• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:36
coenox schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 11:18:
Heeft iemand zowel de Ultra als de kleine S25 gehad? Ik heb de Ultra, maar vind hem toch aan de grote kant. Ik snap dat ik er met de S25 kwa camera en batterijduur op achteruit ga, maar ben benieuwd of iemand dit in de praktijk heeft ervaren heeft.
Geen Ultra hier, maar ik heb de kleine S25.

Qua camera's ga je op achteruit, qua de hoofd lens valt dat in mijn ogen nog mee, de ultrawide en vooral de telephoto ga je het echt merken.

Ik zelf heb daar vrede mee, ik maak zelden foto's die ik wil bewaren, dus voor mij is de kwaliteit voldoende.

Qua accuduur ga je ermee achteruit, de vraag is meer hoeveel want dat hangt enorm af van het gebruik.

Wat ik met mijn kleine S25 haal is ruim voldoende voor mij, terwijl ik ook genoeg mensen online zie die al blij zijn als ze met de kleine S25 5 uur aan SoT op 1 dag halen.

Probleem is dat SoT (screen on time) een persoonlijk iets is, het hangt enorm af van je bereik, de apps die je gebruikt, de apps die op je toestel staan en ga zo door.

Ik zit nooit onder 7 uur, ook niet als ik 5G gebruik en dat terwijl ik mijn telefoon zelden onder 40% zie gaan, en nooit onder de 25%.

Maar iedereen z'n gebruik is anders, ja je gaat achteruit met de kleine S25 tegenover de grote S25U (ik zou veel meer uur uit een S25U persen met mijn gebruik).

De vraag is meer of het voor jouw genoeg is, als je denkt dat je met de S25U niet voldoende accuduur haalt dan zal dit met de kleinere S25 alleen erger worden.

Haal je voldoende uit de accu met de S25U, of je hebt vrede mee dat je met kleiner model wat vaker moet laden, dan is de kleine S25 overwegen waard.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:20
Mizgala28 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 00:32:
[...]

Geen Ultra hier, maar ik heb de kleine S25.
…............
Haal je voldoende uit de accu met de S25U, of je hebt vrede mee dat je met kleiner model wat vaker moet laden, dan is de kleine S25 overwegen waard.
Dank voor je heel uitgebreid reactie. Ik had natuurlijk al wat zaken op Youtube en Reddot opgezocht, maar dit is wel wat ik zocht. Ik denk dat uiteindelijk accuduur de bottle neck is. Als ik de accu van de Ultra tot 80% oplaadt, haal ik net het einde van mijn dag niet. Als ik de basis S25 al ga proberen, doe ik dat zonder de Ultra de deur uit te doen. Ik ga het nog eens overdenken. En het blijft een luxe probleem.

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09:28
coenox schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 11:18:
Heeft iemand zowel de Ultra als de kleine S25 gehad? Ik heb de Ultra, maar vind hem toch aan de grote kant. Ik snap dat ik er met de S25 kwa camera en batterijduur op achteruit ga, maar ben benieuwd of iemand dit in de praktijk heeft ervaren heeft.
Ik had voor de s25 series bewust gekozen voor de s25 en niet voor de ultra. Ik vond mijn voorgaande ultras groot. Omdat de s25 dezelfde soc had, had ik die genomen. Onder andere voor de compactheid. De batterijduur valt mee. 's avonds moet ik wel opladen na gebruik overdag. Daarna had ik allerlei batterijbesparende maatregelen genomen. Sindsdien is de batterij geen ding meer.
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2