qi2. (Alternatief voor gebruik met een luchtrooster.)
Kan nu voor het eerst mijn telefoon in de auto daadwerkelijk draadloos opladen i.p.v. dat hij mijn batterijpercentage aanhoudt. Ik heb de houder gecombineerd met een FM-transmittertje.
Ik gebruik overigens een Spigen Galaxy S25 Ultra Enzo Aramid MagFit GP-FPS938PGABW als hoesje om MagFit werkende te krijgen.
Voor het eerst 15W Wireless Supercharging gezien in de auto.
De Spigen OneTap Pro 4 MagFit Qi2. (Alternatief voor gebruik met een luchtrooster.)
Kan nu voor het eerst mijn telefoon in de auto daadwerkelijk draadloos opladen i.p.v. dat hij mijn batterijpercentage aanhoudt. Ik heb de houder gecombineerd met een FM-transmittertje.
Ik gebruik overigens een Spigen Galaxy S25 Ultra Enzo Aramid MagFit GP-FPS938PGABW als hoesje om MagFit werkende te krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Ram-G-maN op 10-02-2025 16:32 ]
Oplader zier er mooi uit, gebruik Android auto op scherm van auto. Maar soms is het handig om alleen smartphone te gebruiken. Ga het ook bestellen.Ram-G-maN schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:31:
Zojuist de S25 Ultra aan een Qi2 autolader gehangen van Spigen.
Kan nu voor het eerst mijn telefoon in de auto daadwerkelijk draadloos opladen i.p.v. dat hij mijn batterijpercentage aanhoudt.
Netjes. Ik kwam er ook eentje van Lisen tegen. Ook 15W Qi2. Net iets goedkoper dan die van Spigen:
https://amzn.eu/d/gOddphE
[ Voor 3% gewijzigd door -W0kk3L- op 10-02-2025 20:21 ]
Heeft er iemand al zo'n Kindsuit hoesje van Samsung?
Ik lees dat het eerder aanvoelt als goedkoop plastic ipv nepleder. Hard en zeker niet zacht.
Ik lees dat het eerder aanvoelt als goedkoop plastic ipv nepleder. Hard en zeker niet zacht.
Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019
Heb dit nog nooit getest maar is dit iets dat je moet kleven aan het dashboard? (zou bij mij niet gaan vanwege leasewagen)-W0kk3L- schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:20:
Netjes. Ik kwam er ook eentje van Lisen tegen. Ook 15W Qi2. Net iets goedkoper dan die van Spigen:
Voor wie nog op zoek is naar een case. HighTechCheck maakt altijd geweldige reviews. Heb het filmpje zelf nog niet gezien, ik moet die 4 en een half uur (!) nog ergens in zien te plannen. Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik meestal doorscroll naar de hoesjes die me interesseren en leverbaar zijn. Maar. Respect voor wat deze man doet.
https://youtu.be/h5IKIaVjfxQ?si=KxenLQNiIs5WAerP
Ja, klopt. Overigens schat ik zelf de kans klein dat het mijn dashboard zal beschadigen (ben zelf ook leaserijder), maar ik snap je bezorgdheid. Deze viel mij met name op omdat de ondergrond minder glad hoeft te zijn. Enig structuur kan.DorkoTheBeast schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:03:
[...]
Heb dit nog nooit getest maar is dit iets dat je moet kleven aan het dashboard? (zou bij mij niet gaan vanwege leasewagen)
Inderdaad respect voor deze man HighTechCheck. Toen ik op zoek was naar hoesjes voor mijn S23 Ultra, had ik ook naar zijn uitgebreide review gekeken.coenox schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:06:
Voor wie nog op zoek is naar een case. HighTechCheck maakt altijd geweldige reviews. Heb het filmpje zelf nog niet gezien, ik moet die 4 en een half uur (!) nog ergens in zien te plannen. Eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik meestal doorscroll naar de hoesjes die me interesseren en leverbaar zijn. Maar. Respect voor wat deze man doet.
Uiteindelijk heb ik 4 hoesjes gekocht voor mijn S23U:
Ringke Onyx Purple
+ slim
+ grippy
+ werkt goed met Whitestone Dome screenprotrector
+ individuele camera cutouts
+ opvolger voor S25U leverbaar
- minder fijn in de hand (scherpe randen)
:strip_exif()/f/image/CPMtwpiYVaxNihmQThzJRA55.jpg?f=fotoalbum_large)
Spigen Rugged Armor
+ redelijk slim
+ het meest fijne in de hand
+ grippy
- heb niet geprobeerd met Whitestone Dome (wel drukt dit hoesje een ander merk screenprotrector omhoog)
:strip_exif()/f/image/UN8W1nieKqadN58hCkyU8hsQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Caseology Nano Pop by Spigen
+ de randen grippy
+ opvolger voor S25U leverbaar als Spigen Nano Pop (Caseology is gestopt)
+ fris ontwerp (meest gebruik)
- een beetje fingerprint gevoelig
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zgslLpz0Bb9R4H8aq11b0vGO.jpg?f=user_large)
UAG Monarch Pro
+ grippy
+ stoer (moet je wel van houden)
+ geschikt voor magsafe
- bulky
- zwaar
:strip_exif()/f/image/jSybuirw1huFF9iFRp8CpYYl.jpg?f=fotoalbum_large)
Mogelijk zijn de S25U-versies van bovenstaande hoesjes vergelijkbaar qua positieve en minder positieve punten.
Uiteindelijk heb ik een UAG Civilian gekocht voor mijn S25U (de review van HighTechCheck was toen nog niet online).
Mijn ervaring tot nu toe:
+ grippy
+ werkt goed met Spigen TR EazyFit glass protector
+ bijna individuele camera cutouts
+ stoer (moet je wel van houden)
+ geschikt voor magsafe
+ niet zo bulky en niet zo zwaar als Monarch Pro
+ looks
:strip_exif()/f/image/LddJrnN86kUBlu6O0PmassrN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben wel blij met deze UAG Civilian.
Wel heb ik interesse voor de Spigen Nano Pop S25U.
[ Voor 4% gewijzigd door StickMan op 11-02-2025 19:15 ]
Je kunt deze als eerste plakken en dan de houder. Maar dan zal de prijs weinig verschillen.-W0kk3L- schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:44:
[...]
Ja, klopt. Overigens schat ik zelf de kans klein dat het mijn dashboard zal beschadigen (ben zelf ook leaserijder), maar ik snap je bezorgdheid. Deze viel mij met name op omdat de ondergrond minder glad hoeft te zijn. Enig structuur kan.
https://amzn.eu/d/dX27z8x
In onderstaande video (tussen de 28 en 33 minuten) is het hoesje ook te zien, die van mij is gister verstuurd door Pitaka...DM89 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:39:
[...]
Ben benieuwd naar jou ervaring als je de case binnen hebt.
https://youtu.be/h5IKIaVjfxQ?si=zomdehzBJnN_-CEs
[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 12-02-2025 07:40 ]
Nou, de samsung standing grip ontvangen en vind dit een behoorlijk misser. Onderkant open, zijkanten doorzichtig wist ik bij voorhand al maar voelt erg goedkoop aan itt de grip case voor s23
Gaat direct retour maar wat heb ik veel moeite gehad om de telefoon eruit te halen 😀 letterlijk met pijn en moeite gelukt
Gaat direct retour maar wat heb ik veel moeite gehad om de telefoon eruit te halen 😀 letterlijk met pijn en moeite gelukt
ja jammer he, die van de S24U biedt wel helemaal bescherming rondom, dat is eigenlijk gewoon een siliconenbumpercase. vind het nieuwe model een behoorlijke downgrade!SYQ schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:15:
Nou, de samsung standing grip ontvangen en vind dit een behoorlijk misser. Onderkant open, zijkanten doorzichtig wist ik bij voorhand al maar voelt erg goedkoop aan itt de grip case voor s23
Ik had voor mijn s23 ultra een cover van torras met stand. Ik was daar best heel erg tevreden over.
Heb dus voor de s25 ultra weer een cover van torres besteld: https://torraslife.com/co...and-for-samsung-s25-ultra.
De black versie
Ben weer erg blij er mee. Er zit weer een stand op zodat ik hem horizontaal en verticaal kan neerzetten.
Omdat er op het scherm van mijn van mijn s23 ultra tijdens een val van de fiets aardig bekrast was toch nu maar besloten deze spigen Glas.tR EZ Fit S als screenprotector te gaan gebruiken.
Vanavond er eens opzetten
Heb dus voor de s25 ultra weer een cover van torres besteld: https://torraslife.com/co...and-for-samsung-s25-ultra.
De black versie
Ben weer erg blij er mee. Er zit weer een stand op zodat ik hem horizontaal en verticaal kan neerzetten.
Omdat er op het scherm van mijn van mijn s23 ultra tijdens een val van de fiets aardig bekrast was toch nu maar besloten deze spigen Glas.tR EZ Fit S als screenprotector te gaan gebruiken.
Vanavond er eens opzetten
[ Voor 24% gewijzigd door airwolf83 op 11-02-2025 21:12 ]
Lijkt het ideale hoesje maar spijtig genoeg bestaat die niet voor de S25 (niet ultra)
De standaard Pitaka Woven is echt top op de normale s25.DorkoTheBeast schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:27:
[...]
Lijkt het ideale hoesje maar spijtig genoeg bestaat die niet voor de S25 (niet ultra)
Zal die eens bekijken maar vond dat concept van de NFC buttons wel heel tof...XelaRetak schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:49:
[...]
De standaard Pitaka Woven is echt top op de normale s25.
Je zou ze even een mail kunnen sturen met de vraag of deze ook nog voor de S25 beschikbaar komt. Grote kans dat als er veel vraag naar is, dat ze die dan ook gaan maken...DorkoTheBeast schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:27:
[...]
Heb ondertussen de Pitaka Tactile Woven Case (Moonrise) en Spigen GLAStR EZ Fit Screenprotector besteld omdat mijn S25 onderweg zou zijn... Laat wel weten of het allemaal goed past...XelaRetak schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:49:[...]De standaard Pitaka Woven is echt top op de normale s25.
Heb dit sowieso gedaan... laat wel iets weten als ze reageren....DON PAPA schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:26:[...]Je zou ze even een mail kunnen sturen met de vraag of deze ook nog voor de S25 beschikbaar komt. Grote kans dat als er veel vraag naar is, dat ze die dan ook gaan maken...
Hallo, ik ben nieuw, en zie door de bomen het bos niet meer mbt hoesjes.
Toestel S25.
Altijd Spigen gehad naar alle tevredenheid, maar deze hebben geen individuele cutouts meer bij de camera. Waardoor het hele camera eiland bloot ligt. Niet mooi (en onveilig?). De vraag is waarom de meeste fabrikanten kiezen voor een geheel uitgesneden camera eiland kiezen mbt bescherming cameras?
Had 2 hoesjes van UAG besteld welke wel individueel uitgesneden zijn, maar las ergens dat door de plastic behuizing bij een gebruiker de cameras beschadigd werden door de klap met vallen. Waardoor ik ben gaan twijfelen. Ook de grip vond ik niet best. (De civilian case)
Mijn zoektocht gaat verder, als iemand van jullie nog tips heeft, deze zijn welkom.
Toestel S25.
Altijd Spigen gehad naar alle tevredenheid, maar deze hebben geen individuele cutouts meer bij de camera. Waardoor het hele camera eiland bloot ligt. Niet mooi (en onveilig?). De vraag is waarom de meeste fabrikanten kiezen voor een geheel uitgesneden camera eiland kiezen mbt bescherming cameras?
Had 2 hoesjes van UAG besteld welke wel individueel uitgesneden zijn, maar las ergens dat door de plastic behuizing bij een gebruiker de cameras beschadigd werden door de klap met vallen. Waardoor ik ben gaan twijfelen. Ook de grip vond ik niet best. (De civilian case)
Mijn zoektocht gaat verder, als iemand van jullie nog tips heeft, deze zijn welkom.
Dit is hun reactie:DorkoTheBeast schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 14:58:
[...]
Heb dit sowieso gedaan... laat wel iets weten als ze reageren....
We appreciate your interest in PITAKA! That’s a great question.
Currently, there is no information on whether a PinButton case for the S25 Regular is in development.
Ik heb de Torras case binnen gekregen
https://torraslife.com/co...-samsung-galaxy-s25-ultra
Erg fijn hoesje,
-dun
-magsafe
-standaard(portrait en landscape)
-geen hobbel als die op je bureau ligt.
enige kleine nadeel, maar ook voordeel is dat het hoesje redelijk glad is, dit is ook een voordeel bij het in je broekzak doen.
Erg fijn hoesje,
-dun
-magsafe
enige kleine nadeel, maar ook voordeel is dat het hoesje redelijk glad is, dit is ook een voordeel bij het in je broekzak doen.
Ben zelf blij met de S25Ultra, maar zou superblij zijn als er ook een clear view cover zou zijn/komen die wordt ondersteund.
Heb deze op voorgaande S-series altijd gehad naar volle tevredenheid en mis deze optie nu echt.
Heb deze op voorgaande S-series altijd gehad naar volle tevredenheid en mis deze optie nu echt.
Fijne covers.sander1986 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:31:
Erg fijn hoesje,
-dun
-magsafe
Heb ook voor mijn vorige telefoons torras covers gehad. Vind de standaards heel fijn bij hun covers.
Ik heb nu zelf de black versie van deze voor mijn s25 ultra: https://torraslife.com/co...and-for-samsung-s25-ultra
Fijne covers.sander1986 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:31:
Erg fijn hoesje,
-dun
-magsafe
Heb ook voor mijn vorige telefoons torras covers gehad. Vind de standaards heel fijn bij hun covers.
Ik heb nu zelf de black versie van deze voor mijn s25 ultra: https://torraslife.com/pr...ra?variant=42386816073770
Vind zelf een dunne case ook fijn, maar vraag mezelf altijd wel af wat voor bescherming het geeft.sander1986 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:31:
Erg fijn hoesje,
-dun
-magsafe
Zelf nu een Mous Limitless 6.0, maar die is best bulky. Wel het gevoel dat ze telefoon goed beschermd is.
Lastig om er een goede balans in te vinden: formaat vs bescherming
Ik had de Limitless op mijn S23 Ultra. Maar als het toestel op het scherm valt, is het scherm alsnog kapot. Deed me wel realiseren dat je de bescherming van die Mous (net als met andere cases) ook met een korrel zout moet nemen. Ik gebruik sinds die tijd bij voorkeur een flip/bookcase.AndereKoekoek schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:22:
[...]
Vind zelf een dunne case ook fijn, maar vraag mezelf altijd wel af wat voor bescherming het geeft.
Zelf nu een Mous Limitless 6.0, maar die is best bulky. Wel het gevoel dat ze telefoon goed beschermd is.
Ik denk dat jullie een andere perceptie van dun hebben.AndereKoekoek schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:22:
[...]
Vind zelf een dunne case ook fijn, maar vraag mezelf altijd wel af wat voor bescherming het geeft.
Behalve de bumpers op de hoeken lijkt de Mous aardig vergelijkbaar met de Torras O-Stand van @sander1986. De Mous is zelfs iets platter in de hand denk ik, want de O-Stand heeft een vlakke achterkant die zeker zo ver uitsteekt als de rand rond de camera bij de Mous. Nu heb ik de Torras O-Stand 360, misschien is die nog nét wat dikker, maar die is zeker wel een stuk dikker dan een Ringke Onyx of Pitaka
Ik heb deze vandaag binnen gekregen en voelt inderdaad aan als een goedkoop plastic Aliexpress hoesje, ik stuur 'm weer terug.momenol schreef op maandag 10 februari 2025 @ 23:38:
Heeft er iemand al zo'n Kindsuit hoesje van Samsung?
Collega van mij heeft hem al. Ik wacht nog op mijn pre order. Wat ik ervan gezien en gevoeld heb is het zelfs de €25 wat ik ervoor betaald heb niet waard. Voelt aan als plastic maar dan nog gladder. Ziet eruit als een imitatie van een imitatie.Ernemmer schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:48:
[...]
Ik heb deze vandaag binnen gekregen en voelt inderdaad aan als een goedkoop plastic Aliexpress hoesje, ik stuur 'm weer terug.
Zelf hoop ik dat Samsung nog wel met een smartview cover book case gaat komen. Vond dat heerlijk op mijn s23. Er is op Ali wel wat spul maar daarvoor moet je apps installeren die nogal shady zijn. Dus daar blijf ik vanaf. De apps dan. Wel enkele hoesjes besteld.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
iemand een tip voor een siliconen of TPU bumper hoesje zonder magfit voor de S25+? ik heb die van Samsung maar ik vind hem wat aan de dunne kant voor mijn usecase.
Ik heb de siliconen case voor de ultra 25 maar ik vind de camera's onvoldoende beschermd. Mijn vorige s21fe had mooi een dikke rand om de camera's waardoor je die prima plat op tafel kon leggen. Weet iemand of zulke hoesjes er al voor de S25 Ultra zijn?
Edit: net een Nillkin CamShield Samsung Galaxy S25 Ultra Hoesje Camera Slider Back Cover Zwart besteld. Eens kijken of die bevalt.
Edit: net een Nillkin CamShield Samsung Galaxy S25 Ultra Hoesje Camera Slider Back Cover Zwart besteld. Eens kijken of die bevalt.
[ Voor 20% gewijzigd door kaboom1555 op 13-02-2025 21:55 ]
Voor de mensen die nog een case zoeken. Ik ben fan van Tech21 en heb nu voor de S25 Ultra onderstaande case. Hele fijn case, oogt heel mooi en biedt uitstekende bescherming.
EvoArmor - Samsung Galaxy S25 Ultra Case with Magnets - Black
https://eu.tech21.com/pro...-ultra-case-magnets-black
Ik zoek alleen nog een goede matte screenprotector, hoeft niet van glas te zijn. Ik heb nu de originele screenprotector van Samsung zelf erop zitten, die is anti reflecterend en vingerafdrukvermijdend, alleen niet mat.
EvoArmor - Samsung Galaxy S25 Ultra Case with Magnets - Black
https://eu.tech21.com/pro...-ultra-case-magnets-black
Ik zoek alleen nog een goede matte screenprotector, hoeft niet van glas te zijn. Ik heb nu de originele screenprotector van Samsung zelf erop zitten, die is anti reflecterend en vingerafdrukvermijdend, alleen niet mat.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hier weer dezelfde cases besteld als eigenlijke elke telefoon tot nu toe: Mous walnut en black leather.
PSN & XBL: Denkoyugo
Vandaag de Spigen OneTap Pro 4 MagFit Qi2 15W autolader (https://amzn.eu/d/aYO8O4I) in de auto geslingerd. Blijft als een huis vastzitten, zelfs zonder de extra meegeleverde base plate. Bewust een stukje verder naar rechts geplaatst, zodat ik de telefoon nog kan kantelen.
:strip_exif()/f/image/XERIcBmmpafglJNG4fnc2jiO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hzCGj9nOAqs0U57tjgkUaZ11.jpg?f=fotoalbum_large)
Ziet er keurig uit, toch? 😄
:strip_exif()/f/image/XERIcBmmpafglJNG4fnc2jiO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hzCGj9nOAqs0U57tjgkUaZ11.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanochtend de Spigen EZ fit screenprotector met privacy screen s25 ultra verwijderd. Vingerafdruk werkte toch niet naar behoren en had het idee dat helderheid scherm erdoor werd beïnvloed. Nu EZ fit crystal clear erop gedaan. Vingerafdruk werkt nu veel sneller en scherm ziet er helderder uit. In combinatie met pitaka 600D blauw moonrise ben ik tevreden. Had eerste de zwarte variant maar moonrise heeft toch mijn voorkeur. Overigens wel lastig te verwijderen, verwijderen van screenprotector ging sneller en makkelijker dan de pitaka.
Deze vandaag ontvangen en het is echt een top bescherm case ook voor de camera met het schuifje! Lekkere grip ook door het materiaal. Veel beter dan de originele Samsung Siliconen case.kaboom1555 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:15:
Ik heb de siliconen case voor de ultra 25 maar ik vind de camera's onvoldoende beschermd. Mijn vorige s21fe had mooi een dikke rand om de camera's waardoor je die prima plat op tafel kon leggen. Weet iemand of zulke hoesjes er al voor de S25 Ultra zijn?
En na de enorme review van cases, heeft HighTechCheck ook een bijna 4 uur durende review van Screen protectors gedaan: https://youtu.be/BBA0N9uu3VA?si=h9GEl9P_yi4JxEWi
Probleem met Pitaka hoesje en draadloos opladen. Ik heb nu een Qi2-oplader met een ronde magneet in een vierkante behuizing. Een gedeelte van de behuizing komt tegen de beschermrand van de onderste lens. Resultaat: geen 15W opladen, maar zeer langzaam omdat de magneet niet volledig contact maakt.
Ik overweeg nu een oplader met een ronde vorm te kopen. Iemand dezelfde ervaring?
Afbeelding is van de oplader die ik tot op heden gebruikte.
Ik overweeg nu een oplader met een ronde vorm te kopen. Iemand dezelfde ervaring?
Afbeelding is van de oplader die ik tot op heden gebruikte.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6r3ZBaxNANsxohfbZP6D7A6z.jpg?f=user_large)
Misschien is dit wat voor jeipje schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:32:
Wit: https://amzn.eu/d/9p6c5Qh
Zwart: https://amzn.eu/d/57dbOoL
Ik heb deze lader en ook een Pitaka back cover, werkt perfect.ipje schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:32:
Probleem met Pitaka hoesje en draadloos opladen. Ik heb nu een Qi2-oplader met een ronde magneet in een vierkante behuizing. Een gedeelte van de behuizing komt tegen de beschermrand van de onderste lens. Resultaat: geen 15W opladen, maar zeer langzaam omdat de magneet niet volledig contact maakt.
Afbeelding is van de oplader die ik tot op heden gebruikte.[Afbeelding]
<Zinloze tekst hier>
Helaas hier niet, maar...GforceNL schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:47:
[...]
Ik heb deze lader en ook een Pitaka back cover, werkt perfect.
Probleem opgelost met andere lader, zojuist bezorgd via Amazon.
:strip_exif()/f/image/7JMB9Z9DHDfHRsf2PC7xo9Nd.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand nog een suggestie voor dun hoesje met individuele cutouts voor de camra`s en knoppen voor de S25 plus?
Er is niet veel keus. Heb zelf een DBrand grip case met glow skin. Heel tevreden over en individuele cutouts.pitchdown schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:21:
Iemand nog een suggestie voor dun hoesje met individuele cutouts voor de camra`s en knoppen voor de S25 plus?
Ik lees in de reviews dat hij erg traag is met laden van niet Apple phones. Wat is jouw ervaring? Ik zoek zelf ook een magsafe lader voor op mijn bureau maar vrijwel alle Magsafe laders hebben problemen met snelladen van Samsung phones of van loslatende Magsafe ringen.ipje schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:05:
[...]
Helaas hier niet, maar...
Probleem opgelost met andere lader, zojuist bezorgd via Amazon.[Afbeelding]
Nice, je bent toch niet voor de Lisen gegaan.-W0kk3L- schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 10:27:
Vandaag de Spigen OneTap Pro 4 MagFit Qi2 15W autolader (https://amzn.eu/d/aYO8O4I) in de auto geslingerd. Blijft als een huis vastzitten, zelfs zonder de extra meegeleverde base plate. Bewust een stukje verder naar rechts geplaatst, zodat ik de telefoon nog kan kantelen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor de rest ben ik ook heel erg tevreden mee. Ik hoef ook niet zorgen te maken over het USB-C poortje in mijn S25 Ultra dat die gammel wordt na verloop van tijd.
Ik zit nu wel te kijken wat voor andere MagFit acessoires ik in huis ga halen. De desktop standaard lijkt mij wel leuk.
Met meegeleverde base plak je het wel vast. Maar zoals je kun zien in de post van -W0kk3L-: werk het ook prima met enkel een zuignap. Ik zou de base niet aanraden als je een dashboard hebt waarbij het aan de bovenkant is bekleed met (nep)leer/alcantara. Als je zeker weet dat het gewoon hard kunststof is kun je gerust de base gebruiken.DorkoTheBeast schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:03:
[...]
Heb dit nog nooit getest maar is dit iets dat je moet kleven aan het dashboard? (zou bij mij niet gaan vanwege leasewagen)
Hoe bevalt die? Ik las op vele plaatsen dat die echt teveel grip heeft en dus moeilijk is om in/uit je zakken te krijgen. Ik twijfel nog of ik me die zou bestellen of niet... ook al redelijk wat gelezen over de skins die niet zo denderend zouden zijn.Kakkerlak schreef op zondag 16 februari 2025 @ 20:56:
[...]
Er is niet veel keus. Heb zelf een DBrand grip case met glow skin. Heel tevreden over en individuele cutouts.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Getest en...het opladen met gebruik pitaka hoesje geeft een melding normale snelheid tijdens draadloos opladen. Bij gebruik van spigen hoesje, melding snel draadloos opladen. Ligt het nu aan de lader of aan het soort hoesje, dat is nu natuurlijk de vraag, het zal de combinatie zijn.hostje schreef op zondag 16 februari 2025 @ 22:57:
[...]
Ik lees in de reviews dat hij erg traag is met laden van niet Apple phones. Wat is jouw ervaring? Ik zoek zelf ook een magsafe lader voor op mijn bureau maar vrijwel alle Magsafe laders hebben problemen met snelladen van Samsung phones of van loslatende Magsafe ringen.
"Ik vind het ontzettend meevallen (ik draag geen skinny jeansdevilkin schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:59:
[...]
Hoe bevalt die? Ik las op vele plaatsen dat die echt teveel grip heeft en dus moeilijk is om in/uit je zakken te krijgen. Ik twijfel nog of ik me die zou bestellen of niet... ook al redelijk wat gelezen over de skins die niet zo denderend zouden zijn.
Zal inderdaad een combi zijn. Mag ik vragen wat voor lader je hebt aangesloten aan die charger? Hoeveel watt is die?ipje schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:37:
[...]
Getest en...het opladen met gebruik pitaka hoesje geeft een melding normale snelheid tijdens draadloos opladen. Bij gebruik van spigen hoesje, melding snel draadloos opladen. Ligt het nu aan de lader of aan het soort hoesje, dat is nu natuurlijk de vraag, het zal de combinatie zijn.
Ik heb inmiddels de pinbutton case van Pitaka binnen, en die bevalt zeer goed. Ondanks dat dit hoesje de telefoon wel iets dikker maakt (maar zeker niet te dik) dan met de Ultra-slim case, gaat mijn voorkeur toch naar pinbutton case. De drie extra knoppen zijn echt heel handig om snel routines of apps te kunnen starten. Plus de beschermings factor van dit hoesje is beter dan de Ultra-slim case. Kortom geen spijt van deze aankoop 😉
[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 17-02-2025 13:21 ]
https://www.amazon.nl/dp/B0DQ8JX33Ypitchdown schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:21:
ik heb zelf deze tijdelijk. Verassend fijne case, vooral voor het geld.
PSN & XBL: Denkoyugo