Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:31
Als ik whatsapp stuur zie ik steeds zo engelse suggesties gedoe opkomen, heb al van alles geprobeert maar krijg het niet weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:43
Ik ben samsung internet browser aan het proberen. Ik vind de kleuren vreemd uitkomen dan andere browsers.

Is dat een instelling of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:10
Sinds vandaag overgestapt van S23+ naar S25 Ultra. Wat is dat ding soepel zeg. Tot nu toe zeer tevreden. 😁

Heb er alleen een siliconen backcover van Samsung omheen zitten, daardoor is die behoorlijk glad. Morgen toch maar eens op zoek gaan, naar een andere backcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Sinds de s25 ultra heb ik niet meer dat bellen op 5g blijft. Telefoon schakelt terug naar 4g tijdens het bellen. Zit op kpn netwerk met esim. Anderen soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
Julius schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 20:56:
Sinds de s25 ultra heb ik niet meer dat bellen op 5g blijft. Telefoon schakelt terug naar 4g tijdens het bellen. Zit op kpn netwerk met esim. Anderen soortgelijke ervaringen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pXT5L-md26PhsjGKaDF9sy2T4I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uoSJMYS0FuaCEpo74AWXhA6v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Die staat ingeschakeld. Als ik hem uitschakel gaat de telefoon naar 2g en geen internet. Dus dat is hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Dat is hier ook en heb het eigenlijk nooit anders gezien. Voordat 4g bellen was ingevoerd, schakelde de telefoon terug naar 3g. Heb overigs geen esim, wel KPN.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 08:48
Glassertje schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 20:45:
Sinds vandaag overgestapt van S23+ naar S25 Ultra. Wat is dat ding soepel zeg. Tot nu toe zeer tevreden. 😁

Heb er alleen een siliconen backcover van Samsung omheen zitten, daardoor is die behoorlijk glad. Morgen toch maar eens op zoek gaan, naar een andere backcover.
Er is een accessoire draadje: DorkoTheBeast in "[Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires"

• Julius
Glassertje schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:44:
[...]

Dat is hier ook en heb het eigenlijk nooit anders gezien. Voordat 4g bellen was ingevoerd, schakelde de telefoon terug naar 3g. Heb overigs geen esim, wel KPN.
Met mijn s21 ultra bleef de telefoon netjes op 5g hangen tijdens het bellen. Misschien is er iets veranderd in de aanduiding voor de rest zou ik het niet weten. Zal eens kijken wat er gebeurd als ik een fysieke kaart haal.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Julius schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:09:
[...]

Met mijn s21 ultra bleef de telefoon netjes op 5g hangen tijdens het bellen. Misschien is er iets veranderd in de aanduiding voor de rest zou ik het niet weten. Zal eens kijken wat er gebeurd als ik een fysieke kaart haal.
Naar mijn weten kun je (nog) niet bellen via 5G.
Misschien belde je op je S21 ultra via wifi? Dan blijft je mobiele verbinding op 5G

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:18
Hoe erg is jullie vingerafdruk sensor zichtbaar op de S25 (specifiek bij scherm uit)? Hij valt mij op terwijl bij mijn S20 dat helemaal niet het geval was.
Voor voorbeelden zie:
https://eu.community.sams...creen-is-off/td-p/9273491
https://www.reddit.com/r/...nt_and_proximity_sensors/

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:34
Tot zover ik weet moeten de providers VoNR/Vo5G supporteren (gelijkaardig aan voLTE bij 4G). Daarvoor hebben ze eerst 5G SA nodig, maar dat is bijna nog nergens in Europa actief.

Zal nog wel even duren denk ik. Was bij voLTE ook zo.
Zolang dat dat niet actief is, zal de telefoon bij het bellen terugschakelen naar 4G (indien voLTE aanstaat) of 2G indien niet.

[ Voor 10% gewijzigd door beOnt op 13-02-2025 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
SniperGuy schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:39:
Hoe erg is jullie vingerafdruk sensor zichtbaar op de S25 (specifiek bij scherm uit)? Hij valt mij op terwijl bij mijn S20 dat helemaal niet het geval was.
Voor voorbeelden zie:
https://eu.community.sams...creen-is-off/td-p/9273491
https://www.reddit.com/r/...nt_and_proximity_sensors/
Is dat als je er licht op schijnt? Gaat na een tijdje weg als je die gebruikers mag geloven op reddit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:48
Home Up is nu officieel te downloaden in Goodlock.

• Marcel-k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-08 09:46
Mijn aanvraag voor een Watch 7 is ook goedgekeurd icm een verlenging van mijn Odido abonnement. Ik heb wel mijn S25 base in 1x betaald. Misschien dat daar en verschil zit?

• patshad
  • Laatst online: 00:15
Marcel-k schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:12:
Mijn aanvraag voor een Watch 7 is ook goedgekeurd icm een verlenging van mijn Odido abonnement. Ik heb wel mijn S25 base in 1x betaald. Misschien dat daar en verschil zit?
Ik had de S25U ook in een keer helemaal betaald. Wellicht valt de ultra alleen buiten de boot icm Odido.

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:32

masauri

aka qwybyte

ik heb 2 talen ingesteld, NL en EN, maar ik krijg altijd EN als eerste wanneer ik aan het chatten ga in whatsapp of een bericht, iemand enig idee hoe ik dat kan wisselen???

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 13:24
ad patat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:22:
Het probleem met android auto is opgelost. Vermoedelijk ontstaan door gebruik van overzetten door smart switch.

Oplossing:
Cache en bestanden wissen van android auto(app beheer)
App updates verwijderen(via playstore)
Vervolgens weer updaten(via play store)
En belangrijk! Telefoon opnieuw opstarten.

Daarna werkte het als een zonnetje.
Dank je wel , ben maar 2 dagen bezig geweest.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:52
elaho schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:11:
Het lukt me nog steeds niet om gedetailleerde meldingen te krijgen op m’n lockscreen van Outlook, whatsapp etc. Ik heb volgens mij alle instellingen goed staan. Gedetailleerde meldingen aan staan. Meldingen vergrendelscherm staan ook etc… iemand nog een idee. Ik krijg nu alleen een klein icoontje op mn vergrendelscherm te zien als er een mail of bericht binnen komt. 🧐
Ik heb dit ook, en kaarten meldingen aan staan. Ik heb niet zoveel zin om hem een factory reset te geven en alles opnieuw in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhiKe
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 31-08 22:28
elaho schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:11:
Het lukt me nog steeds niet om gedetailleerde meldingen te krijgen op m’n lockscreen van Outlook, whatsapp etc. Ik heb volgens mij alle instellingen goed staan. Gedetailleerde meldingen aan staan. Meldingen vergrendelscherm staan ook etc… iemand nog een idee. Ik krijg nu alleen een klein icoontje op mn vergrendelscherm te zien als er een mail of bericht binnen komt. 🧐
Beste, ik merk dit ook. Er is een verschil dat wanneer de telefoon gelocked is en je drukt op het scherm (niet op de vingerafdruk sensor, maar een andere plaats), dit geeft een lock screen met het kleine icoontje. Wanneer je op de power button drukt kom ik in een 'ander' lockscreen waar ik wel de gedetailleerde melding krijg. Ja het is raar uit te leggen, je moet maar is proberen. De truk bij mij is op de power button drukken om het 'goeie' lockscreen te zien.

Hopelijk heb je hier iets aan!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:04
PhiKe schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 19:24:
Er is een verschil dat wanneer de telefoon gelocked is en je drukt op het scherm (niet op de vingerafdruk sensor, maar een andere plaats), dit geeft een lock screen met het kleine icoontje.
Dit is dan ook niet het lockscreen maar het AOD.

• Twieeker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 18:36
Iemand ook problemen met responsiveness van de S-pen.

Heb wel een screenprotector maar in de eerste weken was er geen probleem en nu is t echt belabberd met klikken en klikken en vasthouden.

Gebruik het voor woordzoekerspelletjes etc. Werkt wat ontspannender.

Vingerafdruk helaas ook iets minder goed met protector.

• Twieeker
Onnodige functie in Android Auto trouwens.
Ik heb als de zon onder is de "extra dimmen" functie op mijn S25U aan.

Maar blijkbaar dimt hij Android Auto dan ook. Dacht dat mijn auto hardware kuren vertoonde.

• donpablo80
Als ik een foto maak met mijn s25 ultra zie ik niet dat er achteraf post processing wordt toegepast op de foto. Ik heb inteligente optimalisatie op maximum staan en scène-optimalisatie op aan.

Als ik een foto maak met Expert Raw dan zie je in de gallerij dat de foto ongeveer 2 seconden wordt nabewerkt en die foto ziet er ook echt veel beter uit.

Is dit normaal?

[ Voor 31% gewijzigd door donpablo80 op 13-02-2025 20:23 ]

• Twieeker
donpablo80 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:21:
Als ik een foto maak met mijn s25 ultra zie ik niet dat er achteraf post processing wordt toegepast op de foto. Ik heb inteligente optimalisatie op maximum staan en scène-optimalisatie op aan.

Als ik een foto maak met Expert Raw dan zie je in de gallerij dat de foto ongeveer 2 seconden wordt nabewerkt en die foto ziet er ook echt veel beter uit.

Is dit normaal?
Tja wat is normaal nog he tegenwoordig.

• donpablo80
Twieeker schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:54:
[...]

Tja wat is normaal nog he tegenwoordig.
Beste Tweakers! Dit hier is nou echt een gevalletje van... Zeg dan niets!

Super bedankt voor je bijdrage Twieeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twieeker
donpablo80 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:02:
[...]

Beste Tweakers! Dit hier is nou echt een gevalletje van... Zeg dan niets!

Super bedankt voor je bijdrage Twieeker.
Sorry een heel flauw grapje van mij.

Ik kan het helaas niet reproduceren, ik hoop dat een andere betere Tweaker je kan helpen.

• Twieeker
Twieeker schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 19:45:
Iemand ook problemen met responsiveness van de S-pen.

Heb wel een screenprotector maar in de eerste weken was er geen probleem en nu is t echt belabberd met klikken en klikken en vasthouden.

Gebruik het voor woordzoekerspelletjes etc. Werkt wat ontspannender.

Vingerafdruk helaas ook iets minder goed met protector.
Voor de mensen die later googelen en dit tegenkomen.

Heb zelf wat research gedaan en de oorzaak is blijkbaar magnetisme.

Ik had een magnetische popsocket vastgemaakt aan mijn "magsafe" case. Nu heb ik even getest zonder en werkt de S pen weer feilloos Wel zonde.

https://wccftech.com/the-...-just-like-the-s24-ultra/

Verder wel erg tevreden na overstap van S21. Vooral batterij en snelheid en scherm echt topklasse.

[ Voor 6% gewijzigd door Twieeker op 13-02-2025 21:08 ]

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Ik heb mijn magnetische 2 in 1 bookcase ook weg gedaan ivm werking van de s-pen. Ik heb nu een hoes zonder magneten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
Voor degene die - zoals onlangs in dit topic besproken - "problemen" ervaren met Google Wallet op de S25, hierbij een tip. Ik kwam namelijk net dit artikel tegen: Android 16 Beta 2 lets you double press the power button to open Google Wallet
https://www.androidauthor...er-button-wallet-3526104/

Leuk, maar dit heb ik zelf inmiddels ook op mijn S25 kunnen instellen via Geavanceerde functies --> Zijknop
Zo heb ik dus met twee drukken op de knop - a la Apple - mijn Wallet geopend.

Bonus tip: via Routines instellen dat NFC automatisch aan gaat bij openen van Google Wallet en na de betaling ook weer uit

[ Voor 60% gewijzigd door KabouterTilly op 13-02-2025 21:44 ]

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:06
KabouterTilly schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:39:
Voor degene die - zoals onlangs in dit topic besproken - "problemen" ervaren met Google Wallet op de S25, hierbij een tip. Ik kwam namelijk net dit artikel tegen: Android 16 Beta 2 lets you double press the power button to open Google Wallet

Leuk, maar dit heb ik zelf inmiddels ook op mijn S25 kunnen instellen via Geavanceerde functies --> Zijknop

Bonus tip: via Routines instellen dat NFC automatisch aan gaat bij openen van Google Wallet en na de betaling ook weer uit
Is een oplossing maar ja heb nu de zaklamp onder de dubbel klik.
Die tip van Routines ga ik wel eens mee stoeien.
👍👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:18
ad patat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:22:
Het probleem met android auto is opgelost. Vermoedelijk ontstaan door gebruik van overzetten door smart switch.

Oplossing:
Cache en bestanden wissen van android auto(app beheer)
App updates verwijderen(via playstore)
Vervolgens weer updaten(via play store)
En belangrijk! Telefoon opnieuw opstarten.

Daarna werkte het als een zonnetje.
Bij mij was het een kwestie van : delete cache & delete data voor AA Daarna draaien als een zonnetje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25

Dat heb ik al sinds de Note 10? Of minimaal S22U. ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben trouwens na bijna 2 weken nog steeds niet gewend aan het keyboard. Weet niet wat ze veranderd hebben maar swipen en typen gaat voor geen meter.

[ Voor 72% gewijzigd door Phusebox op 14-02-2025 06:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-09 13:19
elaho schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 21:29:
Ik heb mijn magnetische 2 in 1 bookcase ook weg gedaan ivm werking van de s-pen. Ik heb nu een hoes zonder magneten.
De originele Samsung QI2 gecertificeerde werken als het goed is wel met de S-Pen. De Pitaka cases werken uit ervaring ook prima met de S-Pen, iig op S23U en S24U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Phusebox schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 05:44:
Ik ben trouwens na bijna 2 weken nog steeds niet gewend aan het keyboard. Weet niet wat ze veranderd hebben maar swipen en typen gaat voor geen meter.
Hier precies hetzelfde. Gebruik Gboard nu met de Qwerty/us indeling en een losse emoticon button.

Bevalt goed! Vooral ook dat ik Nederlands en Engels door elkaar kan typen zonder een andere taal te hoeven selecteren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IytwRlYKYnhVEXY6e58renvWZ7A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SiIiJvdozhnZw79iRyGxqFsX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AndereKoekoek schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:45:
[...]

Hier precies hetzelfde. Gebruik Gboard nu met de Qwerty/us indeling en een losse emoticon button.

Bevalt goed! Vooral ook dat ik Nederlands en Engels door elkaar kan typen zonder een andere taal te hoeven selecteren.
[Afbeelding]
Nadeel van Gboard is het klembord, dat veel te snel leeg gegooid wordt. Elke keer dacht ik, oh ja dat heb ik gisteren gekopieerd, en dan is het weg. Zelfs al is het een uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:12

DON PAPA

Tweaker-fan

Gebruik je een screen protector? Want dat kan ook maken dat een toetsenbord niet goed reageert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DON PAPA schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:58:
[...]

Gebruik je een screen protector? Want dat kan ook maken dat een toetsenbord niet goed reageert...
Officiële samsung screen protector. Maar het is net of ik dronken ben, hoe vaak ik mis type. Verkeerde letters, rare correcties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:29

Het "probleem" was toch vooral dat je elke keer moet verifiëren via vingerafdruk voor je betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
XelaRetak schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 06:48:
[...]

De originele Samsung QI2 gecertificeerde werken als het goed is wel met de S-Pen. De Pitaka cases werken uit ervaring ook prima met de S-Pen, iig op S23U en S24U
De case is het probleem niet, meer wat erop zit.

Ik heb er een magnetische popsocket op. Zit er heel goed stevig op vast, maar als die erop zit werkt de S-pen heel slecht.
Zodra de popsocket eraf is werkt de pen weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:48
iemand al gemerkt dat op het AOD soms een icoontje van wahtsapp ontbreekt?
Scherm gaat aan en melding komt binnen, maar als het lijntje bovenaan weg is, verschijnt er geen icoontje op AOD. Als ik unlock, zie ik wel het icoontje staan bobvenaan naast de klok en bij opnieuw locken, staat het ook terug op de AOD.

Meestal heb ik wel het icoontje, maar soms dus niet, nog geen logica op kunnen trekken.
Phusebox schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:48:
[...]

Nadeel van Gboard is het klembord, dat veel te snel leeg gegooid wordt. Elke keer dacht ik, oh ja dat heb ik gisteren gekopieerd, en dan is het weg. Zelfs al is het een uur geleden.
als je iets vaak gebruikt, dan kan je het wel vastzetten en blijft het altijd staan tot je weer manueel loskoppelt.

[ Voor 34% gewijzigd door Hakki op 14-02-2025 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 07:41
AndereKoekoek schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 07:45:
[...]

[Afbeelding]
Ik neig intussen ook wel weer naar GBoard. Die was standaard op mijn vorige telefoon en deed geen rare dingen als 'al' automatisch als eerste optie aanpassen naar 'allemaal' en inderdaad, je kon de talen gewoon combineren zonder continu te moeten wisselen. Maar wel wat @Phusebox aangeeft, een knap nutteloos clipboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DeGroteMuis schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:21:
[...]

Ik neig intussen ook wel weer naar GBoard. Die was standaard op mijn vorige telefoon en deed geen rare dingen als 'al' automatisch als eerste optie aanpassen naar 'allemaal' en inderdaad, je kon de talen gewoon combineren zonder continu te moeten wisselen. Maar wel wat @Phusebox aangeeft, een knap nutteloos clipboard.
Ik vind Microsoft Swiftkey ook wel fijn, maar die heeft branding die je niet uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Heeft iemand trouwens al eens iets nuttigs gezien in Now Brief?
Dingen als het beloofde reisadvies als je een locatie aan je afspraak hebt hangen, de beloofde suggesties bij verjaardagen / jubilea, of playlist suggesties die daadwerkelijk overeen komen met wat je eerder tijdens dat tijdvak afgespeeld hebt?

Verder dan weer, zonsopkomst en -ondergang, taken uit agenda, Samsung Health nags dat ik mijn doelen nog niet gehaald heb maar dat er nog tijd is (met stappen registreren uit omdat Samsung Health mijn smartwatch niet ondersteunt), Samsung Health mindfulness en minimaal 2 keer per dag J-Kwon met Tipsy omdat ik ruim een maand geleden tijdens een gesprek eens Tipsy opgezocht hebt in Spotify voor iemand die alleen de versie van Shaboozey kende komt het bij mij nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DeGroteMuis schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:46:
Dingen als het beloofde reisadvies als je een locatie aan je afspraak hebt hangen, de beloofde suggesties bij verjaardagen / jubilea, of playlist suggesties die daadwerkelijk overeen komen met wat je eerder tijdens dat tijdvak afgespeeld hebt?

Verder dan weer, zonsopkomst en -ondergang, taken uit agenda, Samsung Health nags dat ik mijn doelen nog niet gehaald heb maar dat er nog tijd is (met stappen registreren uit omdat Samsung Health mijn smartwatch niet ondersteunt), Samsung Health mindfulness en minimaal 2 keer per dag J-Kwon met Tipsy omdat ik ruim een maand geleden tijdens een gesprek eens Tipsy opgezocht hebt in Spotify voor iemand die alleen de versie van Shaboozey kende komt het bij mij nog steeds niet.
Ik zie zelfs geen Samsung Health stappen, agenda ook niet (maar gebruik de samsung agenda niet). Zie overigens nergens verder AI, gelukkig. Was even bang dat ik daar continue mee lastig gevallen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker

Heb al die poespas uitstaan i.v.m. privacy.

Ik merk het wel welke zaken echt efficientie bevorderen en veelvuldig gebruikt worden wanneer het stof neerdaalt. Hoef geeen early adopter te zijn op dit punt.

Verder maak ik gewoon gecontroleerd gebruik van AI. Vooral Le Chat van Mistral, het Europese alternatief.

(Ja ik weet dat Google heel diep in Android zit met Play Services)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik heb het idee dat het komt omdat het scherm iets stroever aanvoelt tijdens het swipen. Voor m'n gevoel was het scherm van m'n 24U gladder.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Die zonsopkomst en -ondergang wil ik ook wel hebben maar hoe zet je dat aan?
Of is dit enkel in combinatie met een smartwatch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 20:15
Zijn er meer mensen bij wie de automatische backup naar Samsung Cloud niet werkt...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 13:37
Dat is mooi balen, want als je dan ook nog accu-issues hebt, dan is je batterij leeg voordat je de juiste tekst in hebt kunnen typen.

Ik bedenk me opeens het volgende: Is dat trouwens niet de oorzaak van jouw batterij issue? Dat je zo lang moet typen voordat het wel goed geschreven staat dat het onevenredig capaciteit van je batterij vraagt?

Verder oprechte belangstelling: Ben je inmiddels een beetje tevreden met je telefoon of valt het je allemaal ontzettend tegen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:20
Rio schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:46:
Code van Samsung: gebruikt
Code van Belsimpel: Xz7m9QvLbT3kPwR

Laat idd maar een reaktie achter als je er 1 gebruikt hebt, dan streep ik 'm zsm door
Heb de code van belsimpel gebruikt , deze was nog niet gebruikt.

Bedankt !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
masauri schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:09:
[...]

Die zonsopkomst en -ondergang wil ik ook wel hebben maar hoe zet je dat aan?
Of is dit enkel in combinatie met een smartwatch?
Hij is wat verstopt: In het weer blokje van Now Brief staat bij mij nu 15:00-:16:00-17:00, 17:49 zondersondergang, 18:00, 19:00

(en een matige waarschuwing voor sneeuw of ijs voor dit complete weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
tploumen schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 13:37:
Zijn er meer mensen bij wie de automatische backup naar Samsung Cloud niet werkt...?
Wie kan dit even voor me checken...? Ik vermoed dat dit een bug is...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:43

Rio

Ik heb al een boek

Dancis schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 14:01:
[...]

Heb de code van belsimpel gebruikt , deze was nog niet gebruikt.

Bedankt !
Top, veel plezier met je nieuwe toestel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
tploumen schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 14:45:
[...]

Wie kan dit even voor me checken...? Ik vermoed dat dit een bug is...

Alvast bedankt
Beetje ongeduldig? :+
Zal idd een bug zijn, bij mij ook nul automatische backups, terwijl de telefoon toch echt wel een paar keer aan de lader heeft gehangen met WI-FI aan. Ik zie wel bij meer info staan dat het scherm uit moet zijn en ik heb AOD aan, maar zou wel ERG dom zijn als dat backups tegenhoudt.

Bij een handmatige backup wordt de agenda trouwens niet meegenomen, al kan dat zijn omdat die standaard al online deelt bij mij. Wel de o zo belangrijke klok, want je zou eens een wekker missen en handmatig opnieuw in moeten stellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
Ik heb dit moment een S22 Ultra en kan zakelijk een nieuwe telefoon uitkiezen.
Ik vind de ontwikkelingen op smartphones afgelopen heel beperkt en behoorlijk saai.

Wat mij betreft geld dit ook voor de S25-serie......heel goed en t.o.v. concurrentie ook vaak beter --> het is net een volkswagen golf.
Ik mis wel een beetje iets nieuws t.o.v. een S22 ultra.
Mijn enige alternatief is wellicht de aankomende Flip 7.
Ik zit met mijn Galaxy Watch Ultra in het samsung eco-systeem, dus je stapt niet zo heel snel over naar een Pixel 9 Pro. Ondanks dat deze telefoon meer premium aanvoelt, een mooier scherm heeft en stock android best lekker draait.

Tweakers dit wellicht herkennen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajunl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 09:46
pitchdown schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 13:26:
Ik heb dit moment een S22 Ultra en kan zakelijk een nieuwe telefoon uitkiezen.
Ik vind de ontwikkelingen op smartphones afgelopen heel beperkt en behoorlijk saai......
..........
Tweakers dit wellicht herkennen?
Er ging al een nieuwe wereld open toen ik van de S22U naar de S23U ging en hetzelfde heb ik nu van de S23U naar S25U. Laat staan als je van de S22U naar de S25U overstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
rajunl schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 14:23:
[...]

Er ging al een nieuwe wereld open toen ik van de S22U naar de S23U ging en hetzelfde heb ik nu van de S23U naar S25U. Laat staan als je van de S22U naar de S25U overstapt.
En waar heb je het dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik had een S22U en nu een S25U. Het verschil in snelheid en batterijduur alleen al maakte het voor mij de moeite waard.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YC1903
  • Laatst online: 12-09 14:27
knip, dat is niet de bedoeling, lees de topicwaarschuwing

[ Voor 76% gewijzigd door The Wizard op 15-02-2025 16:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
Ik heb met enige tegenzin mijn S25U gereset naar fabrieksinstellingen, na alle berichten over hoog batterij verbruik en een laag scherm aan tijd.

Bij de eerste setup gebruik gemaakt van smart switch en haalde ik ongeveer 4.5 uur scherm met nog 15% batterij over.

Nu had ik een backup gemaakt naar Samsung Cloud en de telefoon opnieuw ingesteld als nieuw toestel zonder backup. Na het instellen de backup vanuit Samsung Cloud terug gezet.

Nu heb ik onderstaande behaald:

Accu 15% over
Schermtijd aan 7.5 uur
Schermtijd uit 26.5 uur.

Een flinke verbetering, geen spijt van de reset en het werk wat daarna even nodig was.

Performance profiel staat op licht.
Ram Plus uit.
QHD+ resolutie
Scannen naar apparaten WiFi en Bluetooth uit.
Ongebruikte apps laten sluimeren staat uit, handmatig alle apps die ik niet of weinig gebruik in ultieme sluimerstand gezet.

[ Voor 16% gewijzigd door DM89 op 15-02-2025 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:01

H.Boss

Hugo Boss

DM89 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 17:02:
Ik heb met enige tegenzin mijn S25U gereset naar fabrieksinstellingen, na alle berichten over hoog batterij verbruik en een laag scherm aan tijd.

Bij de eerste setup gebruik gemaakt van smart switch en haalde ik ongeveer 4.5 uur scherm met nog 15% batterij over.

Nu had ik een backup gemaakt naar Samsung Cloud en de telefoon opnieuw ingesteld als nieuw toestel zonder backup. Na het instellen de backup vanuit Samsung Cloud terug gezet.

Nu heb ik onderstaande behaald:

Accu 15% over
Schermtijd aan 7.5 uur
Schermtijd uit 26.5 uur.

Een flinke verbetering, geen spijt van de reset en het werk wat daarna even nodig was.
Interessant! Maar backupped die ook esim instellingen? Want als ik esim wil activeren via de kpn app dan krijg ik een activatie code per sms. En die ontvang ik niet als ik hem reset.

Bij samsung naar samsung via smartwitch neemt die esim ook nooit mee.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
H.Boss schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:28:
[...]

Interessant! Maar backupped die ook esim instellingen? Want als ik esim wil activeren via de kpn app dan krijg ik een activatie code per sms. En die ontvang ik niet als ik hem reset.

e-sim stond er nog gewoon in na de backup en reset van het toestel. Had er zelf niet aan gedacht, heb ook KPN maar gelukkig niet gewist 😅

[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 15-02-2025 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 08:54
Nu de telefoon een korte tijd gebruikt en het valt me op dat de batterij zoveel langer mee gaat. Hiervoor had ik een Nothing Phone 1, deze ging vaak 1 hele dag mee, de S25 ultra gaat twee dagen mee op een batterij voor mij, waarbij dag 2 in de avond er zo tussen de 1-5% batterij over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:14

Welke app gebruik je om je routine in te stellen als ik mag vragen?

(Heb gekeken naar Keymapper maar dan mag je de NFC niet aanzetten bv). *alleen met root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 12-09 13:29
pielle007 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:41:
[...]

Welke app gebruik je om je routine in te stellen als ik mag vragen?

(Heb gekeken naar Keymapper maar dan mag je de NFC niet aanzetten bv). *alleen met root
Dat is gewoon een standaard app van Samsung. In het Engels is het 'Modes' en in instellingen is het 'Modes and Routines'

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

DeGroteMuis schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 14:22:
[...]

Hij is wat verstopt: In het weer blokje van Now Brief staat bij mij nu 15:00-:16:00-17:00, 17:49 zondersondergang, 18:00, 19:00

(en een matige waarschuwing voor sneeuw of ijs voor dit complete weekend)
Ik lig al ff te zoeken maar ik heb geen weer blokje bij mijn now brief opties om de slider op aan te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
batumulia schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:32:
[...]

Dat is gewoon een standaard app van Samsung. In het Engels is het 'Modes' en in instellingen is het 'Modes and Routines'
Heb die optie niet op de 24u, vermoed dat dit onder de samsung smart things app valt ofzo?

(Heb via adb app control veel (naar mijn mening bedoelde troep) apps verwijderd nml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
pielle007 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:39:
[...]

Heb die optie niet op de 24u, vermoed dat dit onder de samsung smart things app valt ofzo?

(Heb via adb app control veel (naar mijn mening bedoelde troep) apps verwijderd nml
Dan vermoed ik dat je deze verwijderd hebt, normaal staat Standen en Routines tussen je Instellingen namelijk. Ook op mij vorige S23. Kan je stiekem best handige dingen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 08:48
pielle007 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:39:
[...]

De app heet 'Standen en routines'. Ik had hem op mijn S23U, dus de 24 heeft hem ook. Ik gebruik hem bijvoorbeeld om mijn toestel ontgrendelt te houden op de motor (na koppelen met mijn headset).

[ Voor 12% gewijzigd door coenox op 15-02-2025 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
KabouterTilly schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:43:
[...]

Dan vermoed ik dat je deze verwijderd hebt, normaal staat Standen en Routines tussen je Instellingen namelijk. Ook op mij vorige S23. Kan je stiekem best handige dingen mee.
coenox schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:44:
[...]

De app heet 'Standen en routines'. Ik had hem op mijn S23U, dus de 24 heeft hem ook. Ik gebruik hem bijvoorbeeld om mijn toestel ontgrendelt te houden op de motor (na koppelen met mijn headset).
Ty, die heb ik idd verwijderd. Ga t eens opnieuw beoordelen. Dank voor de reacties en tip. Fijne avond allen

[ Voor 27% gewijzigd door pielle007 op 15-02-2025 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
H.Boss schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 18:28:
[...]

Er wordt geen backup van je esim gemaakt. Als je je telefoon reset, krijg je een optie of je de esim wilt verwijderen of niet. Als je dat niet aanvinkt, blijft de esim op je apparaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Meer mensen die geen meldingen krijgen van Gmail op de S25 Ultra?

Alle instellingen staan goed, zowel in de app als in de telefoon. Heb de app ook al uit energiebesparing gehaald, maar het maakt geen verschil.
Zodra ik de Gmail app open, zie ik direct de nieuwe mails...

Erg irritant.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Steeffoon schreef op zondag 16 februari 2025 @ 11:15:
Meer mensen die geen meldingen krijgen van Gmail op de S25 Ultra?

Alle instellingen staan goed, zowel in de app als in de telefoon. Heb de app ook al uit energiebesparing gehaald, maar het maakt geen verschil.
Zodra ik de Gmail app open, zie ik direct de nieuwe mails...

Erg irritant.
Heb dat ook gehad. Niet alleen bij gmail.
Alle instellingen nagelopen, cache geleegd etc etc. Uiteindelijk wel voor elkaar gekregen door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Maar het was bij alle apps zo bij mij. Vermoed door Smart Switch. Uiteindelijk een reset van mijn telefoon gedaan. Alle apps waren redelijk snel opnieuw (handmatig) geïnstalleerd en moet nu nog foto's enz overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

AndereKoekoek schreef op zondag 16 februari 2025 @ 11:36:
[...]

Heb dat ook gehad. Niet alleen bij gmail.
Alle instellingen nagelopen, cache geleegd etc etc. Uiteindelijk wel voor elkaar gekregen door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Maar het was bij alle apps zo bij mij. Vermoed door Smart Switch. Uiteindelijk een reset van mijn telefoon gedaan. Alle apps waren redelijk snel opnieuw (handmatig) geïnstalleerd en moet nu nog foto's enz overzetten
Oh jeetje, wat vervelend zeg!

Heb hier nu ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik kreeg zojuist een melding van een mail die net binnenkwam. Niet te vroeg juichen, maar er kijkt iets gebeurd te zijn. Denk ook dat Smart Switch de boosdoener is.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Blijkt dat smart switch best wat problemen oplevert. Ik heb het ook gebruikt.

Accu duur is prima ed. Ga niet resetten, maar kans is groot dat er nog meer uit te halen is.

Volstaat eigenlijk voor zoiets de optie alle instellingen resetten ipv fabrieks instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-09 23:55
satshow schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:39:
Blijkt dat smart switch best wat problemen oplevert. Ik heb het ook gebruikt.

Accu duur is prima ed. Ga niet resetten, maar kans is groot dat er nog meer uit te halen is.

Volstaat eigenlijk voor zoiets de optie alle instellingen resetten ipv fabrieks instellingen?
Kan dat? Ik zit ook te twijfelen een fabrieksreset te doen. Alleen als ik alle instelling kan verwijderen, dan bespaart dan enorm veel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Brutalsranan schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:56:
[...]

Kan dat? Ik zit ook te twijfelen een fabrieksreset te doen. Alleen als ik alle instelling kan verwijderen, dan bespaart dan enorm veel tijd.
Daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar. De optie is er in ieder geval wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007

Nogmaals dank, leuke tip en heb de Bixby Routine app weer ingeschakeld (nadat ik hem eerder via adb app control had uitgeschakeld).

De routine zo aangepast dat wanneer je 2x op de aan/uit toets drukt: mobiele data aanzet, de wallet opent, nfc aanzet. En bij t sluiten van de wallet app, nfc uitschakelt. Maar mobiele data actief houdt d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
Vandaag - na een hoop gezeur met bestellen- alsnog een S25U binnengekregen.

Nu dacht ik even de telefoon in te stellen maar dat lijkt een dingetje.

Ontwikkelaarsopties:

Die heb ik net als bij mijn andere S-phones aangezet. Gaat prima op de reguliere wijze (7 keer buildnr. aanklikken).

OEM-ontgrendeling en USB-foutopsporing zijn nu alleen 'grayed out', en kan ik niet actief maken?
Anderen hetzelfde meegemaakt?

Voor mij essentieel om via ADB App-controll allerlei zaken te kunnen doen, zoals o.a. CSC veranderen.

Heb er hier nog even niets over gelezen maar ben reuze benieuwd!

@pielle007 : Ik zie dat jij ABD app control gebruikt in de post hierboven. Had jij issues met de oem-ontgrendeling en de USB-foutopsporing om die aan te zetten?

EDIT: Gevonden! Was een extra stap "Auto-blokkeren" in veiligheids-settings uitschakelen.

https://www.youtube.com/watch?v=Qkdc36v77RM

[ Voor 32% gewijzigd door robbvdb op 16-02-2025 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Nog een paar handige tips gevonden die ik hier nog niet gespot heb:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oCjIJTXMPS0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajunl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 09:46
pitchdown schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 14:30:
[...]

En waar heb je het dan over?
Batterijduur (tov S22U) scherm en snelheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
robbvdb schreef op zondag 16 februari 2025 @ 18:27:
Vandaag - na een hoop gezeur met bestellen- alsnog een S25U binnengekregen.

Nu dacht ik even de telefoon in te stellen maar dat lijkt een dingetje.

Ontwikkelaarsopties:

Die heb ik net als bij mijn andere S-phones aangezet. Gaat prima op de reguliere wijze (7 keer buildnr. aanklikken).

OEM-ontgrendeling en USB-foutopsporing zijn nu alleen 'grayed out', en kan ik niet actief maken?
Anderen hetzelfde meegemaakt?

Voor mij essentieel om via ADB App-controll allerlei zaken te kunnen doen, zoals o.a. CSC veranderen.

Heb er hier nog even niets over gelezen maar ben reuze benieuwd!

@pielle007 : Ik zie dat jij ABD app control gebruikt in de post hierboven. Had jij issues met de oem-ontgrendeling en de USB-foutopsporing om die aan te zetten?

Enige wat ik me kan voorstellen is dat ik er nog geen Sim-kaarten in heb zitten. Maar kan me niet voorstellen dat zoiets van belang is hiervoor.
Edit je hebt t al opgelost, top

Heb die ervaring niet gehad nee. Wellicht idd je sim. is je nieuwe phone wel geactiveerd door Samsung (daar had ik problemen na ontvangst nml, zie mijn eerdere posts bv hier of hier

Zie ook geen afwijkende handelingen die je normaal zou moeten doorlopen

[ Voor 4% gewijzigd door pielle007 op 16-02-2025 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:16
Op YouTube vind je video's dat je in de instellingen van telefoon app gesprekken kunt opnemen en als je belt dat je een extra icoontje hebt om telefoon gesprek op te nemen maar hier in België zie ik dit niet.

Zie video hieronder:

YouTube: Enable Call Recording on your Samsung Galaxy S25 Ultra in 10 seconds...

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 18:36
Dyckie schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:21:
Op YouTube vind je video's dat je in de instellingen van telefoon app gesprekken kunt opnemen en als je belt dat je een extra icoontje hebt om telefoon gesprek op te nemen maar hier in België zie ik dit niet.

Zie video hieronder:

YouTube: Enable Call Recording on your Samsung Galaxy S25 Ultra in 10 seconds...
Is niet beschikbaar op europese modellen. Ondanks dat het in nl gewoon is het alleen mogelijk als je je model root/andere landcode geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Dyckie schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:21:

Zie video hieronder:

En daarom heb ik DUS mijn CSC veranderd in ILO (Israël) , want dan kan het opnemen wel ;)

Ik gebruik mijn S25U nog niet, maar heb dit al wel aangepast en dat werkt (deed ik ook altijd bij de voorgangers vanaf de S8 tm de S24U) .

Niet te vergelijken in kwaliteit met een losse app die hier nog weleens wordt genoemd. Dat werkt echt minder sinds Google het bij niet ondersteunende CSC (landcode) niet meer toestaat om de audio native op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Zijn er meer mensen waarbij de telefoon (S25U) ontzettend ratelt wanneer hij trilt? Dacht eerst dat het door m'n Spigen case kwam, maar hij doet het ook zonder. Bijna alsof de S-pen in de telefoon rammelt ofzo?

//Na wat testen blijkt het inderdaad de S-pen te zijn. Als deze met de button naar beneden gericht in de telefoon zit rammelt die enorm, gelukkig lijkt het probleem opgelost wanneer ik de S-pen met button omhoog in de telefoon steek.

[ Voor 37% gewijzigd door Sjoerd611 op 17-02-2025 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Net devices zwarte s25 ultra binnen. Wel apart dat de spen nu opeens bruinig is ipv zwart zoals bij de s24u.

Wel echt duidelijk dat Samsung met deze telefoon niet echt z'n best heeft gedaan. Kon zelf mijn s24u voor goeie prijs weg doen waardoor ik maar 100euro hoefde bij te betalen. Maar toch voelt deze opvolger wat goedkoper aan.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-09 13:19
MaDLiVe schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:25:
Net devices zwarte s25 ultra binnen. Wel apart dat de spen nu opeens bruinig is ipv zwart zoals bij de s24u.

Wel echt duidelijk dat Samsung met deze telefoon niet echt z'n best heeft gedaan. Kon zelf mijn s24u voor goeie prijs weg doen waardoor ik maar 100euro hoefde bij te betalen. Maar toch voelt deze opvolger wat goedkoper aan.
En dan is de S Pen nog zonder bluetooth ook. Net de enige reden dat ik ooit de S-pen gebruikte op mn S23U.

Ik kon m'n S23U met flink gebruikerssporen (altijd met Pitaka hoesje, en meestal zonder screenprotector) inruilen voor een nieuwe S25 (normaal) en dat koste me uiteindelijk slechts 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hebben meer mensen dat filmpjes niet willen afspelen op bijv. Instagram?

Staat dan vast op de eerste frame. Kan onderin wel vooruit spoelen en zie dan in de pip de frame die bij het tijdstip hoort. Maar het filmpje zelf blijft op de eerste frame staan.

Heb de hele telefoon al een reset gegeven en alles opnieuw geinstalleerd.
Instagram nu nog eens eraf gegooid en geïnstalleerd, maar het blijft.
Het is ook niet bij alle filmpjes, maar lijkt een beetje random. Wel erg irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Ik heb op de S25 ultra VPN Nederland gezet met abonnement en elke keer als ik wil starten krijg ik de melding internet staat uit of geen verbinding terwijl alles gewoon aanstaat. Je kan ook niks in de instellingen die hele app zoeken om te herstarten of zo. Iemand hier ook vaak last van?

@AndereKoekoek : Ik heb precies hetzelfde probleem op Instagram. Ik begin het normaal te vinden dus stoor mij er niet meer aan!

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidnothen72
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:39
Een kennis van mij heeft die optie op wel om oproep op te nemen
Heeft die mij mediamarkt gekocht ik heb die optie niet ik heb die samsung shop gekocht zie foto heb die van die kennis van mij met het modelnummer Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iEMSHYHYA4vpVy6mSdBT0VsZ3is=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5RlvrKbahkAc4JV6QOuuWu2h.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e0kHo1J8tOofy8qz0wEb2SCMOds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bFpq4e1eAZaIvbdqxVe0NooS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Ik kan het niet meer vinden in dit forum. Maar waar zet je ook alweer clusteren uit van meldingen? Ik kom er niet uit op mijn telefoon. Ik vergeet soms te reageren op mensen omdat ik denk dat ik maar van 1 persoon een appje heb gehad haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
robbvdb schreef op zondag 16 februari 2025 @ 22:57:
[...]

En daarom heb ik DUS mijn CSC veranderd in ILO (Israël) , want dan kan het opnemen wel ;)

Ik gebruik mijn S25U nog niet, maar heb dit al wel aangepast en dat werkt (deed ik ook altijd bij de voorgangers vanaf de S8 tm de S24U) .

Niet te vergelijken in kwaliteit met een losse app die hier nog weleens wordt genoemd. Dat werkt echt minder sinds Google het bij niet ondersteunende CSC (landcode) niet meer toestaat om de audio native op te nemen.
Kun jij beschrijven hoe je die CSC veranderd op de S25 Ultra...?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Vraagje, bij de pixel kon je een werkprofiel altijd op een schema houden. Bij de Samsung kan ik dat eigenlijk niet vinden. Ik kan hem wel disablen. Maar niet op schema. Iemand tips voor ik met Tasker aan de gang ga?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:12

DON PAPA

Tweaker-fan

Denko schreef op maandag 17 februari 2025 @ 21:57:
Vraagje, bij de pixel kon je een werkprofiel altijd op een schema houden. Bij de Samsung kan ik dat eigenlijk niet vinden. Ik kan hem wel disablen. Maar niet op schema. Iemand tips voor ik met Tasker aan de gang ga?
Bedoel je: Instellingen > standen en routines

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
To easy schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:54:
Ik kan het niet meer vinden in dit forum. Maar waar zet je ook alweer clusteren uit van meldingen? Ik kom er niet uit op mijn telefoon. Ik vergeet soms te reageren op mensen omdat ik denk dat ik maar van 1 persoon een appje heb gehad haha.
Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/edxQRpQcpSPLqvwESTnhAOelweU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2tK3ckOMqyqZLVYLcmRxDOZ1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 18:36
YouTube: Enable Call RECORDING on Samsung Galaxy S25 / S25 Ultra

Het lijkt erop dat cube acr zowaar redelijk goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Haha nee maar dat is ook handig.

Ik bedoel als ik nu van 3 mensen een whatssapp krjjg of 3 berichten van telegraaf. Dat ik ze zie als 1 bericht en dan naar beneden moet sliden om ze alle 3 te zien. Op mijn s20 had ik gewoon alle meldingen ondeelbaar en kon ik direct per los bericht kiezen of openen of verwijderen.
Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2