Ik heb de S25Ultra nu half jaartje in gebruik en moet zeggen, het is de slechtste "Note" die ik heb gehad tot nu toe! Ik heb de Note 3,4, 8, 10, S23 Ultra en S25 Ultra gehad.
Ik noem even wat zaken die me dagelijks storen:
- De Funda app laadt 50% van de keren niet door, dan moet ik hem afsluiten, gelijk opnieuw starten en dan gaat het wel goed, kleinigheidje maar gewoon irritant
- De Microsoft To Do widget glitched heel vaak, de ene keer doet ie ongecontroleerd knipperen waardoor taken niet echt leesbaar/aanklikbaar zijn, of geeft om de haverklap een leeg scherm met "u bent klaar" alsof er geen taken meer zijn, en andermaal als ik wil scrollen in de takenlijst dan springt ie constant weer naar boven... Al meermaals het verkeerde item afgevinkt, zucht
- Vingerafdrukherkenning vind ik slecht, ik moet soms echt meermaals mijn vinger erop leggen
- De accu is vanaf dag 1 belabberd, ik ben gewend dat het eerste half jaar de accu makkelijk de hele dag wel meegaat, vaak zelfs nog 50% 's avonds, maar vanaf het begin heb ik al dagen dat ik tussendoor moet opladen of dat ie 's avonds knalleeg is.
- Dat er geen officiele flipcover is, baal ik nog steeds van
- Meldingen van bijv. YouTube worden zonder inhoud weergegeven (een lege popup die alleen "YouTube" vermeld), zoals dat ook gebeurt als je naar bijv. een TV streamt i.v.m. privacy, maar ik krijg dit dus in 1/4 van de meldingen zonder dat ik het streamen ben
- De Kraken Pro widget geeft 70% van de tijd een leeg scherm weer, alsof er geen assets gekozen zijn en dan plotseling weer eff wel, aaaaaaannnndddd it's gone
- De Nedis Smartlife widget geeft ook vaak een lege lijst weer, alsof je geen apparaten hebt om te bedienen
Kortom, veel apps/widgets werken niet fatsoenlijk (nooit problemen gehad op de S23 hiermee), de accu is slecht (De S23 accu was vele malen beter) en er is geen fatsoenlijke cover (S23 wel).
Conclusie, de S23 was 10x beter dan de S25