• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:21
Jerrythafast schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:09:
[...]

Bedankt voor de link! Ben inderdaad gelijk eens door de afgelopen 6 maanden heen gescrold om een idee te krijgen van wat er eigenlijk in zit. Behalve features inderdaad ook een hoop bugfixes, "maintenance" en "improved stability". Ik ben geen beveiligingsupdates tegen gekomen. Geen FOMO nodig dus wat dat betreft :)

Er staat overigens wel af en toe een 'Security & Privacy' kopje bij de release notes, maar dan gaat het altijd om nieuwe features en bug fixes, bijvoorbeeld aan de schermen in Android waarin je app permissies kunt bekijken. Het gaat nooit over daadwerkelijke beveiligingsissues.
Als je kijkt ga je zien dat Webview met regelmaat terugkomt (zeer snel doorheen de source gekeken want teveel gedoe om de maanden open te klikken) met "improvements to security" en "bug fixes", en nog wel wat zaken die niet puur gaan over nieuwe features, lijken de updates het toch meer toe te voegen dan je hier aangeeft.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:50
Zo! Ik gebruikte de airpods pro 2 icm mijn galaxy s25 edge. Ik heb nu de galaxy buds 3 (non pro) aangeschaft. En dit is toch wel andere koek. Wat een goed geluid zeg. Ik.ben altijd wel moeilijk/ kritisch hiermee. 😄

Ik word steeds blijer van de iOS naar Android switch 😊
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2