Foutje
[ Voor 137% gewijzigd door DM89 op 06-02-2025 09:31 ]
[ Voor 137% gewijzigd door DM89 op 06-02-2025 09:31 ]
Sjips, dat is jammer..elaho schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:48:
@TR1969 ik heb dit gevonden en helaas….
Werkt iTunes Match op Android?
iTunes Match is niet beschikbaar voor Android-apparaten
Ging bij mij vlekkeloos.Roost schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:44:
Ik heb ergens gelezen dat er een probleem zou zijn met het overzetten (restore uit Google Drive back-up) van WhatsApp naar de S25. Heb er hier nog niemand over gehoord. Weet iemand hier misschien meer van?
Het overzetten via die qrcode ging mis bij mij. Daarna met de drive backup ging juist goed.Roost schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:44:
Ik heb ergens gelezen dat er een probleem zou zijn met het overzetten (restore uit Google Drive back-up) van WhatsApp naar de S25. Heb er hier nog niemand over gehoord. Weet iemand hier misschien meer van?
Bij mij bleef hij hangen op media herstellen, na drie dagen opnieuw geïnstalleerd en toen ging het prima. Wel de chats van die drie dagen kwijt... Dus had sneller opnieuw moeten proberenRoost schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:44:
Ik heb de P9Pro gehad en nu de S25.DorkoTheBeast schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:28:
Ik twijfel op de moment tussen de Pixel 9 Pro en de Samsungs S25
De 6,3" variant (zou liefst wel de camera's en het pennetjes van de Ultra hebben maar die vind ik persoonlijk te groot voor mij).
De laatste 3 telefoons waren Iphones maar nu wil ik terug eens iets anders.
Ik heb vroeger al een paar android telefoons gehad (begonnen met de Nexus One, die met trackball).
Initieel ging mijn voorkeur naar de Pixel 9 Pro omdat ik dacht van vroeger dat je op de google phones het meeste kon veranderen (stock android) maar als ik de reviews bekijk lijkt het me dat er ook veel bepaald is door bv de kernel die erop staat. Zo zou het OSD van de Pixel heel minimalistisch zijn en niet aanpasbaar (geen wallpaper ed)... Vroeger kon je een hoop custom roms flashen maar ik vermoed dat er maar weinig custom roms bestaan tegenwoordig?
Het nadeel van de Pixel is de G4 cpu van de Pixel nogal traag is tov de Samsung, anderzijds heb je op de kleine pixel 9 Pro wel alle toeters en bellen gelijk die XL versie.
Vraagje: kan je de Samsung S25 goed aanpassen (bv bloatware Samsung eraf, andere iconen, andere launcher e.d.)?
Lees vooral dat overzetten van je Whatsapp chats van iOS naar Android nogal een gepruts is. Niet dat daar heel veel bijzonders instaat, maar helemaal vanaf 0 beginnen vind ik wel toch ook wel weer jammer. Iemand daar ervaring mee?Roost schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:44:
Bij mij ging het zonder problemen. Wel de goede volgorde aanhouden. Staat allemaal online te vinden. Bij vorige toestellen had ik ook geen problemen. Ik gebruik wel altijd de kabelverbinding ipv draadloos.pjlgt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:14:
[...]
Lees vooral dat overzetten van je Whatsapp chats van iOS naar Android nogal een gepruts is. Niet dat daar heel veel bijzonders instaat, maar helemaal vanaf 0 beginnen vind ik wel toch ook wel weer jammer. Iemand daar ervaring mee?
Ik ben van iphone 15 naar S25 gegaan en alles overzetten ging vlekkenloos met smartswitch, zelfs al mijn whatsapp chats.pjlgt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:14:
[...]
Lees vooral dat overzetten van je Whatsapp chats van iOS naar Android nogal een gepruts is. Niet dat daar heel veel bijzonders instaat, maar helemaal vanaf 0 beginnen vind ik wel toch ook wel weer jammer. Iemand daar ervaring mee?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 06-02-2025 10:06 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die van mij is wel op tweede kerstdag gemaakt, dus misschien hadden ze geen zin toen.Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:21:
Ik snap jullie klachten niet over de batterij. Mijn S25 Ultra gaat letterlijk de helft langer mee dan mijn oude S22 Ultra. Misschien verschilt het wel per batch. 4 uur geleden opgeladen naar de 100% en staat nu op 96% om 10:20. Af en toe gekeken erop zoals Telegram etc. Dit is gewoon super. De S22 Ultra had al op 85% gezeten.
Batterij blijft altijd een punt van discussie; iedereen ervaart dit anders. De eerste keer dat ik mijn S25 Ultra moest opladen, dacht ik dat de batterij wel erg snel leeg was. Totdat ik de melding kreeg dat de TomTom Go app continu op de achtergrond crashte. Deze verwijderd, en nu totaal geen klachten meer.Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:21:
Ik snap jullie klachten niet over de batterij. Mijn S25 Ultra gaat letterlijk de helft langer mee dan mijn oude S22 Ultra. Misschien verschilt het wel per batch. 4 uur geleden opgeladen naar de 100% en staat nu op 96% om 10:20. Af en toe gekeken erop zoals Telegram etc. Dit is gewoon super. De S22 Ultra had al op 85% gezeten.
Bij mij komt ie ook maar rond de 26% in details, terwijl er 51% verbruikt is. Ik vermoed dat hij achtergrondprocessen niet meetelt of zo. Op zich is 8% in ruim 2 uur gebruik nog niet zo slecht, maar met amper een half uur schermtijd vind ik het idd wel een stevig verbruik, zeker met alles wat je al hebt ingesteld om het verbruik te drukken.Phusebox schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:05:
Ik snap die batterijstatistieken niet helemaal. Nooit echt mee bezig gehouden maar de accu van deze telefoon gaat zo snel leeg. Erger nog dan de drama Exynos S22 Ultra.
Heb prestatieprofiel al op licht staan, AOD uit, dark mode, brightness laag, spaarstand in de avond en nacht aan.
8% verbruikt, maar de totalen klopt nooit wat van.
[Afbeelding]
Bij mij hetzelfde beeld. Gisterochtend opgeladen tot 95% en vandaag, 1 dag, 2 uur na het van de lader halen nog 44% over. En dat is niet in airplane mode met scherm gedimd, maar voor mij gewoon gebruik. AOD heeft bijna 10% opgeslurpt, de rest in Strava, Brave, Wallet, Whatsapp, Maps, mail, camera etc. Maar ik snap wel dat 't knap vervelend is als je amper een dag ermee redt...Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:21:
Als ik dit zie, is het achtergrond verbruik dus een veelvoud van werkelijk verbruik.DeGroteMuis schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:01:
[...]
Bij mij komt ie ook maar rond de 26% in details, terwijl er 51% verbruikt is. Ik vermoed dat hij achtergrondprocessen niet meetelt of zo. Op zich is 8% in ruim 2 uur gebruik nog niet zo slecht, maar met amper een half uur schermtijd vind ik het idd wel een stevig verbruik, zeker met alles wat je al hebt ingesteld om het verbruik te drukken.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 06-02-2025 12:10 ]
het is eerder omgekeerd. De Samsung is VEEEEEL beter aan te passen dan de rigide stock Android. Ik kom van een Pixel pro en alle kleine frustraties die ik had bij mijn Pixel zijn verdwenen.DorkoTheBeast schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:28:
Ik twijfel op de moment tussen de Pixel 9 Pro en de Samsungs S25
De 6,3" variant (zou liefst wel de camera's en het pennetjes van de Ultra hebben maar die vind ik persoonlijk te groot voor mij).
De laatste 3 telefoons waren Iphones maar nu wil ik terug eens iets anders.
Ik heb vroeger al een paar android telefoons gehad (begonnen met de Nexus One, die met trackball).
Initieel ging mijn voorkeur naar de Pixel 9 Pro omdat ik dacht van vroeger dat je op de google phones het meeste kon veranderen (stock android) maar als ik de reviews bekijk lijkt het me dat er ook veel bepaald is door bv de kernel die erop staat. Zo zou het OSD van de Pixel heel minimalistisch zijn en niet aanpasbaar (geen wallpaper ed)... Vroeger kon je een hoop custom roms flashen maar ik vermoed dat er maar weinig custom roms bestaan tegenwoordig?
Het nadeel van de Pixel is de G4 cpu van de Pixel nogal traag is tov de Samsung, anderzijds heb je op de kleine pixel 9 Pro wel alle toeters en bellen gelijk die XL versie.
Vraagje: kan je de Samsung S25 goed aanpassen (bv bloatware Samsung eraf, andere iconen, andere launcher e.d.)?
Daarom gaat mijn batterij zo lang mee denk. Meuk als Instagram en Messenger/Facebook komen er bij mij zo wie zo al niet opPhusebox schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:07:
[...]
Als ik dit zie, is het achtergrond verbruik dus een veelvoud van werkelijk verbruik.
3,29% verbruik is zichtbaar van de 14% die er verbruikt is.
[Afbeelding]
FB heb ik ook niet geïnstalleerd. Heeft Samsung voor me gedaan.Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:23:
[...]
Daarom gaat mijn batterij zo lang mee denk. Meuk als Instagram en Messenger/Facebook komen er bij mij zo wie zo al niet op![]()
Alleen is er niks van te zien in de battery stats._Bailey_ schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:25:
precies, daarom is het ook vaak onbetrouwbaar, batterijduur vergelijken met andere gebruikers.
Social media apps staan er om bekend sneller je batterij leeg te trekken dan dat ik een tray bier kan wegtikken
jij gebruikt het dan ook nietPhusebox schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:26:
[...]
Alleen is er niks van te zien in de battery stats.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ja, viel me ook op.Famoso schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:44:
Op mijn S25 Ultra trilt de telefoon niet meer bij betalingen met Google Wallet. Op voorgaande telefoons gebeurde dit altijd wel. Heeft iemand deze ervaring ook?
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Niemand?Mimiix schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:05:
Weet iemand of het mogelijk is om de tijd die bij een notificatie staat om te zetten in de relatieve tijd?
Als ik nu een notificatie krijg, staat er de daadwerkelijke tijd van de notificatie. Op mijn Pixel 7 pro was ik gewend dat het de relatieve tijd was, bijvoorbeeld "10 min geleden" in plaats van 15:55.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Klopt. Viel mij ook op. Ik gebruik het dagelijks. Bij instellingen staat trillen wel aan. Eerste bug dus gevonden.Famoso schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:44:
Op mijn S25 Ultra trilt de telefoon niet meer bij betalingen met Google Wallet. Op voorgaande telefoons gebeurde dit altijd wel. Heeft iemand deze ervaring ook?
Sja, als je boodschappen gaat doen bij de Jumbo en dan ook nog zo hard rijdt dat je Flitsmeister aan moet hebben, dan gaat het hard natuurlijkPhusebox schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:07:
[...]
Als ik dit zie, is het achtergrond verbruik dus een veelvoud van werkelijk verbruik.
3,29% verbruik is zichtbaar van de 14% die er verbruikt is.
[Afbeelding]
Ik heb deze erop zitten maar wat een gedoe is dat zeg. De eerste mislukte en de tweede heeft alsnog 4 kleine luchtbellen eronder welke niet weggaan. Valt verders niet op maar voor de rest geen rode waas en vingerafdruksensor werkt nog steeds zonder problemen. Maar plakken is een helPhusebox schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:03:
Iemand al een goede (liefst anti reflectie) screenprotector gevonden? Ik heb de originele Samsung erop zitten maar dat is echt een vlekkenmagneet, en heeft een rode waas over alles. Verder is deze ook niet echt anti reflective zoals ze zelf beweren.
[ Voor 13% gewijzigd door Draconian op 06-02-2025 14:30 ]
Dat is toch dezelfde?Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:27:
[...]
Ik heb deze erop zitten maar wat een gedoe is dat zeg. De eerste mislukte en de tweede heeft alsnog 4 kleine luchtbellen eronder welke niet weggaan. Valt verders niet op maar voor de rest geen rode waas en vingerafdruksensor werkt nog steeds zonder problemen. Maar plakken is een hel![]()
![]()
https://www.gsmpunt.nl/sc...ctor-display-folie-2-pack
Dat is die wat ik ook heb. Geen luchtbellen of stof eronder gelukkig. Wel meteen geplakt toen die nieuw uit de doos kwam.Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:27:
[...]
Ik heb deze erop zitten maar wat een gedoe is dat zeg. De eerste mislukte en de tweede heeft alsnog 4 kleine luchtbellen eronder welke niet weggaan. Valt verders niet op maar voor de rest geen rode waas en vingerafdruksensor werkt nog steeds zonder problemen. Maar plakken is een hel![]()
![]()
Ik moet wel bekennen dat ik daarvoor zalm had gegeten en vette vingers had. Ik hoop dat de 4 kleine luchtbellen nog wegtrekken. Maar je ziet er niets van en zit voor de rest perfect. Alleen met scherm uit en dan zijwaarts zie je de belletjes.
https://www.gsmpunt.nl/sc...ctor-display-folie-2-pack
Hmm, ik heb geen rode waas ondanks het dezelfde is. Heb je zo een filter voor je ogen aanstaan bij instellingen? Dat geeft ook een rode waas.
Denk dat het rode zalm is geweest 😉Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:31:
[...]
Hmm, ik heb geen rode waas ondanks het dezelfde is. Heb je zo een filter voor je ogen aanstaan bij instellingen? Dat geeft ook een rode waas.
Nee als je in goed (daglicht) kijkt zie je dat het stukje waar geen folie zit bij je camera er blauwer/koeler uitziet dan waar de folie zit. Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik alles zo vaal en warm van kleur vond, maar komt dus waarschijnlijk door die folie.Draconian schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:31:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 06-02-2025 14:34 ]
...ondertussen S25 (6,2") besteld... bedankt voor de tips!Cloclo100 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:19:
[...]het is eerder omgekeerd. De Samsung is VEEEEEL beter aan te passen dan de rigide stock Android. Ik kom van een Pixel pro en alle kleine frustraties die ik had bij mijn Pixel zijn verdwenen.
[ Voor 11% gewijzigd door 038Robijno op 06-02-2025 15:28 ]
Als het onder garantie valt kun je een reparatie aanmelden maar ik zou er niet vanuit gaan dat ze hier garantie voor verlenen.038Robijno schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:19:
Heeft iemand ervaring met het omruilen van de S25 ultra? Bij mijn model zit er een wit stof puntje lijkt het. Zit niet onder de camera lens, maar meer aan de zwarte rand. Als ik er van een andere hoek op kijk, zie je het niet, en ook op foto's zie je niks.
Aangezien ik met korting het toestel heb gekocht bij Samsung zelf, kan ik deze dan omruilen zonder bij te moeten betalen?
[Afbeelding]
Ik zie een heleboel witte stofpuntjes. Blaas eens hard en veeg het voorzichtig schoon.038Robijno schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:19:
Heeft iemand ervaring met het omruilen van de S25 ultra? Bij mijn model zit er een wit stof puntje lijkt het. Zit niet onder de camera lens, maar meer aan de zwarte rand. Als ik er van een andere hoek op kijk, zie je het niet, en ook op foto's zie je niks.
Aangezien ik met korting het toestel heb gekocht bij Samsung zelf, kan ik deze dan omruilen zonder bij te moeten betalen?
[Afbeelding]
Ik heb vorig jaar 2x S24U omgeruild via Samsung.com/BE. Dat was geen enkel probleem.038Robijno schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:19:
[Afbeelding]
Okee.. hoe lang duurde dat proces voordat je je nieuwe toestel in huis had?g86 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:37:
[...]
Ik heb vorig jaar 2x S24U omgeruild via Samsung.com/BE. Dat was geen enkel probleem.
Zelfs de trade-in werd overgezet naar de nieuwe S24U en ik heb al mijn presale voordelen behouden.
Binnen de retourtermijn kan je zonder uitleg omruilen. Als je het niet kan via jouw Samsung account, dan best via Whatsapp aanvragen.
CPU rond de 33-38 idle.Hakki schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:22:
Ook nog geen top batterij ervaring, maar nog nooit echt gehad.
Nog niks uitgezet qua 5g en aod of resolutie etc, maar doe niks spectaculairs. Vind hem toch licht warm aanvoelen.
Met cpu z eens gekeken, batterij temp 29.7°C
Processor wijzigt veel, schommelend tussen 33-40°C als ik niks doe en gewoon kijk.
Iemand die zijn waarden kan delen?
Wederom een Surinaamse vrouw aan de telefoon, had gezegd dat ik mijn toestel wou omruilen voor een andere kleur. Dat kon niet meer bij Samsung volgens haar.Phusebox schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:02:
[...]
Als het onder garantie valt kun je een reparatie aanmelden maar ik zou er niet vanuit gaan dat ze hier garantie voor verlenen.
Op zich snap ik dat ze het toestel eerst moeten bekijken voordat je een andere krijgt. Woon je in de buurt van een Samsung store? Dan zou je daar eens langs kunnen gaan. Ben erg goed geholpen in Utrecht.038Robijno schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:10:
[...]
Wederom een Surinaamse vrouw aan de telefoon, had gezegd dat ik mijn toestel wou omruilen voor een andere kleur. Dat kon niet meer bij Samsung volgens haar.
Dus zou ik het moeten retourneren en dan me geld terug en dan een nieuwe bestellen.
(Mis ik meteen mijn dikke kortingen).
Even kort daarna zei ik dat er een stofje onder de lens van de camera zat en dat ik daarom wou omruilen en dan meteen voor een andere kleur kon gaan.
Ik moest maar een ophaal afspraak maken en dan werd er gekeken of het reparatie was of fabrieks fout.
Lekker weer van Samsung, trap er ook elke keer weer in. Aftersale is gewoon ruk.
Ik heb het toestel nog geen week, en dan nu al laten repareren (al is het onder garantie) en dan de waterdichtheid vertrouwen is weg.coenox schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:26:
[...]
Op zich snap ik dat ze het toestel eerst moeten bekijken voordat je een andere krijgt. Woon je in de buurt van een Samsung store? Dan zou je daar eens langs kunnen gaan. Ben erg goed geholpen in Utrecht.
Toch bijna 2 weken.038Robijno schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:26:
[...]
Okee.. hoe lang duurde dat proces voordat je je nieuwe toestel in huis had?
Binnen de 14 dagen heb je gewoon retourrecht en dus omruilrecht. Als dit stof is in de cameralens, dan is dat een kwaliteitsprobleem.038Robijno schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:40:
[...]
Ik heb het toestel nog geen week, en dan nu al laten repareren (al is het onder garantie) en dan de waterdichtheid vertrouwen is weg.
Koop wel een verzekering, €62 Samsung care+
Dan weet ik wel wat ik moet doen als het stofje wel gaat los zitten.
Als Samsung het op deze manier wil, prima.
[ Voor 10% gewijzigd door g86 op 06-02-2025 19:04 ]
Ik heb vorig jaar via Samsung helpdesk mijn S24U omgeruild van zwart naar een ander kleur. Zonder problemen.038Robijno schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:10:
[...]
Wederom een Surinaamse vrouw aan de telefoon, had gezegd dat ik mijn toestel wou omruilen voor een andere kleur. Dat kon niet meer bij Samsung volgens haar.
Dus zou ik het moeten retourneren en dan me geld terug en dan een nieuwe bestellen.
(Mis ik meteen mijn dikke kortingen).
Even kort daarna zei ik dat er een stofje onder de lens van de camera zat en dat ik daarom wou omruilen en dan meteen voor een andere kleur kon gaan.
Ik moest maar een ophaal afspraak maken en dan werd er gekeken of het reparatie was of fabrieks fout.
Lekker weer van Samsung, trap er ook elke keer weer in. Aftersale is gewoon ruk.
Het horloge dat bij het toestel werd meegeleverd heb ik de dag erop al verkocht.g86 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Ik heb vorig jaar via Samsung helpdesk mijn S24U omgeruild van zwart naar een ander kleur. Zonder problemen.
Omruil vragen voor alleen de S25U. Ze kunnen dat apart selecteren in jouw bestelling. :-)038Robijno schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:14:
[...]
Het horloge dat bij het toestel werd meegeleverd heb ik de dag erop al verkocht.
Gebruik zelf de Galaxy watch ultra.
Dus als ik de telefoon retourneer, zal ik het "verkochte" horloge ook weer mee terug moeten sturen. Dikke ellende op deze manier.
Ik zie nergens waar ik dat zelf kan selecteren.. waarschijnlijk hebben ze dat allemaal aangepast?g86 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:23:
[...]
Omruil vragen voor alleen de S25U. Ze kunnen dat apart selecteren in jouw bestelling. :-)
Kan je dat niet zelf doen via jouw orders in jouw Samsung account op de site zelf?
Check. Had ik ook al wel op mijn S23. Flink in en uitzoomen helpt meestal ook trouwens.Adel_F16 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:32:
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem met mijn S25U als met mijn S24U. Namelijk dat ik als ik de samsung browser gebruik niet kan scrollen wanneer er een pop-up verschijnt om cookies te accepteren. Dan moet ik mijn phone in landscape modus plaatsen, cookies accepteren en weer terug.
Ervaart iemand van jullie dit probleem ook?
Ik zie nergens een optie of instelling hiervoor staan. Als dit niet in Nederland beschikbaar zou zijn dan vraag ik me af wat de reden hiervoor is.Capstie schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:20:
Weet iemand of call recording in de native telefoon app ook beschikbaar hoort te zijn in Nederland? Ik heb het idee dat ik de optie voor een reset namelijk wel zag
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Schijnt nog steeds te werken om gewoon de CSC te veranderen naar ILO. Werkt dan native net als bij de S24U.Capstie schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:20:
Weet iemand of call recording in de native telefoon app ook beschikbaar hoort te zijn in Nederland? Ik heb het idee dat ik de optie voor een reset namelijk wel zag
En als je het eens andersom doet? App icoon vasthouden > info> batterij> onbeperktdvdmeer schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 23:39:
Settings -> Battery -> Background usage limits -> Never auto sleeping apps
Bedankt! Je hebt mij goed op weg geholpen hiermee. Blijkbaar stond de battery voor de app op Unrestricted en dan is de applicatie onzichtbaar. Zodra ik deze op Optimized zet dan zie ik de app wel. Had wel het idee dat bij Unrestricted de app nog steeds wel in een sleep stand terecht kwam of de connectie kwijt was met het netwerk. Nu zou het goed moeten werken.robbvdb schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 23:44:
[...]
En als je het eens andersom doet? App icoon vasthouden > info> batterij> onbeperkt
Europese wetgeving laat dit niet toe? Privacy wetgeving?Capstie schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:20:
Je bent hebt het foutg86 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 00:06:
[...]
Europese wetgeving laat dit niet toe? Privacy wetgeving?
Of ben ik fout?
[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 07-02-2025 06:33 ]
Welke regio heb je geselecteerd? Ik heb Duitsland gedaan en kon van mijn kia wel gewoon de digitale sleutel toevoegen. Nederland zou vanaf vandaag officieel beschikbaar moeten zijn binnen Samsung wallet maar wat de exacte functionaliteit zal zijn is mij onbekend.Phusebox schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 06:29:
Samsung Wallet geïnstalleerd maar het is eigenlijk effectief Samsung Pass in Nederland.
Je kunt geen betaalpassen toevoegen en digitale autosleutels worden voor de twee merken auto die wij rijden ook niet ondersteund in Nederland.
(Staan wel in Wallet als optie, maar de fabrikant ondersteunt het niet)
Dus het biedt weinig meerwaarde momenteel.
En het voegt een nieuw soort snelle toegang toe, omhoog vegen vanaf start of vergrendelscherm. Inclusief nieuw groot balkje onderaan je scherm.
Meteen uitgezet die onzin.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kon geen regio kiezen. Nederland dus, sinds vandaag inderdaad.AtlAntA schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:08:
[...]
Welke regio heb je geselecteerd? Ik heb Duitsland gedaan en kon van mijn kia wel gewoon de digitale sleutel toevoegen. Nederland zou vanaf vandaag officieel beschikbaar moeten zijn binnen Samsung wallet maar wat de exacte functionaliteit zal zijn is mij onbekend.
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 07-02-2025 07:38 ]
Vandaag gewisseld naar Nederland en dat is inderdaad nog kansloos op dit moment. Ja, ik kon de autosleutel toevoegen, ANWB en AH bonus kunnen er ook in als barcodes* en KLM / Air France staan als partners, maar betaalpassen slikt ie nog steeds niet. Dus op dit moment kan je niets meer dan UK/ Duitsland, je krijgt alleen geen aanbiedingen meer waar je toch niets mee kan. Teleurstellend, na de aankondiging.AtlAntA schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 07:08:
[...]
Welke regio heb je geselecteerd? Ik heb Duitsland gedaan en kon van mijn kia wel gewoon de digitale sleutel toevoegen. Nederland zou vanaf vandaag officieel beschikbaar moeten zijn binnen Samsung wallet maar wat de exacte functionaliteit zal zijn is mij onbekend.
[ Voor 13% gewijzigd door DeGroteMuis op 07-02-2025 07:50 ]
[ Voor 99% gewijzigd door DeadKennedy op 07-02-2025 08:52 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Of lees even de laatste posts ...DeadKennedy schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:14:
[...]
Vanochtend update voor Samsung Wallet en het werkt nu dus in Nederland. Alleen voor zover ik kan zien zonder ondersteuning voor betaalpassen?
[Afbeelding]
Jep, ik had dit probleem op mijn S21 en nu op de S25U nog steeds. Overgeschakeld op Duckduck Go browser. Ook gelijk meer privacy..Adel_F16 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:32:
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem met mijn S25U als met mijn S24U. Namelijk dat ik als ik de samsung browser gebruik niet kan scrollen wanneer er een pop-up verschijnt om cookies te accepteren. Dan moet ik mijn phone in landscape modus plaatsen, cookies accepteren en weer terug.
Ervaart iemand van jullie dit probleem ook?
Als je kan, ja. Google Wallet ondersteunt de digitale autosleutel (nog) niet, Samsung Wallet wel, maar die is verder een veredelde Stocard op dit moment. Aankondigen dat het ook eindelijk beschikbaar komt voor Nederland en dan niets meer aan opties geven dan je al had als je aanmeldde met een ander land, gewoon nul meerwaarde zo. Enige pluspunt: De updatemelding-die-niet-update is weg uit Samsung Wallet terwijl de versie niet veranderd is.Twieeker schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:25:
Gewoon Google Wallet gebruiken dan maar?
En Stocard is opgegaan in Klarna...DeGroteMuis schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:50:
[...]
Als je kan, ja. Google Wallet ondersteunt de digitale autosleutel (nog) niet, Samsung Wallet wel, maar die is verder een veredelde Stocard op dit moment. Aankondigen dat het ook eindelijk beschikbaar komt voor Nederland en dan niets meer aan opties geven dan je al had als je aanmeldde met een ander land, gewoon nul meerwaarde zo. Enige pluspunt: De updatemelding-die-niet-update is weg uit Samsung Wallet terwijl de versie niet veranderd is.
Yep, met accountverplichting bij weer een partij waar ik verder niets mee wil. In dat opzicht is Samsung Wallet misschien wel handig. Google Wallet had eerder in de ToS staan dat ze de data ook konden gebruiken 'voor analysedoeleinden', voor mij reden om die te mijden. Samsung heeft dat niet in hun Wallet - ToS staan voor zover ik kon vinden, dus het leek me wel een mooi alternatief. Maar ja, als je er nul betaalkaarten in kan zetten werkt het nog niet...
Ik heb die vraag 3x gelezen. Begrijp de vraag nog steeds nietReetkeverke schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:08:
Iemand een idee als ik foto trek hoe ik mijn honder wat minder wit kan verkrijgen?
Kennelijk gaat het om het maken van een foto van een witte hond. De automatische belichting maakt de kleur van de hond te wit. Dat moet je aankunnen passen met je belichtingsinstellingen. Maar dat is meer een vraag voor een fotograaf._Bailey_ schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:22:
[...]
Ik heb die vraag 3x gelezen. Begrijp de vraag nog steeds niet
Mocht dat niet zo zijn... Ik gebruik op de S24 Ultra de volgende appCapstie schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:20:
[ Voor 3% gewijzigd door Nougat op 07-02-2025 12:46 ]
No one knows what TheTeek is
[ Voor 86% gewijzigd door 13art op 07-02-2025 15:07 ]
Xbox C#, .NET, Vissen
Is dat niet by design, ik ken het niet anders. Had je dat vroeger niet dan?BlueFoxOne schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:38:
Ik heb nu de S25+ en een Watch7.
Ik ervaar dat push berichten open blijven staan op zowel de watch als op de telefoon.
bv ik heb een mail/whatsapp ontvangen. Op mn watch en telefoon zie je dan een icoontje
Open ik mijn mail/whatsapp op mn laptop en lees ik het bericht dan blijft op de watch/telefoon het icoontje staan.
Hebben anderen hier ook last van?
No one knows what TheTeek is
Wat we dus in feite al wisten: Er is geen ondersteuning vanuit het toestel voor een bluetooth S Pen.TheTeek schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:12:
Zoals eerder al aangekondigd in het forum, in het kader van "iemand moet het doen, zodat jij het niet hoeft te doen"...
Heb ik mij opgeofferd om die zogenoemde vervangende S Pen van Samsung te testen.
Samsung S25 Ultra S Pen
* knip *
Hopelijk komt er nog een echte S Pen (Pro) uit voor de S25 Ultra. Met bluetooth en dito update voor de software op de S25 Ultra.
Zover Jerryrig kon zien tijdens de teardown van de S25 Ultra is er hardware aanwezig om de pen op te laden in de S25 Ultra.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Ik zal ook nog een review van de pen op de site zetten bij de pen zelf.
Nee, ik had hiervoor een S20 maar deze ervaring is nieuwTheTeek schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:07:
[...]
Is dat niet by design, ik ken het niet anders. Had je dat vroeger niet dan?
[ Voor 23% gewijzigd door BlueFoxOne op 07-02-2025 14:22 ]
Xbox C#, .NET, Vissen
Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Waar gebruik je Homeup voor? Ik doe alles met Nova LauncherspartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:56:
Good Lock nieuwe versie is uit.. nog steeds geen homeup zichtbaar
Ik wil juist af van Nova Launcher. Die wordt niet meer onderhouden (bedrijf erachter is gestopt. Zit nog maar één dev op. En die doet niets). Homeup wil ik gaan gebruiken om OneUI7 te maken zoals ik nu Nova ook gebruik. Een andere launcher die aan mijn behoefte voorziet heb ik nog niet gevonden.coenox schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:00:
[...]
Waar gebruik je Homeup voor? Ik denk doe alles met Nova Launcher
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ah, wist ik niet. Dat verandert de zaak voor mij ook. Ik zie hier overigens wel een oplossing staan:spartacusNLD schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:01:
[...]
Ik wil juist af van Nova Launcher. Die wordt niet meer onderhouden (bedrijf erachter is gestopt. Zit nog maar één dev op. En die doet niets). Homeup wil ik gaan gebruiken om OneUI7 te maken zoals ik nu Nova ook gebruik. Een andere launcher die aan mijn behoefte voorziet heb ik nog niet gevonden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq