Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:00
hostje schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:14:
[...]

Zal inderdaad een combi zijn. Mag ik vragen wat voor lader je hebt aangesloten aan die charger? Hoeveel watt is die?
3-poorts 65 watt Anker lader. Hoewel ik het Pitaka hoesje wel mooi vind, gaat deze retour. En blijf ik mijn Spigen hoesje gebruiken. Ik heb nog nooit zoveel spullen besteld en teruggestuurd bij de aanschaf van de S25 Ultra.

[ Voor 27% gewijzigd door ipje op 17-02-2025 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:58

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
ipje schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:37:
[...]
Ligt het nu aan de lader of aan het soort hoesje, dat is nu natuurlijk de vraag, het zal de combinatie zijn.
Het zal de combinatie zijn, want bij mijn beide Pitaka (Pinbutton en Ultra-Slim) hoesjes krijg ik wel gewoon de melding snel draadloos opladen met de Pitaka lader. Ik blijf deze Pitaka lader ook gebruiken want daarin zit een ventilator waardoor de telefoon veel minder warm wordt tijdens het snelladen.

[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 17-02-2025 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 11:59
DON PAPA schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:19:
Ik heb inmiddels de pinbutton case van Pitaka binnen, en die bevalt zeer goed. Ondanks dat dit hoesje de telefoon wel iets dikker maakt (maar zeker niet te dik) dan met de Ultra-slim case, gaat mijn voorkeur toch naar pinbutton case. De drie extra knoppen zijn echt heel handig om snel routines of apps te kunnen starten. Plus de beschermings factor van dit hoesje is beter dan de Ultra-slim case. Kortom geen spijt van deze aankoop 😉
Waar heb je deze gekocht? Rechtstreeks op hun website?
Alsook wat foto's van? :)

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
momenol schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:19:
[...]
Waar heb je deze gekocht? Rechtstreeks op hun website?
Alsook wat foto's van? :)
Ja ik heb hem hier gekocht, daar kun je ook hele mooie foto's van het hoesje vinden 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 22:15
Nog maar even een gadget proberen! Deze keer van ome Ali E. (https://a.aliexpress.com/_EHdNSwu) voor op het nachtkastje. Ben benieuwd! Met de juiste adapter en kabel kan hij mijn S25 base in ieder geval 15 watt laden. En mijn horloge met (max) 3 watt. Ik ben wel benieuwd of het erg warm wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ramixAk9Wa89nRqJsxqsDkBTL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LJkVkOxTHy4nRFnZzwx6Fjxy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpjVrgeBdqEaCTM4ISuBkrO33KQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZjHxe1Il49YE5lBP50wJ3Fyn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 17:21
Ik had nog 2 Samsung watches liggen... de "Gear S3 met draairing" en "Watch Active 2"... allebei werken ze nog perfect... enkel kan ik ze niet meer koppelen met mijn nieuwe S25 (gaat niet me gsm van na 2024).

Samsung lijkt meer en meer op Apple... De Apple watch die ik had kan ik ook niet gebruiken met android...

Wat een feest LOL...3 horloges voor in de schuif...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 06-06 13:31
DorkoTheBeast schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:55:
Ik had nog 2 Samsung watches liggen... de "Gear S3 met draairing" en "Watch Active 2"... allebei werken ze nog perfect... enkel kan ik ze niet meer koppelen met mijn nieuwe S25 (gaat niet me gsm van na 2024).

Samsung lijkt meer en meer op Apple... De Apple watch die ik had kan ik ook niet gebruiken met android...

Wat een feest LOL...3 horloges voor in de schuif...
Voor de inruilbak op samsung.com als ze weer een goeie inruildeal hebben en je 200 euro voor je ouwe watch krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 17:21
XelaRetak schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:24:
[...]Voor de inruilbak op samsung.com als ze weer een goeie inruildeal hebben en je 200 euro voor je ouwe watch krijgt.
Ja, ga eens bekijken.. op de moment geven ze 150 inruil maar dan komt de prijs van Samsung overeen met de goedkoopste winkel dus daar ben ik niet veel mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
DorkoTheBeast schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:28:
[...]

Ja, ga eens bekijken.. op de moment geven ze 150 inruil maar dan komt de prijs van Samsung overeen met de goedkoopste winkel dus daar ben ik niet veel mee...
Het is inderdaad niet altijd een goeie deal, maar er zitten wel aanbiedingen tussen waar het echt een uitkomst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09:22
Denko schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:22:
[...]

https://www.amazon.nl/dp/B0DQ8JX33Y
ik heb zelf deze tijdelijk. Verassend fijne case, vooral voor het geld.
N.a.v. je advies deze ook besteld en gisteravond binnengekregen. Maar oef, niks voor mij helaas, die gaat linea recta retour.
- heel dun, maar daardoor ook weinig bescherming bij vallen vrees ik. Voelt ook goedkoop aan
- enorm glad, nog gladder dan de phone zelf
- sluit in de rechter bovenhoek ook niet mooi aan

Ik blijf voorlopig dan maar bij de Spigen Liquid Air en de Ringke Onyx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:20

Denko

|{ing Øf ßlitz

KabouterTilly schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 07:04:
[...]

N.a.v. je advies deze ook besteld en gisteravond binnengekregen. Maar oef, niks voor mij helaas, die gaat linea recta retour.
- heel dun, maar daardoor ook weinig bescherming bij vallen vrees ik. Voelt ook goedkoop aan
- enorm glad, nog gladder dan de phone zelf
- sluit in de rechter bovenhoek ook niet mooi aan

Ik blijf voorlopig dan maar bij de Spigen Liquid Air en de Ringke Onyx
Ja, begrijpelijk, hij is redelijk glad en dun inderdaad. Pasvorm is bij mij gek genoeg geweldig. Zoals ik al typte; voor mij is het een tijdelijke case. Ik bestel altijd de Mous case, maar die duurt altijd 2 weken oid voor die binnen is.

PSN & XBL: Denkoyugo

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:52
Ik zoek voor de s25+ een goede screen protector met privacy glass en werkende fingerprint. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 16:40
pitchdown schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 20:44:
Ik zoek voor de s25+ een goede screen protector met privacy glass en werkende fingerprint. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Deze word goed aanbevolen:
https://www.spigen.com/pr...=c&variant=43472132505647

Ik heb zelf de normale voor de S25+ en 0,0 problemen met vingerprint.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel-k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 10:04
Ik heb 1 van Panzerglass, maar vind m zelf niet altijd lekker ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knolpower!
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-03 10:35
Weet iemand wat de reden is dat zoveel hoesjes nu juist geen stukje hoesje tussen de diverse cameras hebben? Leek juist bij de S24 standaard te zijn?
Kom zelf van de S21 waar ik altijd Spigen Thin Fit en Spigen Glas had dus denk dat ik hiervoor ook ga voor de S25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Knolpower! schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:16:
Weet iemand wat de reden is dat zoveel hoesjes nu juist geen stukje hoesje tussen de diverse cameras hebben? Leek juist bij de S24 standaard te zijn?
Er zal niet één enkele reden zijn, maar de S25 heeft minder ruimte tussen de verschillende lenzen, waardoor een stukje ertussen stoppen veel dunner zou moeten zijn, en dus ook eerder kapot gaat.

Hier is het vrij duidelijk te zien dat er een dikkere rand om de lenzen heen zit, links S25, rechts S24 (alhoewel de rand om de lenzen heen bij de S24 iets minder opvalt omdat het niet zwart is, maar er zit alsnog een verschil):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xc7kO57YxeS6YUYZTbsorzP7hcY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xqosI5w6C2nrgDgs6JtkSmJ4.png?f=fotoalbum_large

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
batumulia schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:30:
[...]

Deze word goed aanbevolen:
https://www.spigen.com/pr...=c&variant=43472132505647

Ik heb zelf de normale voor de S25+ en 0,0 problemen met vingerprint.
Geen goede ervaringen met de spigen privacy ez fit en vingerafdruk. Met de clear versie, werkt het vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 16:40
ipje schreef op zondag 23 februari 2025 @ 11:26:
[...]

Geen goede ervaringen met de spigen privacy ez fit en vingerafdruk. Met de clear versie, werkt het vele malen beter.
Ah, goed om te weten. Ik wist niet dat er zoveel verschil in zat.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:20

Denko

|{ing Øf ßlitz

Denko schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:22:
[...]

https://www.amazon.nl/dp/B0DQ8JX33Y
ik heb zelf deze tijdelijk. Verassend fijne case, vooral voor het geld.
Ja, deze kan ik dus niet echt aanraden. Hij is soort van al uitgelubberd. Erg dun idd, misschien itlets te dun. En behoorlijk glad.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:19

H.Boss

Hugo Boss

Kakkerlak schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:55:
[...]

"Ik vind het ontzettend meevallen (ik draag geen skinny jeans :P). Over de duurzaamheid van de skin kan ik nog niet veel zeggen, maar hij zit er superstrak op. Ik heb de officiële tutorialvideo gebruikt. De MagSafe lijkt ook echt sterk te zijn, zeker in vergelijking met de Ringke Tough Armor die ik eerder heb gebruikt. De S Pen kan ik gewoon blijven gebruiken. Na het bestellen heb ik er wel bijna twee weken op moeten wachten en €22 aan inklaringskosten moeten betalen. :o
Ik heb de Grip ook besteld, maar staat nu op awaiting duty/tax payment from the customer als ik via track en trace ga kijken. Maar ik heb nergens een bericht gehad dat ik kan betalen of waar ik moet betalen. En zo staat het al sinds vrijdag. Van wie heb jij toen bericht gehad? Of ben ik ongeduldig haha..

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:11
H.Boss schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:28:
[...]

Ik heb de Grip ook besteld, maar staat nu op awaiting duty/tax payment from the customer als ik via track en trace ga kijken. Maar ik heb nergens een bericht gehad dat ik kan betalen of waar ik moet betalen. En zo staat het al sinds vrijdag. Van wie heb jij toen bericht gehad? Of ben ik ongeduldig haha..
Heb je niks in je spam ontvangen? Ik heb toen een mail van postnl ontvangen dat ik moest betalen. Naar mijn idee zou jij die mail nu ook al moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Kakkerlak schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:25:
[...]

Heb je niks in je spam ontvangen? Ik heb toen een mail van postnl ontvangen dat ik moest betalen. Naar mijn idee zou jij die mail nu ook al moeten hebben.
Ja niks ontvangen en dan heb ik ook nog extra betaald voor snelle levering. Nu duurt het net zolang als een normale levering.

Zal ze morgen eens bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:11
H.Boss schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:36:
[...]

Ja niks ontvangen en dan heb ik ook nog extra betaald voor snelle levering. Nu duurt het net zolang als een normale levering.

Heb nog even naar de track & tracé gekeken. Mijn pakket was 9 februari in NL . 11 Februari heb ik de mail van postnl ontvangen om te betalen en heb dit dezelfde dag gedaan. 13 februari was het bezorgd door de brievenbus. Kan misschien ook drukker zijn nu in verband met voorjaars vakantie. En het is nu ook net weekend geweest .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
H.Boss schreef op maandag 24 februari 2025 @ 20:36:
[...]

Zijn dure hoesje geworden als ik het zo lees, import heffing en eentje extra betaald voor "snelle" levering. Hoop dat het allemaal de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Kakkerlak schreef op maandag 24 februari 2025 @ 22:47:
[...]

Heb nog even naar de track & tracé gekeken. Mijn pakket was 9 februari in NL . 11 Februari heb ik de mail van postnl ontvangen om te betalen en heb dit dezelfde dag gedaan. 13 februari was het bezorgd door de brievenbus. Kan misschien ook drukker zijn nu in verband met voorjaars vakantie. En het is nu ook net weekend geweest .
Thanks!! Dan wacht ik het even af, maar zal ze ook wel even bellen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

ipje schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 03:07:
[...]

Zijn dure hoesje geworden als ik het zo lees, import heffing en eentje extra betaald voor "snelle" levering. Hoop dat het allemaal de moeite waard is.
Klopt, ik heb er ook nog de screen protector bij van ze. Dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Iemand ervaring met Benks AR screenprotector? Het anti-reflectie scherm van de S25 Ultra merk ik nu nauwelijks door het clear glass van Spigen. Op YouTube is Benks tot nu toe de beste in zijn klasse.
https://www.benks.com/en-...-samsung-galaxy-s25-ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb de Grip(case) en Prism(screenprotector) binnen. Maar vindt de case niet echt super. Mijn Tech21 evo armor is veel mooier.

Inmiddels de Grip case en Prism verkocht.

[ Voor 67% gewijzigd door H.Boss op 26-02-2025 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
H.Boss schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:34:

Mocht iemand hem willen stuur me een berichtje, beiden gaan weg zowel de Grip als Prism. Om hem nu weer terug te sturen, niet veel zin in, duurde namelijk al 2 weken voordat ik hem had. Ik zal het ook op V&A zetten.

[Afbeelding]
Succes met de verkoop, blijft altijd een gokje als je iets aanschaft. Ik heb de benks AR screenprotector maar op de gok besteld. Komt via Verweggistan, YouTube is altijd maar afwachten of de reviews eerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 18:46
Ik ben eens aan het kijken naar een torras hoesje. Ik heb de telefoon in mijn broekzak met sleutels. Raakt het scherm niet beschadigd met zo'n hoesje?

Op het moment heb ik een bookcase, dan heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Iemand al een matte screenprotector kunnen scoren voor de S25 Ultra?
Ik krijg die maar niet gevonden.

Ik heb nu de officiële samsung anti-reflecting screen protector erop zitten.
Maar ik wil echt een matte screenprotector.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ipje
Het gaat me niet om een wel/niet-discussie, maar gewoon om mijn ervaring. Vanaf het begin al een screenprotector op mijn S25 Ultra. Dus ik had geen idee van het anti-reflectiescherm van de Ultra. Nu wilde ik een andere screenprotector erop zetten. Toen ik de oude had verwijderd, ben ik toch even naar buiten gegaan om te ervaren hoe het is zonder screenprotector. Maar wat een wereld van verschil! Veel beter afleesbaar in de zon en de reflectie is tot een minimum beperkt. Ondanks dat mijn nieuwe screenprotector is uitgerust met AR, had ik al gelezen dat het niet in de buurt komt van het originele scherm. Dus ik ga verder zonder screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Wat is eigenlijk het verschil tussen de torras hoesjes?
Welke is aan te bevelen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:26
Ik heb nu 3 hoesjes:
  1. TORRAS Ostand Spin Magnetic Samsung Galaxy S25 Ultra Hoesje 360° Stand Clear (45,-)
  2. Spigen Ultra Hybrid MagFit Case voor Samsung Galaxy S25 Ultra hoesje (28,-)
  3. Spigen Tough Armor (AI) MagFit Case voor Samsung Galaxy S25 (31,-)
De 2 Spigenhoesjes had ik al besteld voordat de S25U in huis was.
Ik koop altijd meerdere hoesjes omdat deze na een aantal jaren toch verslijten en er dan moeilijk nieuwe hoesjes te krijgen zijn.

Ik heb zowel een screenprotector als een cameraprotector (van Spigen) op mijn S25U zitten en alle hoesjes die ik heb, hebben daar geen hinder van.

De Spigen Tough Armor vind ik een miskoop. Past wel perfect, maar de uitklapbare stand werkt alleen maar in landscape mode en gaat lastig open en dicht.
Daarnaast zie je niets meer van de originele kleur van je mobiel terug. Deze zal ik niet veel gaan gebruiken denk ik.

De Spigen Ultra Hybrid heb ik de eerste maand gebruikt en vind ik persoonlijk ook een mooi hoesje en ga ik zeker vaker gebruiken. Ligt lekker in de hand, niet glad, past perfect en biedt goede bescherming. Daarnaast zitten er grote knoppen op die fijn aanvoelen.

Maar mijn favoriet voor dit moment is de Torras ivm de 360 draaibare ring. Voelt degelijk en ik gebruik deze ring als ik zit te werken om de mobiel rechtop in portret stand neer te zetten zodat ik deze met een schuin oog in de gaten kan houden als er een notificatie binnen komt.
De knoppen aan de zijkant zijn een stuk kleiner tov de Spigen.
Ook deze ligt lekker in de hand, past perfect, maar is wel iets gladder dan de Spigen Ultra Hybrid.

Alle 3 de hoesjes hebben magsafe en dat werkt icm met mijn powerbank (Baseus, Qi2-gecertificeerde Magnetische Power Bank 10000mAh) perfect, waarbij de Torras veruit de meeste magnetische kracht heeft!

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:41:
Ik heb nu 3 hoesjes:
  1. TORRAS Ostand Spin Magnetic Samsung Galaxy S25 Ultra Hoesje 360° Stand Clear (45,-)
  2. Spigen Ultra Hybrid MagFit Case voor Samsung Galaxy S25 Ultra hoesje (28,-)
  3. Spigen Tough Armor (AI) MagFit Case voor Samsung Galaxy S25 (31,-)
De 2 Spigenhoesjes had ik al besteld voordat de S25U in huis was.
Ik koop altijd meerdere hoesjes omdat deze na een aantal jaren toch verslijten en er dan moeilijk nieuwe hoesjes te krijgen zijn.

Ik heb zowel een screenprotector als een cameraprotector (van Spigen) op mijn S25U zitten en alle hoesjes die ik heb, hebben daar geen hinder van.

De Spigen Tough Armor vind ik een miskoop. Past wel perfect, maar de uitklapbare stand werkt alleen maar in landscape mode en gaat lastig open en dicht.
Daarnaast zie je niets meer van de originele kleur van je mobiel terug. Deze zal ik niet veel gaan gebruiken denk ik.

De Spigen Ultra Hybrid heb ik de eerste maand gebruikt en vind ik persoonlijk ook een mooi hoesje en ga ik zeker vaker gebruiken. Ligt lekker in de hand, niet glad, past perfect en biedt goede bescherming. Daarnaast zitten er grote knoppen op die fijn aanvoelen.

Maar mijn favoriet voor dit moment is de Torras ivm de 360 draaibare ring. Voelt degelijk en ik gebruik deze ring als ik zit te werken om de mobiel rechtop in portret stand neer te zetten zodat ik deze met een schuin oog in de gaten kan houden als er een notificatie binnen komt.
De knoppen aan de zijkant zijn een stuk kleiner tov de Spigen.
Ook deze ligt lekker in de hand, past perfect, maar is wel iets gladder dan de Spigen Ultra Hybrid.

Alle 3 de hoesjes hebben magsafe en dat werkt icm met mijn powerbank (Baseus, Qi2-gecertificeerde Magnetische Power Bank 10000mAh) perfect, waarbij de Torras veruit de meeste magnetische kracht heeft!
Dank je wel voor de uitgebreide informatie. Ga eens kijken naar de torras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 13:55
Hallo! Volgende week ontvang ik mijn S25 Ultra. Momenteel loop ik rond met de S21 Ultra. In het begin heb ik die ongeveer een maand met een backcase gebruikt, maar blijkbaar zijn de randen daardoor bekrast, vermoedelijk door zandkorrels of vuil. Misschien was het een slechte backcase. Daarna heb ik de S21 Ultra bijna vier jaar zonder backcase gebruikt, en sindsdien zijn er geen nieuwe krassen of beschadigingen bijgekomen.

Bij de S25 Ultra twijfel ik weer: wil ik hem zonder backcase gebruiken, of ga ik toch een geschikte case uitzoeken? Waar moet ik op letten? Hoe weet ik welke backcase goed past en voorkomt dat er zandkorrels tussen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:42
Weet er iemand van jullie een aanrader qua merk voor bookcover hoesjes voor de Ultra? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-06 22:17
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb een Ringke Rugged Gear Case (Magsafe) met een Folio Grip wallet. Bevalt mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:42
coenox schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:34:
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb een Ringke Rugged Gear Case (Magsafe) met een Folio Grip wallet. Bevalt mij goed.
Dank je voor de tip, de vraag was vooral omdat mijn scherm nogal heel gevoelig lijkt te zijn en dat mijn gsm een eigen leven lijkt te leiden in de broekzak van mijn werkbroek. Hij presteerde het deze morgen zelfs om van dark mode naar light mode te gaan gewoon terwijl deze dus in mijn broekzak zit. En dat zijn toch wel wat handelingen volgens mij...

Ik had deze gevoeligheid hoger gezet omdat ik er een screenprotector had laten opzetten, zodat mijn fingerprintsensor terug goed zou werken. Daarom dacht ik dat dit met een bookcase misschien wel zou opgelost zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
coenox schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:34:
Idee van de Folio Grip wallet leek mij ook goed, filmpje van gezien, maar bij nader inzien zie ik de toegevoegde waarde er toch niet van in als je ook een screenprotector erop hebt zitten. Magsafe is bij een zware tefefoon niet bijzonder sterk zoals in het filmpje te zien is; dit heb ik ook al ondervonden en ben daarom bij dat ik een case heb met een 360° ring die er niet magnetisch aan vast zit. Gebruik deze ring veel bij filmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Joop_Klepzeiker schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 10:08:
[...]

Idee van de Folio Grip wallet leek mij ook goed, filmpje van gezien, maar bij nader inzien zie ik de toegevoegde waarde er toch niet van in als je ook een screenprotector erop hebt zitten. Magsafe is bij een zware tefefoon niet bijzonder sterk zoals in het filmpje te zien is; dit heb ik ook al ondervonden en ben daarom bij dat ik een case heb met een 360° ring die er niet magnetisch aan vast zit. Gebruik deze ring veel bij filmen.
Ik heb de folio case en een screenprotector. De screenprotector tegen krassen en de folio case als extra bescherming tegen breuk bij een val. Bijvoorbeeld op een hoek van een stoeptegel. Magneet is voor mij sterk genoeg. En in de auto gebruik ik alleen de case op een Magsafe lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Kwam dit net tegen, voor diegene die zijn fijne compacte S25 wil ruïneren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ppYpZm7jkWQMMeSukic58Fo6bHk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iSRul1OR5qdQPj54SbFlmZUE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKnul
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:32

FijneKnul

Wat klagen jullie veel.

Het is ideaal als het geheel een stuk kleiner zou zijn.
Doet me dan denken aan mijn tijd met de Blackberry Key2. Dat was een fijne tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:30

MaDLiVe

.-Observer-.

FijneKnul schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:13:
Doet me dan denken aan mijn tijd met de Blackberry Key2. Dat was een fijne tijd.
Zeker, ondanks zijn shortcomings mijn favoriete 'productieve' phone. Ondanks alle shortcomings (snelheid, slechte cameras, bugs ;))

zou mooi zijn als ze de keyboard schuifbaar hadden gemaakt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
FijneKnul schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 09:13:
In combinatie met een flip foldable is het wel een stuk compacter: https://www.clicks.tech/p...rd-for-motorola-razr-2024
Misschien komt er ook een versie voor de Z Flip 7 als de het kleine scherm evenveel mogelijkheden krijgt als dat van de Motorola.

Of wachten op de nieuwe "Blackberrry": https://www.androidheadli...ght-return-soon-leak.html

[ Voor 11% gewijzigd door RepareerDroid op 08-04-2025 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
coenox schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:13:
[...]

Ik heb de folio case en een screenprotector. De screenprotector tegen krassen en de folio case als extra bescherming tegen breuk bij een val. Bijvoorbeeld op een hoek van een stoeptegel. Magneet is voor mij sterk genoeg. En in de auto gebruik ik alleen de case op een Magsafe lader.
Bij nader inzien toch maar die Folio Grip Wallet aangeschaft. Is alleen moeilijk te verkrijgen in het zwart (GSMpunt heeft 'm nu weer op voorraad).

Gisteren is deze binnengekomen en ik moet zeggen dat het toch prima functioneert. Af en toe moet ik een pasje meenemen en of wat geld en dan is deze toch wel fijn. Ook extra bescherming van de voorkant is soms gewenst. Dus over het algemeen loop ik met alleen het Torras hoesje rond, (die bevalt nog steeds super) maar indien nodig pak ik deze case er dus bij. Magneet werkt verrassend goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Vandaag ontvangen de pitaka pinbutton case zwart/goud. Heb er even over getwijfeld ivm berichten dat de eerste cases niet goed aan zouden sluiten om de telefoon. Pakketje kwam uit China en deed er ongeveer een week over. Totaal 79 euro en dan ook nog een sleutelhanger erbij 🤪. Opstaande randen rondom het scherm en lenzen. Meer bescherming dan normale cover van pitaka. Wel een vingerafdruk magneet, dit schijnt normaal te zijn bij carbonfiber. Dus af en toe een doekje eroverheen.
Binnenkort op vakantie, waar ik hopelijk veel moet smeren tegen de zon. Gezien de berichten over vlekken op het scherm van de s25 ultra. Die niet meer te verwijderen zijn omdat de coating wordt aangetast door waarschijnlijk zonnecreme. Toch maar een screenprotector geplaatst. Gaat om de Benks glaswarrior AR, anti reflectie komt redelijk in de buurt van het originele scherm. Maar dat neem ik voorlopig voor lief. Beter dan een aangetaste coating.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHXxiHFl4vDU9teqBpCG0I89KXg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hkM2oJau8y3hV0SAGnASkbvW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxXndmpE6cZllt2Mayxtk3UXooc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yOnLO7QjGFeLqZQb9LXotwgJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cDDUhrm52-_mlmYQdjtHtqHQbQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9hxa923lB7cUpEN4IwPAEvcr.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6-6A4t6RumHxiwRyk3uHCM1-s4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HO6RomODvfBygBJhfXQDXfEB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door ipje op 17-04-2025 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

DON PAPA schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:24:
[...]

Ja ik heb hem hier gekocht, daar kun je ook hele mooie foto's van het hoesje vinden 😉
Hoe bevalt hij na een paar maanden. Hij is wel heel mooi, maar dat mag ook wel voor dat geld zullen we maar zeggen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:22
Ik heb de S25 Ultra Titanium Black. Helaas ben ik het pennetje kwijt geraakt. Weer iemand welke kleur het pennetje heeft? Was het nou de zilvere of de zwarte variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
trainz2009 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 17:23:
Ik heb de S25 Ultra Titanium Black. Helaas ben ik het pennetje kwijt geraakt. Weer iemand welke kleur het pennetje heeft? Was het nou de zilvere of de zwarte variant?
Zilver met een zwarte achterkant

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iRnXZRsKlVI-PS2LuzqXTl7wiJU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RZBeNyhml3KWKfsIhKBRIB5F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
coenox schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:21:
Zilver met een zwarte achterkant
Dat ligt eraan waar je de S25 Ultra black heb gekocht, want heb je deze versie online via Samsung gekocht dan is de rand rond het toestel zwart en moet je inderdaad de pen met zwarte achterkant hebben. Maar de S25 Ultra black die via andere winkels zijn gekocht hebben een zilveren rand rond het toestel, dus dan moet je de pen met zilveren achterkant hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
DON PAPA schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:31:
[...]

Dat ligt eraan waar je de S25 Ultra black heb gekocht, want heb je deze versie online via Samsung gekocht dan is de rand rond het toestel zwart en moet je inderdaad de pen met zwarte achterkant hebben. Maar de S25 Ultra black die via andere winkels zijn gekocht hebben een zilveren rand rond het toestel, dus dan moet je de pen met zilveren achterkant hebben...
Ik realiseer me nu dat ik de Jet black heb, via Samsung. Dank voor de aanvulling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-05 17:39
Is er nou nog steeds geen QI2 powerbank die goed past op een S25 (ultra)? Ik lees alleen maar verhalen over dat de camera in de weg zit. Teleurstellend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Smash schreef op maandag 5 mei 2025 @ 22:44:
Is er nou nog steeds geen QI2 powerbank die goed past op een S25 (ultra)? Ik lees alleen maar verhalen over dat de camera in de weg zit. Teleurstellend.
Ik neem dat je een Qi2 powerbank bedoeld icm een magsafe hoesje?. Ik gebruik deze en die werkt gewoon goed, blijft goed "plakken", laadt snel op en blokkeert niet de camera!.
Getest op 3 verschillende magsafehoesjes.

Zie ook dit filmpje; hierin wordt volgens mij met een S24U getest, maar dat zal niet uitmaken qua 'bedekken' van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-06 21:06
Smash schreef op maandag 5 mei 2025 @ 22:44:
Ik gebruik deze.

https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title

Plakt erg goed.

Erg tevreden

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-06 21:06

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik heb een tijdje geleden een screen protector laten plaatsen maar deze begint los te laten.

Heeft een goede suggestie voor een protector die lang meegaat?

Ik heb de galaxy S25 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:48
Zo. Ik heb een S25 Ultra op de kop getikt bij Belsimpel. In het blauw, 256 GB. Deze is bedoeld als ontwikkeltelefoon. Ik heb nu een S22 Plus. Mijn vader heeft mijn oude S10 Plus, maar die is compleet aan het einde van zijn Latijn. Batterij is slecht, hij is traag en flink beschadigd. Dus heb ik hem mijn S22 Plus aangeboden. Kan ik mooi upgraden.

Er is ook nog een andere reden: heb nu een iPhone 16 Pro Max als daily driver en ik vind One UI7 wel snappy lopen op de S22 Plus. Qua interface vind ik de verschillen kleiner worden. En ik voorzie dat de 17 wereldwijd fors duurder kan worden. Dus een beetje oriënteren is ook niet verkeerd. ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste