• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-05 23:10
Teijgetje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:14:
[...]

Je kan maar 1 sim tegelijk gebruiken. Je kiest welke sim de telefoon gebruikt.
Dus accuverbruik blijft hetzelfde.
Of zelfs "langer" omdat je over moet schakelen.
Oh, dat is nieuw voor mij. Ik heb meerdere toestellen met twee nano SIMs gebruikt en kon op beide gebeld worden of beide gebruiken voor data/bellen, maar niet tegelijk natuurlijk.

Dan houdt 't voor mij sowieso op.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vraag mij af of dat wel klopt. Bij andere Samsungs kan je prima beide SIMs actief hebben.

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:01
pvtonger schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:17:
[...]

Oh, dat is nieuw voor mij. Ik heb meerdere toestellen met twee nano SIMs gebruikt en kon op beide gebeld worden of beide gebruiken voor data/bellen, maar niet tegelijk natuurlijk.

Dan houdt 't voor mij sowieso op.
Je kan twee nummers actief hebben, ik had mijn post aangepast.
Je hoeft niet te schakelen maar kan er maar één tegelijk gebruiken.

Je kan zelfs een tweede e-sim als derde nummer er in zetten, die is dan niet active, dan moet je wel schakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Teijgetje op 19-05-2026 20:36 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-06 06:43
Zijn er hier mensen die het Edge panel gebruiken om daar mappen aan te maken met apps. Dit vanwege het feit om de homescreens een beetje clean te houden.

Ik heb nogal wat mappen gemaakt namelijk. Zover ik weet kan je geen stack maken met alleen mappen.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:48
Beveiligingsupdate van mei is beschikbaar.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-06 23:30
hcQd schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:20:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hELul2whlsdY7TZBbQEiY8LgWZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Mb1HBQ2Rv9jXnotADWF5GFR.jpg?f=fotoalbum_large

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:36
Ik merk sinds de laatste update dat veel apps heel traag openen en refreshen. Het internet lijkt niet snel genoeg, maar als ik een speedtest doe zit ik op 366 en 60 mbps down -en upload snelheid. Nog iemand deze issues?

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:10

Zorian

What the fox?

hcQd schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 14:20:
Play Services update van mei idem.

• Albert020
Zorian schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:58:
[...]

Play Services update van mei idem.
Hier nog april....

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

MartNL

Llopigat schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 17:21:
[...]

Gebruik je toevallig de telefoon zonder Google account? Ik doe dat ook en dan werken inderdaad de play service updates niet. Als je daar op drukt gebeurt er niets. Ondanks dat je die nog wel kan gebruiken, sommige onderdelen van play services zoals de push notificaties en locatiebepaling werken gewoon zonder google account.

Dit gebeurt niet alleen op Samsung toestellen maar op elk merk. Ik denk dat het gewoon een pesterijtje is van Google. Ik gebruik mijn telefoons altijd zonder google account dus ik ben er erg bekend mee. Het enige moment dat play services dan wordt geupdate is als je een major OS versie update krijgt.
Nee ik gebruik hem met Google account. Heb al van alles geprobeerd. Ik wacht het maar gewoon af. Bedank voor het meedenken.

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:52
Hier ook nog April op mijn s25+

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 21:44
Ik heb de S25Ultra nu half jaartje in gebruik en moet zeggen, het is de slechtste "Note" die ik heb gehad tot nu toe! Ik heb de Note 3,4, 8, 10, S23 Ultra en S25 Ultra gehad.

Ik noem even wat zaken die me dagelijks storen:
  • De Funda app laadt 50% van de keren niet door, dan moet ik hem afsluiten, gelijk opnieuw starten en dan gaat het wel goed, kleinigheidje maar gewoon irritant
  • De Microsoft To Do widget glitched heel vaak, de ene keer doet ie ongecontroleerd knipperen waardoor taken niet echt leesbaar/aanklikbaar zijn, of geeft om de haverklap een leeg scherm met "u bent klaar" alsof er geen taken meer zijn, en andermaal als ik wil scrollen in de takenlijst dan springt ie constant weer naar boven... Al meermaals het verkeerde item afgevinkt, zucht
  • Vingerafdrukherkenning vind ik slecht, ik moet soms echt meermaals mijn vinger erop leggen
  • De accu is vanaf dag 1 belabberd, ik ben gewend dat het eerste half jaar de accu makkelijk de hele dag wel meegaat, vaak zelfs nog 50% 's avonds, maar vanaf het begin heb ik al dagen dat ik tussendoor moet opladen of dat ie 's avonds knalleeg is.
  • Dat er geen officiele flipcover is, baal ik nog steeds van
  • Meldingen van bijv. YouTube worden zonder inhoud weergegeven (een lege popup die alleen "YouTube" vermeld), zoals dat ook gebeurt als je naar bijv. een TV streamt i.v.m. privacy, maar ik krijg dit dus in 1/4 van de meldingen zonder dat ik het streamen ben
  • De Kraken Pro widget geeft 70% van de tijd een leeg scherm weer, alsof er geen assets gekozen zijn en dan plotseling weer eff wel, aaaaaaannnndddd it's gone
  • De Nedis Smartlife widget geeft ook vaak een lege lijst weer, alsof je geen apparaten hebt om te bedienen
Kortom, veel apps/widgets werken niet fatsoenlijk (nooit problemen gehad op de S23 hiermee), de accu is slecht (De S23 accu was vele malen beter) en er is geen fatsoenlijke cover (S23 wel).

Conclusie, de S23 was 10x beter dan de S25 :P

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Herken hier werkelijk helemaal niks van. Voor mij is de S25 Ultra de beste telefoon die ik de komende 6 jaar nog ga houden. Wellicht even een schone installatie doen? Even helemaal van begin af weer opbouwen? Ja ja, ik weet het .is vervelend, kost tijd. Maar gegarandeerd dat ie et dan wel goed doet.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ben ook van 23 ultra naar 25 ultra gegaan en @metallicattim en herken de problemen niet en sluit aan bij @AvK

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 21:44
Ja ik was al bang voor die reactie, het speelt ook al tijdje door mijn hoofd om te doen, maar ik heb zo ontiegelijk weinig tijd dat ik er nog niet aan begonnen ben.

Alleen al de voorbereiding van alles noteren wat je opnieuw moet installeren word ik al kriebelig van haha

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-06 00:00

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik was op vakantie op Bali, Indonesië en na 14 dagen wilde S25 niet meer bedraad opladen.

Ik vond het heel vervelend, maar gelukkig was ik met een reisgroep, wel moest ik op het eiland zoeken naar een draadloze oplader, (magsafe) maar het draadloos opladen werkte heel slecht.

En pas op dag 19 ging ik naar Nederland en in Nederland wilde ie wel bedraad opladen.

En sindsdien geen problemen meer. Ik ben wel teleurgesteld in deze telefoon, Ik heb S25 pas 6 maanden en als ie niet tegen Bali kan, vind ik het een groot minpunt. :-(

Trein?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Had je niet toevallig gewoon wat viezigheid in de poort zitten? Had ik van de week toevallig ook weer, dus even schoongemaakt en weer verder.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
MedionAkoya schreef op zondag 31 mei 2026 @ 15:28:
Ik was op vakantie op Bali, Indonesië en na 14 dagen wilde S25 niet meer bedraad opladen.

Ik vond het heel vervelend, maar gelukkig was ik met een reisgroep, wel moest ik op het eiland zoeken naar een draadloze oplader, (magsafe) maar het draadloos opladen werkte heel slecht.

En pas op dag 19 ging ik naar Nederland en in Nederland wilde ie wel bedraad opladen.

En sindsdien geen problemen meer. Ik ben wel teleurgesteld in deze telefoon, Ik heb S25 pas 6 maanden en als ie niet tegen Bali kan, vind ik het een groot minpunt. :-(
De telefoon is alleen water bestendig maar niet Bali bestendig, staat ook in de kleine lettertjes in de terms and conditions 🤣🤡

PSN : Geraedus

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:16

Ik heb via BaliExpress.. euh.. AliExpress kleine rubberen dopjes gekocht die ik in de USB poort doe als ik wat stoffige omstandigheden (klussen, kamperen) heb. Weet niet of dat het wat, maar kan een optie zijn.

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:00

Dan had je er vuil in zitten of een natte (zoute) poort.

Dan had je een slechte draadloze lader. S25 laadt prima draadloos op met de juiste lader en heeft ook niets met je poort van doen.

Dan was de poort inmiddels droog of schoon, of je netspanning constant of je gebruikte een andere lader.

Ik ben wel teleurgesteld in jou, het gebrek aan de intentie om de oorzaak te vinden van je problemen en die dan maar eenvoudig afschuiven op je telefoon.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:47

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zit met een bloedirritant issue waar ik na een lange zoektocht nog niet uitkom:

Ik wil een stuk of 1500 vakantiefoto's uit mijn S25 Ultra galerij kopiëren naar een netwerklocatie.
Wanneer ik deze foto's (moeizaam) selecteer in de Galery app dan komt er een ander scherm tevoorschijn waar wordt gevraagd of ik de foto's met een apparaat of mijn contacten wil delen. Nee!
Wanneer ik minder foto's selecteer kan ik wél mijn netwerk app selecteren en de foto's doorsturen. Maar op deze manier ben ik veel te lang bezig.

Met de Phone Link optie voor Windows zie ik simpelweg maar een klein deel van de foto's in de interne DCIM map van de telefoon. En dit na ik weet niet hoeveel permissie schermpjes op de telefoon te hebben gezien, en alle permissies te hebben ingeschakeld.
Ben ik nu gek? Of is de S25 idd een a.i. bloated onding... Op mijn 'oude' Pixel 6 had ik hier helemaal geen problemen mee.

Hoe kan ik nou snel en simpel die foto's vanaf mijn telefoon op mijn NAS krijgen?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:48
@Nyarlathotep Heb je Mijn bestanden al geprobeerd? Aangenomen dat die netwerklocatie gewoon een smb-share is.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:47

Nyarlathotep

Crawling Chaos

hcQd schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:23:
@Nyarlathotep Heb je Mijn bestanden al geprobeerd? Aangenomen dat die netwerklocatie gewoon een smb-share is.
Ja, dan kan ik alleen delen met contacten, óf een QR code aanmaken. Onder 'delen met apparaten in de buurt' verschijnt niets, en lijkt ie te blijven 'laden'.
Ik ga het maar doen met CX file explorer, dat gebruik ik verder altijd. Alleen is het wat omslachtig met het selecteren van al die foto's. Het moet maar even.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:58:
[...]

Ja, dan kan ik alleen delen met contacten, óf een QR code aanmaken. Onder 'delen met apparaten in de buurt' verschijnt niets, en lijkt ie te blijven 'laden'.
Ik ga het maar doen met CX file explorer, dat gebruik ik verder altijd. Alleen is het wat omslachtig met het selecteren van al die foto's. Het moet maar even.
Solid Explorer, maar ik gok CX File Explorer ook, heeft gewoon een 'select all' functie als je op de 3 puntjes tikt

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:58:
[...]

Je zou gewoon bestanden, je foto's dus, met My Files/Mijn bestanden kunnen selecteren en verplaatsen naar een netwerk share. Hieronder zie je 2000+ bestanden en die kan ik zonder problemen naar m'n NAS kopieren. Het gaat alleen niet via de share knop, maar gewoon bestanden verplaatsen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sq9iCmqfGE3NAw82xYPq1JPQv64=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wdEqsY6S0WybFdr6XHCcesF4.jpg?f=fotoalbum_medium

Als niet alle 1500 bestanden netjes in 1 map staan gaat het wat tijd kosten, maar zou geen probleem moeten zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Propane op 03-06-2026 06:46 ]

• Albert020
Nu wel mei update Google Play binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgq_RXsrY1Sqi676Mx7DUBuoixU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HR1vm1PotFqSMezf3fL3wvXs.jpg?f=user_large

• Bas...
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 12:19
Total Commander met LAN plugin werkt ook goed om naar een NAS (smb) share te kopieren.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

MartNL

metallicattim schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 21:57:
Ik heb de S25Ultra nu half jaartje in gebruik en moet zeggen, het is de slechtste "Note" die ik heb gehad tot nu toe! Ik heb de Note 3,4, 8, 10, S23 Ultra en S25 Ultra gehad.

Ik noem even wat zaken die me dagelijks storen:
  • De Funda app laadt 50% van de keren niet door, dan moet ik hem afsluiten, gelijk opnieuw starten en dan gaat het wel goed, kleinigheidje maar gewoon irritant
  • De Microsoft To Do widget glitched heel vaak, de ene keer doet ie ongecontroleerd knipperen waardoor taken niet echt leesbaar/aanklikbaar zijn, of geeft om de haverklap een leeg scherm met "u bent klaar" alsof er geen taken meer zijn, en andermaal als ik wil scrollen in de takenlijst dan springt ie constant weer naar boven... Al meermaals het verkeerde item afgevinkt, zucht
  • Vingerafdrukherkenning vind ik slecht, ik moet soms echt meermaals mijn vinger erop leggen
  • De accu is vanaf dag 1 belabberd, ik ben gewend dat het eerste half jaar de accu makkelijk de hele dag wel meegaat, vaak zelfs nog 50% 's avonds, maar vanaf het begin heb ik al dagen dat ik tussendoor moet opladen of dat ie 's avonds knalleeg is.
  • Dat er geen officiele flipcover is, baal ik nog steeds van
  • Meldingen van bijv. YouTube worden zonder inhoud weergegeven (een lege popup die alleen "YouTube" vermeld), zoals dat ook gebeurt als je naar bijv. een TV streamt i.v.m. privacy, maar ik krijg dit dus in 1/4 van de meldingen zonder dat ik het streamen ben
  • De Kraken Pro widget geeft 70% van de tijd een leeg scherm weer, alsof er geen assets gekozen zijn en dan plotseling weer eff wel, aaaaaaannnndddd it's gone
  • De Nedis Smartlife widget geeft ook vaak een lege lijst weer, alsof je geen apparaten hebt om te bedienen
Kortom, veel apps/widgets werken niet fatsoenlijk (nooit problemen gehad op de S23 hiermee), de accu is slecht (De S23 accu was vele malen beter) en er is geen fatsoenlijke cover (S23 wel).

Conclusie, de S23 was 10x beter dan de S25 :P
Dat is toch raar. Ik "hou" ☺️ van mijn s25u hij doet alles wat ik wil. Snel goede batterij mooi beeld.

En zeer inuatief. Heb nooit issues die niet op te lossen zijn.

Of het ligt aan de app bv vwapp maar dat is altijd een algemene storing.

Dus mijn conclusie is totaal anders dan de jouwe. 😄 Heb hem nu een jaar.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:36
MartNL schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 23:47:
[...]

Dat is toch raar. Ik "hou" ☺️ van mijn s25u hij doet alles wat ik wil. Snel goede batterij mooi beeld.

En zeer inuatief. Heb nooit issues die niet op te lossen zijn.

Of het ligt aan de app bv vwapp maar dat is altijd een algemene storing.

Dus mijn conclusie is totaal anders dan de jouwe. 😄 Heb hem nu een jaar.
Voorheen had ik de S22 maar omdat die binnenkort EOL is qua updates had ik expliciet de S25 Enterprise gekocht voor de extra lange update beleid. Hoewel de accu beter is en de telefoon sneller, vind ik dat de S22 een premium gevoel geeft terwijl de S25 goedkoop aanvoelt in vergelijking qua behuizing. Dat was voor mij het enige minpunt en ben verder wel zeer tevreden met de S25.

Hier rollen nu overigens nieuwe updates binnen op de S25.

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-06-2026 11:40 ]

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2