• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:35
Teijgetje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:14:
[...]

Je kan maar 1 sim tegelijk gebruiken. Je kiest welke sim de telefoon gebruikt.
Dus accuverbruik blijft hetzelfde.
Of zelfs "langer" omdat je over moet schakelen.
Oh, dat is nieuw voor mij. Ik heb meerdere toestellen met twee nano SIMs gebruikt en kon op beide gebeld worden of beide gebruiken voor data/bellen, maar niet tegelijk natuurlijk.

Dan houdt 't voor mij sowieso op.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vraag mij af of dat wel klopt. Bij andere Samsungs kan je prima beide SIMs actief hebben.

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:37
pvtonger schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 20:17:
[...]

Oh, dat is nieuw voor mij. Ik heb meerdere toestellen met twee nano SIMs gebruikt en kon op beide gebeld worden of beide gebruiken voor data/bellen, maar niet tegelijk natuurlijk.

Dan houdt 't voor mij sowieso op.
Je kan twee nummers actief hebben, ik had mijn post aangepast.
Je hoeft niet te schakelen maar kan er maar één tegelijk gebruiken.

Je kan zelfs een tweede e-sim als derde nummer er in zetten, die is dan niet active, dan moet je wel schakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Teijgetje op 19-05-2026 20:36 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
Zijn er hier mensen die het Edge panel gebruiken om daar mappen aan te maken met apps. Dit vanwege het feit om de homescreens een beetje clean te houden.

Ik heb nogal wat mappen gemaakt namelijk. Zover ik weet kan je geen stack maken met alleen mappen.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2