Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

hcQd schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:55:
[...]

Bij mij stonden bij veel apps de meldingen op geblokkeerd.
Bij mij staan ze op toegestaan en alle vinkjes aan zoals inhoud op vergrendelscherm etc.
Ook geprobeerd om meldingen toestaan uit te schakelen. Uit het scherm te gaan, terug erin en weer aan te zetten.

Ook gecontroleerd of de apps evt in sluimerstand waren gezet, maar ook dat was niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:58:
[...]

Bij mij staan ze op toegestaan en alle vinkjes aan zoals inhoud op vergrendelscherm etc.
Ook geprobeerd om meldingen toestaan uit te schakelen. Uit het scherm te gaan, terug erin en weer aan te zetten.

Ook gecontroleerd of de apps evt in sluimerstand waren gezet, maar ook dat was niet het geval.
Precies zelfde probleem hier met Gmail op mijn S25 ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:24

d0s

sssst

Geen last van (gelukkig). Wel bewust geen smart switch gebruikt om problemen te voorkomen ivm de switch naar Oneui7.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:23
[...]

In Gmail zelf heb je nog de optie voor alleen melding voor mails met prioriteit, misschien dat die aanstaat? Volgens mij zag ik die optie/keus ergens voorbij komen bij het instellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCcM3xLqkchDSqpVkHmJAVM1meM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fAyNz9Wv6ARUbP1vrx5I3f7j.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door kepler op 04-02-2025 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
In de S25 Ultra zit dus als ik het goed begrijp nog steeds een oplaad mogelijkheid mbt de Spen.
Lijkt me sterk dat ze die per ongeluk er in hebben gebouwd.
Lijkt dus steeds meer en meer tactiek om later een Bluetooth s pen te verkopen.
YouTube: Samsung is holding back, and I have proof! - Galaxy S25 Ultra Teardown

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb het voor gmail opgelost door de opslag van de app te wissen en de app opnieuw in te stellen.

Wat normaliter na installatie doe is de Dalvik cage leeg gooien. Deze ronde niet gedaan besef ik me niet.

Volgens mij moet je tegenwoordig telefoon dan aangesloten zijn aan een pc om in het boot menu te komen en de cache te legen. Lig net in bed, dus probeer dat morgen even.

Hoop niet dat ik alle apps opnieuw moet gaan instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

[...]

Had ik ook, totdat ik in de gmail app in de instellingen bij mijn account ((dus bij je e-mail, niet de algemene instellingen) dat vinkje bij Chatmeldingen zette. Raar maar waar, bij mij werkte het. Zag het ergens voorbij komen op reddiit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-06 15:04

g86

NosferatuX schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:25:
In de S25 Ultra zit dus als ik het goed begrijp nog steeds een oplaad mogelijkheid mbt de Spen.
Lijkt me sterk dat ze die per ongeluk er in hebben gebouwd.
Lijkt dus steeds meer en meer tactiek om later een Bluetooth s pen te verkopen.
Ik heb eerder al een chat gehad met Samsung USA en daar hebben ze mij letterlijk gezegd dat de S Pen met bluetooth apart te koop is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXioDpb5CYJjrIPXJ2iM9FRU644=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wM8O9OR1hYgijYaVINgsGYhr.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:07
g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:32:
[...]

Ik heb eerder al een chat gehad met Samsung USA en daar hebben ze mij letterlijk gezegd dat de S Pen met bluetooth apart te koop is.

[Afbeelding]
De zoveelste weer :O :+

Moet dit echt zoveel keer herhaald worden?

Wanneer gaat deze discussie stoppen

https://www.techradar.com...h-enabled-s-pen-after-all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 14:01
Phusebox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:28:
[...]

Waar staat die actie dan? Dat was toch alleen bij Samsung zelf...
Ook bij Belsimpel. Zie lijst met deelnemende winkels op: https://bit.ly/42wPA1A

Voorwaarde is dat je de S25 zonder abonnement hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Vincent91 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:54:
[...]

De zoveelste weer :O :+

Moet dit echt zoveel keer herhaald worden?

Wanneer gaat deze discussie stoppen

https://www.techradar.com...h-enabled-s-pen-after-all
Wanneer Samsung geen oplaad hardware inbouwt voor een bluetooth Spen :O :+
Discussies laaien weer op, als er nieuwe informatie beschikbaar komt zoals betreffende video.
Logisch toch dat het dan weer ter sprake komt

[ Voor 4% gewijzigd door NosferatuX op 04-02-2025 23:23 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 19:28
g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:32:
[...]

[Afbeelding]
Toch echt niet :o

Voor als je de petitie wilt tekenen zodat die in de S26 Ultra weer wel zit :) https://www.techradar.com...pen-and-they-have-a-point

Mijn S25U komt maar niet binnen, anders kon ik eens kijken of de S-pen van mijn S24U er op werkend te krijgen zou zijn. Ik denk van niet overigens, omdat het ook wel uit de firmware gesloopt zal zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door robbvdb op 04-02-2025 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:32
NosferatuX schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:20:
[...]

Wanneer Samsung geen oplaad hardware inbouwt voor een bluetooth Spen :O :+
Discussies laaien weer op, als er nieuwe informatie beschikbaar komt zoals betreffende video.
Logisch toch dat het dan weer ter sprake komt
Volgens JerryRigEverything zit het oplaadpunt zoals bij alle voorgangers er gewoon in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

blup schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:42:
[...]

Volgens JerryRigEverything zit het oplaadpunt zoals bij alle voorgangers er gewoon in..
Klopt, en ik zeg u dat mijn info van Samsung USA klopt.

S24U Spen past niet in de S25U en werkt daar ook niet op.
Ik vermoed dat het pas zal werken met een firmware update van zodra de Spen met bluetooth te koop is.
Zal dus puur commercieel zijn. Als het maat geld opbrengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
blup schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:42:
[...]

Ja dat zeg ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-06 10:07
RobinNL schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:57:

Now Brief raadt me aan om naar een Spotify kerst playlist te luisteren o<:) . Het is februari!
Wel consequent dan, dat deed de mijne vlak voor 6 vanmiddag dus ook. :+ Nu een playlist die begint met System of a Down, Chop Suey. Ideaal deuntje zo vlak voor bedtijd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:39
rajackar schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:40:
Hier ook eindelijk de 25 ultra binnen.
Eerste indruk is goed.

Ik heb alleen iets heel geks, voor bepaalde diensten zoals wallet en eSIM staat Nederland er niet tussen als keuze.
Vervelende is dat ik nu mijn eSIM niet kan aanmelden.
Mocht je kpn hebben, kan dit wel. Via de "mijn kpn" app. Google even. Mij is het vanmiddag gelukt om de esim over te zetten.

Bij andere providers zal het wel op een soortgelijke wijze gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
d0s schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:46:
[...]

APKMirror

Daarna via je home screen setting naar 'meer aanpassingen'.

[Afbeelding]
Ben benieuwd of de update naar de originele versie komt nu ik de apk versie heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
DeGroteMuis schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 23:58:
[...]

Wel consequent dan, dat deed de mijne vlak voor 6 vanmiddag dus ook. :+ Nu een playlist die begint met System of a Down, Chop Suey. Ideaal deuntje zo vlak voor bedtijd... 8)7
Hier ook een metal playlist voor de nacht.

Nu wel voor het eerst uitgebreid met wat foto's die ik die dag had gemaakt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-06 12:56
De s25 ultra verbruikt duidelijk veel minder batterij tijdens het slapen dan mijn s24 ultra. Iemand anders ook opgevallen? Ik heb nu maar 1 of 2 % verbruikt en met de s24 ultra was dat soms 7 tot 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-06 16:18
Nog iets wat me opvalt: de helderheidsslider is in het begin vrij extreem voor mijn gevoel. In de slaapkamer moet ik de helderheid nog wel eens aanpassen, en die gaat met de kleinste beweging van 0 maar 100, zo voelt het. Maar dan heb ik nog maar een ieniemienie stukje van de slider gebruikt. Zeg maar, het stukje van 0 tot ongeveer het zonnetje wat in het begin van de slider staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:19
spartacusNLD schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:57:
[...]
wacht.. jullie hebben niet een doos op zolder met alle verpakkingen van elektronica :+ ?
Jawel hoor, van alle elektronica wat bij ons nog in de garantie zit, is nog een doos aanwezig op zolder.
Dacht al dat ik de enige was :+

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Phusebox schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 06:01:
[...]

Hier ook een metal playlist voor de nacht.

Nu wel voor het eerst uitgebreid met wat foto's die ik die dag had gemaakt.
Misschien toeval, maar je zou bijna denken dat er wel logica achter zit. Bijzonder!
Ik heb nog geen foto's gezien in brief, ben benieuwd wat er nog komt.
Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 07:23:
[...]

Jawel hoor, van alle elektronica wat bij ons nog in de garantie zit, is nog een doos aanwezig op zolder.
Dacht al dat ik de enige was :+
Ik bewaar wel het kleine doosje waar de telefoon in zat, maar bewaar je ook de doos om dat doosje waar de telefoon in zat? :? Volgens mij bedoelt @RobinNL dat doosje. Die omdoos ligt bij mij bij het oud papier, want de zolder is hier niet groot genoeg voor om die ook te bewaren bij alle elektronica. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27

rajackar

Blood Minister

ad patat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 00:27:
[...]

Mocht je kpn hebben, kan dit wel. Via de "mijn kpn" app. Google even. Mij is het vanmiddag gelukt om de esim over te zetten.

Bij andere providers zal het wel op een soortgelijke wijze gaan.
Thanks. Het is hier ook gelukt met de app van de provider.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
vickypollard schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 07:09:
Nog iets wat me opvalt: de helderheidsslider is in het begin vrij extreem voor mijn gevoel. In de slaapkamer moet ik de helderheid nog wel eens aanpassen, en die gaat met de kleinste beweging van 0 maar 100, zo voelt het. Maar dan heb ik nog maar een ieniemienie stukje van de slider gebruikt. Zeg maar, het stukje van 0 tot ongeveer het zonnetje wat in het begin van de slider staat.
Je kunt extra dimmen aanzetten, dan heb je wat meer controle bij lage helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Nu een 3/4 dagen de s25 base telefoon in gebruik.
Komende van een iPhone 12 mini valt mij op dat de vernieuwing toch wat tegenvalt.

Nu komt dat waarschijnlijk ook doordat mijn eigen gebruik is veranderd, vaker leg ik de telefoon ook gewoon weg, zeker als er mensen in mijn omgeving zijn.
Voordeel is dat de telefoon dan wel goedkoop uitkwam met kortingen, en dat een nieuwe batterij toch wel fijn is.

Formaat van de telefoon ben ik persoonlijk nog niet helemaal over uit, dat vind ik persoonlijk al jaren vervelend met hoe groot de telefoons zijn geworden. Handzaam is anders, alhoewel dit natuurlijk ook persoonlijk is!
Komende week even kijken of ik hem houdt, of nog 2 jaar verder ga met de mini en daarvan de batterij vernieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-06 16:18
hcQd schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 08:55:
[...]

Je kunt extra dimmen aanzetten, dan heb je wat meer controle bij lage helderheid.
Goeie, ga ik eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Phusebox schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:59:
Haha really, Samsung?
Kreeg een melding over Samsung Wallet of ik dat wilde gebruiken, Nederland werd nu ook genoemd.

[Afbeelding]

Verder valt de Titanium Grey helaas tegen. Erg beige/goud. Was nog bij diverse winkels geweest maar na 12x de blauwe gezien te hebben geloofd ik het wel...

Anti reflective screenprotector van Samsung is ehm, ja niet anti reflective dus. Iemand die een goede screenprotector heeft gevonden die meer als het echte scherm is?
Zelfde melding vandaag gekregen, dus ik dacht dat ie ook actief zou zijn. Alleen de not supported melding die jij had. Geannuleerd (dacht ik), maar bij een nieuwe poging zat ik er wel gewoon direct in. 8)7

Zo te zien wel UK aanbiedingen, dus vrees dat regio Nederland toch stiekem nog niet werkt ondanks de melding. :? Ik had ook even de releasedatum in het bericht van @Hakki hierover gemist, die noemde 7-2. Hopelijk is de regio wisselen straks wel gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSt
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:25
Phusebox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:28:
[...]

Waar staat die actie dan? Dat was toch alleen bij Samsung zelf...
Ze adverteren er niet mee via de website maar als je had ingeschreven voor de pre order kreeg je mails erover, zolang je maar zonder abbonement besteld had! Dit mailtje kreeg ik een dag voor ontvangst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-YOry6DPToEsf19ZlQeoHj7lakE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/af00ZscWtR2sUCu2FVchD7At.jpg?f=fotoalbum_large

Home up ook even via APK geprobeerd te installeren en dat lijkt te werken! Bij mij ook niet in de store te vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/coXw9Xt-45j9UmEN-rU5li-QCN4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U1B2DGeSq9RIpKZcaoF0RKDk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSt
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:25
AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:53:
Zijn er hier meer mensen die een aantal notificaties missen?
Zie op reddit er ook een topic over: https://www.reddit.com/r/...ifications_from_gmail_on/

Een simpel voorbeeld is de Gmail app. Deze staat op push, notificaties staan aan. DND profiel staat niet aan, batterbesparing staat uit. Toch krijg ik nooit een notificatie van Gmail. Open ik de app dan staan er meteen 5 emails te wachten.

Heb wel de apps etc overgezet via SmartSwitch. Geen idee of dat verband heeft of niet.
Had ik ook, in de instellingen via Gmail kan ik hier op uit, popup stond uit en moet je weer aanzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9bY2dVqk59-H5LJ1TbKHIwRHD9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z1VCQDeMPeo6QnRKApcYoh9x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UcYy3JH_-Bi3hvSOOaw-GRGSynE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DcDLRfSIt2onTIoKaUgN69dg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door TomSt op 05-02-2025 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:32
Ben op zich heel tevreden dat ik de switch heb gemaakt van Pixel pro naar S25U. Ik zou zelfs zeggen een verademing, het toestel is bijna op alle vlakken intuïtiever. Ik ben wel vrij onthutst over de snelheid van de vingerafdrukscanner.. het herkennen duurt soms een halve seconde trager dan bij de Pixel. Ik kan niet goed achterhalen of het registreren trager is, of dat het gewoon trager naar startscherm gaat. Heb alleszins al vanalles geprobeerd, 3x dezelfde duim registreerd, alles verwijderd en opnieuw geregistreerd, animatie verwijderd, .. hopelijk komt daar nog een update van. (Ik heb wel zo een screenprotector van Spigen, maar die had ik ook op mijn S23U en daar ging het als een tierelier)

Voorts stel ik net zoals anderen vast dat je bij de Google Wallet soms wel en soms niet nog extra moet verifiëren via vingerafdruk. Geen idee wat daar de trigger voor is. Bij mijn Pixel moest ik gewoon ontgrendeld zijn op het startscherm en dan werkte het zonder extra vingerafdruk, dus aan Android zelf ligt het niet. Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Cloclo100 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:44:
Ben op zich heel tevreden dat ik de switch heb gemaakt van Pixel pro naar S25U. Ik zou zelfs zeggen een verademing, het toestel is bijna op alle vlakken intuïtiever. Ik ben wel vrij onthutst over de snelheid van de vingerafdrukscanner.. het herkennen duurt soms een halve seconde trager dan bij de Pixel. Ik kan niet goed achterhalen of het registreren trager is, of dat het gewoon trager naar startscherm gaat. Heb alleszins al vanalles geprobeerd, 3x dezelfde duim registreerd, alles verwijderd en opnieuw geregistreerd, animatie verwijderd, .. hopelijk komt daar nog een update van. (Ik heb wel zo een screenprotector van Spigen, maar die had ik ook op mijn S23U en daar ging het als een tierelier)
Ik heb juist de omgekeerde ervaring. Op mijn oude S23U ging het vaak fout en op de S25U gaat het juist heel snel.. :P

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:04

Mimiix

Professioneel Prutser

Voorts stel ik net zoals anderen vast dat je bij de Google Wallet soms wel en soms niet nog extra moet verifiëren via vingerafdruk. Geen idee wat daar de trigger voor is. Bij mijn Pixel moest ik gewoon ontgrendeld zijn op het startscherm en dan werkte het zonder extra vingerafdruk, dus aan Android zelf ligt het niet. Iemand de gouden tip?
Bij welke pixel was dit?

Ik moest op de P7P altijd vingerafdruk doen bij de wallet. Volgens mij hoefde het alleen niet als je de telefoon met de vingerafdruk had ontgrendeld (ipv facial/pincode).

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
Na de laatste keer dat je je vingerafdruk hebt laten zien heb je een beperkte tijd dat je kunt betalen met Google Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

S25U bevalt hier vooralsnog erg goed. Ik moet alleen heel erg wennen aan het verticale scrollen in de app drawer. Dat was op mijn 22U nog horizontaal. Klopt het dat er geen manier is om dat aan te passen?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloclo100
Mimiix schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:57:
[...]

Bij welke pixel was dit?

Ik moest op de P7P altijd vingerafdruk doen bij de wallet. Volgens mij hoefde het alleen niet als je de telefoon met de vingerafdruk had ontgrendeld (ipv facial/pincode).
Pixel 9 pro. Ik heb hem hier nog voor me liggen, volledig geïnstalleerd. Je hebt een punt, bij de 9 reeks is gezichtsherkenning wel mogelijk bij bankapps maar er zit geen logica in want je kan met vingerafdruk unlocken en dan inderdaad zonder extra verificatie betalen, en daarna terug vergrendelen en met gezichtsherkenning unlocken en evenzeer de wallet bedienen zonder extra verificatie. Het lijkt wel dat na een minuut ofzo dit verdwijnt en dat daarna eerst weer de duim gebruikt moet worden vanuit het vergrendelscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
hcQd schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 10:17:
[...]

Na de laatste keer dat je je vingerafdruk hebt laten zien heb je een beperkte tijd dat je kunt betalen met Google Wallet.
zie dit nu pas, ja inderdaad. Case closed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 09:58

TheTeek

TheTeek

Jerryrig heeft de S25 Ultra uit elkaar gehaald en vond een oplader voor een S-pen op dezelfde locatie als in andere ultra's.

Daarom zelf die "bluetooth" Samsung S-Pen besteld bij telefoonhoesjes.nl.
Daar is deze het goedkoopst. helemaal leuk als je ook deze 10% korting code NWBI10 kan toepassen.

uitvoering: Samsung Galaxy S25 Ultra S Pen Zwart (Galaxy S25 Ultra)
https://www.samsung.com/n...ight-gray-ej-ps938bjegeu/

Mijn phone komt vandaag binnen met een beetje geluk.
De S-Pen morgen vrees ik, dan weten "we" voor eens en voor altijd of die pen echt anders is dan de origineel meegeleverde :z

[ Voor 34% gewijzigd door TheTeek op 05-02-2025 11:49 ]

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:09
rajackar schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 10:23:
S25U bevalt hier vooralsnog erg goed. Ik moet alleen heel erg wennen aan het verticale scrollen in de app drawer. Dat was op mijn 22U nog horizontaal. Klopt het dat er geen manier is om dat aan te passen?
Ik scroll horizontaal. In de app drawer op de drie puntjes drukken en sorteren kiezen. Dan aangepaste volgorde kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Laatst online: 09:04

Mimiix

Professioneel Prutser

Cloclo100 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 10:29:
[...]

Pixel 9 pro. Ik heb hem hier nog voor me liggen, volledig geïnstalleerd. Je hebt een punt, bij de 9 reeks is gezichtsherkenning wel mogelijk bij bankapps maar er zit geen logica in want je kan met vingerafdruk unlocken en dan inderdaad zonder extra verificatie betalen, en daarna terug vergrendelen en met gezichtsherkenning unlocken en evenzeer de wallet bedienen zonder extra verificatie. Het lijkt wel dat na een minuut ofzo dit verdwijnt en dat daarna eerst weer de duim gebruikt moet worden vanuit het vergrendelscherm.
Ik kon de wallet wel bedienen, maar bij daadwerkelijk betalen moest ik altijd de vingerafdruk doen.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Mimiix schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:09:
[...]

Ik kon de wallet wel bedienen, maar bij daadwerkelijk betalen moest ik altijd de vingerafdruk doen.
Jij had dan ook een 7pro ;). Bij de 9-reeks kan je gezichtsherkenning gebruiken voor dergelijke apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Garret1410 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 10:44:
[...]

Ik scroll horizontaal. In de app drawer op de drie puntjes drukken en sorteren kiezen. Dan aangepaste volgorde kiezen.
Thanks! Ik had echt niet verwacht dat dit naar horizontaal scrollen zou leiden. Maar nu staan alle apps weer door elkaar.
Raar dat je dit dan niet alfabetisch gesorteerd kunt houden.
Dat kan dan alleen met verticaal scrollen.
Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:45
TheTeek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 10:34:
Jerryrig heeft de S25 Ultra uit elkaar gehaald en vond een oplader voor een S-pen op dezelfde locatie als in andere ultra's.

Daarom zelf die "bluetooth" Sasmsung S-Pen besteld bij telefoonhoesjes.nl.
Daar is deze het goedkoopst. helemaal leuk als je ook deze 10% korting code NWBI10 kan toepassen.

De S-Pen morgen vrees ik, dan weten "we" voor eens en voor altijd of die pen echt anders is dan de origineel meegeleverde :z
.... zucht.... :+ :D

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:10
Als ik de Samsung wallet open dan staat er dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Druk ik op bijwerken dan gebeurt er niks. In de galaxy store staan ook geen updates.

Ik heb de digitale sleutel van mijn kia ev3 toegevoegd aan de Samsung wallet (werkt niet in de Google wallet) en dat werkt prima met uwb. Hoef de auto sleutel dus niet meer mee en alles is contactloos. Het betalen doe ik dan weer via de Google wallet op de watch7 want Samsung wallet accepteert nog geen Nederlandse bankkaart. Heb mijn Samsung wallet op Duitsland staan.

Hoop echt dat ik straks alles in 1 wallet app kan doen. Het liefste die van Google voor het geval ik voor een ander merk ga kiezen in de toekomst maar Samsung wallet lijkt veel meer mogelijkheden te bieden. Zodra het beschikbaar is dan..

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topsporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-06 09:30
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het toevoegen van hun betaalpas aan de google wallet? Ik krijg steeds een foutmelding.

Op mijn S23 en S24 werkte dit zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10:13
DannyHrmnns schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 06:36:
De s25 ultra verbruikt duidelijk veel minder batterij tijdens het slapen dan mijn s24 ultra. Iemand anders ook opgevallen? Ik heb nu maar 1 of 2 % verbruikt en met de s24 ultra was dat soms 7 tot 10%.
Dat merk ik al enorm in vergelijking met mijn oude S22 Ultra. Deze S25 Ultra is nu bizar zuinig in batterijverbruik. Hierdoor ga ik nu twijfelen om toekomstige updates te vermijden. Einde van de dag heb ik meer dan de helft over. Dat was nooit zo met mijn S22 Ultra.

Ik hoop dat het wel zo blijft wat dit is een enorm voordeel dat de batterij zo lang meegaat van de S25 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10:13
topsporter schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:13:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het toevoegen van hun betaalpas aan de google wallet? Ik krijg steeds een foutmelding.

Geen problemen. Van de Rabobank je betaalpas toevoegen in de Google wallet en de CVC code staat gewoon op je bankpas. Gisteren gelukt zonder moeite. Voor ABN AMRO moet je dat via de bankieren app zelf doen. Registreren voor je Google wallet/Pay en klaar. Ze staan er allebei in bij mij. Werkt vlekkeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:07

Daarom zelf die "bluetooth" Samsung S-Pen besteld bij telefoonhoesjes.nl.

deze heeft geen bluetooth 8)7 |:(

die tekst is gekopieerd van een andere reseller met foute informatie

hoe dat sommige hierin blijven geloven is wel enorm grapping _O- 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:30

Patriot

Fulltime #whatpulsert

topsporter schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:13:

Ik snap dat je het niet expres fout doet, maar leer jezelf aan dat wanneer je om hulp vraagt en daarbij meldt dat je "een foutmelding" krijgt dat je dan altijd moet zeggen wélke foutmelding je krijgt (met een volledig screenshot erbij is 't beste). Er zijn namelijk talloze manieren waarop zulke dingen fout kunnen gaan, dus we kunnen je zo eigenlijk sowieso niet helpen (disclaimer, als de foutmelding bekend is misschien ook niet :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

*knip*
Hij vond een spoel en die kun je onder andere - zoals hij zelf ook aangeeft in de video - gebruiken om te laden.

Het is helemaal niet ondenkbaar dat deze spoel uiteindelijk weer ingezet kan worden om een pennetje dat wél voorzien is van batterij (degene die er nu bij zit heeft geen batterij, dan valt er sowieso niets te laden) op te laden, maar het kan ook zijn dat dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topsporter
Patriot schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:26:
[...]

Ik snap dat je het niet expres fout doet, maar leer jezelf aan dat wanneer je om hulp vraagt en daarbij meldt dat je "een foutmelding" krijgt dat je dan altijd moet zeggen wélke foutmelding je krijgt (met een volledig screenshot erbij is 't beste). Er zijn namelijk talloze manieren waarop zulke dingen fout kunnen gaan, dus we kunnen je zo eigenlijk sowieso niet helpen (disclaimer, als de foutmelding bekend is misschien ook niet :+).
Neem me niet kwalijk, ik zal het nooit meer doen. Ik vroeg me gewoon af of er meer mensen waren die tegen een een probleem aanlopen met het toevoegen van hun betaalpas aan de google wallet. Niets meer, niets minder. Ik krijg namelijk de melding dat ik met deze kaart niet contactloos kan betalen. Ik heb al contact gehad met Abn-Amro, maar die zeggen alleen app verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

topsporter schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:48:
[...]

Neem me niet kwalijk, ik zal het nooit meer doen.
Het is natuurlijk ook geen enorme zonde :+ Ik wilde ook niet heel moraliserend overkomen, ik bedoel meer dat het uiteindelijk ook zorgt dat je zelf sneller geholpen bent. Je hebt er dus vooral zelf voordeel aan om het zo te doen.
Ik vroeg me gewoon af of er meer mensen waren die tegen een een probleem aanlopen met het toevoegen van hun betaalpas aan de google wallet. Niets meer, niets minder. Ik krijg namelijk de melding dat ik met deze kaart niet contactloos kan betalen. Ik heb al contact gehad met Abn-Amro, maar die zeggen alleen app verwijderen en opnieuw installeren.
Hoe heb je deze toe proberen te voegen? Wel gewoon via de ABN AMRO-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Even heel iets anders, hebben jullie Auto Restart-functie van Device Care (excuus als dit in het Nederlands anders heet, mijn telefoons zijn altijd Engels) aan staan? Ik vind het idee dat zo'n telefoon automatisch gaat herstarten altijd een beetje irritant, dus ik heb het altijd uit staan. Hebben jullie ervaring dat het ergens tegen helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topsporter
Patriot schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:53:
[...]

Hoe heb je deze toe proberen te voegen? Wel gewoon via de ABN AMRO-app?
Zowel via de app van Abn-Amro, als direct via de google wallet app.

Dit is de foutmelding:

Kan kaartinstellingen voor contactloos betalen niet afronden.

Met deze kaart kunt u niet contactloos betalen met uw apparaat. Neem contact op met uw bank om dit op te lossen.

Raar verhaal want via mijn S23 & S24 was dit nooit een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:15

Ik heb ook 0 problemen met de scanner, heb wel Samsung zijn eigen folie op het display.
In het verleden wel vaker problemen met Spigen gehad.
Dbrand and Whitedomes zijn vaak wel de grotere aanraders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hij is nu klaar met "gebruikspatronen leren" en geeft me een verwachte batterij levensduur van 20 uur...
Dat is toch vrij miserabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:28
Wat ik bij alle smartphones heb is dat bv een hond met wit kleur die eerder donkerachtig wit is dat de camera's altijd veel te wit weergeven, ik had dit ook voor met andere smartphones.
Ik heb al hdr enzo afgezet maar dat lijkt ook geen verschil te maken.

Wat de fingerscan betreft: die werkt heel goed hier, ik steek dezelfde vinger er altijd meermaals in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

Vincent91 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:25:
[...]

deze heeft geen bluetooth 8)7 |:(

die tekst is gekopieerd van een andere reseller met foute informatie

hoe dat sommige hierin blijven geloven is wel enorm grapping _O- 7(8)7
Daar zijn de meningen ook over verdeeld.
En voor dat bedrag is het het proberen waard, daarbij kun je de pen natuurlijk gewoon terug sturen als blijkt dat de info niet klopt.
Ik snap de reactie niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

Patriot schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:28:
[...]

Hij vond een spoel en die kun je onder andere - zoals hij zelf ook aangeeft in de video - gebruiken om te laden.

Het is helemaal niet ondenkbaar dat deze spoel uiteindelijk weer ingezet kan worden om een pennetje dat wél voorzien is van batterij (degene die er nu bij zit heeft geen batterij, dan valt er sowieso niets te laden) op te laden, maar het kan ook zijn dat dat niet zo is.
Of dat die nog komt, Samsung geeft hier tegenstrijdige informatie over.
iig, proberen waard, baad het niet dan schaad het ook niet, want dan gaat de pen gewoon weer retour. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:02
topsporter schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:05:
[...]

Dit is de foutmelding:

Met deze kaart kunt u niet contactloos betalen met uw apparaat. Neem contact op met uw bank om dit op te lossen.

Raar verhaal want via mijn S23 & S24 was dit nooit een probleem.
Weet het niet zeker, maar kan dit te maken hebben dat je kaart nog geregistreerd staat op je oude telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:09
Phusebox schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:33:
Hij is nu klaar met "gebruikspatronen leren" en geeft me een verwachte batterij levensduur van 20 uur...
bij mij ook zoiets, maar op 80% momenteel.
Hangt allemaal af van verbruik.. nog beetje tijd geven en we zien wel.. soms wat meer, soms wat minder verbruik.. 5g vs wifi etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topsporter
ipje schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:56:
[...]

Weet het niet zeker, maar kan dit te maken hebben dat je kaart nog geregistreerd staat op je oude telefoon?
Nee, helaas. Die heb ik netjes verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:10
Ik zou er nu nog niet teveel waarde aan hechten. Je hebt de telefoon nog maar net dus kan me niet voorstellen dat dit ook maar een beetje accuraat is. Na verloop van tijd ga je je telefoon waarschijnlijk wat minder vaak gebruiken omdat het nieuwe eraf is. Ook zal Android/OneUI naar verloop van tijd je vers geïnstalleerde apps die je nooit gebruikt in diepe slaap brengen waardoor het ook weer anders wordt.

Zelf had ik gisteren op het einde van de dag nog 60% over. En dan gebruik ik mijn telefoon ook nog eens deels zakelijk met een tweede simkaart. Ik werk op een servicedesk en wordt dus veel gebeld op die tweede sim op mijn prive telefoon. Hij wordt dus best actief als telefoon gebruikt. Tot nu toe zeer tevreden over het geconstateerde verbruik. Ik heb dus bewust niet gekeken naar wat er volgens samsung geschat wordt :)

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:05:
[...]

Ik zou er nu nog niet teveel waarde aan hechten. Je hebt de telefoon nog maar net dus kan me niet voorstellen dat dit ook maar een beetje accuraat is. Na verloop van tijd ga je je telefoon waarschijnlijk wat minder vaak gebruiken omdat het nieuwe eraf is. Ook zal Android/OneUI naar verloop van tijd je vers geïnstalleerde apps die je nooit gebruikt in diepe slaap brengen waardoor het ook weer anders wordt.

Zelf had ik gisteren op het einde van de dag nog 60% over. En dan gebruik ik mijn telefoon ook nog eens deels zakelijk met een tweede simkaart. Ik werk op een servicedesk en wordt dus veel gebeld op die tweede sim op mijn prive telefoon. Hij wordt dus best actief als telefoon gebruikt. Tot nu toe zeer tevreden over het geconstateerde verbruik. Ik heb dus bewust niet gekeken naar wat er volgens samsung geschat wordt :)
Het nieuwe was er al af na een halve dag haha. Het is een telefoon, doet niks anders dan de vorigen.

Moest gisteren al om 19u aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Hangt af van je gebruik, maar da's wel duidelijk lager dan ik nu krijg. Hij zegt nu dat een volle accu goed moet zijn voor ruim 2 dagen. Moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen dagen geen tijd heb gehad / genomen om spelletjes te doen, maar hij heeft ook niet alleen op standby op de tafel gelegen. Bellen, appen, spelen met de AI opties, camera, browsen, paar uur muziek streamen, nog wat video kijken... In dark mode met QHD resolutie, AOD aan, refresh rate max 120Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-06 16:03
Draconian schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:22:
[...]

Geen problemen. Van de Rabobank je betaalpas toevoegen in de Google wallet en de CVC code staat gewoon op je bankpas. Gisteren gelukt zonder moeite. Voor ABN AMRO moet je dat via de bankieren app zelf doen. Registreren voor je Google wallet/Pay en klaar. Ze staan er allebei in bij mij. Werkt vlekkeloos.
Ja dat lukt mij ook goed, maar ik krijg het niet voor elkaar op mijn Watch, als jij er ook 1 hebt lukt die dan wel bij jou met de Rabobank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

TheTeek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:52:
[...]

En voor dat bedrag is het het proberen waard, daarbij kun je de pen natuurlijk gewoon terug sturen als blijkt dat de info niet klopt.
Mijn steun heb je! Laat het hier zeker weten in het topic.
Ik bestel onmiddellijk als blijkt dat deze bluetooth heeft.

Maar Samsung BE liet mij weten niet op de hoogte te zijn dat deze bluetooth heeft.
Twijfelachtig, want bij Samsung USA stuurden ze mij door naar dezelfde pen en die heeft bluetooth volgens hen.

Is deze Spen momenteel nog aan 50% korting?

https://www.galaxyclub.nl...ept-vragen-op-over-s-pen/

"De Galaxy S25 Ultra beschikt dus wel degelijk over een circuit om een S Pen draadloos te kunnen opladen – net als andere recente toestellen met een dergelijke Bluetooth-stylus. Deze functie is nodig om een S Pen van stroom te voorzien. Stroom die nodig is voor een Bluetooth-verbinding.

Voor de goede orde: nee, de meegeleverde S Pen maakt hier echt geen gebruik van. Tenminste niet om ‘m op te laden. Zoals Jerry in zijn video zegt is het niet ondenkbaar dat het aanwezige circuit gebruikt wordt om de aanwezigheid van het pennetje te detecteren."

Als het alleen voor dat laatste is, dan hebben ze iedereen goed liggen :-)

[ Voor 35% gewijzigd door g86 op 05-02-2025 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

g86 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:20:
[...]

Mijn steun heb je! Laat het hier zeker weten in het topic.
Ik bestel onmiddellijk als blijkt dat deze bluetooth heeft.
gelukkig, kreeg al verschillende :+ verwijten. Vond dat nogal kinderachtig.
Maar laat het zeker weten, werkt ie niet dan zal ik dat ook zeker zeggen.
Ik offer me op voor deze test ;)

Mijn S25Ultra is overigens net binnen, mooi toestel.
Nu nog alle rotzooi overzetten, hopelijk gaat dat vlekkeloos

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Phusebox schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:07:
[...]

Het nieuwe was er al af na een halve dag haha. Het is een telefoon, doet niks anders dan de vorigen.

Moest gisteren al om 19u aan de lader.
Wanneer ga je 'm terugsturen? Scheelt namelijk zo'n 10 klaagposts per dag van je in dit topic...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hahn schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:36:
[...]

Wanneer ga je 'm terugsturen? Scheelt namelijk zo'n 10 klaagposts per dag van je in dit topic...
op zich heeft @Phusebox wel een punt; een nieuwe smartphone nu doet niet zoveel bijster meer dan 1 van een paar jaar oud.
Webbrowsing, social media apps, nieuws apps, foto's maken is toch al een paar jaar hetzelfde, of je dat nu met een iPhone van 3 a 4 jaar oud doet of de nieuwste 16 Series, hetzelfde bij Samsung.
Een S25 doet niet heel veel meer tov een S22/23/24.

Smartphone wereld is niet meer zo spannend/revolutionair als jaren geleden.

Ik ben/was een redelijke smartphone junk en ga hoogstwaarschijnlijk vrijdag naar de Vodafone store voor de leuke aanbieding, elke gek heeft zo een (uit de hand gelopen) hobby.
Ik ken mensen die bakken met geld uitgeven in de gaming wereld, ik heb met dat hele gaming gebeuren totaal niets :+

(dit is overigens geen rant naar jou of naar @Phusebox )

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 05-02-2025 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-06 19:26
rajackar schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:13:
[...]

Thanks! Ik had echt niet verwacht dat dit naar horizontaal scrollen zou leiden. Maar nu staan alle apps weer door elkaar.
Raar dat je dit dan niet alfabetisch gesorteerd kunt houden.
Dat kan dan alleen met verticaal scrollen.
Heel apart.
Precies hier was ik dus ook al achtergekomen echt heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:59

migros

Nooit meer een Samsung

Na 4 dagen eindelijk alle apps werkend gekregen behalve de voetbal.nl app. Voor de rest is het een nette telefoon. Die AI begin ik me wel aan te irriteren omdat ie blijft vragen hoe het met me is :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
_Bailey_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:06:
[...]

op zich heeft @Phusebox wel een punt; een nieuwe smartphone nu doet niet zoveel bijster meer dan 1 van een paar jaar oud.
Ik ging ook niet in op dat punt, ik had het over het feit dat Phusebox aan één stuk door over alles en niks aan het klagen is over zijn nieuwe S25-telefoon. Dus volgens mij is het beter voor hem en iedereen hier als 'ie 'm gewoon terugstuurt.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

reinierkramer schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:08:
[...]

Precies hier was ik dus ook al achtergekomen echt heel irritant
Ik hoop dat dit in een update nog wordt gefixt.
Behoorlijk irritant dat ik mijn apps niet snel kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
topsporter schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:04:
[...]

Nee, helaas. Die heb ik netjes verwijderd.
Hoe voeg je de kaart toe? Kopieer je kaartnummer of typ je het over? Klinkt raar, maar bij het toevoegen van een kaart op een watch4 ging het fout als je het nummer kopieerde i.p.v. overtypen. Wellicht speelt dit hier ook. Niet geschoten is altijd mus, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
TheTeek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:34:
gelukkig, kreeg al verschillende :+ verwijten. Vond dat nogal kinderachtig.
Maar laat het zeker weten, werkt ie niet dan zal ik dat ook zeker zeggen.

Mijn S25Ultra is overigens net binnen, mooi toestel.
Nu nog alle rotzooi overzetten, hopelijk gaat dat vlekkeloos
Zo lang je niet voor je gaat testen al stelt dat de S pen die je besteld hebt 100% zeker alle functionaliteiten van de S24 Ultra S pen gaat kunnen 'want een supportmiep bevestigt dat', heb ik er zelf niet zo'n moeite mee. Maar er werd al eerder best stellig beweerd dat de losse S pen op de site zeker bluetooth ondersteuning heeft nog voordat de telefoon geleverd werd. Daarom mogelijk wat 'niet alweer' berichten. Zou natuurlijk knap vervelend zijn als anderen een losse S pen gaan bestellen op basis van zulke berichten en dan blijkt dat ze een reservepen zonder extra functies gekocht hebben.

Gezien de eerder in dit topic gedeelde info, waaronder een andere teardown die wel verschil tussen beide spoelen toont tussen S24 en S25 en aantoont dat die nu gebruikt wordt voor detectie van de pen, vrees ik dat je een reservepen met dezelfde functionaliteit besteld hebt. Maar 't zou mooi zijn als het wel werkt.

Ik zou het wel een rotstreek vinden van Samsung, roepen dat je 't eruit haalt omdat vrijwel niemand het gebruikt volgens hun zeggen, maar wel de telefoons voorbereiden op laden van een S-pen met de functie en die direct bij release leverbaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
migros schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:17:
Na 4 dagen eindelijk alle apps werkend gekregen behalve de voetbal.nl app. Voor de rest is het een nette telefoon. Die AI begin ik me wel aan te irriteren omdat ie blijft vragen hoe het met me is :+
Knap geduldig van je, 4 dagen bezig om bijna alle apps werkend te krijgen. _/-\o_ Misschien daarom ook de vraag hoe het met je is, zelfbescherming van de telefoon zodat je die niet gefrustreerd neergooit? :+

Klinkt als een melding uit Samsung Health of zo, misschien kan je die daar uitzetten? Zelf die vraag nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

DeGroteMuis schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:55:
[...]

Maar er werd al eerder best stellig beweerd dat de losse S pen op de site zeker bluetooth ondersteuning heeft nog voordat de telefoon geleverd werd. Daarom mogelijk wat 'niet alweer' berichten. Zou natuurlijk knap vervelend zijn als anderen een losse S pen gaan bestellen op basis van zulke berichten en dan blijkt dat ze een reservepen zonder extra functies gekocht hebben.
En daarom zal ik de pen testen en mijn bevindingen hier delen.
Ik heb nog niemand gezien die de claims daadwerkelijk kan bevestigen.
Risico is overigens nul, want als het niet werkt dan stuur je de pen lekker terug. Dat valt gelukkig onder de kopersbescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
migros schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:17:
Ik heb de AI, buiten de briefs, nog niet gezien. Nergens ook een vraag gekregen om iets met AI te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
TheTeek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:52:
[...]

Klopt. De pen die nu wordt verkocht, is hoogstwaarschijnlijk geen bluetooth. Daar heeft Samsung ook opheldering over gegeven. Er is echter nooit gezegd dat Samsung nooit een BT spen gaat uitbrengen. De reactie van Samsung was puur op het betreffende artikel waarin verwezen werd naar aan Amazon listing voor een beschikbaar onderdeel.

Betekend dat, dat er een BT Spen gaat komen? Nee maar ook niet dat er geen een gaat komen.
Hij blijft daar een beetje in hangen vandaar hie hij reageert.
Als er inderdaad oplaad hardware in de telefoon is ingebouwd kan het dus wel. Het is niet zo dat dat perongeluk is gebeurd.

Misschien denkt hij dat er iemand struikelde en per ongeluk dat tijdens zijn val in de telefoon in bouwde. Sterker nog, hij denkt misschien dat er wel 100 miljoen keer gestruikeld is :)

Maar goed met wat we weten is het dus net zo kortzichtig en ondoordacht om te zeggen dat er absoluut geen gaat komen als dat er wel een gaat komen.

Zijn felle reacties zijn dus idd beetje raar. Helemaal na de video waaruit blijkt dat er wel hardware voor lijkt te zijn geïmplementeerd.

De tijd zal het leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
TheTeek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:34:
[...]

Strijder 😂
Maar die pen is waarschijnlijk een gewone pen maar als het inderdaad zo is dat de hardware is ingebouwd in het toestel dan is dat uiteraard gedaan om eventueel later wel een Spen uit te brengen. Ze gaan dat natuurlijk niet inbouwen zonder die reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Al mensen problemen ondervonden met het niet willen verbinden met bedrade android auto?(S25Ultra)

Krijg de mijne niet aan de praat. Vannacht even verder stoeien ermee.

[ Voor 3% gewijzigd door ad patat op 05-02-2025 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 22:15
topsporter schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:05:
[...]

Dit is de foutmelding:

...
Ik had hetzelfde bij de Rabobank. Ik moest eerst vanuit de Rabo App de ondersteuning voor Google Pay activeren/accepteren. Daarna ging alles goed. Wellicht dat het bij de ABN-Amro net zo werkt?
ad patat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:51:
Al mensen problemen ondervonden met het niet willen verbinden met bedrade android auto?(S25Ultra)

Bedraad ging prima (S25 base hier). Gelijk verbinding. Helaas ondersteunde mijn auto nog geen draadloze variant, dus mijn AAwireless 2 ook gelijk maar weer geconfigureerd 😄

[ Voor 39% gewijzigd door -W0kk3L- op 05-02-2025 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
(mag weg. Ik dacht ik combineer twee quotes en verwijder de ander. Alleen verwijderen lukt me niet 😅)

[ Voor 90% gewijzigd door -W0kk3L- op 05-02-2025 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:17
ad patat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:51:

Welke kabel gebruik je precies in welke auto? Andere kabel gebruiken kan helpen. Hier ook erg wisselvallige ervaringen gehad in het verleden, ook dat tijdens het rijden de verbinding ineens (meermaals) wegvalt. Was even zoeken, maar uiteindelijk een kabel gevonden die het wel zonder problemen deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:51
DeGroteMuis schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 08:29:
[...]

Misschien toeval, maar je zou bijna denken dat er wel logica achter zit. Bijzonder!
Ik heb nog geen foto's gezien in brief, ben benieuwd wat er nog komt.

[...]

Ik bewaar wel het kleine doosje waar de telefoon in zat, maar bewaar je ook de doos om dat doosje waar de telefoon in zat? :? Volgens mij bedoelt @RobinNL dat doosje. Die omdoos ligt bij mij bij het oud papier, want de zolder is hier niet groot genoeg voor om die ook te bewaren bij alle elektronica. :+
Klopt ja, ik bedoelde de verpakking als in de bruine doos, waar pakketjes in worden verstuurd. Inmiddels is ie verstuurd en hopelijk komt ie snel aan. Hoelang duurt het gemiddeld voordat een pakketje (in dit geval) in België is?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
-W0kk3L- schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:23:
(mag weg. Ik dacht ik combineer twee quotes en verwijder de ander. Alleen verwijderen lukt me niet 😅)
-W0kk3L- schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:18:
[...]

Ik had hetzelfde bij de Rabobank. Ik moest eerst vanuit de Rabo App de ondersteuning voor Google Pay activeren/accepteren. Daarna ging alles goed. Wellicht dat het bij de ABN-Amro net zo werkt?

[...]

Bedraad ging prima (S25 base hier). Gelijk verbinding. Helaas ondersteunde mijn auto nog geen draadloze variant, dus mijn AAwireless 2 ook gelijk maar weer geconfigureerd 😄
Welke kabel weet ik niet precies. Bij mijn fold 3 werkte het in iedergeval. Onderstaand staat wel aan bij mij. Staat deze ook bij jou aan W0kk3L?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5JJb-9cXeD7UUURThT6uXudiWDY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YJGbjnf3sOp9BDICa4uyb4e2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
RobinNL schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:47:
[...]

Klopt ja, ik bedoelde de verpakking als in de bruine doos, waar pakketjes in worden verstuurd. Inmiddels is ie verstuurd en hopelijk komt ie snel aan. Hoelang duurt het gemiddeld voordat een pakketje (in dit geval) in België is?
Gisteren verstuurd, vandaag bericht gehad dat alles in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:51
hcQd schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:49:
[...]

Gisteren verstuurd, vandaag bericht gehad dat alles in orde is.
Oooh, dat klinkt goed! Ik had 'm net bezorgd bij een PostNL afhaalpunt. Om 17:30u zou PostNL normaal langskomen om de pakketten op te halen. Met geluk komt ie dan morgen aan. Thnx voor je antwoord!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
ad patat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:47:
Welke kabel weet ik niet precies. Bij mijn fold 3 werkte het in iedergeval. Onderstaand staat wel aan bij mij. Staat deze ook bij jou aan W0kk3L?
Jep, staat bij mij ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Er is zeker geen app of instelling om die ruimte tussen je vaste shortcuts op je home schern en de icons erboven te verkleinen?

Ik heb maar 1 pagina, dus ook geen dots of icons er tussen en dan is die ruimte nu wel erg groot...

Ah met Home Up en DIY Home kun je de ruimte iets kleiner maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 05-02-2025 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Laatst online: 04-06 13:42
Ik heb naar een alternatief gezocht voor mijn muziekbibliotheek die nu in Apple Music staat aangezien ik geen 11 euro per maand aan Apple Music wil betalen op mijn s25 ultra. Ik heb op mijn pc mijn muziek geüpload naar YouTube Music en dat is gelukt. Alleen ik mis heel veel albumillustraties nu. Hoe krijg ik de albumillustraties in YT Music? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Laatst online: 12:00
elaho schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:40:
Ik heb naar een alternatief gezocht voor mijn muziekbibliotheek die nu in Apple Music staat aangezien ik geen 11 euro per maand aan Apple Music wil betalen op mijn s25 ultra. Ik heb op mijn pc mijn muziek geüpload naar YouTube Music en dat is gelukt. Alleen ik mis heel veel albumillustraties nu. Hoe krijg ik de albumillustraties in YT Music? Iemand hier ervaring mee?
Je zou ook iTunes Match kunnen proberen, blijf je wel in je Apple Music ecosysteem zonder abonnement voor je eigen muziek.

https://support.apple.com/nl-nl/108935

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Oh ik heb al jaren iTunes Match. Kan ik dan gewoon m’n eigen muziek in Apple Music op mijn ultra luisteren?

Bedankt heb het even doorgelezen en ga er morgenochtend gelijk mee aan de slag!

[ Voor 27% gewijzigd door elaho op 05-02-2025 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Laatst online: 12:00
elaho schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:57:
Oh ik heb al jaren iTunes Match. Kan ik dan gewoon m’n eigen muziek in Apple Music op mijn ultra luisteren?
Als je ze allebei op synchroniseer bibliotheek zet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
TR1969 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:02:
[...]

Als je ze allebei op synchroniseer bibliotheek zet volgens mij.
Dat zou mooi zijn, ik ga morgenochtend gelijk mee aan de slag. En laat nog even weten of het heeft gewerkt! Ik dacht dat iTunes Match alleen voor Apple apparaten werkte . 🍏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
ad patat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:47:
[...]

[...]

Welke kabel weet ik niet precies. Bij mijn fold 3 werkte het in iedergeval. Onderstaand staat wel aan bij mij. Staat deze ook bij jou aan W0kk3L?[Afbeelding]
Ik snap dit niet goed , wat heeft dit met AA te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Cloclo100 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:08:
[...]

Ik snap dit niet goed , wat heeft dit met AA te maken?
Omdat er staat "opdrachten via usb kabel worden geblokkeerd" Had voor dit probleem eventueel de bottleneck kunnen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door ad patat op 05-02-2025 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
ad patat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:10:
[...]

Omdat er staat "opdrachten via usb kabel worden geblokkeerd" Had voor dit probleem eventueel de bottleneck kunnen zijn.
Dan zou die Toggle toch net uit moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
@TR1969 ik heb dit gevonden en helaas….

Werkt iTunes Match op Android?
iTunes Match is niet beschikbaar voor Android-apparaten
Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2