Inmiddels het toestel bijna 30 uur in bezit. Bij voor het eerst aanzetten van het toestel had de accu zo'n 33-34%. Die avond heb ik het toestel opgeladen tot 80%, toen ik naar bed ging was de accu 79%. In de ochtend startte ik met 78% en op het moment van schrijven is daar nog 46% van over. Zo fijn dat ik een telefoon even geen 2-3 keer op een dag hoef op te laden.
Alle apps heb ik opnieuw geïnstalleerd. In plaats van dat ik een nano simkaart in het toestel kon doen heb ik voor het eerst voor eSIM gekozen via de Odido app. Ging erg makkelijk en geen gedoe met een simkaart in je toestel krijgen.
In mijn appartement heb ik Philips Hue lampen. Wanneer ik 'Hey Google' roep popt Gemini op en kan ik vragen om mijn lampen aan of uit te doen.
Ik ben nog steeds onder de indruk van de snelheid van het downloaden en installeren van apps, dat gaat zoveel sneller vergeleken met een Galaxy S10+.
Voor de rest een beetje gespeeld met de camera en AI: mensen uit de foto halen en portretstudio gebruikt. Ik twijfel alleen of ik deze functies vaak ga gebruiken.
Now Brief raadt me aan om naar een Spotify kerst playlist te luisteren

. Het is februari!
Dan de Watch 7. Vergeleken met de eerste generatie Galaxy Watch (46mm) een grote vooruitgang. Het horloge werkt vele malen soepeler en is wat dunner vergeleken met de eerste generatie. Ik mis de ring om het scherm niet echt, dit zit er nu in verwerkt. Maar de accuduur... Die is wel fors minder met de Watch 7. Op dit moment heb ik 58% over na 15 uur. Met de Galaxy Watch 46mm kon ik makkelijk 3 dagen doen zonder op te laden.
@
AndereKoekoek Ik krijg gewoon notificaties van Gmail. Gisteren wel bij veel apps notificaties moeten toestaan.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x