Ik heb nu 3 hoesjes:
- TORRAS Ostand Spin Magnetic Samsung Galaxy S25 Ultra Hoesje 360° Stand Clear (45,-)
- Spigen Ultra Hybrid MagFit Case voor Samsung Galaxy S25 Ultra hoesje (28,-)
- Spigen Tough Armor (AI) MagFit Case voor Samsung Galaxy S25 (31,-)
De 2 Spigenhoesjes had ik al besteld voordat de S25U in huis was.
Ik koop altijd meerdere hoesjes omdat deze na een aantal jaren toch verslijten en er dan moeilijk nieuwe hoesjes te krijgen zijn.
Ik heb zowel een screenprotector als een cameraprotector (van Spigen) op mijn S25U zitten en alle hoesjes die ik heb, hebben daar geen hinder van.
De Spigen Tough Armor vind ik een miskoop. Past wel perfect, maar de uitklapbare stand werkt alleen maar in landscape mode en gaat lastig open en dicht.
Daarnaast zie je niets meer van de originele kleur van je mobiel terug. Deze zal ik niet veel gaan gebruiken denk ik.
De Spigen Ultra Hybrid heb ik de eerste maand gebruikt en vind ik persoonlijk ook een mooi hoesje en ga ik zeker vaker gebruiken. Ligt lekker in de hand, niet glad, past perfect en biedt goede bescherming. Daarnaast zitten er grote knoppen op die fijn aanvoelen.
Maar mijn favoriet voor dit moment is de Torras ivm de 360 draaibare ring. Voelt degelijk en ik gebruik deze ring als ik zit te werken om de mobiel rechtop in portret stand neer te zetten zodat ik deze met een schuin oog in de gaten kan houden als er een notificatie binnen komt.
De knoppen aan de zijkant zijn een stuk kleiner tov de Spigen.
Ook deze ligt lekker in de hand, past perfect, maar is wel iets gladder dan de Spigen Ultra Hybrid.
Alle 3 de hoesjes hebben magsafe en dat werkt icm met mijn powerbank (Baseus, Qi2-gecertificeerde Magnetische Power Bank 10000mAh) perfect, waarbij de Torras veruit de meeste magnetische kracht heeft!
Arriving Somewhere but not here....