Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:16
davidnothen72 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:26:
Vandaag mijn Samsung binnen gekregen :*) s25 ultra Titanium Silverblue
Zeer mooie toestellen ook handig dat nu je bij batterijgegevens
Kunt zien wanneer je toestellen datum eerst gebruik enzovoort
[Afbeelding]
ow 23 januari? wel apart dan.

die van mij staat op gisteren (2 feb) toen pas aangezet voor het eerst.

en manufacture date is 20 december hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hakki schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:43:
Zonet een spontane reboot in standby S25U. Wetende dat ik dik 6maanden geleden dezelfde issue had met mijn S21 ultra en speciaal op deze gewacht heb, krijg ik al schrik.. en het lijkt me geen issue door een app te zijn, want na een full reset en niks te installeren, had hij het zelfs ook soms nog. Volgens Samsung diagnostics was er een issue met de processor toen, maar nooit laten opsturen (buiten garantie). Periode mogen overbruggen met mijn oude S10 die versleten batterij heeft.. bang afwachten en hopelijk binnenkort een day1 update.
Niet per ongeluk automatische optimalisatie aanstaan (instellingen - Appraatonderhoud - automatische optimalisatie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 16:45
stin00 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:17:
[...]

Ik zie afgeronde versus vierkante hoeken. Meer verschil is er niet? Of bedoel je in de software? Want dan begrijp ik er weinig van, kan je zelf customizen in een handomdraai.
Ik denk dat-ie het Mercedes AMG scherm bedoelt. Tsja, smaakvol is anders, natuurlijk, maar als iemand het mooi vindt, laat ze toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
davidnothen72 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:26:
Vandaag mijn Samsung binnen gekregen :*) s25 ultra Titanium Silverblue
Zeer mooie toestellen ook handig dat nu je bij batterijgegevens
Kunt zien wanneer je toestellen datum eerst gebruik enzovoort
[Afbeelding]
Evengoed wel grappig om te zien zo die van mij is op 21 december gemaakt toch best een stukje later

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:31
Gismo1979 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:52:
[...]

Niet per ongeluk automatische optimalisatie aanstaan (instellingen - Appraatonderhoud - automatische optimalisatie)?
Nope, helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:25
Iemand een idee hoe ik het media widget weer terugkrijg bij de meldingen?

Context: ik heb meldingen en snelle instellingen ingesteld op Samen, omdat ik het fijner vind meteen de belangrijkste instellingen erbij te hebben en ik met mijn duim simpelweg niet fatsoenlijk in de twee verschillende gebieden kan swipen voor de twee verschillende panelen. Dan dus maar samengevoegd.

Nadeel is dat het mediawidget nu een extra stap verder zit, waar deze voorheen op mijn S10e eigenlijk als een soort notificatie beschikbaar was, wat veel praktischer is in mijn ogen.

Nu moet ik dus swipe naar beneden, swipe naar beneden, pauzeer muziek. Voorheen kon ik swipe naar beneden, pauzeer muziek.

Niet alle vooruitgang is vooruitgang en daar loop ik naarmate ik ouder word steeds vaker tegenaan :+

Meldingen + snelle instellingen, zonder mediawidgetAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uL3acvQtAJ4e1W_92k5iP8OhWDo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hUAyU844JY1LRSy4ATPspZzy.jpg?f=fotoalbum_tileSnelle instellingen met mediawidgetAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ED0z-TP_9PRyRP2CuZUVOhPc9yg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ncMtX7FXdfsVCSXkQoSu4EL.jpg?f=fotoalbum_tileDe instelling die ik gebruikAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4KHTRn5yQr4VMU4GqKkHYp4gs0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oWrIrYnHaKm4Dr18LLB6Hu3I.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:37
Ik kreeg zojuist een melding dat mijn telefoon automatisch opgestart werd na beveiliging update.

Iemand een idee waar ik dat kan uitzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidnothen72
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08-09 21:15
Ruudox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:51:
[...]

ow 23 januari? wel apart dan.

die van mij staat op gisteren (2 feb) toen pas aangezet voor het eerst.

en manufacture date is 20 december hier
heb die foto op internet gevonden dit is mijn foto van mij s25 ultra Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qAXUwLU2AGwNovklyxvmhC4xF9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUCtSsVh3c09REIiTNMukCUK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 12:27
Sinds 16:00u de Samsung Galaxy S25 Ultra Silverblue in bezit. Na het werk ben ik in totaal zo'n 2,5 uur bezig geweest met alle apps opnieuw installeren. Enkel mijn WhatsApp gesprekken heb ik overgezet.

Ik kom van de S10+, maar die ging steeds minder lang mee met de batterij. Iedere dag laadde ik 'm zo'n 2 of 3x op. De S10+ vond ik een snel toestel, verder niks over te klagen. Ik had ook niet echt last van de Exynos soc.

Maar dan de S25 Ultra... Hij is iets groter dan de S10+, maar zoveel sneller. Het downloaden en installeren van apps gaat zo snel met de S25 Ultra. Waar de S10+ ongeveer 1-2 minuten over deed om een app te downloaden en te installeren is dat bij de S25 Ultra in enkele seconden.

Op dit moment ben ik nog een beetje opzoek naar een leuke achtergrond.

De Watch 7 heb ik ook inmiddels om. Iets minder dik dan de 46mm van de eerste generatie.

@davidnothen72 Jouw batterij is 1 dag eerder gefabriceerd dan die van mij 😂

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 03-02-2025 21:34 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
vickypollard schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:09:
Iemand een idee hoe ik het media widget weer terugkrijg bij de meldingen?

Context: ik heb meldingen en snelle instellingen ingesteld op Samen, omdat ik het fijner vind meteen de belangrijkste instellingen erbij te hebben en ik met mijn duim simpelweg niet fatsoenlijk in de twee verschillende gebieden kan swipen voor de twee verschillende panelen. Dan dus maar samengevoegd.

Nadeel is dat het mediawidget nu een extra stap verder zit, waar deze voorheen op mijn S10e eigenlijk als een soort notificatie beschikbaar was, wat veel praktischer is in mijn ogen.

Nu moet ik dus swipe naar beneden, swipe naar beneden, pauzeer muziek. Voorheen kon ik swipe naar beneden, pauzeer muziek.

Niet alle vooruitgang is vooruitgang en daar loop ik naarmate ik ouder word steeds vaker tegenaan :+
Ik vrees dat we beide deze situatie vervelend vinden. Zou graag media op beide versies zien, zoals helderheid.
Wou media ook uitzetten in de now bar, in de hoop die dan weer als standaard melding te zien, maar helaas
satshow schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:29:
Ik kreeg zojuist een melding dat mijn telefoon automatisch opgestart werd na beveiliging update.

Iemand een idee waar ik dat kan uitzetten?
Welke zijn je laatste SW update gegevens? Ik zag geen wijziging na mijn reboot en ook geen melding.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Beveiliging op december, zie ik. Zo te zien niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
satshow schreef op maandag 3 februari 2025 @ 21:45:
Beveiliging op december, zie ik. Zo te zien niets veranderd.
Mijn fout. Delete post

[ Voor 30% gewijzigd door Hakki op 04-02-2025 04:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

blup schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:38:
[...]

Unbranded is al een hele tijd eux toch? Zijn er überhaupt nu mensen met andere toestellen dan?
EUX is de overkoepelende CSC code voor veel Europese landen. Nederland valt daar ook onder. Mijn Samsung S24 Ultra komt direct van Samsung en is ook EUX/-/EUX/EUX.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05:26
Een vraagje voor de mede Samsung Browser gebruikers:

Ik heb als startpagina Google ingesteld. Als ik eerder (op de S24U) op de adresbalk tikte, kwam er een 'snelle toegang' optie. Daar had ik dan enkele websites in opgeslagen. Dit vind ik erg handig. Alleen als ik nu op de adresbalk tik, gebeurt dat niet meer.

Is deze functionaliteit uit de Samsung Browser gehaald? Ik zie zo snel ook niet in de instellingen een optie om dit aan/uit te zetten.

[EDIT]
Heb het al gevonden. Instellingen, +pagina toevoegen, snelle toegang.

[ Voor 8% gewijzigd door red1 op 04-02-2025 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik heb een raar verschijnsel. Als ik de telefoon opstart zie ik de melding dat hij de SIM wil bijwerken op nieuwe en verwijderde SIM kaarten.

Dit is continu, ook als ik handmatig de sectie SIM beheer opstart.

Hoe krijg ik dit weg?

Mijn huidige esim verwijderen en daarna opnieuw installeren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:29
https://x.com/tarunvats33...fmGokFBV3OKlnRL9ClXg&s=19

Home Up One UI 7 support komt vandaag of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ik heb de S25 Ultra nu 1 dag vol in gebruik en vindt het echt een verbetering in alle opzichten. Ik kom van een S22 Ultra af. Het scherm is veel mooier. Bediening vlotter en alles voelt gewoon soepeler aan. S pen gebruikte ik bij de S22 Ultra al nooit dus nu ook niet met de S25 Ultra. Voordeel is dat ze nu het gaatje aan de andere kant hebben zitten om je Simkaart eruit te drukken. Bij de S22 zat deze precies naast een ander gaatje en drukte ik gisteren verkeerd haha.

Ik heb de optie batterij bescherming aangezet zodat deze bij 95% stopt maar dit is toch onzin? De S22 Ultra is na 3 jaar ook nog perfect na dagelijkse volle ladingen naar de 100%. Ik vraag me af wat het nut hiervan is in de praktijk.

Ik had meer verwacht van Gemini Agentic AI Assistant. Dat ding kan alleen automatisch voor mij bellen en SMS versturen. Ook als je telefoon vergrendeld is. Maar berichten versturen via Telegram of Whatsapp kan dat ding weer niet. Ook leuke gesprekken voeren kan AI helemaal niet. Het is meer antwoorden voorlezen van Wikipedia ofzo. Het zoekt gewoon standaard tekst op het net als antwoord. Blamage vind ik dat. Ook bij bepaalde opdrachten gaat het ineens Engels antwoorden terwijl ik een hete vrouwelijke NL stem heb ingesteld. Ik had er meer van verwacht. Is dit nou AI waar zo groots over wordt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Draconian schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 07:02:
Maar berichten versturen via Telegram of Whatsapp kan dat ding weer niet. Ook leuke gesprekken voeren kan AI helemaal niet.
WhatsApp ook, telegram heb ik niet.
Om vrij te babbelen, moet je rechts het icoontje van Gemini live induwen, niet enkel de zijtoets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 14:54
satshow schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 05:38:
Ik heb een raar verschijnsel. Als ik de telefoon opstart zie ik de melding dat hij de SIM wil bijwerken op nieuwe en verwijderde SIM kaarten.

Dit is continu, ook als ik handmatig de sectie SIM beheer opstart.

Hoe krijg ik dit weg?

Mijn huidige esim verwijderen en daarna opnieuw installeren?
Dit issue bestaat volgens mij al heel lang. Ook bij voorgaande versies in de Galaxy-lijn. Ik vond het dermate irritant dat ik zelfs weer terugging naar een normale sim-kaart. Dan heb je dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 14:36
Ik heb de S25+ in combinatie met hun promo pack (Galaxy Watch 7)
Ik had ook een draadloze oplader er bij besteld (zn vierkant blokje)
Maar nu blijkt dat ik daar alleen de telefoon mee kan opladen... dat valt me dan weer tegen.
Ik laad ze niet tegelijkertijd op maar om nu weer twee adapters aangesloten te moeten hebben met verschillende oplaad blokjes.. afijn even kijken hoe ik dat oplos.
Achteraf had dus beter een duo lader kunnen nemen.

[ Voor 23% gewijzigd door BlueFoxOne op 04-02-2025 08:27 ]

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconian
Hakki schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 07:11:
[...]

WhatsApp ook, telegram heb ik niet.
Om vrij te babbelen, moet je rechts het icoontje van Gemini live induwen, niet enkel de zijtoets.
Precies hetzelfde. Te beperkt :P
Ook als ik vraag om een erotisch verhaal te vertellen kan het deze opdracht niet uitvoeren. Ik gaf wel het commando dat het zich als een vrouw moet gedragen. Dat lukte dan weer wel _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Draconian op 04-02-2025 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van al die AI shizzle. Je moet er zelf echt naar op zoek volgens mij wil je er wat van merken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconian
Phusebox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 08:37:
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van al die AI shizzle. Je moet er zelf echt naar op zoek volgens mij wil je er wat van merken.
Het was in ieder geval een grote hype voor de lancering. De uitgebreidere versie is de eerste 6 maanden gratis en daarna 21,99 euro per maand ofzo. Dat is echt te gek.
Alle Galaxy S25-toestellen worden geleverd met 6 maanden Gemini Advanced
Dus welke functies komen er te vervallen na deze periode?

Ik had in het begin van deze forum gelezen dat mensen de bluetooth functie missen van de S pen om er foto's op afstand mee te maken.

Ik heb net getest en dat is geen gemis. Germini doet dat voor je op afstand. Je legt je S25 alvast klaar op positie ergens. Dan geef je het commando aan Germini om een foto te maken en voilà. Werkt perfect. Ook als je in de auto zit en je wilt iemand bellen dan moet je via je stuur knopjes indrukken. Nu geef ik Germini de opdracht en klaar. Best wel makkelijk zo. Straks hoeven we de telefoon niet eens meer aan te raken :D

[ Voor 11% gewijzigd door Draconian op 04-02-2025 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Draconian schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 07:02:

Ik heb de optie batterij bescherming aangezet zodat deze bij 95% stopt maar dit is toch onzin? De S22 Ultra is na 3 jaar ook nog perfect na dagelijkse volle ladingen naar de 100%. Ik vraag me af wat het nut hiervan is in de praktijk.
Die 80% versie is het getal wat altijd genoemd wordt als magisch beschermingsgetal. Daar heb ik hem op gezet, ik zie wel hoe het gaat...

Had je van je S22 wel eens de battery health bekeken? Mijn S10e was na 5 jaar echt wel op, richting misschien nog maar 60% van de oorspronkelijke capaciteit.

[ Voor 14% gewijzigd door vickypollard op 04-02-2025 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Draconian schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 08:46:
[...]

Alle Galaxy S25-toestellen worden geleverd met 6 maanden Gemini Advanced
Dus welke functies komen er te vervallen na deze periode?
Als Gemini Advanced vervalt, dan heb je nog steeds de gewone Gemini.
https://store.google.com/...gemini-advanced-features/

Je kunt dan minder complexe dingen doen. In de launch werd ook gepraat over live video sharing met Gemini. Dat soort dingen zullen wel wegvallen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ik heb al die AI meuk eigenlijk gewoon uit staan, tenzij het lokaal gebruikt kan worden (die instelling staat dus aan). Kan me echt gestolen worden :P

Hij heeft al een aantal keer geprobeerd me ertoe te bewegen of ik toch écht niet al m'n zooi wilde delen met Samsung en Google. Nee.

Dat brengt overigens tot een wat algemener punt waar ik tegenaan liep bij het instellen (en wat tegenwoordig voor alles geldt wat het internet aanraakt helaas): wat een enorme hoeveelheid zooi proberen ze door je keel te duwen zeg. Alles wil iets van je weten en of je even toestemming wilt geven voor X, Y, Z. Niet? Proberen we het later nog een paar keer. Zo ongeveer elke klik leverde wel een popup op met vragen over of ik dingen wilde. Man man man. Ik heb zoveel opdringerige zooi geweigerd, verwijderd of uitgeschakeld dat ik blij ben dat het instellen van de telefoon achter de rug is :D Kwam er vanochtend alleen nog achter dat er wat sneaky apps op stonden die volgens mij niet in m'n app drawer stonden, zoals Facebook en OneDrive. Die heb ik er ook allemaal afgeknikkerd.

[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 04-02-2025 10:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ik kan (en wil) niet wennen aan dat van boven naar beneden swipen gesplitst is nu tussen meldingen en instellingen. Is er een manier om dit terug te zetten?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:55
AtlAntA schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:20:
Ik kan (en wil) niet wennen aan dat van boven naar beneden swipen gesplitst is nu tussen meldingen en instellingen. Is er een manier om dit terug te zetten?
Ja hoor, kijk deze video maar ff : YouTube: One UI 7 - Bring the notifications and quick settings back together ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

AtlAntA schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:20:
Had daar eerst ook last van, maar als je op een willekeurige plek op hert scherm naar beneden swiped, dan krijg je altijd je notificaties. Dat is wat ik het meeste gebruik en ben daar ook nu aan gewend.
Wil ik de instellingen hebben, dan swipe ik vanaf de bovenrand naar beneden.

Alleen als je bijvoorbeeld in-game bent, moet wel even goed nadenken aan welke kant je bovenin swiped.
Want dan werkt het niet op een willekeurige plek op het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:38

Patriot

Fulltime #whatpulsert

AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:30:
[...]

Had daar eerst ook last van, maar als je op een willekeurige plek op hert scherm naar beneden swiped, dan krijg je altijd je notificaties. Dat is wat ik het meeste gebruik en ben daar ook nu aan gewend.
Wil ik de instellingen hebben, dan swipe ik vanaf de bovenrand naar beneden.

Alleen als je bijvoorbeeld in-game bent, moet wel even goed nadenken aan welke kant je bovenin swiped.
Want dan werkt het niet op een willekeurige plek op het scherm.
Als je bij de notificaties naar rechts swipet krijg je ook de instellingen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Patriot schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:35:
[...]

Als je bij de notificaties naar rechts swipet krijg je ook de instellingen btw.
Ja. Dit vindt ik de beste oplossing. Het nieuwe settings scherm vindt ik een stuk mooier dan de oude stijl. En als je alles samenvoegt krijg je weer de stijl van de vorige OneUI.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
Dank! Je weet niet half hoe irritant ik dat vond.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
Ik wordt gek...

Op mijn S23U zat Bixby mij in weg. Geprobeerd te verwijderen, maar als ik via de communicatie set op mijn motorhelm Spotify probeerde te starten wilde Bixby daar weer tussen komen. Spraakcommando's via Google werkte wel. Het enige dat ik gebruik zijn commando's om Spotify en TomTom Go te starten en lampen aan en uit te doen.

Ik had gehoopt dat Gemini alles in orde zou maken. Maar wat een drama. Schakely uit zichzelf naar Engels en ik kan geen apps opstarten. Kan ik terug naar de 'ouwerwetse' Google assistant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:30:
[...]

Had daar eerst ook last van, maar als je op een willekeurige plek op hert scherm naar beneden swiped, dan krijg je altijd je notificaties.
Behalve als je niet op je homescreen zit natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
coenox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 10:48:
Kan ik terug naar de 'ouwerwetse' Google assistant?
Gevonden, via de Gemini app. En de zijknop schakelt nu inderdaad naar Google assistent, en niet - zoals bij UI6 - naar Bixby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ben ik de enige die vind dat de normale 1x zoom van de fotocamera lijkt alsof het al enigszins groothoek is? Het lijkt uitgezoomd en vertekend en was het eerste wat mij en mijn vriendin opviel toen ik een paar foto's maakte. Pas bij zo'n 1,3-1,4x zoom lijkt het een beetje normaal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
spartacusNLD schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:11:
Zojuist een jaar mijn s25u bij care+ verzekerd. Via het menu kan je direct naar een pagina waar je ook die korting krijgt.. 62.50 euro voor 12 maanden betaald! :D
Vriend wilde dit wel doen maar ik kan het nergens vinden eerlijk gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:55
Ik heb sinds de S25 dat als ik wil betalen met NFC (Revolut) dat ik de telefoon unlocked moet hebben EN de Google Wallet app in beeld moet hebben anders werkt het niet. Met de S23 hoefde de Google Wallet app niet in beeld te zijn.
Ik heb al van alles gechecked in de google wallet app, in de NFC instellingen maar kan het niet vinden. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 11:02
vickypollard schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 08:57:
[...]

Die 80% versie is het getal wat altijd genoemd wordt als magisch beschermingsgetal. Daar heb ik hem op gezet, ik zie wel hoe het gaat...

[..]
Dat concept snap ik nog steeds niet. Om te voorkomen dat je accu na paar jaar mogelijk nog maar op zal 80% werken ga je vanaf dag 1 maar 80% van de capaciteit gebruiken.Wat win je daar dan mee?
vickypollard schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:11:
Ben ik de enige die vind dat de normale 1x zoom van de fotocamera lijkt alsof het al enigszins groothoek is? Het lijkt uitgezoomd en vertekend en was het eerste wat mij en mijn vriendin opviel toen ik een paar foto's maakte. Pas bij zo'n 1,3-1,4x zoom lijkt het een beetje normaal te zijn.
Dat ervaar ik ook zo. Alsof ik op Funda zit. Bij beetje zoom wel goede verhoudingen, maar dan mis je natuurlijk weer stukje beeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Dlocks op 04-02-2025 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 09:34
r_buren schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:58:
Ik heb sinds de S25 dat als ik wil betalen met NFC (Revolut) dat ik de telefoon unlocked moet hebben EN de Google Wallet app in beeld moet hebben anders werkt het niet. Met de S23 hoefde de Google Wallet app niet in beeld te zijn.
Ik heb al van alles gechecked in de google wallet app, in de NFC instellingen maar kan het niet vinden. Iemand een idee ?
Volgens mij is deze requirement vorig jaar geïmplementeerd in Google Wallet, als extra veiligheidsmaatregel. Dus het staat verder los van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:18

Dido

heforshe

-W0kk3L- schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:32:
Volgens mij is deze requirement vorig jaar geïmplementeerd in Google Wallet, als extra veiligheidsmaatregel. Dus het staat verder los van je telefoon.
Op mijn S21FE hoeft alleen de telefoon maar unlocked te zijn, hoor. En met mijn Watch 6 geldt hetzelfde.

Ik zou het ook wel irritant vinden om de Wallet-app te moeten openen (dat hoef ik nu alleen maar te doen als ik van een andere dan mijn default rekening wil betalen.)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Dlocks schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:08:
[...]

Dat concept snap ik nog steeds niet. Om te voorkomen dat je accu na paar jaar mogelijk nog maar op zal 80% werken ga je vanaf dag 1 maar 80% van de capaciteit gebruiken.Wat win je daar dan mee?
Als je het zo brengt slaat het nooit ergens op, maar als het bijv. gaat over dagelijks opladen over een periode van 3 jaar dan ga je die 80% echt niet meer halen. Als je je telefoon echt veel gebruikt én altijd tot 100% oplaadt dan haal je na 2 jaar die 80% eigenlijk al niet meer.

Hoeveel effect het precies heeft is heel erg afhankelijk van hoe je het ding gebruikt, maar opladen boven de 80% zorgt gewoon voor snellere slijtage. Als jij nog nooit (merkbaar) last hebt gehad van de achteruitgang van een batterij - en je gebruik verandert niet significant - dan kun je deze feature waarschijnlijk gewoon uit laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik hoef de wallet app niet te openen, maar de telefoon ontgrendelen met gezichtsherkenning is niet genoeg om te betalen. Ik hebt dan de vingerafdruk of unlockcode nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 04-02-2025 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ben niet anders gewend. Tegenwoordig moet ik de wallet app openen, scannen, dan nog een keer vingerafdruk bevestigen en dan weer scannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:21

g86

Marteltest - Galaxy S25 Ultra Durability Test - The Camera Rings are Fake

https://www.androidplanet...axy-s25-ultra-marteltest/

"Zoals je wellicht al vermoedde is er ook slecht nieuws. De ringen die Samsung over de camera’s heeft geplakt kun je er relatief makkelijk afpulken. Ze hebben dan ook alleen een decoratieve functie. Misschien wil men de camera’s indrukwekkender laten lijken dan ze echt zijn?

Nog slechter nieuws is er over het scherm. Daar ligt een laagje Gorilla Glass Armor 2 overheen dat reflecties vermindert. Helaas blijkt dit glas gemakkelijker te bekrassen dan dat van de Galaxy S24 Ultra vorig jaar. Mogelijk is het materiaal iets zachter. Dat zou wel als voordeel kunnen hebben dat het glas minder snel breekt als je de S25 Ultra laat vallen."

[ Voor 53% gewijzigd door g86 op 04-02-2025 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
[...]

Ik heb nog niet betaald met de S25 maar bij een A52s hoef je niet de Wallet te openen. Telefoon erbij houden en klaar.
g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:24:
[YouTube: The Camera Rings are Fake! (Galaxy S25 Ultra Durability Test)]

"Zoals je wellicht al vermoedde is er ook slecht nieuws. De ringen die Samsung over de camera’s heeft geplakt kun je er relatief makkelijk afpulken. Ze hebben dan ook alleen een decoratieve functie. Misschien wil men de camera’s indrukwekkender laten lijken dan ze echt zijn?

Nog slechter nieuws is er over het scherm. Daar ligt een laagje Gorilla Glass Armor 2 overheen dat reflecties vermindert. Helaas blijkt dit glas gemakkelijker te bekrassen dan dat van de Galaxy S24 Ultra vorig jaar. Mogelijk is het materiaal iets zachter. Dat zou wel als voordeel kunnen hebben dat het glas minder snel breekt als je de S25 Ultra laat vallen."
Camera ringen of eiland is altijd al design geweest. Een camerasensor is in werkelijkheid erg klein.

Krasbestendigheid is wat minder kennelijk, wat wel jammer is. Anderzijds is zo'n kras test ook weer afhankelijk van variabelen.

[ Voor 61% gewijzigd door Garret1410 op 04-02-2025 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:32
Wat gebruiken jullie, de vingerafdruk of gezichtsherkenning? Op mijn iPhone gebruik ik Face ID en dat werkt echt uitstekend. Was benieuwd hoe de gezichtsherkenning op de s25 ultra werkt qua Google pay en bij het invullen van wachtwoorden bij browsen, apps etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
elaho schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:34:
Wat gebruiken jullie, de vingerafdruk of gezichtsherkenning? Op mijn iPhone gebruik ik Face ID en dat werkt echt uitstekend. Was benieuwd hoe de gezichtsherkenning op de s25 ultra werkt qua Google pay en bij het invullen van wachtwoorden bij browsen, apps etc.
Ik gebruik geen gezichtsherkenning omdat ik uit ervaring weet dat het niet goed werkt. Voor Google pay kun je het niet eens gebruiken omdat het niet veilig is.
Vingerafdruk werkt heel erg goed daarentegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Laatst online: 23:32
Ah bedankt, ik wist niet dat Google pay slecht/niet werkt met gezichtsherkenning. Ik twijfelde welke ik zou kiezen, maar ik kies dan voor vingerafdruk aangezien die het beste werkt met Google pay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

Garret1410 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:26:

Camera ringen of eiland is altijd al design geweest. Een camerasensor is in werkelijkheid erg klein.

Krasbestendigheid is wat minder kennelijk, wat wel jammer is. Anderzijds is zo'n kras test ook weer afhankelijk van variabelen.
Mijn S24U gebruik ik al +10 maanden zonder schermbescherming, enkel een case.
En ik heb geen enkele kras op mijn scherm. Ook geen microkrasjes.
Toestel gaat altijd in mijn rechterzak, zonder andere dingen in mijn zak.

Hopelijk blijft mijn S25U ook krasvrij ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
elaho schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:34:
Ik gebruik beide. Maar ik vind Face ID beter werken op de iPhone (ik heb een iPhone 13 van mijn werk). De vingerafdruk scanner werkt bij mij niet heel goed meer nu ik er een screenprotector (Ringke) op heb zitten, al heb ik de gevoeligheid verhoogt. Op mijn Flip 6 zat de vingersafdrukscanner in de homeknop, werkte fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Ik wil echt niet lullig doen en hoe ontzettend ik ook de moeite doe om hem mooi te vinden ..... ik vind het nog steeds echt een lelijke simpele design die afgeronde schermhoeken, bah helemaal niet professioneel als de S24 ultra. Tegenwoordig hebben alle consumer smartphones die afgeronde schermhoeken, dat heeft jouw computermonitor toch ook niet? Wat dat betreft was de S24 Ultra echt meer een Pro (Note) toestel, ze hadden liever gewoon precies dezelfde design gehouden evt. met nieuwe kleurtjes met de nieuwe elite chip, dan had ik zeker niet zo een rare smaak overgehouden aan deze gedowngrade "upgrade"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
danda schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:04:
Ik wil echt niet lullig doen en hoe ontzettend ik ook de moeite doe om hem mooi te vinden ..... ik vind het nog steeds echt een lelijke simpele design die afgeronde schermhoeken, bah helemaal niet professioneel als de S24 ultra. Tegenwoordig hebben alle consumer smartphones die afgeronde schermhoeken, dat heeft jouw computermonitor toch ook niet? Wat dat betreft was de S24 Ultra echt meer een Pro (Note) toestel, ze hadden liever gewoon precies dezelfde design gehouden evt. met nieuwe kleurtjes met de nieuwe elite chip, dan had ik zeker niet zo een rare smaak overgehouden aan deze gedowngrade "upgrade"
Ik snap je probleem. De afgeronde hoeken komt, als je de informatie leest van de geruchten over de S25 leest, voort uit klachten over de S24 Ultra. De hoekige vorm zorgt schijnbaar bij veel gebruikers een vervelende gevoel in de handpalm bij langdurige vasthouden (punt prikt in handpalm).

Ik persoonlijk vind het uiterlijk van de S24 Ultra ook mooier dan de S25 Ultra, maar dit is voor ieder weer anders. Ik schaar me ook niet onder de gebruikers die last hebben van de hoekige vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

danda schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:04:
Tsja, over smaak valt niet te twisten. Ik heb juist mijn S24U weggedaan in ruil voor de S25U omdat ik deze vorm zoveel mooier vind 😂 Zo zijn er waarschijnlijk ook mensen die het geen bal uitmaakt, en mensen die ze allebei onooglijk vinden. Dat blijf je toch houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 14:24:
[YouTube: The Camera Rings are Fake! (Galaxy S25 Ultra Durability Test)]

Dit filmpje is al een paar keer gedeeld hier en ook besproken.
Het glas schijnt idd minder krasbestendig te zijn, maar wel beter bestand tegen vallen.

De meeste mensen hebben sowieso een screenprotector op het scherm, waaronder ik. Heb persoonlijk dan ook liever dat het beter beschermd tegen breken/scheuren. Liefst natuurlijk beide, maar soms moeten er concessies gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Laatst online: 22:14

masauri

aka qwybyte

AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:40:
[...]

Het glas schijnt idd minder krasbestendig te zijn, maar wel beter bestand tegen vallen.

De meeste mensen hebben sowieso een screenprotector op het scherm, waaronder ik. Heb persoonlijk dan ook liever dat het beter beschermd tegen breken/scheuren. Liefst natuurlijk beide, maar soms moeten er concessies gedaan worden.
Voor zo'n bedragen wil ik liever geen concessies doen... :+ 8)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

coenox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:00:
[...]

Ik gebruik beide. Maar ik vind Face ID beter werken op de iPhone (ik heb een iPhone 13 van mijn werk). De vingerafdruk scanner werkt bij mij niet heel goed meer nu ik er een screenprotector (Ringke) op heb zitten, al heb ik de gevoeligheid verhoogt. Op mijn Flip 6 zat de vingersafdrukscanner in de homeknop, werkte fantastisch.
Vingerafdrukscanner had hier ook moeite na de screenprotector van tempered glass.
Heb uiteindelijk dezelfde duim nog twee toegevoegd en nu heb ik instant herkenning als ik mijn rechterduim erop druk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 08:36
Gismo1979 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:14:
[...]

Ik snap je probleem. De afgeronde hoeken komt, als je de informatie leest van de geruchten over de S25 leest, voort uit klachten over de S24 Ultra. De hoekige vorm zorgt schijnbaar bij veel gebruikers een vervelende gevoel in de handpalm bij langdurige vasthouden (punt prikt in handpalm).

Ik persoonlijk vind het uiterlijk van de S24 Ultra ook mooier dan de S25 Ultra, maar dit is voor ieder weer anders. Ik schaar me ook niet onder de gebruikers die last hebben van de hoekige vorm.
bij mij zorgde de hoekige randen voor onevenredig slijten van mijn jeans bij de broekzak, dit betekende dat de "punten" van de randen als lichtere gesleten kleur in de broekzak hing. niet een groot probleem, dan zijn de broeken ook gewoon op, maarja wel een beetje vervelond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:40:
[...]

Sorry, ik had het hier nog niet zien passeren. Vandaar mijn bericht.
Bij mij is het omgekeerd: nog nooit een gsm laten vallen. Dus dat is minder belangrijk voor mij.
De S24U was het eerste toestel ooit dat ik zonder schermfolie heb gebruikt, met succes.
Scherm voelt dan zoveel beter aan: gevoel met de vingers, beeldkwaliteit en de vingerprintsensor.
Dat Armor2 minder krasbestendig is ... sorry ... dat is not done. Geen concessies inderdaad!

[ Voor 5% gewijzigd door g86 op 04-02-2025 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
Dyckie schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:14:
Welke landcode hebben jullie. Ik heb via samsung webshop besteld en heb EUX waardoor samsung wallet ook niet werkt.

[Afbeelding]
https://news.samsung.com/...ok-beschikbaar-in-benelux

nog even wachten op de echte officiële releasedatum van 07/02 en dan zou het moeten werken.
Benieuwd..

[ Voor 5% gewijzigd door Hakki op 04-02-2025 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:50:
[...]

Sorry, ik had het hier nog niet zien passeren. Vandaar mijn bericht.
Bij mij is het omgekeerd: nog nooit een gsm laten vallen. Dus dat is minder belangrijk voor mij.
De S24U was het eerste toestel ooit dat ik zonder schermfolie heb gebruikt, met succes.
Scherm voelt dan zoveel beter aan: gevoel met de vingers, beeldkwaliteit en de vingerprintsensor.
Dat Armor2 minder krasbestendig is ... sorry ... dat is not done. Geen concessies inderdaad!
Ik snap je, maar het is persoonlijk. Kennelijk was de keuze tussen krasbestendiger of valbestendiger. Ik heb mij S23U al eens van heuphoogte laten vallen. Dus ik ben hier blij mee, aangezien ik sowieso een screenprotector gebruik. Hopelijk heeft de S26 weer de krasbestendigheid van de S24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Laatst online: 11-09 17:45

Mimiix

Professioneel Prutser

Weet iemand of het mogelijk is om de tijd die bij een notificatie staat om te zetten in de relatieve tijd?

Als ik nu een notificatie krijg, staat er de daadwerkelijke tijd van de notificatie. Op mijn Pixel 7 pro was ik gewend dat het de relatieve tijd was, bijvoorbeeld "10 min geleden" in plaats van 15:55.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Phusebox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:40:
[...]

Vriend wilde dit wel doen maar ik kan het nergens vinden eerlijk gezegd?
Ik kreeg in het instellingen menu bovenaan de optie om mijn telefoon te verzekeren. Daarnaast kan je dat ook doen (dacht ik) via ''info telefoon'' (onderaan het instellingen menu) en dan onderaan die pagina weer zie je weer ''Samsung Care+'' staan. Bij mij staat daar nu ''gedekt tot 2 februari 2026''. Daarop zou je dan moeten kunnen klikken om doorgestuurd te worden naar de samsung care pagina. Als ik dat via de browser doe dan krijg ik geen aanbieding. via mijn telefoon wel.

Ik was er zelf vanuit gegaan dat ik de normale prijs a 82,50 zou moeten betalen omdat ik mijn telefoon niet bij samsung gekocht heb. Toen zag ik ineens de aanbieding prijs. Oftewel; het maakt niet uit of je de samsung bij belsimpel haalt. je kan je telefoon alsnog met korting verzekeren tijdens de actieperiode.

[ Voor 60% gewijzigd door spartacusNLD op 04-02-2025 16:18 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
spartacusNLD schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:15:
[...]

Ik kreeg in het instellingen menu bovenaan de optie om mijn telefoon te verzekeren. Daarnaast kan je dat ook doen (dacht ik) via ''info telefoon'' (onderaan het instellingen menu) en dan onderaan die pagina weer zie je weer ''Samsung Care+'' staan. Bij mij staat daar nu ''gedekt tot 2 februari 2026''. Daarop zou je dan moeten kunnen klikken om doorgestuurd te worden naar de samsung care pagina. Als ik dat via de browser doe dan krijg ik geen aanbieding. via mijn telefoon wel.

Ik was er zelf vanuit gegaan dat ik de normale prijs a 82,50 zou moeten betalen omdat ik mijn telefoon niet bij samsung gekocht heb. Toen zag ik ineens de aanbieding prijs. Oftewel; het maakt niet uit of je de samsung bij belsimpel haalt. je kan je telefoon alsnog met korting verzekeren tijdens de actieperiode.
Thanks gevonden.

Ik heb zoals gezegd zelf een verzekering voor alle devices voor buitenshuis. Maar als je alleen de telefoon wil verzekeren zeker interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Iemand al gevonden of je die zoekbalk in de app tray ook weer naar boven kunt verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

coenox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:04:
[...]

Ik snap je, maar het is persoonlijk. Kennelijk was de keuze tussen krasbestendiger of valbestendiger. Ik heb mij S23U al eens van heuphoogte laten vallen. Dus ik ben hier blij mee, aangezien ik sowieso een screenprotector gebruik. Hopelijk heeft de S26 weer de krasbestendigheid van de S24.
sorry, uw gsm laten vallen dat is gewoon lomp zijn. Dat heb je zelf in de hand. Velen zouden beter wat meer respect hebben voor hun gerief ;-)
krassen is iets anders. Het scherm zou krasbestendig moeten zijn zonder er een lelijke folie op te plakken.

mijn S25U moet nog opgestuurd worden, maar ik twijfel nu om alles te annuleren en te wachten op de Google Pixel 10 Pro. Maarja, die zal zeker geen krasbestendig scherm hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door g86 op 04-02-2025 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 13:37
g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:36:
[...]

sorry, uw gsm laten vallen dat is gewoon lomp zijn. Dat heb je zelf in de hand. Velen zouden beter wat meer respect hebben voor hun gerief ;-)
krassen is iets anders. Het scherm zou krasbestendig moeten zijn zonder er een lelijke folie op te plakken.

mijn S25U moet nog opgestuurd worden, maar ik twijfel nu om alles te annuleren en te wachten op de Google Pixel 10 Pro. Maarja, die zal zeker geen krasbestendig scherm hebben.
Denk dat het allemaal heel persoonlijk is:

Sommigen vinden het heel normaal de telefoon samen met een sleutelbos in de broekzak te doen of met een lading zand. Klagen dan over krassen. Ja, duhhhhh.

Anderen hebben de motoriek van een driejarige , ondanks dat ze op andere gebieden voorzien zijn van kwaliteiten.

Zelf heb ik nooit krassen gehad en op heel veel smartphones 1x een gebroken achterkant gehad (Sony Z3) waarvan ik zelf deze heb vervangen.

Ik denk dus dat het voor iedereen anders is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ik laat mijn telefoon echt 4x per dag vallen, minimaal. ik heb idd de motoriek van een driejarige en heb dus altijd een goede bumpercase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 14:07
Phusebox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:32:
Die Brief is ook een lachertje. Het weer, een random spotify playlist en thats it.
Yep, hopelijk leert die nog goed bij, want nu is die echt om te janken. Rond bedtijd een niet bepaald rustige playlist, met daarnaast de aanbeveling om even lekker mindful te doen vanuit Samsung Health en de aanbeveling Youtube Shorts toe te voegen voor videosuggesties, om dan in de ochtend juist een playlist met rustige muziek voorstellen is nogal komisch. Verder tot nu toe ook nog niets gemerkt van de beloofde reisinfo als je locaties bij je afspraken hebt staan. Op dit moment raadt hij een kerst playlist aan, altijd fijn aan het einde van een middag in februari. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
typo

[ Voor 99% gewijzigd door robbvdb op 04-02-2025 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 16:36:
[...]

Dat vind ik een hele rare opmerking. Je kent me niet. Zal wel de taalbarrière zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik zie dat homeup uit is met een nieuwe update.
Ik zie deze niet in goodlock en zie het niet in de store.

Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-06 12:56
Patriot schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 15:23:
[...]

Tsja, over smaak valt niet te twisten. Ik heb juist mijn S24U weggedaan in ruil voor de S25U omdat ik deze vorm zoveel mooier vind 😂 Zo zijn er waarschijnlijk ook mensen die het geen bal uitmaakt, en mensen die ze allebei onooglijk vinden. Dat blijf je toch houden.
Ja ik heb daarom ook mijn s24 ultra verkocht. Ik vind de ronde hoeken juist mooier en het voelt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honingimker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-06 23:03
coenox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:25:
[...]

Dat vind ik een hele rare opmerking. Je kent me niet. Zal wel de taalbarrière zijn.
We kennen elkaar allemaal niet coenex....ik denk dat deze Belg wil zeggen dat hij het je eigen verantwoording vindt hoe je met spullen/gerief omgaat....valt wel iets voor te zeggen, al zijn er ook mensen (denk aan Parkinson) die weinig controle over 'lompigheid' hebben...vandaar inderdaad wellicht raar....hoe dan ook, enfin...het zijn sterke apparaten en eenieder kiest zijn eigen bescherming....fabrikanten laten je altijd denken dat je voor alle denkbare angsten gedekt bent :-) Bonsoir a tous!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
satshow schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:29:
Ik zie dat homeup uit is met een nieuwe update.
Ik zie deze niet in goodlock en zie het niet in de store.

Nog meer mensen last van?
Nope. Ik zie Quickstar ook nog steeds niet. Daarom maar Finelock geïnstalleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coenox
Honingimker schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:56:
[...]

We kennen elkaar allemaal niet coenex....ik denk dat deze Belg wil zeggen dat hij het je eigen verantwoording vindt hoe je met spullen/gerief omgaat....valt wel iets voor te zeggen, al zijn er ook mensen (denk aan Parkinson) die weinig controle over 'lompigheid' hebben...vandaar inderdaad wellicht raar....hoe dan ook, enfin...het zijn sterke apparaten en eenieder kiest zijn eigen bescherming....fabrikanten laten je altijd denken dat je voor alle denkbare angsten gedekt bent :-) Bonsoir a tous!
Ik vind het nogal aanmatigend om te veronderstellen dat ik lomp met mijn spullen om ga omdat ik hem een keer heb laten vallen. Het maakt ook nogal uit of je de hele dag aan een bureau zit of dat je een actief bestaan hebt. Maar laten we deze discussie sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Dat mijn opmerking zou misvallen had ik wel verwacht. Swat, de grote meerderheid die zn gsm laat vallen is uit lompigheid en sommigen uit zattigheid.
Moet dat dan meegenomen worden in de specificaties van een zachter scherm zodat het minder snel breekt? Neen, voor mij niet.
Bij mij geniet de krasbestendigheid meer prioriteit.

Afgeronde hoeken, minder krasbestendig scherm, geen bluetooth S pen, etc. Downgrade ipv upgrade. Joepie. Gelukkig kunnen we allemaal meer gooien met onze S25U. ;-)

Persoonlijke mening. Ander onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 19:57:
Dat mijn opmerking zou misvallen had ik wel verwacht. Swat, de grote meerderheid die zn gsm laat vallen is uit lompigheid en sommigen uit zattigheid.
Moet dat dan meegenomen worden in de specificaties van een zachter scherm zodat het minder snel breekt? Neen, voor mij niet.

Afgeronde hoeken, minder krasbestendig scherm, geen bluetooth S pen, etc. Downgrade ipv upgrade. Joepie. Gelukkig kunnen we allemaal meer gooien met onze S25U. ;-)

Beweer je nu ook nog dat ik de hele tijd dronken ben? 😂 Geintje, no hard feelings. Ander onderwerp inderdaad.

Ik ben blij met mijn S25 Ultra, ben van plan nu een tijd te wachten. Updates tot 2032, dan ben ik toe aan een seniorentelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Benieuwd. De mijne komt zaterdag toe.
Ik moet er maar een jaartje mee doen, want ik heb het geluk dat ik jaarlijks een ander toestel kan nemen door mijn werkgever.
Misschien dat ik in september al overstap naar Google Pixel 10 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:05
Iemand al bezig geweest om een Galaxy Watch te claimen via de Samsung site?
Ik krijg dit totaal niet voor mekaar, via de registratie pagina kan hij de promo en het toestel niet vinden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Home Up weer geïnstalleerd. 6x6 grid is toch wel erg fijn. Had voorheen 7x7 maar dan worden de widgets wel heel klein. Vooral de large folders.

Wat is OneUI 7 heerlijk verder. Alles voelt zo veel beter doordacht aan. En het is ook heerlijk snel vol met nieuwe animaties. Voelt echt als een andere telefoon tov de s23 en flip die ik hiervoor had.

Homescreen hieronder. Ik ben fan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ha7eLQid6Yqukr1aaNT2_MR7jzs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W5E10NKX5oIrDZmv2QEVW1KM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door d0s op 04-02-2025 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

d0s schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:29:
Home Up weer geïnstalleerd. 6x6 grid is toch wel erg fijn. Had voorheen 7x7 maar dan worden de widgets wel heel klein. Vooral de large folders.

Wat is OneUI 7 heerlijk verder. Alles voelt zo veel beter doordacht aan. En het is ook heerlijk snel vol met nieuwe animaties. Voelt echt als een andere telefoon tov de s23 en flip die ik hiervoor had.
Hoe heb je home up geïnstalleerd? good lock geeft het bij mij nog niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
spartacusNLD schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:40:
[...]

Hoe heb je home up geïnstalleerd? good lock geeft het bij mij nog niet weer.
Ik wilde net dezelfde vraag stellen inderdaad. Zowel via Good Lock als Samsung Store App en Website geen succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
g86 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 19:57:

Laat het niet aan uw hart komen hè, want de frank is gevallen.

U bent niet van mening dat de S25U een bangelijk toestel is, omdat u er schrik van hebt dat er een kras op komt. U denkt nie dat het een wreed goed klopke is.

Heb geen schrik dat wij u daarom een kwistenbiebel zullen vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

KabouterTilly schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:41:
[...]

Ik wilde net dezelfde vraag stellen inderdaad. Zowel via Good Lock als Samsung Store App en Website geen succes...
APKMirror

Daarna via je home screen setting naar 'meer aanpassingen'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SE-KZnPPFPhqWvzPGYCLrkh38kE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LIbQ0Ide0Oj8dXlowu79wKHm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
d0s schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:46:
[...]

APKMirror

Super, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Is het aanpassen van de naam van een app nu standaard ingebouwd in OneUI7 of hoe regelen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSt
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
CryRaven schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:08:
Iemand al bezig geweest om een Galaxy Watch te claimen via de Samsung site?
Ik krijg dit totaal niet voor mekaar, via de registratie pagina kan hij de promo en het toestel niet vinden....
Ik heb het van de week geprobeerd, alleen kon het ook niet geregistreerd krijgen. Mijn EAN code valt niet onder de actie. Ik heb hem bij Belsimpel gekocht, gelijk gebeld en ze zeiden dat ze al druk met Samsung bezig waren over een oplossing. Klanten zouden deze week waarschijnlijk een nieuwe mail krijgen om hem alsnog te claimen.

Ik weet niet waar je hem gekocht hebt, maar als het bij Belsimpel is nog even geduld, zou goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

APKMirror

[Afbeelding]
Ik krijg dan dit... heb echt een Chinese namaak S25U gekregen geloof ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBFadigomwb4oE1Efm4A1MIbTK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HcM3XsmuRJTRyqfHBknXmC6C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Phusebox schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:22:
[...]

Ik krijg dan dit... heb echt een Chinese namaak S25U gekregen geloof ik.

[Afbeelding]
Wat gek zeg.. 😵‍💫 dan maar even wachten op de officiële release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TomSt schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:20:
[...]

Ik heb het van de week geprobeerd, alleen kon het ook niet geregistreerd krijgen. Mijn EAN code valt niet onder de actie. Ik heb hem bij Belsimpel gekocht, gelijk gebeld en ze zeiden dat ze al druk met Samsung bezig waren over een oplossing. Klanten zouden deze week waarschijnlijk een nieuwe mail krijgen om hem alsnog te claimen.

Ik weet niet waar je hem gekocht hebt, maar als het bij Belsimpel is nog even geduld, zou goed komen.
Waar staat die actie dan? Dat was toch alleen bij Samsung zelf...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 09:30
[...]

APKMirror

[Afbeelding]
Thnx, werkt helemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik heb ook een 6x6 grid, maar gebruik daarvoor Nova Launcher. Bij de apps heb ik de namen verwijderd. Vind ik wat strakker staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rTGKnfsZjxqneYogpOJUg2fai5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lBM9AFjZtvNs3peKn4giShl0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Hier ook eindelijk de 25 ultra binnen.
Eerste indruk is goed.

Ik heb alleen iets heel geks, voor bepaalde diensten zoals wallet en eSIM staat Nederland er niet tussen als keuze.
Vervelende is dat ik nu mijn eSIM niet kan aanmelden.

[ Voor 13% gewijzigd door rajackar op 04-02-2025 21:45 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:13
Weet iemand of deze knoppen te verwijderen zijn? Ik kan het nergens vinden en ik wil ze niet 😂.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BE0JtillgpuOuZUBR0JArw2AvKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RM5f628cVe13zsfCeqWSbw24.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-09 23:55
ChromeFR schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:41:
Weet iemand of deze knoppen te verwijderen zijn? Ik kan het nergens vinden en ik wil ze niet 😂.

[Afbeelding]
Met t pennetje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Lijkt niet te kunnen, heb ook al wat afgezocht. Met pennetje pas je alleen de volgorde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zijn er hier meer mensen die een aantal notificaties missen?
Zie op reddit er ook een topic over: https://www.reddit.com/r/...ifications_from_gmail_on/

Een simpel voorbeeld is de Gmail app. Deze staat op push, notificaties staan aan. DND profiel staat niet aan, batterbesparing staat uit. Toch krijg ik nooit een notificatie van Gmail. Open ik de app dan staan er meteen 5 emails te wachten.

Heb wel de apps etc overgezet via SmartSwitch. Geen idee of dat verband heeft of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:23
AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:53:
Zijn er hier meer mensen die een aantal notificaties missen?
Zie op reddit er ook een topic over: https://www.reddit.com/r/...ifications_from_gmail_on/

Een simpel voorbeeld is de Gmail app. Deze staat op push, notificaties staan aan. DND profiel staat niet aan, batterbesparing staat uit. Toch krijg ik nooit een notificatie van Gmail. Open ik de app dan staan er meteen 5 emails te wachten.

Heb wel de apps etc overgezet via SmartSwitch. Geen idee of dat verband heeft of niet.
Bij mij stonden bij veel apps de meldingen op geblokkeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 12:27
Inmiddels het toestel bijna 30 uur in bezit. Bij voor het eerst aanzetten van het toestel had de accu zo'n 33-34%. Die avond heb ik het toestel opgeladen tot 80%, toen ik naar bed ging was de accu 79%. In de ochtend startte ik met 78% en op het moment van schrijven is daar nog 46% van over. Zo fijn dat ik een telefoon even geen 2-3 keer op een dag hoef op te laden.

Alle apps heb ik opnieuw geïnstalleerd. In plaats van dat ik een nano simkaart in het toestel kon doen heb ik voor het eerst voor eSIM gekozen via de Odido app. Ging erg makkelijk en geen gedoe met een simkaart in je toestel krijgen.

In mijn appartement heb ik Philips Hue lampen. Wanneer ik 'Hey Google' roep popt Gemini op en kan ik vragen om mijn lampen aan of uit te doen.

Ik ben nog steeds onder de indruk van de snelheid van het downloaden en installeren van apps, dat gaat zoveel sneller vergeleken met een Galaxy S10+.

Voor de rest een beetje gespeeld met de camera en AI: mensen uit de foto halen en portretstudio gebruikt. Ik twijfel alleen of ik deze functies vaak ga gebruiken.

Now Brief raadt me aan om naar een Spotify kerst playlist te luisteren o<:) . Het is februari!

Dan de Watch 7. Vergeleken met de eerste generatie Galaxy Watch (46mm) een grote vooruitgang. Het horloge werkt vele malen soepeler en is wat dunner vergeleken met de eerste generatie. Ik mis de ring om het scherm niet echt, dit zit er nu in verwerkt. Maar de accuduur... Die is wel fors minder met de Watch 7. Op dit moment heb ik 58% over na 15 uur. Met de Galaxy Watch 46mm kon ik makkelijk 3 dagen doen zonder op te laden.

@AndereKoekoek Ik krijg gewoon notificaties van Gmail. Gisteren wel bij veel apps notificaties moeten toestaan.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2